Poster |
Message |
vvt |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Kas kellelgi lugejatest on kogemust - mahtuniversaal, 4wd ning automaat 230k eest on konkuretsitu. Lähen proovima, aga äkki kellelgi juba on?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.04.2004 at 14:19 |
|
mrtn |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
päris konkurentsitu pole, kui 4 kohta on piisav, siis HR-V on samas hinnaklassis. |
28.04.2004 at 14:22 |
|
peep Moderator |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Mahtuniversaal on palju öeldud, tavaline ruumikam auto. Muidu töötab ja eriti katki ei lähe. Omadustelt (müra, juhitavus, kvaliteet) võrdleks koreakatega. Nüüd on uus mudel väljas natuke parema disainiga ja päris kobeda sisuga võrreldes eelnevaga. Julgeks soovitada. |
28.04.2004 at 14:26 |
Last edited 28.04.2004 at 14:26 by peep (Moderator)
|
vvt |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
No ise võtaks muidugi Tourani kui...aga oleks seal küüned
Hommikul koeraga jalutades uurisin üht sellist maja ees-too oli aga selle nõmeda digiarmatuuri ning lolli esinäoga...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.04.2004 at 15:02 |
|
PlyVal64 |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Loe viimast Autolehte, seal sees uuendatud Liana test. Kõige muu kohta ütlen hinda arvestades ülivõrdeid aga ära Sa jumala eest automaati osta. See on hea auto surm Liana puhul. Sõitsin Lianaga neli päeva ja pagan, on tegija auto. Kruusateel, metsas, asfldil, maanteel - igal pool tugev 4+ kogu autode taustsüsteemis. Tegelikult võiks isegi 5- panna, seda eriti lollikindlate sõiduomaduste ... ja meeletu arenguhüppe eest eelmisest Lianast arengul. Pisuke kõrgem müra, kuid selle vastu aitab paari tuhandene müraisolatsioon. Helitehnika igati hea, kui pole just melomaan, siis mingit ümbertegemist ei vaja. Ainuke totaalselt ebamugava ehitusega asi on cruisi juhtimine(selle "inseneri" tahaks oma kätega ära kägistada).
BTW: metsas oli Liana lausa "tegija". Kuigi sõiduauto ja suverehvid, siis umbes 15kaldeprotsendilisest liivamäest LÄBI 20 cm sulalume ronis auto tuimalt üles. Kinni jäi alles siis, kui lume paksus oli 40 cm. Ma olen ikka igasuguste "asjadega" mägesid vallutanud, kuid see ületas ka kõige optimistlikumad ootused.
Proovisõit linnas töristades ei anna kindlasti seda ettekujutust, mida Liana puhul vaja oleks. Kui on võimalus, käi ära kiiretel kruusateedel ja kõrvalisematel asfaldtmaanteedel. Näiteks ring Maardu tagant läbi Ülgase karjääride alla mere äärde ja sealt tagasi üles Jõelähtmele.
Sai küll kahtlane kiidulaul, kuid mõne auto puhul ei saa teisiti, eriti asja hinda arvestades.
Edit: kuna mootor vaid 103 hobust ja 1,6 ei oma ka mingit erilist momenti, siis see "ajaloohõnguline" automaat rapsib koledal kombel neljanda ja teise käigu vahel. Ja ise sundkäiku manuaalselt valida ei saa, nagu uutel korralikel kastidel kombeks ehk "misiganes-tronik" puudub. Kohe kahju hakkas autost, kui kruusateel mõnuga sõitsin. Ja bensukulule mõjub kah kindlasti katastroofiliselt. |
28.04.2004 at 16:22 |
Last edited 28.04.2004 at 16:28 by PlyVal64
|
diesel |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
kahjuks on suguvõsas hulgaliselt sukisid. tõesti kahjuks, aga mis teha. ma ei tea, kas liana neliveol nüüd ja umbes aasta tagustel autodel vahet on, aga kui on sama nelivedu, siis tunnen kaasa. kui tingimata on vaja sukit ja nelivedu, siis neil ju olemas mitu aparaati, mis veidi jeepide moodi on. |
28.04.2004 at 18:08 |
|
raulionu |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Täiesti OT, aga vvt-le - nagu näha, ühe kodaniku suki-suki promo ühest teatavast autofoorumis on vilja kandnud ?
