Poster |
Message |
garnier |
ford probe
Kas laidate või kiidate ? Ei tea auto kohta palju, kuna olen neiu, siis pean seda endale uueks sobivaks margiks, kuid oleks vaja asjatundjate ja probe omanikke arvamusi.Kas jupid on kallid ja raskesti kättesaadavad ning kas kütusekulu on tõesti suur? Kas laguneb kiiresti või on vastupidav?
Mis on kõige tüüpilisemad vead, mida peaks jälgima? |
29.06.2007 at 13:15 |
|
Madman |
ford probe
Tehnika peaks suurelt osalt olema sama kui Mazda 626. Niipalju kui mina kuulnud olen siis vähemalt see uuema ümarama kerega isend sõidab küll ja ei lagune ka. Ainult edasi ei taha väga minna aga see on ka suhteline kindlasti Kütusekulu linnas 2.5 mootoriga 13-14 ja 2.0 mootoriga 11-12 L. Minu arust täitsa paras naiste auto või tegelikult ok neidude auto
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
29.06.2007 at 13:43 |
|
armasjumal |
ford probe
olen ka natukene sõitnud 91 a 2.2 ilma turbota isendiga. (mazda mootor)
küttekulu väike. ei sõitnud eriti ökonoomselt ka 10 ga sain umbes hakkama. (õde sai kõvasti alla selle)
ja kõik ülejäänud sõltub juba konkreetsest autost.
päris sportauto ta ei ole, ei minekult ega juhitavuselt aga naisterahvale sobib küll.
ps pöörderaadius oli suur (oli vist sellel autol)
____________________________
G20 '95 |
29.06.2007 at 15:21 |
|
Indrek_S |
ford probe
Teispool lompi ristiti see auto Ford Problem`ks
Pigem vaata juba 90-date lõpu cougareid, eriti hea, kui saaksid fordi asemel Mercury..see pisut parema viimistlusega.
cougarite hinnad on keskmiselt 85 k ja liising u 1500 kuus
____________________________
not done until it's done |
29.06.2007 at 15:31 |
|
olevtoom |
ford probe
quote: Indrek_S: ... Pigem vaata juba 90-date lõpu cougareid, ...
Kui nende vastu huvi tekib, võin omanikukogemusi jagada.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
29.06.2007 at 16:13 |
|
garnier |
ford probe
no mulle pakub huvi 94 aasta 2.2 mootoriga probe.
Aga teadjad räägivad , et kütusekulu sellel ikka liiga suur. kuulutuses 2.2 mootoriga keskmine küttekulu pandud 6l/100 km.Tundub kahtlane, aga pidi õige olema.ehk siis, kui 80-ga sõita :s. Linnas pidi too auto võtma 20l/100km-le. sellist küll üleval ei raatsi pidada ja osad pidid olema raskesti kättesaadavad.
ega ma ise ka eriti kerge jalaga pole, praegune galant 1.8 võtab ka vist 8-10l 100km-le.
Aga auto see probe on paganama ilus küll. |
29.06.2007 at 17:49 |
|
Xpert |
ford probe
Minu teada 94a probele enam 2.2 mootoreid ei pandud, see on vana kandilise probe mootor. 94a probele pandi juba 2.0 16V 85kw või siis 2.5 V6 mootoreid
2.0 16V kütusekulu (tehase andmed)
Maanteel 6.1
Linnas 9.5
|
29.06.2007 at 20:20 |
|
paxmees |
ford probe
Ma ei tea kindlalt väita et mazda 2,2 om probel peal, klapikambrikaas oli küll erinev, ühel probel mille kapotialust ma näind olen, käimakast on küll sama, aga omades ise üht 2.2 jaapanlasest vagunit, arvestan 10 l 100 km kohta ja siiani on see ka paika pidanud.ja ega ta raip väga lagunend ka ei ole........olenemata sellest, et pikalt seisnud on.
