Poster |
Message |
mart154 |
Mustang Convertible?
Konkreetne auto, mille vastu huvi tekkinud, on see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/521/auto_php-id=339521-www_auto24_ee.html
Ehk teab keegi rääkida konkreetse masina ajaloost?
Seda siis esiteks...
Teiseks, kuidas hinnata antud liikuri praktilisust
Plaan antud vidinas hankida igapäevaliikuriks. Ja seda siis aastaringselt...
Kuidas uue katuse hinnad on? juhul kui sellega peaks midagi juhtunud olema... või juhtumas...
Lisaks... loll küsimus ka kui palju see v6 kütust võtab...
kui mina lenksus olen, siis arvatavasti kõik... aga kui ma stangi naisele hellitada annaks?
Terv,
Mart |
19.06.2007 at 11:48 |
1 edit. Last edited 20.06.2007 at 08:29 by mart154
|
kr2su |
Mustang Convertible?
ei ole see kütuseküsimus midagi nii loll, pigem tähelepanematusest tingitud
seal on ju kirjas, et linnas 11L ja maanteel 8L. Kui sa nüüd enda sõidustiili tead siis oskad selle plussmiinuse enamvähem ära arvestada.
|
19.06.2007 at 14:22 |
|
tann28 |
Mustang Convertible?
Katuse koha pealt ei oska kommenteerida..
Igapäeva liikurina v6 täitsa mõistlik. Kütusekulu talutav ja aastaringselt ei ole ka mingi probleem kasutada. Automaat ja natuke võimsam mootor (erinev tavalisest) ja tagavedu tahavad natuke harjumist libedal teel (vihm, jää jne). Kuid ega iga möödasõiduga ei peagi lapatsit põhja talluma, et kickdowniga libedal uisutada saaks.
V6 ongi pigem selline naistekas. A.la välimust on aga mootor on vale
Kui huvi siis ka minu naistekas hetkel müügis ja ajalugu ka puhas ja olemas (mitte küll cabrio).
|
19.06.2007 at 14:53 |
|
Lembit |
Mustang Convertible?
Uuri, kas kaanetihendid on vahetatud.
Kui läbisõit on miiilides ja seda tehtud ei ole, siis arvesta lisakuluga. |
19.06.2007 at 15:37 |
|
ICE |
Mustang Convertible?
Katuse leiad www.convertibletopguys.com
Ise panime selle u. 350USD maksnu. Spetsialistile vahetus u. 5h.
Kui reaalne huvi tekib, siis võib katuse vahetusega aidata.
Katuse puhul jälgi neid pingutushoobasid, et kas terved on ja peavad üpris kergelt käima.
|
19.06.2007 at 23:44 |
|
viinakaru |
Mustang Convertible?
katus koos tagaklaasiga umbes 450 taala+post+ka ilmselt toll |
20.06.2007 at 00:05 |
|
BlueStang |
Mustang Convertible?
v6 ja automaat just hea aastaringseks igapäevasõitmiseks. Kindlasti kontrolli, kas lubatud ABS olemas on (v6-l tavaliselt lisaoption) ja töötab ka - sellest on talvel suur abi, muidu auto väga kerge ja tahab pidurdamisel kergelt oma teed minna. Katus ei maksa suurt midagi, peaasi et konstruktsioon korras on.
Mainitud kaanetihendid ja ka ventikamootor oleks hea, kui on vahetatud - esimesed kipuvad läbi minema (saab aru, kui vesi hakkab kaduma) ja teise läbipõlemine on tüüpviga (samas ei ole mingi suur proble ja kulu neid ka vahetada). Muidugi saab plokikaane tihendi korrasolekut ka vastava asjandusega ise kontrollida (u 200 eek). Ventikas tasub profülaktika mõttes kohe aftermarketi vastu vahetada - siis pole hirmu, et auto põlema läheb mingil kõige ebasobivamal hetkel.
Multifunkts. lüliti (suunad, tuled, klaasipuhastid) tasub ka ülevaatamist, et korras oleks.
Lahtine asi on ikka mõnus sõita küll (oma kogemustest), mingit märja/külma probleemi sügisel/talvel pole ja suvel mõnus vahel päevitada... talvel ainult kipub nagisema. Küsi kindlasti, kas allalastud katuse kate ka ikka olemas on (piltidel pole näha).
Kütusekulu tundub optimistlikult antud: 10-15 võtab ära ikka, vahel ka enamgi
Selle masina kohta konkreetselt midagi ei tea, minumeelest oli kuskil poolteist-kaks aastat tagasi ka müügis. Muidu pealnäha (piltide järgi) paistab üsna korralik, aga eks tuleb Sul endal ikka sisse ja alla ka vaadata. Check engine põlemine pole väga suur probl, kui mälu pole kustutatud - saab näha, mis vead on ajaloos olnud. Kui põleb ja näitab mingi O2 anduri või õhupumba malfunctionit, siis võib sõita rahulikult.
