register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Corvette 82' vs 90'   1 2  
Poster Message
kr2su
  
Corvette 82' vs 90'
Tervist.

Plaan oli endale Vette soetada.
Nimelt küsiks veidi kogenumate kasutajate käest nõu, et kumba varianti eelistada, 82' või 90' ?

82' pidi sõiduomadustelt veidi nõrgem olema, kuid keegi kindlasti teab välja tuua mõlema +'d ja -'d.

Ette tänades :)
17.06.2007 at 22:58
hents99
  
Corvette 82' vs 90'
Teiste arvamuse põhjal otsustadki??? Neil ju kered totaalselt erineva disainiga. Kumb sulle endale rohkem meeldib või ostad selle teistele vaatamiseks??

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
17.06.2007 at 23:00
ollo
Corvette 82' vs 90'
hents, sa selle variandi peale ka mõtlesid, et kõik ei osta autot vaatamiseks, mõni ostab sõitmiseks?
Ma ei mäleta nüüd, millises vedrustuse tuunimise raamatus see oli mu riiulis, aga kuni '88 Corvette oli seal toodud kui ehe näide sellest, et IRS ei ole alati mitte parem, kui jäik talasild. Peale 88 pidavat selles osas väääga palju paremad olema. Minu jaoks näiteks oleks see täiesti piisav otsustamiseks, pohlad sellest välisdisainist, kui just näkku ei karju (ja seda ei tee IMO kumbki).
18.06.2007 at 08:57
kr2su
  
Corvette 82' vs 90'
ei osta mitte teiste arvamuste, vaid kogemuste põhjal nagu ikke :)

82 on disain, millele suu vett jookseb (töötan ise ka btw disainerina, veidi teine valdkond siiski küll)
90 ei ole disainil viga, kuid sõiduomadused pidid kohe kõvasti paremad olema ja bena pidi vähem nõudma.

ostan autot ikkagi igapäevasõiduks, mitte pühapäevadeks.
18.06.2007 at 09:18
Simo57
 
Corvette 82' vs 90'
quote:
kr2su: ei osta mitte teiste arvamuste, vaid kogemuste põhjal nagu ikke :)

82 on disain, millele suu vett jookseb (töötan ise ka btw disainerina, veidi teine valdkond siiski küll)
90 ei ole disainil viga, kuid sõiduomadused pidid kohe kõvasti paremad olema ja bena pidi vähem nõudma.

ostan autot ikkagi igapäevasõiduks, mitte pühapäevadeks.


Kui igapäeva-autoks siis tunnen sügavalt kaasa.
Kui tahad temaga stabiilselt igapäev liikuda pead sa peale ostu kohe auto pulkadeks võtma ja kõik osad üle käima.
Täiesti lambist võib täiesti uskumatuid asju juhtuda.
Oman ise 90a masinat ja sõiduomadused ning kurvisuutlikus on head, samuti küttekulu ootasin ikka tunduvalt suuremat.
PS. mu 90a mudel on ka hea hinnaga müügiks ;)
18.06.2007 at 09:41
hents99
  
Corvette 82' vs 90'
quote:
ollo: hents, sa selle variandi peale ka mõtlesid, et kõik ei osta autot vaatamiseks, mõni ostab sõitmiseks?
Ma ei mäleta nüüd, millises vedrustuse tuunimise raamatus see oli mu riiulis, aga kuni '88 Corvette oli seal toodud kui ehe näide sellest, et IRS ei ole alati mitte parem, kui jäik talasild. Peale 88 pidavat selles osas väääga palju paremad olema. Minu jaoks näiteks oleks see täiesti piisav otsustamiseks, pohlad sellest välisdisainist, kui just näkku ei karju (ja seda ei tee IMO kumbki).
Seda nüüd küll, kuid siiski autod nii erinevad. Igapäeva kasutusse soovitaks ikkagi uuemat autot.
Edu! Enivei corvette igapäevakasutuseks pidi ebamugav auto olema, oma istumisasendi ja sisenemise poolest, räägivad paljud. Aga fun factor... :burnout

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
18.06.2007 at 11:08 1 edit. Last edited 18.06.2007 at 11:08 by hents99
Timo
  
