Poster |
Message |
diesel |
ot moodi üritus
well, sai siis öösel koju tagasi jõutud saksamaalt. autobildi tellijate vahel loositi osalemine audi driving experience üritusele ja mul vedas ja osutusin valituks. no sama asja sai küll ka raha eest osta ja peris mitu kodanikku olid seda lõbu omale lubanud. üritus toimus eurospeedwayl ehk lausitzringil. ja sõideti pikka gp rada. eurospeedway.de lehel siis strecke 2 nimelist versiooni.
reis oli muidu ka väga mõnus a sellest siinkohal pikemalt ei patra. sõitmise suhtes aga oli mul eelarvamus, et no ehk on paar autot kamba pääle ja lastakse tasahilju mõni ringike kulgeda igal matsil. heh, naiivsuse tipp, plats oli uhkeid autosid täis ja sõita sai mõnuga.
aparaadid olivad siis seuksed http://nagi.ee/photos/diesel/790851/
mina masinat ei vahetand ja kasutasin päev otsa seda eksemplari http://nagi.ee/photos/diesel/790854/
nimeks neil kõigil siis audi r8 ja kesmootoriga v8 ja nelivedu ja nummerite järge peris tegijad teised. üle neljasaja njuutoni väänet ja hobuseid ka üsna samapalju.
sääl kohapääl tundusivad küll teised lahjad olevat ja nii ma ka lahkeste kommenteerisin. asja olemusest aru saama hakkasin ma siis kui öösi tallinna tagasi sain. lennujaamast välja tulles ja linna poole järvevanasse keerates jäi mu vana ja väsind traktor kohemaid hädasse. raske kummivilina saatel suutsin siiski kurvi ää võtta. sarnaseid olukordi tuli kogu koduteel ette ja ka täna pole veel tavapärased harjumused peris tagasi tulnud. pidurdusmaadega panen ikke kogu aeg võssa.
pagan küll, see r8 oleks ikke igal open trackil tegija riist. eriti just pidurdamise ja kurvisuutlikkuse poolest peab teist ikke kohe kiitma hoolega. ja eks ta tegelt läks üsna heaste edasi ka.
suure ja laia raja pääl ei saa suurt aru, kui uhkelt aparaat edasi astub. aga jah, tänaseks olen ma oma arvamust tubliste muutnud. see oli täitsa auto kohe. kui kellelgi kunagi võimalus tuleb siis soovitan julgelt proovida.
no ja see lausitzring oli ise ka peris mega ehitus. seuke kuluks seie eestimaale ka kindlaste ää. tõsi veerandmiili rada sääl vist polnd, a uhke koht ikka. mai teises pooles toimub sääl dtm-i etapp, kibelen kohe asja telekast vaatama.
ärge võtke seda reklaamina, aga mina igatahes olen autobildile ja audile kogemuse eest väga tänulik.
krt, äkki peaks ikke omale ka vähe kiirema massina soetama.
|
05.05.2007 at 17:15 |
|
riza |
ot moodi üritus
Sa oled kuskilt murrakupiirkonnast? Kohati naljakas kirjakasutus.
Tore, et meeldis ja miks ei peakski kui nii vägevad autod pakkumisel on. Oli sul endal juba mingisugune ringraja taust ka olemas või seal kohapeal õpetati ja juhendati? Tunnetus hea raja peal sõites on muidugi teine, Eestis saab kiirusest aimu teel olevate löökaukude vältimisega tegelemise intensiivsusest
Kiirem auto garaasi ja OT-le.. |
05.05.2007 at 17:30 |
|
peep Moderator |
ot moodi üritus
Vinge kogemus aga tea miks küll jumal selle võimaluse just "traktoristile" andis
Mul ka R8 sõiduüritus plaanis sel kuul, eks siis saab näha, mis ma pärast arvan asjast... |
05.05.2007 at 18:23 |
|
gets |
ot moodi üritus
Autobild täitsa ennegi korraldanud sarnast ettevõtmist: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=67086&highlight=touareg
Endale muidugi see ajakiri kuidagi ei istu, seega pole loosirattasse väga sattunud . |
05.05.2007 at 20:36 |
|
diesel |
ot moodi üritus
murrakust ega murdest ei tea ma ööd ega mütsi, a mudu olen maakas küll.
ja tõsise traktoristina kõlbasin ma asja hindama ikke. ja eks ma veidi üleolevalt kriitiline olingi just seetõttu, et kõnealune massin küll peris uhkeste liikus a vot just seda asjaliku traktorimootori väänet jäi veidi vajaka.
heh, tegelt saab kuuldavasti r8-le varsti suurema bensuka ka, eks see siis kustutab ka näljaste janu pisut paremini.
a mõni kodanik, kes taolise eestimaale toob, võiks saugale ot-le küll tulla. ilmselt ei jääks viimaseks ka seisva mootoriga mitte.