Aga sukidest - minu jaoks (subjektiivselt) on konkurensitult kõige sitem sõiduauto millega sõitnud olen on baleno. Isegi vene autod on normaalsemad, või olen mina imelik.
Ja seda mida arvab neist sukidest üks tuttav kes nendega suht palju kokku puutund on, seda ma viisakuse pärast ei maini Ning küsi varuosade hinda ka esindusest...
____________________________
ainult romud |
28.04.2004 at 21:04 |
|
ervin |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
sõitsin lianaga natuke üle poole aasta, üldmulje oli hea, ette võis heita odavalt lahendatud pisiasju. omas hinnaklassis oli tegemist kindlasti parima varustustasemega autoga (istmesoojendused, el-peeglid, 4x el-aknad, 4 turvakotti, kaugjuhtimisega kesklukk, jne).
ainus asi, mis pahasti läks selle masinaga oli pagasiruumi katet hoidva naga murdumine -- nimelt oli see plastmassist ja väheke suurema kola liigutamine masinaga tegi sellele natsa haiget. ahjaa, bensukulu oleks võinud natukene väiksem olla - 1.6l mootoriga on 9l/100 linnas minuarust natuke liiga palju. |
28.04.2004 at 21:56 |
|
spark |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
see cruis, pakun on eestis pandud.
ühel tuttava autol on samasugune ja vahest on ta imelik küll (eriti peale panek) |
28.04.2004 at 23:38 |
|
vvt |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Käisin eile vaatamas Üldiselt mulje oli oodatust parem. Olin natuke enne uurinud seda eelmist Lianat ning selle eriti rõve digiarmatuur pani natuke nina krimpsutama.
Aga too uuem oli üllatavalt kobeda olemisega. Uksed käisid tihedalt ning salongisisu vähemalt visuaalsel vaatlusel viimase Corolla-Polo tasemel. Ruumi minu jaoks piisavalt ning seljataha võiks veel üks 1.80 istuda. Mis mulle natuke küsimusi tekitas, on moto ja automaadi suhe. Tehnilistes andmetes on 4wd automaadi topspeed 160 - et kas see praktikas tähendab seda, et üle saja kiirendab 0,5 kmh kaupa
Ise olen automaadi kohta vaikselt mõelnud, et see sobib hästi jaapani autodele, eriti odavamale, kus siduripedaali ja käigukangi tunne paneb ühe teatava margiga harjunul vältimatult nina krimpsutama. Las see asi lappab siis ise, kui käsitsi lappamine pos emotsioone ei valmista
Proovisõitu kahjuks ei saanud, eks kui väga hull pole, siis vaatame edasi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.04.2004 at 08:34 |
|
Silwer |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
quote: PlyVal64: Kui on võimalus, käi ära kiiretel kruusateedel ja kõrvalisematel asfaldtmaanteedel. Näiteks ring Maardu tagant läbi Ülgase karjääride alla mere äärde ja sealt tagasi üles Jõelähtmele.
Nüüd ma siis tean, kes käib minu suvila juurde viivat teed lõhkumas - arve panen teele...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
30.04.2004 at 10:40 |
|
vvt |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Üks tuttav pani 4wd Lianale juba nime: mahtuniversaalide Impreza
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.04.2004 at 12:13 |
|
Cha |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
www.japauto.ee on olemas ka proovisõidujutud uuest Lianast: nii AL kui ÄP on väga positiivselt meelestatud; olles ise proovinud võin öelda, et vahe uuel ja vanal on päris suur, muidugi uue kasuks |
30.04.2004 at 12:55 |
|
pisike99 |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Suzuki Liana on maailma teiseks kõige koledam auto, tõeline disainerivääratus. Esikohta hoiab konkurentsitult Dacia (Renault 12). (mis tundus olema prügikastist leitud projekti alusel tootmisse lastud).
Ühtlasi, kui juba koledatest autodest jutt, öelge mis on teie meelest kõige inetum AMEERIKA auto (kuna siin pidavat olema ameerika autode teemaline foorum). Mina arvan, et Plymouth Reliant 4D aastast 1986.
