Poster |
Message |
Sgrafito |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Leidsin siis ühes foorumist siukese jutu:
Täna siis käisime Lõuna Eestis, Karksi Nuias, kus elab Hr Ligur, kes mulle CVH35 nukast siis koopia võttis. Muide tal on seal igati korralik Dynopink(Bosh, igavene suur lahmakas arvuti + rullikud indstallitud põrandasse), milles võimsuse mõõtmine on 350 eeki,oleks pappi kaasas old oleks ära mõõtnud.Eks järgmine kord.
On sellest keegi ka kuulnud midagi, vastab jutt tõele või pani kegi väga puusse? |
18.05.2003 at 13:24 |
|
tfr |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Ligur sai lõpuks oma dyno püsti jah. |
18.05.2003 at 14:01 |
|
Sgrafito |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Selge siis ... tekkis lihtsalt küsimus et kas tõesti kaua oodatud kaunike ka siinsetele lihtsamalt kättesaadavamaks saanud. |
18.05.2003 at 14:25 |
|
forced2race |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Mis siis võimsuse piir mida see pink on võimeline mõõtma ? 500 ? 800?
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
18.05.2003 at 15:44 |
Last edited 18.05.2003 at 15:44 by forced2race
|
devilc
Moderator |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Kas see joonistab graafiku kah? |
18.05.2003 at 20:35 |
|
peep Moderator |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Boschi dyno ? Ilmselt Belesta vana ?
See vähemalt minu autot ei suutnud mõõta, jooksis kokku ja andis ebareaalseid numbreid. Nõrgemaid ilmselt mõõdab aga ega see paljas nr. iseenesest midagi ei anna. "Baseline vs. current" muut protsentides, korrigeerituna välistingimustega on ainus kasutatav asi mis sealt saada võib aga see korrektsioon tuleb siis ise välja nuputada või käia kahel täpselt sama õhurõhu ja temperatuuriga päeval mõõtmas.
Omal ajal suutis ta trükkida hp/kmh graafikut, mida saab siis ise võimsuse ja pöördemomendi graafikuks teisendada põlve otsas nokitsedes.
Kui ikka tegemist on Belesta dynoga... |
18.05.2003 at 20:48 |
Last edited 18.05.2003 at 20:50 by peep (Moderator)
|
tfr |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Kuna see thread väidab, et see Carmusi garaazhi kõrval roostetav eksemplar ei ole Belesta oma, siis Liguri käes olev tõenäoliselt on jah.
Kui see %$#@%$@$% tihendikomplekt lõpuks kohale jõuab ja Fuego liikuma saab, siis saab asja kohe dynotud ka. Eks ma siis räägin ja näitan tulemusi, kui keegi varem ei jõua. |
18.05.2003 at 22:39 |
|
Absolut |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
kas sellega nelivedu ka mõõdab? |
19.05.2003 at 07:31 |
|
peep Moderator |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
quote: Absolut: kas sellega nelivedu ka mõõdab?
Ei |
19.05.2003 at 07:59 |
|
svenson |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
mh ligur nagu tuntud bagi ja rallikrossi vend... ja bagid on üldjuhul 4*4 nüüdisajal... aga ma uurin, mis dyno tal täpselt on ja mis sellega teha annab... siis võin siia kah kirja panna... |
19.05.2003 at 08:11 |
|
ollo |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Kuidagi mõõdetakse nelivedusid ka 2wd dynol (vähemalt Subarusid), aga täpset ettekujutust ma pole viitsinud omale asjast tekitada, kuidas just seda tehakse. |
19.05.2003 at 10:14 |
|
Jaan |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
See on seesama Belesta vana dünamomeeter seal.Aprillikuus ei toiminud printer ja tulemust sai jälgida ainult ekraanilt - paras naljategemine.Ikkagi parem kui mitte midagi kindlasti.Natuke liiga kallis oli küll.Belestas käisin, siis sain 150 raha eest väljatrükid 2le tõmbele, nüüd lao 350 letti ja maiguta niisama:P
____________________________
Chevrolet Corvette `97
|
19.05.2003 at 21:49 |
|
partel |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Minu jaoks on kõige usaldusväärsem rattadüno veerandmiil!
Pluss tuleb muidugi kaaluda võistluskorras, juht sees jne.
