Poster |
Message |
vvt |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Paar tuttavat on juba kurtnud, et politsei on kuulutanud sõja väikestele kiiruseületamistele. Eile sai uudistes ka kinnitust, kus esiliiklusmiilits seletas, kui ohtlik see 10 kmh ikka on. Demagoogia tipp oli võrdlus trahviga turvavööta sõitmise eest! Kui maanteel 100ga sõitmine ei kujuta endast tõendatud surmaohtu, siis turvavööta maanteel sõitmine on 1-2 inimese eluga mängimine. Niiet nulltolerants - alanud on järgmine kampaania a'la EP. Huvitav, millega see muidu põhjendatud kah on - või on liiklusmiilits saanud väge siseministri hiljutistest väljaütlemistest. Kuskil arenenud riigis ei vaeva end keegi maanteel +10 kmh sõitjate peedistamisega?
Omaette teema on jälle trahvid - politsei näeb jällegi ainsat pääseteed trahvide tõstmises (sh ka "väiksed ületamised"). Siiani pole sellest kopika eest kasu olnud.
Mis kodanikud arvavad?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.06.2007 at 09:10 |
1 edit. Last edited 13.06.2007 at 09:11 by vvt
|
foke |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Midagi ei viitsi arvata... iga tuututamise peale |
13.06.2007 at 09:13 |
|
Quattro |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Mis siin ikka arvata, tuleb lihtsalt rohkem liikumiskiirust jälgima hakata.
Vaadates kogu meie liikluskultuuri, siis tulebki seda ravima hakata juuretasandilt. Jälgima ja trahvima tuleks hakata ka suunatulede mittenäitajaid. Ringteedelt väljasõidud oleks eriti magusad kohad.
____________________________
Passat,R1100GS |
13.06.2007 at 09:45 |
|
jass |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Peab lihtsalt teistmoodi sõitma õppima, hetkel on 1, 2 ja siis 4 käik ning 70 olemas ilust, ei pea isegi spidot vaatama. |
13.06.2007 at 09:48 |
|
rustang Moderator |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
See toimiks siis kui igal autol oleks pidevalt monitooritav GPS-andur küljes ja IGA kiiruseületamise eest automaatselt trahv kukub.
Kuidas trahvida hommikul Järvevana teel KÕIKI liiklejaid, kui kolonn liigub ühtlaselt 80-85 km/h?? Parima tahtmise juures suudetaks trahvida, maitea, iga 50ndat autojuhti. Mõttetu kampaania IMHO. |
13.06.2007 at 10:12 |
|
Garfield |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: vvt: Huvitav, millega see muidu põhjendatud kah on...
Liikluseeskiri ütleb, et asulavälisel teel on suurim lubatud kiirus 90km/h, suvel mõnes kohas ka 100 ja 110km/h. Kui 90 km/h alas sõidad 100km/h ja politsei sind kinni peab, kas sellega on sulle miskitmioodi ülekohut tehtud? Mina näiteks tunnistaks, et sõitsin jah kiiremini ja paluks kergemat karitust.
Mina pooldan nulltolerantsi. Meie liikluskultuur on ikka väga hapu. Aga püüan ise vähemalt korralik olla.
____________________________
Focus RS |
13.06.2007 at 10:12 |
|
Garfield |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: rustang: Kuidas trahvida hommikul Järvevana teel KÕIKI liiklejaid, kui kolonn liigub ühtlaselt 80-85 km/h??
Kiiruskaamera näiteks, teeb tervest kolonnist pilti. Kuni mälu täis saab.
____________________________
Focus RS |
13.06.2007 at 10:15 |
|
Vanaisa Moderator |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
See oleks iseenesest väga lahe asi - kui ikka iga päev (paar korda) saad trahvikviitungi postkasti/mailile, siis ilmselt kaua enam eui võtaks aega, kui Järvevanal oleks kiirus 70 või vähem.