Corvette 82' vs 90'
no minumeelest corvette ei ole mingist otsast igapäeva auto. kujuta ette et pead tihedal päeval nt. 6 korda ennast korv istmesse sättima, mis on maast nii umbes 15-20 cm kõrgusel, teiseks kujutan ette et tallinna tänavatel ei ole üldse mõnus ükstapuha mis sportautoga sõita. ja võtta auto aastast 82 igapäevasõidukiks, siis tunnen sügavalt kaasa. minumeelest on corvette ikka läbi ja lõhki pühapäeva auto, mille kütusekulu ei tohiks mitte kedagi huvitada. ma arvan, et kui tahad midagi sellist, vaata parem camaro, firebird i poole, nendega kannatab vast igapäev sõita. sorry, kui minu arvamus on nats mööda, kuid arvan, et on ka samamoodi mõtlejaid

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
18.06.2007 at 16:12
Tarmor
Corvette 82' vs 90'
Varalahkunud Mati Adelbert tõestas, et Corvette sobib tahtmise korral ka igapäevaautoks ja seda isegi aastaringi! :)
Praegu peaks see simo57 auto olema, kui ma ei eksi.

Teemaalgatajale, osta `90 kui sulle sõidumõnu oluline on, kui bling-factor siis `82.
18.06.2007 at 16:46
kr2su
  
Corvette 82' vs 90'
teiseks autoks jääb ta nii või naa...

ma paratamatult mõtlen sellele, et nii 25a tagasi ta oligi ju igapäev kasutuses :D
hageris või kuskil ilmselt oleks 82a mootoril kapremont või nii...

btw, palju 82 bena nõuab ?
90 peaks kuskil 12-14 vahele võtma nagu ma kuulsin kuskilt
18.06.2007 at 19:41 2 edits. Last edited 18.06.2007 at 19:52 by kr2su
ROKIPEER
 
Corvette 82' vs 90'
quote:
kr2su: teiseks autoks jääb ta nii või naa...

ma paratamatult mõtlen sellele, et nii 25a tagasi ta oligi ju igapäev kasutuses :D
hageris või kuskil ilmselt oleks 82a mootoril kapremont või nii...

btw, palju 82 bena nõuab ?
90 peaks kuskil 12-14 vahele võtma nagu ma kuulsin kuskilt

Ma pigem pakuks 12 - ...:rolleyes , kui ainult trassipidi ei kulge.
19.06.2007 at 05:38
Simo57
 
Corvette 82' vs 90'
Need 2päeva kui tegin käigukastile sisseõsitu oligi mul linnakulu 12-13 kusjuures (ehk siis suht rahulik sõidustiil), mnt oli 8
19.06.2007 at 06:22
Maik
  
Corvette 82' vs 90'
Ja mina saan 5,7 mootoriga 20 linnas lõdvalt nii,et see oleneb ikka sõitjast. Omaarust ka eriti ei vajuta.
krt, 12-13 on raske isegi 3,8 mootoriga saada :)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.06.2007 at 06:35
w-cc
Corvette 82' vs 90'
quote:
Simo57:Oman ise 90a masinat ja sõiduomadused ning kurvisuutlikus on head...
Asjaga mitte kursis oleva inimese jaoks peaks vist täpsustama, et ameerika auto kohta on sõiduomadused head :). Piirsituatsioonis on vähemalt 92 a. vette suht ootamatu käitumisega - mis on tegelikult natuke arusaamatu, kuna kaalujaotus on autol ideaalne - koos juhi ja 3/4 täis paagiga minu vettel esisillale 836 kg ja tagasillale 827 kg. Täismass on muide 1722 kg s.t. kõrval istuva tibi tühimass peaks soovitatavalt alla 50 kg jääma :lol.

Mis eriti häirib, on aeglane rool ja tuimad pidurid (minimaalselt C5 esipidurite install peaks C4 puhul suisa kohustuslik olema). Ja kui juba tähenärimiseks läks, siis LT1 võiks gaasipedaali asendile ka natuke erksamalt reageerida....Üldiselt ei saa see juhitavus nii väga esmaklassiline juba seetõttu olla, et C4 kere erilise jäikusega nüüd küll ei hiilga - isegi katus peal, ilma katuseta on kohati selline tunne, et esi- ja tagaosa ei ole teps mitte jäigalt omavahel ühendatud...