Ja mis peamine - õpi ära, et see pole cabrio vaid convertible
|
20.06.2007 at 00:21 |
5 edits. Last edited 20.06.2007 at 00:41 by BlueStang
|
Kummipuru |
Mustang Convertible?
loodan et saan oma nahaalsuse andeks, kuid ei saa jätta kasutamata võimalust pakkuda ka oma müügis olevat kupeed. See küll V8 ja talvel sõitmine nõuab tundlikumat jalga, kuid valikuvõimalus ikkagi...
Auto kohta täpsemalt siin:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/631/auto_php-id=345631-www_auto24_ee.html
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
20.06.2007 at 11:57 |
|
mart154 |
Mustang Convertible?
BlueStang, nüüd on convertible aitäh ka hea pika jutu eest...
Tegelikult on kerge huvi tõesti kupee vastu ka... aga tõesti, vaatan ainult "pooliku mootoriga" autosid...
point selles, et tahaks võimalikult odavat vidinat - tean - hea ja odav ei käi käsikäes aga sellega saaks praegu autokulud suht alla ajada |
20.06.2007 at 13:13 |
|
madis |
Mustang Convertible?
Käid V6ga 8 korda kaasi lappimas ja siis mõtled et krt oleks parem v8 võtnud. Sind on hoiatatud
10 sekundit 100ni. Seda hoiatame ka. Sama kiirendus mis vanaisa Mondeol.
Ja kogu esiosa kõik kapotialused klambrid ja tüüblid vaata üle ja tao jalaga kaitserauda, kui logiseb kogu krempel või on midagi lapitud siis on esiotsa paugu saanud ja varem või hiljem tuleb probleeme riburada.
Muidu on lahe auto. |
20.06.2007 at 22:02 |
1 edit. Last edited 20.06.2007 at 22:06 by madis
|
Bikerman |
Mustang Convertible?
Pean kah teatama et naise Fordi 3,0 Duratek,4 nukiga(mis peaks oluliselt parem mootor olema )võtab linnas 14 ikka ära niuhti.Maanteel 8-10l sajale.
Katus Ebaist ja taas ilus auto sul.Ja" boot cover"-ehk mahalastud katuse kate tuleb kindlasti hankida(sama nime alt leiad Ebays).Muidu akordion kogub linnusitta(sisepoolele) ja muidu kah jube vaadata seda kortsus riidelasu. |
20.06.2007 at 23:21 |
1 edit. Last edited 20.06.2007 at 23:22 by Bikerman
|
kristjan_l |
Mustang Convertible?
Tervitus.
Mart - soovitan Sulle soojalt V8 mootoriga isendit. Kütusukulu erinevus 8- ja 6-silindrilise vahel ei ole tegelikult eriti arvestatav. Nt sain mina oma '95 GT-ga linnas sõites keskmiseks 12L (iga päev Nõmmelt Viimsisse tööle), maanteel 9L. V6 on imo suht ebaõnnestunud, ehk ülemäära uimane ja bena võtab pea samapalju kui suurema töömahuga masin. Tõmbe ja hääle erinevusest ei hakka rääkimagi.
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
21.06.2007 at 08:09 |
|
mart154 |
Mustang Convertible?
mu naine lööb mu v8 jutu peale kohe maha |
21.06.2007 at 08:28 |
|
wader |
Mustang Convertible?
No enne pead talle selgeks tegema, et see v6 on ikka kuri ja paha ja läheb katki ning kütust võtab ka palju. V8 on palju parem ja effektiivsem ning katki ka ei lähe. |
21.06.2007 at 08:33 |
|
ammi |
Mustang Convertible?
quote: madis: Käid V6ga 8 korda kaasi lappimas ja siis mõtled et krt oleks parem v8 võtnud. Sind on hoiatatud
10 sekundit 100ni. Seda hoiatame ka. Sama kiirendus mis vanaisa Mondeol.
Ja kogu esiosa kõik kapotialused klambrid ja tüüblid vaata üle ja tao jalaga kaitserauda, kui logiseb kogu krempel või on midagi lapitud siis on esiotsa paugu saanud ja varem või hiljem tuleb probleeme riburada.
Muidu on lahe auto.
Samad sõnad,soovitan V8!Omal kaantega samasugused kogemused.Ja see V6 oli sõitnud ainult 130 tuhat.Just nagu Madis ütles kaaned ja kiirendus! Need kõik siin muidugi ainult meie isiklikud arvamused ja kogemused aga Sina otsustad.
Muide mu naine on väääga V8 poolt(peale pikka jutuajamist ja lahti seletamist,et mis vahe ikkagi on V6 ja V8. plussid miinused.
Edu! |
21.06.2007 at 08:51 |
|