Aga kas mitte meil pole seadus selle pildistamise-tõestamise suhtes veidi auklik?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
13.06.2007 at 10:24 |
|
Fog |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Midagi peab ette võtma tõesti, sest kui räägitakse +10 sõitjatest siis tegelikult räägitakse +18 sõitjatest.
Praegu sõidavad enamus(mina k.a.) +kkm. ehk 90 alas 108 kella järgi. Pärast spidoka vea ja mõõtja vea maha arvutamist jääb alles 97..99 ning oledki selles grupis keda nüüd peedistama hakatakse. Kui tolerants viia +10 pealt nulli, siis tegelikkuses kukub kiirus maanteel +18 pealt +10 peale. Asi seegi.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
13.06.2007 at 10:31 |
|
tfr |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: Vanaisa:Aga kas mitte meil pole seadus selle pildistamise-tõestamise suhtes veidi auklik?
Auklik ei ole, seadus on üsna konkreetne ja iseenesest ju mõistlik - karistada saab ikkagi rikkumise toime pannud isikut.
Seda konkreetset erandit automaatkaamerate jaoks, mis mõnedes riikides seadustesse pandud on ja lubab kiiruseületamise puhul karistada ka sõiduki omanikku, pole lihtsalt sisse kirjutatud.
|
13.06.2007 at 10:31 |
|
Martin460 |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Ma ei näe ärritumiseks põhjust sest sõidan nii nagu liikluseeskiri ette näeb.Oma autos viibin ka heameelega niikaua kui vähegi võimalik.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
13.06.2007 at 10:32 |
|
ivoalaska |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Kuskilt peab ju alustama. Loomulikult ei saa Järvevana teel maha võtta tervet kolonni aga alustatdes üksikutest rikkujatest keda maha võetakse ja kellele trahvi tehakse muutub olukord ka juba paremaks. Täna üks ja homme järgmine jne jne jne. Esiteks distsiplineeriv on ka näha seda kuidas kellegile tee ääres trahvi tehakse. Mõnes mõttes on ju politsei õigel teel....kui ei tehtaks midagi ja löödaks ka väikestele rikkumistele käega, siis muutuvad juhid üha julgemaks ning seetõttu kasvab rikkumiste tõsidus. Jääme ausaks, et ega iseenesest liikluskultuur meie riigis paranema ei hakka...selleks on vaja jõulisi kampaaniaid ning antud juhul ka tõhusat järelvalvet. |
13.06.2007 at 10:36 |
|
Sören |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
teemasse:
http://www.postimees.ee/130607/esileht/arvamus/266038_1.php#Scene_1
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
13.06.2007 at 10:40 |
|
Garfield |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: Sören: teemasse: http://www.postimees.ee/130607/esileht/arvamus/266038_1.php#Scene_1
Tsitaat artikli lõpust: "Järsku algavate imelike kampaaniate asemel ootaks mingit läbimõeldud tegevuskava tuleviku kohta. Igasugune läbimõeldud tegevuskava peab põhinema ühtsel alusel."
Mis tegevuskava? Mida läbimõelda? Mis alusel? Oehhh, kas selleks, et juhid hakkaks kehtivat liikluseeskirja täitma on vaja mingit tegevuskava või uut alust? Olukord on hull sellepärast, et liiklusjärelvalve on meil peaaegu et olematu. Ja kui nüüd selle parandamisega natuke tegelema hakatase, on kisa kuipalju, et liiga tehakse.