quote:
suburban: no minumeelest corvette ei ole mingist otsast igapäeva auto. kujuta ette et pead tihedal päeval nt. 6 korda ennast korv istmesse sättima, mis on maast nii umbes 15-20 cm kõrgusel, teiseks kujutan ette et tallinna tänavatel ei ole üldse mõnus ükstapuha mis sportautoga sõita.
See sisse välja käimine sõltub vast indiviidist ka - mulle näiteks on vettesse istumine palju rohkem konti mööda, kui mingi dziibi pukki ronimine. Ainus jama võib tulla sellest, et kitsas kohas ei pruugi pika ukse lahti tegemiseks alati piisavalt ruumi olla. Istumisasend on ka väga hea - ma üle 3 tunni järjest roolis pole olnud, aga selle aja jooksul küll veel mingeid vaevusi ei täheldanud. Tallinna tänavad...hmm...suhteline...mul eurojunnil on jäigemad vedrud kui vettel...seetõttu ei oska nagu kommenteerida. Vastu teed krooksuv esiots tuletab ainult aeg-ajalt meelde, et tegu siiski suht madalal istuva liikuriga. Seda võiks vast ainult mainida, et treppis tee ei sobi vettele kohe üldse (millisele autole sobiks?), üksikud augud-lohud silub aga ilusti välja. Kui need mõned ülaltoodud nüansid välja arvata, siis igapäevasesse kasutusse kõlbab väga hästi. Mina isiklikult aga lihtsalt ei raatsi seda autot nii lörtsida.

quote:
Inferno: Ja mina saan 5,7 mootoriga 20 linnas lõdvalt nii,et see oleneb ikka sõitjast. Omaarust ka eriti ei vajuta.
krt, 12-13 on raske isegi 3,8 mootoriga saada :)
Mootor tuksis siis sul. Mul praegu kompuutri järgi aasta keskmine kulu 11.6 l/100 (2/3 maanteed + 1/3 linna). Sõidustiil selline, et kui võimalik, siis foori alt suht käpelt minema (teised jäävad ikka 100 meetri võrra hoobilt maha), siis 60 pealt gaas maha ja veereb vaba hooga järgmise foori või ristmikuni. Linnas-maanteel sõites peab veel seda ka arvestama, et vette spido näitab kilomeetri pealt täpset kiirust - kui on 60 siis 60 ja jutul lõpp - testitud, kindel :lol.
19.06.2007 at 10:45
kr2su
  
Corvette 82' vs 90'
w-cc jutust oli küll palju abi, ma tänab kohe :)

kipun siiski nüüd 82 variandi poole.
19.06.2007 at 11:55
tfr
 
Corvette 82' vs 90'
quote:
kr2su: w-cc jutust oli küll palju abi, ma tänab kohe :)
kipun siiski nüüd 82 variandi poole.

Et Su naine on üle 50kg? :lol
19.06.2007 at 12:01
kr2su
  
Corvette 82' vs 90'
49kg to be exact :D
aga ta 18 ka, jõuab kosuda veel kilokese ;)
19.06.2007 at 14:20
vvt
  
Corvette 82' vs 90'
Huvitav vaidlus siin. Tegelikult peaks teemaalgataja ise minema sõitma nendega. Igapäevaautoks tuleks kõne alla ehk '90. 82 peaks ju olema C3 ja see on sportauto ainult väliskuju poolest. Sõiduomadused, rool ja pidurid on võrreldavad ehk vana Volgaga, mingist spordist rääkida on selge suurustamine.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.06.2007 at 15:00
Joel
 
Corvette 82' vs 90'
Olen w-cc jutuga väga nõus. Mina küll ei saanudki oma Corvettega palju sõita, aga selle aja jooksul jõudsin ma ikkagi hingepõhjani hämmelduda tema koostekvaliteedis. Näiteks kuidas üks pealtnäha suht-koht veatu autosalong võib niimoodi koliseda ja krigiseda - plastmass nagu mänguautolt, nahk kõva ja libe nagu sõdurikirsa ning lisaks sellele kõik muud mugavusega seotud aspektid - üüratu pöörderaadius näiteks (mis võis olla ka üheks põhjuseks, miks ei õnnestunud äärekivist mööda saada), teiseks olematu veepidavus (pesulas käies sain sees läbimärjaks) jms. Aga kui olla koostekvaliteedi suhtes tolerantne, siis sõita oli mõnus - vedrustus on parasjagu mugav, mootoril on jõudu ja FIILIS on väga 5. Lihtsalt saksa premium autodega enam kokku puutununa tekitas Vette hetkeks väikese kultuurišoki:). Päris igapäevasõite - tööle, koju, poodi, maale, sõbra juurde - ikka liiga palju ei viitsiks sellise autoga teha. Teiseks-kolmandaks autoks aga on ta väga hea...