Rõhutan - kõikide antud väidete puhul on tegu minu isikliku arvamusega...
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
30.04.2004 at 15:14 |
|
diesel |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
pisikesega 101 prossa nõus (liana teemal siis) |
30.04.2004 at 21:54 |
|
vvt |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Kodanik pisike võiks natuke ringi vaadata - need koleda disainiga facelifti-eelsed mudelid on ammu minevik
IMHO on kohal nr 1 ikka Plymouth Reliant
Sai siis proovitud ja mulje üllatavalt hea. Ply'l oli õigus- automaatkasti võtta ainult siis, kui manuaaliga sõita ei oska. Sõites jäi mulje nagu oleks nii kickdown kui vaakummodulatsioon tugevasti paigast ära - selline astmaatiline rapsimine. Mootorist automaadi (ja 4wd) otsa on ilmselgelt vähe, asi kisendab vähemalt 2 liitri järgi.
Manuaaliga mudel jättis märgatavalt erksama mulje, käigukang ja sidur täiesti keskmised. Ruumi sõites on piisavalt ka 195 cm mehe jaoks ning teise samasuguse võib selja taha ka panna. Ühesõnaga - seest suurem kui väljast. 90ndatel karjuvalt rõveda sisekujundusega jaapani "stiilist" on vähe järgi, kuigi teatud odavaid elemente kohtab - nt sisemised ukselingid - tundub nagu hõvedase veljevärviga värvitud, samuti paistsid nende alt üsna suured kruvipead. Aga 200k eest võib selle andeks anda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.05.2004 at 08:27 |
|
vvt |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Olen siis nädalapäevad varsti Liana-juht nüüd 1,6 4wd manuaal. Ütleme, et esimene mulje käes.
(+) väikese mõõdu kohta väga ruumikas - full-size mees mahub ilusti rooli, laest mul 10 cm puudugi
(+) täiesti kobe siseviimistlus ja vaikne salong - eelmine Liana oli ikka käru sellega võrreldes.
(+) 4wd mudeli rikkalik varustus väikeauto kohta - AC, el aken+peegel+peegisoojendus+istmesoojendus+CDraadio jne just igal väikeautol põhivarustuses pole
(+) toore mootori, pideva AC kasutamise ja 4WD kohta üllatavalt säästlik - keskmine 8,0 sajale.'
(+) hinnast ärme räägi - otsest konkurenti pole. Kes hinnaga natuke teemat teeks, sellel pole 4wd-d.
(+) madala sõiduauto kohta keskmise linnadziibi läbivus - rannas käisime seda liivast metsateed mööda, kus purilaudurid tavaliselt päris-dziipidega liiguvad. Järgi ei saa ükski 2 wd sõiduauto.
(+) tõsiselt head suured küljepeeglid
(+) ketas+trumli kohta tavakasutuses tõhusad pidurid.
(+) suhteliselt eksootilise väikeauto kombinatsiooni saab kätte paari päevaga
(-) ebameeldiv mootorihääle resonants hiigelsuurest mootoriruumist - ei kipu eriti üle 3500 pöörde vajutama. Akustiliselt ebameeldiv toon
(-) põhivarustuses puuduvad porikummid, unustasin ise tellida, kuna pidasin iseenesestmõistetavaks.
(-) kõva nööride peal pagasikate, ebapraktiline, puudub koera/pagasivõrgu võimalus.
Ütleks, et ruumikuse poolest on tõsine konkurent nt Mazda 6-le. Ilma naljata. 190 mehe taha tagaistmele mahub teine samapikk veel.
Lähim konkurent hinna poolest Kia Carens jäi (vaatamata suuremale ruumile) alla just hinna ja varustuse poolest. Oma osa oli ka Peterburi tee esinduse "müügimeestel", kes pool tundi enne proovisõidu aega teatasid, et müüsid pool tundi tagasi ainukese prooviauto ära (aeg lepiti kokku eelmine nädal) ning teatasid, et asi jääb ära. Sellist nõmedust on Eestis suudetud ainult Esmas korraldada.