____________________________
Focus RS |
13.06.2007 at 11:09 |
|
vvt |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Kui süveneda liikusstatistikasse, kus joobes juhtide arv iga päev kasvab ning iga nädal kuuleb mõnest "kiirusrekordist", siis selles taustsüsteemis on tegemist selgelt auru kulutamisega vales kohas. Asi meenutab teatuid kampaaniaid ENSV aegadest. EV aegadest tuntakse kampaaniaid "valvame ülekäiguradasid" (tehakse harilikult peale suuremat õnnetust 1-2 kuud ja asi vaibub), "puhume kõik" (tehakse peale suuremat avariid purjus juhtimise tõttu - tuletage meelde, millal te viimati sel aastal puhusite?), "kaalume veoautosid" jne jne jne...Tegelikult on see paras potjomkini küla, mis liiklusohutust ei mõjuta ja mille eesmärk on enda olemasolu näidata. Kampaania möödub ja elu läheb vanaviisi
Vastupidi, arenenud riigid tolereerivad mõõdukat (suht ohutut) patustamist nii alko kui kiirusega. Ju on aru saadud, et ohjeldamatu klaperjaht sellel teemal ei vii kuhugi ja mingit märkimisväärset liiklusohtu see endast ei kujuta. Kui paljud sõidavad Soomes kiirteede peal lubatud kiirusega? Vastus: veoautod ja "tempo 100" bussid. Igal juhul ei ole need 10 kmh rikkumised keiss ja argumendid "alustame rohujuure tasandilt" mõjuvad naeruväärsena. Selles point ongi, et pikema vabadusega riikides ei vaeva end keegi selliste püüdmisega ja nagu näha, ei ole seal see mingit üleüldist karistamatuse tunnet tekitanud.
Mis puutuab seda Postimehe kommentaari, siis kahjuks on kommenteerijal õigus. Sellisel tegevusel puudub liiklusohutusega otsene seos. Peale altkäemaksuskandaali on LP lihtsalt rinna õhku täis tõmmanud ja enda vajalikkust tõendama asunud. Ja liiklusohutusel pole sellega eriti pistmist. Ja kõige enne peavad õppima 50/90 sõitmise selgeks vilkuriteta sõitvad politseiautode juhid ise. Huvitav on veel see (oma tähelepanek), et tavaliselt hakkab autofoorumites rikkuja pihta turmtuli, kuid kui Haapsalu lennuväljal lõpeb järjekordne kiirendus, siis on Haapsalu-Tallinn maanteel toimuv hullumaja moodi....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.06.2007 at 11:24 |
1 edit. Last edited 13.06.2007 at 11:29 by vvt
|
tfr |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: Garfield:Mis tegevuskava? Mida läbimõelda? Mis alusel?
Mis on lõppkokkuvõttes olulisem, kas see, et liiklus sujuks ja seal ei saaks viga ega hukkuks inimesi või see, et kõik jälgiks punktuaalse täpsusega liikluseeskirja?
Liiklus on väga dünaamiline nähtus ja eeskirju, mis 100% kataks parimal võimalikul viisil kõik situatsioonid, ei ole põhimõtteliselt võimalik kirjutada. On situatsioone, kus eeskirjad on liiga karmid, ja samamoodi on situatsioone, kus eeskirjad lubavad liiga palju. Aga paratamatult on nende loojad pidanud leidma miski kompromissi ja panema selle kiriku püsti keset küla.
Vihmandil on selles osas absoluutselt õigus, et senimaani on lähtutud puhtalt statistikast ja enda mugavusest - ilusa päikesepaistelise ilmaga sirgel teel on hea ja mõnus kiirust mõõta ja hulgaliselt pisirikkujate vormistamine lubab rusikaid vastu rindu taguda, et "võrreldes eelmise aastaga vormistasime xx% rohkem protokolle". Sellal kui talvel pimedas, nähtavust nulliks muutvas lumesajus ja kiilakaga sealsamal maanteel LE järgi lubatud 90 km/h sõitmine on tunduvalt ohtlikum. Aga seal lörtsis radar näpus põõsa taga istuda on märg ja ebamugav. Ja LE §123 (ehk siis selle punkti, mis käsib valida teeoludele ja sõiduoskusele vastav kiirus) rikkumise tõestamine on tunduvalt keerulisem kui radarinäidu fikseerimine.
Siseminister leidis, et olukord on hull ja nõuab politseilt kohe ja kiiresti lahendusi. Selline kampaania lubab politseil siseministrile üsna kähku näidata, et "näete, võtsime asja käsile, avastatud liiklusrikkujate hulk on kasvanud xx%". Siseminister on happy ja sellesse, kas need numbrid ka algpõhjust ehk siis liikluses hukkunute ja vigastatute arvu kuidagi mõjutavad, ei süvene keegi. Sest ega seda ei olegi näha kuu, vaid pigem aasta(te) pärast, mil ametis on tõenäoliselt juba (üle)(üle)järgmine siseminister.