a ja siis veel. dsg kastiga versioonidel on mingine "launch control" sisteem pääl. sidur küll ehk väga ei rõõmusta selle kestva pruukimise pääle, a teoorias ilmselt võiks peris jumekas olla ka stripil. ma pole küll otsind ega kogemata kuulnud, mis nummert taoline riistapuu veerandmiilil näitaks a eks ta ikke üsna nobe oleks küll vast. |
07.05.2007 at 08:51 |
|
BlueStang |
ot moodi üritus
12,6 peaks 1/4 olema ja 4,6 sek 0-100kmh |
07.05.2007 at 09:37 |
2 edits. Last edited 07.05.2007 at 09:52 by BlueStang
|
BlueStang |
ot moodi üritus
no näedsa, herr diesel vaatab "Sõidame" saatest vasta |
08.05.2007 at 23:03 |
|
jaanus |
ot moodi üritus
quote: BlueStang: no näedsa, herr diesel vaatab "Sõidame" saatest vasta
just jäi omal ka pilk peale.
parim kild - küsimus: "palju kiirust oli", diesel: "no üle 200 ikka", häbelikud pilgud vaaatavad ringi.... üks pomiseb: "200 tuli ära" (vms)
diesel, räägi ikka rahvale kõik ära, mis toimus. ära häbene. siit ju pool puudu |
08.05.2007 at 23:26 |
|
PlyVal64 |
ot moodi üritus
Herr diesel hoidis kenasti lippu kõrgel!
Ma kujutan ette Audi esinduse meeste nägusid: tuleb mingi mees ja julgeb öelda, et too mega-giga-hüper-super Audi on lihtsalt tillipikendus ja sittagi edasi ka ei käi. Ja seda peale Euroopa ühel paremal ringrajal reaalset testimist, mis annab sõnadele kaalu.
Oli tore teisipäeva õhtu autosaate seltsis...
Auto ise on ilus küll ja eks ta vast ikke sõidab ka. Aga noh, peale tõsisemat USA-rauda tundub iga pinisev euroauto jõuetuna. Just tundub, numbrid stopperil räägivat tavaliselt siiski muud keelt. Aga hobiautol on ju see tunde küsimus vaat et olulisemgi... ja torque'i peab saama tagumikuga tunnetada! |
09.05.2007 at 00:57 |
|
diesel |
ot moodi üritus
heh, nojah, tegelt ma sääl ütlesin otse kaamerasse ikke peris sitasti alul. a pärast jagasin ise ka matsu ää, et sai veidi liiga ülbet juttu aetud. ikkagi nigu kingitud hobuse suhu vaatamise teema või nii. õnneks kodanikud teletegijad olivad peris asjalikult hullema jutu välja lõiganud. ja selle eest neil au ja kiitus.
a ega sääl muud miskit polndki kui, et iga mees sõitis nii nigu jaksas ja oskas ja tahtis. instuktor kimas ees ja teised rivis järgi. iga ringi järelt pidi esimene hoo maha võtma ja rivi lõppu jääma. seega siis kõikse jämmumalt saigi vajutada alles siis kui ise esimeseks sai. tahtsin ka instruktorist mööda minna, a see ei meeldind mitte ja lällarist hakkas valju noomimist kostma.
a kui siis teisel sabas rippusin, siis hakkas mehike peris tummiselt pressima. nõnna, et üks õige äkiline ring tihedalt instruktori sabas tegi isegi pisut naha soojaks juba.
ega mina põle miskine võidusõitja või sõiduvõitja, a üks oli küll kindel, et vähemasti seukse laia ja suht kiire raja pääl oleks võind vabalt konel rammu topelt olla ja ikke oleks vast väheks jäänd.
a nigu kodanikud ajakirjanikud rääkisivad, siis miskine lambo olla umbes sama äkiline (või siis uimane) ja seega ilmselt too audi ikke peab väägadema hää massin olema. vaja teisega linnaliikluses siblida, siis saaks kindlaste märksa uhkema elamuse.
rajal oleks taht kindlaste proovida ka peris väljalülitet esp-ga sõitmist, a see asi oli kahjuks ää disabletud. kuna nummerite järgi see audi peaks tahaotsa enamuse rammust andma, siis oleks ehk saand ka jõulibisemisega veidi lustida. ma proovisin küll, a saba liputama ei saand. kas siis elektroonika oli tasemel või rammu vähe, mine võta kinni. mudu see esp-i tuli vilkus küll ikke vahel. ega tegelt haukuda ei maksa, see ikke täiesti tavaline tänavasõidu auto. minu muldvana traktoriga võrreldes oli ikke väga kodune tunne. keik nupstükid olivad samasugused ja samas kohas, kohanemisraskusi polnd. a trakatsiga võrreldes oli mainitet riistapuul sigapalju paremad pidurid. ja kurvis pidamine ikke ka hoopis teisest puust.
muidugi sussid olivad juba üksjagu kulund ja kangeste tundsin puudust ka tõsisest slickijooksust, a no sai nii ka.
ja nigu saatest aru saite siis ka tuuris konega saab salongis rahumeeli juttu vesta. no väljapoole ikke veidi on vau mootori häält kuulda küll. a jutud kananahka tekitavast soundist on mudugi ...
