Poster |
Message |
partel |
OT ära modifitseerimise alt:: Viper kiirendusrajal
Nagu kaks tilka vett
http://beta.album.ee/node/9946852/50048571
Igatahes kummastki ei saa hästi kiirenduvat autot. Ei päästa mingid rehvid vms. Need autod ei ole lihtsalt selleks mõeldud. Tohutu mass, manuaalkast, ebasobiv vedrustus jne jne.
Kui tahad kiirendada, hangi kohe spetsiaalauto, mitte ära hakka olemasolevat rikkuma.
____________________________
_ |
30.04.2007 at 08:48 |
|
SRT10 |
OT ära modifitseerimise alt:: Viper kiirendusrajal
To Partel-elu ei ole ainult kuni 10 sekundit.
Mulle tundub et sulle on kõik tiba sitt mis ei liigu alla 10 sekundi.
saa sellest aru et kui pole selliseid ebasobiva käigukasti,vedrustuse,kerekujuga sõidukeid ja nendega sõitjaid siis pole ka 10 sekundi vaatajaid.
Me rääkisime seekord veljest-rehvist,piduritest mitte Partli isiklikust arvamusest.
____________________________
2 korda 2006 Viper |
30.04.2007 at 09:21 |
|
PlyVal64 |
OT ära modifitseerimise alt:: Viper kiirendusrajal
Aga jällegi tuleb lihtsalt tunnistada, et Pärtelil on õigus. Kulla mehed, saage ometi kord üle sellest valekujutelmast, et mistahes isetegija on targem, kui tehas. Ei ole. Viper on nii viimase vindini timmitud riistapuu, et seda palju paremaks enam ei saa. Teda saab ropu raha eest natuke paremaks ja see on ka kõik. Auto võib saada natuke kiiremaks stripil aga teisest otsast kaotada palju kurvisõidus.
On pakutud välja stripil pidamise parandamise ainus mõistlik lahendus: kiirendusetapiks taha väiksemad cold-stopperid ja 15-tolli dragi velg koos õige rehviga. Kuid esimene soovitus on siiski see, et õpi kõigepealt oma uue autoga sõitma tehasekonditsioonis. Kui dragil on kümne sõidu keskmine erinev parimast/halvimast 0,1 sekundit ja open trackil kahekümne ringi ajad erinevad kuni 0,2 sekundit, siis võib hakata autot arendama. Sinnamaani tuleb sõitmist õppida ja raha treenimisele kulutada. See ongi kõigi Eesti autosportlaste suurim õnnetus: sõita ei osata, sest kogu papp kulub lollustele. Ja siis tuleb Rootsist miski noor kollanokk nõrgema autoga või Venemaalt suisa koolipoiss, kes on aga trenni teinud tuhandeid kilomeetreid, ja need lüpsavad meie wannabeesid igast asendist. Ja pärast saame lugeda foorumitest, et küll ma alles paneks... |
30.04.2007 at 09:56 |
|
madis |
OT ära modifitseerimise alt:: Viper kiirendusrajal
IMHO oli peebul kunagi õigus: kui tahad autot modida siis osta lõhnakuusk |
30.04.2007 at 10:33 |
|
partel |
OT ära modifitseerimise alt:: Viper kiirendusrajal
Väike meenutus Camaro vs Viper.
Kusjuures oli see auto esimese võistluse teine sõit, vale kütus (tühikäiku polnud+must toss), stardis jäi Erkki kuulatama mingit kolinat (kastiturbiini poldid lahti) jne peetis-toores värk, aga päris illustreeriv näide.
http://www.tehnovik.ee/pildid/erkki2.AVI
____________________________
_ |
30.04.2007 at 11:17 |
|
newton Moderator |
OT ära modifitseerimise alt:: Viper kiirendusrajal
No täiskaalus IRS manuaal Viperiga on kuuldavasti seitsmeid sõidetud, ehk kiiremini kui siinsed spetsiaalautod, nii et võimatu see pole, ainult üpris kallis. Kurvisõiduks on see 1000++ rwhp tõesti natuke liiast |
30.04.2007 at 11:18 |
|
|