Aga no elu on selline.
Disclaimer: need ülevalpool toodud seisukohad on mõistagi minu enda omad ja ei kajasta kuidagi mu tööandja omi. |
13.06.2007 at 11:44 |
1 edit. Last edited 13.06.2007 at 11:50 by tfr
|
ivoalaska |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
hr vvt arenenumates riikides on liikluskultuur paigas juba vanast inertsist st inimesi on kasvatatud noorelt korralikult liiklust järgima ja sedasi juba aastakümneid. Kuna meie riik on suht noor ikkagi siis pole veel tekkinud sellist põlvkonda, kes on kasvatatud eeskirju järgima näiteks oma vanemate poolt või samuti ka koolis. Politsei peaks nendest arenenumatest riikidest õppust võtma selle koha pealt, et kuidas ning milliste meetoditega omal ajal jõuti liikluskultuuri paranemiseni. Praegu oleks ennatlik võtta üle kombed, kus on lubatud kerge alkoholijoove roolis ning muud pisirikkumised, sest sellisel juhul tekiks meie teedel üks paras katastroof ....ühesõnaga anna kuradile sõrm, võtab terve käe. |
13.06.2007 at 11:44 |
1 edit. Last edited 13.06.2007 at 11:45 by ivoalaska
|
tohoh |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Jääb mulje, et püütakse ainult +10 sõitjaid. Tegelelikult ju püütakse ikka ka +20 jne. rikkujaid. Nagu näiteks nüüd püütakse ühe peatusevahe jäneseid senise pikema otsa jänestest.
Liiklusseadus räägib piirkiirusest. Kui seda ületad on ju kinnipidamine põhjendatud.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
13.06.2007 at 11:57 |
|
Garfield |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: tfr: Sellal kui talvel pimedas, nähtavust nulliks muutvas lumesajus ja kiilakaga sealsamal maanteel LE järgi lubatud 90 km/h sõitmine on tunduvalt ohtlikum. Aga seal lörtsis radar näpus põõsa taga istuda on märg ja ebamugav
Ja mida siis peaks mõõtma? Sellisel juhul, nagu kirjeldatud. Lubatud on 90km/h. Vastavalt teeoludele (kiilakas, lumesadu) oleks paras ehk 70km/h. Sõidad siis 90-ga, mis on teeolusid arvestades liig aga no mõistust endal ju ei ole.
____________________________
Focus RS |
13.06.2007 at 12:08 |
|
R.Ott |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Eesti liikluspolitsei on lihtsalt kooseisuliselt liiga väike, et ilma "kampaaniateta" mingit effekti anda. Rakendada tuleks midagi abipolitseiniku taolist, e. nagu nõukaajal oli vist "rahvamalev" (silt "Rahvamaleva staap" on minu nõukaaegsete aksessuaaride kogus olemas). Olen vahelduva eduga üritanud olla viimastel päevadel musterliikleja - sõidan linnas 50-ga ja ausaltöeldes naudin jänkimosse 1300-1500 pöördelist podinat ja ilusat ilma. Kõlab võibolla võõralt aga muutuks äkki vastutustundlikuks - järgiks ise eeskirja, arutaks politseiga mingi koostöövormi üle - oma vabast ajast, propageeriks opertrack-ki jm. võistlusi, organiseeriks esmaabikoolitus kursusi jne...
Osa nüüd ütleb, et ma propageerin "kitseks" hakkamist. Ausaltöeldes, arvan, et neid inimesi, kelle tutvusringkonnas on keegi liikluses surma saanud, on märksa rohkem nendest, kelle tutvusringkonda oleks kunagi mingi arvestatav lotovõit tulnud. Parim viis kiusatusest üle saada, on sellele järgi anda (Oscar Wilde) - nii me tasapisi olemegi harjunud pidama liikluseeeskirja kehtivaks vaid politsei nägemisulatuses ja juhilubade eksamiruumis. Usun ka, et pisikesed ja kogemata tehtud rikkumised ei peaks olema terve mõistuse poolt valitsetavas riigis karistatavad aga sinna me ajapikku just jõudnud olemegi - pisitasa sõidame lubatust teatud hulga kiiremini, kasutame kollast üle ristmiku lipsamiseks jne.