Aga muidu täitsa nitsevoo karbike selle raha eest
Edit: ahjaa, lugesin praegu peebu võrdlust koreakatega. Ei ole nii, juhitavus-müra on pigem volksvagenlik. Korea tavasõiduautodega ei ole üldse mõtet võrrelda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.06.2004 at 21:15 |
Last edited 29.06.2004 at 21:16 by vvt
|
peep Moderator |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Ma rääkisin vanast mudelist, uuega pole sõitnud. |
29.06.2004 at 21:22 |
|
diesel |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
no edu siis. a suki jääb sukiks ikkagi. |
29.06.2004 at 21:30 |
|
lundve |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
väga kahtlane värk igatahes. sukisuki ju ikkagi |
29.06.2004 at 23:01 |
|
Martti L |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
vvt ära palun nimeta seda autot kogu aeg 4wd autoks, kuna tegemist ikkagi suhtes 90/10 esirattaveoga (täpne suhe on erinev Seati'st kuni Suzukini). Minu arvates saab 4WD-st rääkida ikkagi siis kui tegu 50/50 +-10% veoskeemidega autodega.
____________________________
V8 |
30.06.2004 at 01:24 |
|
diesel |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
quote: Martti L:90/10 esirattaveoga
vähemasti eelmise liana kohta ei saand sedagi öelda. suhe võis umbes sama ju olla, aga vähemasti kurvides sõites anti tagaratastele matsu nõnna, nigu keegi oleks lüljutit kuskil plõksind. sekund justkui vedas, seejärel sekund hoopis pidurdas. no hää küll, lumes sai veel hakkama, toimis kokkuvõttes nigu niru esiveoline, aga jäisel teel oli asi täbar. kusjuures näiteks samase suki tilluke jimny nimeline kökats toimis/toimib 4wd koha pealt igati mõistlikult |
30.06.2004 at 08:14 |
|
vvt |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Ennemuiste jagati igatahes 4wd-d part-time ja full-time'ks. Mitte % järgi
Edit: talvel pole ju proovinud. Aga sellise kuudi 4wd eesmärk ei ole erinevalt Subaru Imprezast kruusal trikkide tegemine, vaid pere ja muu kola edasitoimetamine keskmisest hullematel teedel, mis veel ei nõua jeepi.
Eelmine selline part-time või whatever auto oli mul B5 Passat Syncro. Sellel oli ka tagasild lülituv, kuid reageerimisaeg oli siiski sukist lühem - kruusal täiega kohalt võttes käis ikka kohe neli ratast ringi, sukil võtavad esimesed korraks krapsti ja siis sööstab minema. Asfaldil enam ringi ei võta.
No fakt on see, et see ronib sealt tuimalt ja draamavabalt läbi, kus iga 2wd kinni jääb. 20 cm lahtine kuiv liiv ei võtnud seda köhimagi. Natuke rohkem gaasi ja ei mingit kino. Ostetud sai seepärast, et mul tuleb päris palju liikuda talvel külateedel, kus ise oled enda lumesahk. Praeguste kogemuste kohaselt on see ikka vaks tõsisem asi selleks kui suvaline esiveoline muu rahvariis. Olgu ta nimi kasvõi 2,5WD ning veojõu jaotus kasvõi 99/01.
Eks elu ole üks suur kompromiss - kui Niva välja arvata, siis maasturit selle hinnaga niikuinii ei saa, pealegi need odavama otsa asjad a'la Jimny ei oma aktsepteeritavat siseruumi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.06.2004 at 08:14 |
Last edited 30.06.2004 at 08:25 by vvt
|
Astro SS |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
Kas uusi Mitsu Lancereid 4WD ei pakuta? Neil ju uued ja head hinnad.
Asto @ rahul oma Lancer STW 4WD-ga
edit: sel vähemalt 50/50
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.06.2004 at 18:12 |
Last edited 30.06.2004 at 18:12 by Astro SS
|
diesel |
Avaldage arvamust: Suzuki Liana
well, igal talvel tuleb mitu korda ette tõsist rookimist, et 1wd traktor hangedest läbi saada ja siis unistan küll mistahes kõrgemast ja pisut rohkem vedavast riistapuust. selles valguses on su suki ost ilmselt täitsa õige tegu. |
30.06.2004 at 18:33 |
|