igatahes veelkord, tooge keegi jõukamatest kodanikest seuke riist omale sõiduvahendiks. kannatab rahumeeli igapäe sõita ja kõlbab keskpäraselt stripile ja õige heaste mõnele ot-le sinka-vonka sõitmiseks. seda siis nummerite valguses.
emotsiooni saab mõne vanema (b)bb ohjes kordades rohkem.
ja ongi hää, iga asi on omas elemendis kõikse parem.
|
09.05.2007 at 08:56 |
|
spark |
ot moodi üritus
quote: diesel:
igatahes veelkord, tooge keegi jõukamatest kodanikest seuke riist omale sõiduvahendiks.
saate lõpuosas mainiti, et siia on 10 autot juba tellitud .... ?
tuleb ootata, kuni saade tv.ee-sse üle pannakse, siis saab lõigu uuesti üle vaadata
____________________________
Seitsekümmend Viis |
09.05.2007 at 09:56 |
|
que |
ot moodi üritus
quote: spark: quote: diesel: ~
igatahes veelkord, tooge keegi jõukamatest kodanikest seuke riist omale sõiduvahendiks.
saate lõpuosas mainiti, et siia on 10 autot juba tellitud .... ?
~
See oli ka ajakirjas kirjas. |
09.05.2007 at 10:10 |
|
BlueStang |
ot moodi üritus
ei see oli lahe saade jah - kõik vennad olid jube sillas, aga tqhq-mees haigutas, et eks ta üks uimane pikenduseverk on |
09.05.2007 at 10:36 |
|
Ets |
ot moodi üritus
Olemas |
09.05.2007 at 17:59 |
|
Vanaisa Moderator |
ot moodi üritus
Jah, kes sind ei tunne Indrek, võib su kirjapildi järgi küll arvata, et tegu tõsise traktoristiga Uugametsa külast
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
09.05.2007 at 18:17 |
1 edit. Last edited 09.05.2007 at 18:17 by Vanaisa (Moderator)
|
Astro SS |
ot moodi üritus
Kas sa sinna ankeeti ikka kirjutasid ,et dailydriveriks on traktor ja juhilubadeks on ainult T ja R - kat
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
09.05.2007 at 18:57 |
|
partel |
ot moodi üritus
Ints oidis tõesti tq lippu kõrgel
Mingi 1000 hj kanti oleks vast suht huvitav olnud. Nagu sportautod ikka, on see ju oma alu ja plastistist värginduste kiuste ikka raske nagu tank.
Üks asi on siiski suht hea: tavabenaga 430 Nm/4.2 ehk 103 Nm/L. Näiteks Jyrki ex-Darti GAZ-53 tehnoloogiaga (OHV, karpa) tänavamootoril oli 704 lb-ft 528 cid kohta, ehk 110 Nm/L...
____________________________
_ |
09.05.2007 at 21:15 |
1 edit. Last edited 09.05.2007 at 21:25 by partel
|
mrtn |
ot moodi üritus
quote: Vanaisa: Jah, kes sind ei tunne Indrek, võib su kirjapildi järgi küll arvata, et tegu tõsise traktoristiga Uugametsa külast
yup, tegelt on kapa-kohilast.
|
09.05.2007 at 21:45 |
|
tfr |
ot moodi üritus
Siit video lõpust paistab, et R8 on nüüd siis Eestis 402.33m aja ka kirja saanud. Keegi teab, millise? |
18.06.2007 at 01:45 |
|
silver |
ot moodi üritus
http://kodu.neti.ee/~taavi14/saare_kiireim.htm |
18.06.2007 at 06:53 |
|
Silwer |
ot moodi üritus
quote: silver: http://kodu.neti.ee/~taavi14/saare_kiireim.htm
Ehk siis ET=12.746s @ 177,867km/h
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
18.06.2007 at 10:05 |
|
silver |
ot moodi üritus
http://www.fishki.net/comment.php?id=25489
teine juba selline mida ma näinud olen, mis toimub kas jahutus on nagu kollektoril kehva? |
04.09.2007 at 13:42 |
|
PlyVal64 |
ot moodi üritus
quote: silver: http://www.fishki.net/comment.php?id=25489
teine juba selline mida ma näinud olen, mis toimub kas jahutus on nagu kollektoril kehva?
Vastused leiab siit lehelt: Lamborghinide kummalised avariid. Üldiselt paistab tegu olevat totaalse kräpiga ... kui nii üldse on ilus öelda. Midagi on läinud selle platformi projekteerimisel valesti ja VAG pole jälile jõudnud. |
04.09.2007 at 16:01 |
|
amatöör |
ot moodi üritus
quote: PlyVal64: quote: silver: http://www.fishki.net/comment.php?id=25489
teine juba selline mida ma näinud olen, mis toimub kas jahutus on nagu kollektoril kehva?
Vastused leiab siit lehelt: Lamborghinide kummalised avariid. Üldiselt paistab tegu olevat totaalse kräpiga ... kui nii üldse on ilus öelda. Midagi on läinud selle platformi projekteerimisel valesti ja VAG pole jälile jõudnud.
See lambo värk ikka täitsa imelik
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´ |
05.09.2007 at 21:59 |
|