Mul on kogemus ettevaatamatu inimese allaajamisest. Olen seda siin ka ühes liiklusteemas kirjeldanud. Oleks ma sõitnud tol hetkel näiteks kuuekümmnega, oleks see tütarlaps oma ettevaatamatusest tingituna võibolla surnud...
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
13.06.2007 at 12:11 |
|
madis |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Keelame ja ähvardame.
Keelame viinamüügi õhtul ära. Aga las lapsed joovad edasi, neile pakume toredat karastusjooki Fizz mida reklaamib üpris alaealine tissimodell.
Keelame +10 ületamise ära. Aga killustikku ja 30 märke ja idiootseid teesulge paneme edasi. Ja las inimesed istuvad ummikus.
Selle asemel võiks kehtestada normaalsed piirkiirused - linnas 60, Järvevanal 90, maanteedel (neljarealised) 110 (kusjuures seda ei ületa keegi).
Maanteel 110 võiks olla dünaamiline, nt. päeval 110 kuid kui on väga sitt vihmane septembriöö - siis 90. Elektrooniline märk ei ole just lõpmata suur kulu.
Ja lolle tuleks püüda. Mis ohutus see on kui vanamees sõidab 90 alas 80 ja siis tuleb asula kus on 50 piirang ja sealt veereb 80ga läbi et mitte "rapsida". Liikluse tõkestamine traktorite ja rekkadega - selle vastu tuleks ka võidelda. Kellaajaliste piirangutega.
Ja idiootsed teeprojekteerijad tuleks üles puua - näiteks see seltskond kes tegi Tartu mnt. võllapuude juurde üherealise pudelikaela. Muidu poleks 6meetri laiune kõnnitee ära mahtunud.
Ja nii edasi ja nii edasi. |
13.06.2007 at 12:46 |
|
Astro SS |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Paar naljakat fakti kiiruste kohta(märgid versus enamus liiklejaid).
Lasnamäe kanalis : pinnatud , märk 30 -->tegelik kiirus enamusel 65-70
Linnuvabriku ja Maardu vaheline lõik, märk 70 --> tegelik kiirus 95-100
Peale Maardut, märk 110 --> enamuse tegelik kiirus 100
Ma ei saa nendest tegelastest aru ,kes paugutavad 30 alas 70'ga ehk 40 üle ja samas kui lubatakse kihutada siis sõidab 110 tsoonis 100 ehk 10 alla lubatu.
Ise üritan pidada konstantselt +10 km/h vastavalt märkidele., ehk 30 tsoonis kiihutan 40'ga ja 110 tsoonis veeren 120'ga.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.06.2007 at 13:02 |
|
kenu |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
Nojah, +10 tundub tühise rikkumisena, oma kogemustest pollid sellele tähelepanu eriti ei pööra.
Samas laubaka puhul kahel autul on see +20. Trotüülekvivalendina kahe tonnise käru jaoks teeb see juba päris korraliku
lisajõu:
10km/h - 1g TNT
50km/h - 23g TNT
90km/h - 74g TNT
150km/h - 210g TNT
Seega kui ikka on piirkiirus kehtestatud, võiks sellest ka kinni pidada.
