Poster |
Message |
sempron |
Pontiac Firebird
On huvi selle auto vastu. Ehk oskate aidata mind sellel alal. Pole suuremasi USA autode tundja. Kas sellise mudeli juppe on raske saada ja mis hinnaklassis nad asuvad. Hetkel endal 98a. bmw ja sooviks midagi erilisemat. Täitsa igapäevaseks sõitmiseks. Eks ootan siis vastuseid..
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/690/auto_php-id=261690-www_auto24_ee.html |
15.05.2007 at 21:02 |
|
Maik |
Pontiac Firebird
Et kas see 153kw on märgitud õhufiltri arvelt või on midagi muud tasuks uurida...
jupid tulevad enamuses suht kiiresti.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
15.05.2007 at 21:27 |
|
hunt |
Pontiac Firebird
Ei ole just maailma kõige õigem koht reklaami teha - aga nagu Raja Teele juba ütles - soovitaks kõigepealt iseennast !
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=348544
Nagu elu on näidanud, saab mikromootoriga f-body ostjatel keskeltläbi teisel kuul oma mootorist siiber ette ja need 2 puuduvat silindrit saavad ikka kohe ületamatuks probleemiks.
Juppe saada hõlpsalt, põle teised Sinu pemmi omadest kallimad ka.
Sellise autoga saab ka talvel sõita, aga selle jaoks on muidugi praktilisemaid riistapuid olemas.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.05.2007 at 21:30 |
1 edit. Last edited 15.05.2007 at 21:37 by hunt
|
Kapsas |
Pontiac Firebird
mul tekkis kah võimalus omale hobiauto soetada ja kuna pilk juba ammu teatud III põlvkonna F-bodyde peal peatunud (okei, stingray peal ka aga see peab veel unistuseks jääma) siis hiljaaegu hakkasin firebirdide ja camarode turgu uurima. Nii kurb kui see ka ei ole aga tundub et valdav enamus on neid V6 või siis suht lahjade 305 V8tega varustet. 350 (ehk maakeeli 5,7) on suht harvaesinev, paraku on see ainus mis tehaseseades 200+ heppa välja annab ja ehk seda autut ka liigutada jaksab. See on siis netiavarustest ammutatud esmane tarkus - nüüd on see kohta kus siinse foorumi ammendamatute kogemustega liikmed hakkavad ehk rääkima kuidas asjad tegelikult on?
tänan juba ette |
03.06.2007 at 21:42 |
|
Andropov |
Pontiac Firebird
Teemaalgatajale:
T-topiga F-body on pisut vedel (vähemalt 4-gen puhul). Minu masinal võimendab seda tehasesoovitusest laiemad rehvid (235 asemel 255). Ka on vähemalt Camaro tehasevedrud liiga pehmed (avaldub pigem tagasillas) - ratas käib liiga sügavalt koopas teekonarustes sõites. Kokkuvõtvalt on linnateede roobastes sõitmine paras ujumine - rooli peab tihti jõuga hoidma.
Olukorra parandamiseks vaja tehasemõõdus rehve (või isegi 225) ja vähemalt taha jäigemaid Koni amorte (American Beauty soovitus). Subframe connectorite vajalikkus on hetkel uurimisel (tegemist siiski nö tavasõidu masinaga). Mu masinal on sillaseaded paigas ja rooliosad korras. Ülevalkirjeldatud tuleb lähiajal ette võtta.
Võttes selle eelnevalt räägitu arvesse (st kui kontrollid neid vihjeid ja need avalduvadki) ja oled valmis võimalikeks täiendusteks, siis polegi miskit - võta ära! Eestiski on piisavalt sellist ilma, kus mõnus katuseta sõita.
____________________________
Camaro 98 |
04.06.2007 at 00:40 |
|