____________________________
_ |
19.05.2003 at 21:53 |
|
forced2race |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Kui ma programeeritud mootori aju manuaali lugesin seal oli vääga hästi pandud , et peale graafikute muutmist ja soovitavaid numbreid save-imas . Test the car on dyno stand or go for a top speed test
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
20.05.2003 at 05:40 |
|
Fog |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Keegi vahepeal uut inffi on saanud selle dyno kohta? Mõtlesin, et enne suurt talveund ja ehitamist paneks numbri paberile kevadiseks võrdluseks.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
19.11.2003 at 10:16 |
|
rollingjack |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
quote: svenson: mh ligur nagu tuntud bagi ja rallikrossi vend... ja bagid on üldjuhul 4*4 nüüdisajal... aga ma uurin, mis dyno tal täpselt on ja mis sellega teha annab... siis võin siia kah kirja panna...
Nagu kõik eespoolgi märgivad, on tegemist tõepoolest endise Boschi dünoga mis pikemalt Belestas paiknes, nii aastast 91 alates, peale seda oli korra ka Punasel tänaval, aga lühikest aega. Nüüd siis Liguri käes. Eks vanakesel- või ta siis nüüd nii vana ongi- ka mõned vead küljes mida Jaan märkis. Nelikveo jaoks oleks vaja veel ühte paari rulle. Mõlemil Eestis olevail dünodel on ainult üks paar rulle (kui Jamez teist pole leidnud) Ehk saab testida vaid ühe sillaga vedavaid autosid. |
19.11.2003 at 22:52 |
|
vvt |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Sai seal düno peal aastal 98 käidud - paberites ette nähtud 95 kW asemel näitas teisel katsel 92,5 kW - muideks masendab näide sellest, kuidas pisiasjad mõjutavad võimsust: mootoriõli vedelamaks muutumine kuumenedes nind seetõttu sisehõõrdumise vähenemine muutis näitu 2 kW - esimene katse oli 90,5 kW.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.11.2003 at 22:58 |
|
rollingjack |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Hea tulemus. Räägitakse koguaeg MOOTORI võimsusest,
(peaks vist reg. tunnistusest vaatama mis kirjas)
düno mõõdab ratastest, ehk tulemus peaks oma 15 % kehvem olema käigukasti ja peaülekande tõttu. Ja veel rehvide takistus. Või olen valel teel ja autode kohta antav võimsus mõõdetakse ratastest? Vist ikka mootori võimsus. |
19.11.2003 at 23:11 |
|
vvt |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Seal oli mingi selline featuur, et peale võimsuse kättesaamist lastakse neljanda käiguga gaas lahti ning see arvutab ülekande takistuse maha. Paberil tuli kaks graafikut -üks ratastel, teine arvutuslik mootorivõimsus. Kusagil on see paber vist isegi alles, mälu järgi oli ratastel 82 kw ning 92,5 kw mootorist.
See Liguri düno peaks juba ammu püsti olema, vähemalt Tartu Motoshow ajal juttu puhudes tuli välja, et töötab ja juba mõnda aega
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.11.2003 at 07:38 |
Last edited 20.11.2003 at 07:39 by vvt
|
janek |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Dyno juba ammu jah püsti ja minuteada töötab praegu korralikult. Alati on võimalus helistada ja uurida täpsemalt. Igatahes yks on kindel, et 4x4 autosid ei mõõda sa seal mingi valemiga. Põhiliselt ise ta kasutab seda stendi veoautode peal. Olles seal veoka kõrval venib ikka kriips kõrvuni, kui masin kiunub rullide peal :P |
20.11.2003 at 11:14 |
|
devilc
Moderator |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Kas kellelgi Liguri number kah juhtub olema? |
20.11.2003 at 13:15 |
|
tfr |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
quote: devilc: Kas kellelgi Liguri number kah juhtub olema?
Mul on.
Kontoris 043 41112
Taskus 050 44353 |
20.11.2003 at 13:16 |
|
rustang Moderator |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Ander ära jama, Su auto on juba niigi liigkiire! |
20.11.2003 at 13:29 |
|
devilc
Moderator |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
|
20.11.2003 at 13:42 |
|
partel |
Kas tõesti on dyno tekkinud eestisse ?
Aga korralik mootoridüno on tõesti vajalik, mul on nii mõningaid mõtteid olemasolevate ja tulevaks kevadeks valmivate mootorite kohta.
Ja tegemist pole katsetustega, kas känguru ja paaviani ristsugutise sabakarvadega hoonimisest mingit tolku on..
____________________________
_ |
21.11.2003 at 13:50 |
|