Samas ei saa ma aru, miks karistatakse lahtise turvavööga juhte Kui inimene on juba enda vastu nii hoolimatu, et ei viitsi/vaevu seda lihtsat liigutust tegema, mis annab 70% ellujäämist, siis on teise liikleja elu või surm tema jaoks juba täiesti ükskõik. Sellise juhi surm on küll positiivne sündmus.
|
13.06.2007 at 13:17 |
|
vvt |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: ivoalaska: hr vvt arenenumates riikides on liikluskultuur paigas juba vanast inertsist st inimesi on kasvatatud noorelt korralikult liiklust järgima ja sedasi juba aastakümneid. Kuna meie riik on suht noor ikkagi siis pole veel tekkinud sellist põlvkonda, kes on kasvatatud eeskirju järgima näiteks oma vanemate poolt või samuti ka koolis. Politsei peaks nendest arenenumatest riikidest õppust võtma selle koha pealt, et kuidas ning milliste meetoditega omal ajal jõuti liikluskultuuri paranemiseni. Praegu oleks ennatlik võtta üle kombed, kus on lubatud kerge alkoholijoove roolis ning muud pisirikkumised, sest sellisel juhul tekiks meie teedel üks paras katastroof ....ühesõnaga anna kuradile sõrm, võtab terve käe.
Meie liikluses kord ei saabu nulltolerantsi ja arutu trahvimisega. Parimaks näiteks on selle mittetöötamine Eestis. Alles tõsteti joobes sõitmise eest trahv 18K-ni ja loodi lubade ära võtmise süsteem. Täna ei ole sellest aastatetagusest muudatusest käegakatsutavat kasu näha. Järelikult - need asjad ei toimi. Ja kui toimiks, siis kasutataks neid ka mujal. Liikluspolitsei peaks tegelema eelkõige ohtlike rikkumistega (kiirus 20+) üle, joobes sõitmine, aga ka ajutiste märkide suvaliste panejate karistamine ja muul viisil liikluse takistamine (ja närvi ajamine). Vedeleb 30 märk kuu aega niisama teeveeres - trahv samasuur kui selle märgi eiramine (90-30 kmh). Mingi populismi ajel võime panna trahvid ka 50K tükk ja midagi olulist ei muutu sellest. Lihtsalt liikluses valitsev olukord on nagu force majeure, mida politsei saab mõjutada tühises ulatuses. Ja kui suudaks oluliselt mõjutada, peab tema eelarve olema 100 korda suurem. Sellega tuleb paratamatult leppida (aeg parandab) ja keskenduda ohtlikele rikkumistele.
Edit
quote: Samas ei saa ma aru, miks karistatakse lahtise turvavööga juhte Kui inimene on juba enda vastu nii hoolimatu, et ei viitsi/vaevu seda lihtsat liigutust tegema, mis annab 70% ellujäämist, siis on teise liikleja elu või surm tema jaoks juba täiesti ükskõik. Sellise juhi surm on küll positiivne sündmus.
Aga vat ei saa, tänapäeva autodes jäädakse reeglina ellu, kuid saadakse vigastusi, mida siis sinu, minu ja teiste ravikindlustusmaksu maksjate rahade eest ravitakse. Mõnel juhul sõidab keegi ka elu lõpuni ratastooliga ja saab maksumaksja makstavat invaliidsuspensioni.
Eestis oli aastaid tagasi eksperiment, kus lubati asulavälisel teel 100 kmh - mingit põhjuslikku seost kiiruse kasvu ja avariide arvu vahel ei tuvastatud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.06.2007 at 13:27 |
3 edits. Last edited 13.06.2007 at 13:38 by vvt
|
Fog |
Klaperjaht kiiruseületajatele kuni 10 kmh
quote: kenu:Samas ei saa ma aru, miks karistatakse lahtise turvavööga juhte Kui inimene on juba enda vastu nii hoolimatu, et ei viitsi/vaevu seda lihtsat liigutust tegema, mis annab 70% ellujäämist, siis on teise liikleja elu või surm tema jaoks juba täiesti ükskõik. Sellise juhi surm on küll positiivne sündmus.
See on sama mis jalakäiatel suva kohas teele joosta. Tema hoolimatus muudab minu mõrvariks. Ehk siis sõidad mulle sisse, saad surma/vigaseks. Kõik võivad ju rääkida et ma polnud süüdi, kuid ikkagi olen inimese vigaseks tegemises osaline.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
13.06.2007 at 13:38 |
|
|