____________________________
2xV8
19.06.2007 at 15:08
w-cc
Corvette 82' vs 90'
No ratsionaalselt mõtleval inimesel pole vette või ükskõik millise sportlikuma auto ostuga pead vaja vaevama hakata - igatpidi mõttetu üritus. Sellise auto ostmisel tuleb peaaju välja lülitada ja kuulata, mida selja-aju ütleb...
19.06.2007 at 16:18
murukult
Corvette 82' vs 90'
Minu 77 C3 on suviti suht igapäeva auto. Loomulikult ei ole võimalik võrrelda kütuse kulu saksa auto keskmisega - ca 40% maantee ja 60% linn tuleb ühel keskmiseks 11-13 teisel 20-25.
Samuti ei ole C3 vedrustus võrreldav oma käigu poolest ühegi pereautoga - üle lamava politseiniku sõites võid vabalt pea lakke saada kui hoog on vale.
Kui oled väga pikk, siis proovi ennem järgi, kas mahud rooli. Olen ise pisut üle 1,9 meetri ning suht "kõhutu" ning arvan, et see on maksimum mõõt, mis selles autos rooli mahub.
Auto on veekindel, kui tihendid vahetatud ja korras. Vanemas C3-s on plasti vähem - 82 on pisut rohkem.
Rooli ja piduri osas oskan nuriseda ainult pöörde raadiuse osas, mis on tõesti üsna suur. Samas on mul muidugi järelturu roolisüsteem...
Kokkuvõtteks võin öelda, et olen siiani üli-rahul autoga ning naudin iga võimaliku ja võimautut hetke sellega sõites.

____________________________
77 C3
19.06.2007 at 22:54
BlueStang
 
Corvette 82' vs 90'
quote:
Joel: muud mugavusega seotud aspektid - üüratu pöörderaadius näiteks (mis võis olla ka üheks põhjuseks, miks ei õnnestunud äärekivist mööda saada)
Üüratu pöörderaadiuse kompenseerib tagavedu ja vajalik arv hobuseid:)


20.06.2007 at 00:45
Saemees
 
Corvette 82' vs 90'
Vaidlus teemal, kas vette sobib igapäevaautoks, on suht subjektiivne ja mõttetu. Ka taevuu tikudega sõidetakse igapäevaselt... Endale sai vette ka pühapäevaautoks soetatud (van'i kõrvale), aga hommikuti sirutuvad käed kuidagi alateadlikult ikka vette võtmete järele. Van'ist on saanud pühapäevaauto. Ainuke häda, et AS Eesti Politsei aksiate sundoste tuleb rohkem kui tahaks (praegu ootangi huviga, kui palju aktsiaid ma siis ostan).

____________________________
Dodge RAM 1500 '10
Cadillac CTS '08
Bobcat S175
20.06.2007 at 09:06
Joel
 
Corvette 82' vs 90'
Good point, BlueStang - eriti kõva on see tagaveo ja gaasi kombinatsioon näiteks parkimismajas ukerdades :)
Aga see arutlus minu arvates ei ole siin mõeldud kuidagimoodi Vette maha tegemiseks, vaid siiski selgitamaks huvilisele, et tegemist on 110% emotsiooniautoga. Plast ja kere pehmus on osa tema iseloomust ja just eristab teda igavatest kvaliteetautodest. See kui palju või tihti keegi sellist masinat naudelda soovib on väga isiklik teema. Ma sõitsin ka too aeg ainult Vettega ja teised masinad seisid nukralt nurgas (4,2 Audi tundus mõttetu uimerdis pärast). Vahel tunnen praegugi temast täitsa puudust, nii et, Saemees, ma tean kus Sa elad - ole valvel!:) Ise nillin juba vaikselt C5-i ebayst jm kohtadest...

____________________________
2xV8
20.06.2007 at 09:45 2 edits. Last edited 20.06.2007 at 09:49 by Joel
Rainer
Corvette 82' vs 90'
Minagi sõitsin märtsist kuni novembrini absoluutselt igapäev C4 Vette'ga...sõidurõõm ja emotsioonid olid lihtsalt kirjeldamatud. :)

____________________________
Vette C4
LHS -97
Concorde LXI -98
300C -04
Mustang Convertible -11
Mustang EB -16
Challenger R/T -17
Challenger Scat Pack -15
Durango AWD -18
20.06.2007 at 10:44
kr2su
  
Corvette 82' vs 90'
targemaks sai igaljuhul.
murukult, on sul äkki mõni kontakt kuskil, saaks lähemalt rääkida ja mina oma suurele teadmisjanule rahuldust ? :)
20.06.2007 at 11:01
tqhq.ee foorum : Autod : Corvette 82' vs 90'   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.