____________________________
Lincoln Mark VIII ´94 |
30.06.2007 at 19:43 |
|
kohin |
ford probe
2,2l turboga võtab linnas 13-14 l ja maanteel 9 l ,minuaarust see küll palju ei ole
suht hästi käib edasi ka ning pukse peab ikka meie teedel vahetama |
04.07.2007 at 18:35 |
|
Draakon |
ford probe
Kunagi sai ise ka sama autot kaalutud, mingi link jäi alles:
http://consumerguideauto.howstuffworks.com/1993-to-1997-ford-probe-6.htm
Kere/veermik/välimus head, aga mingi läbiv viga pidi olema mootoris klappidega, ja mingi teema oli netis pidevalt surevate genekatega. Ise uurisin 2,0 1993 aasta isendit. Sõbra poolt kes jagab asja palju palju rohkem kui mina oli soovitus et ära osta, hunnik probleeme..
____________________________
F.T.W. |
04.07.2007 at 19:45 |
|
supp |
ford probe
mina tegelen leiva teenimiseks jaapani autode jupide müümisega, ja soovitan sulle meelerahu jaoks osta-kas päris jaapani auto, või päris ameerika auto. Kui ostad segu nendest saad kaasa veel koti jama,pole jupide poolest üks ega teine ja kui midagi vaja remontida jooksed niiet jalad rakkus või maksad palju, jupid ei pruugi palju maksta aga nende otsimisega jooksed õlad längu. |
04.07.2007 at 20:55 |
|
ivoalaska |
ford probe
quote: supp: osta-kas päris jaapani auto, või päris ameerika auto. Kui ostad segu nendest saad kaasa veel koti jama,pole jupide poolest üks ega teine ja kui midagi vaja remontida jooksed niiet jalad rakkus või maksad palju, jupid ei pruugi palju maksta aga nende otsimisega jooksed õlad längu.
jutt jumala õige..juppidega polegi eriti tuuga aga remondikohtades võib selliste mainatega jama tekkida (diagnostika, remont jne). Ühesõnaga pole siga ega kägu ja seetõttu eriti ei taheta näppida. Tean omast kogemusest |
05.07.2007 at 07:36 |
|
karu24 |
ford probe
Meil on kaks 92 a Probet. 2,2 turbomootoriga masinaid toodeti 89-92. Nimetatud mootori töötasid Mazda ja Ford välja koos. Paljud Probe jupid (sh veermiku, käiguosa jne) on Mazda 626-lt. Vanema kerega Probe ülalpidamiskulud on täna suht madalad, kuid samas võib olla osade leidmisega ootamatuid probleeme. Näikeks maksavad sharniirid 120.-EEK, mootoririhm koos rullikutega 350.-EEK jne, ent kuna tegemist on suht vana mudeliga, siis pole mõningaid detalile enam isegi USA-st võimalik tellida. Näiteks ei toodeta sellele mudelile enam isegi udutulesid ja 3-astmelisi amorte. Eelmisel aastal olid need asjad veel kataloogides olemas. Seega ei või täna enam kindel olla, et kas homme selle konkreetse jupi saad, kui täna ei osta. Muidugi saab originaale asendada. Näiteks olin hädas mootorile mõningate tihendite leidmisega. Kui starter üles ütles, selgus et see pärineb hoopis Mitsubishilt ning on üldse suht kapriisne ja kallis variant... Hoodust on vajanud ka elektrisüsteem st mingid tarbijad jäid taha. Üldiselt on need masinad siiski vanuse ja läbisõidu kohta üsna töökindlad.
Maanteel on kütuskulu 7,5 l ning linnatsüklis kuni 13 l.
Uuema 93-97 2,0 ja 2,5 Probe mõned jupid on küll tunduvalt kallimad, ent samas on nende leidmisega vähem probleeme.
|
16.07.2007 at 13:25 |
|
vvt |
ford probe
Vanal Problemil olid miskised tagasilla põikivardad, mis kolisema hakkasid ja mis originaalis (keegi ei teinud) maksid ulmelised 2,5K krooni. Kas see teema on praegu ka veel aktuaalne?
Vana Probe unusta parem ära, need on praeguseks lihtsalt liiga vanad, et nendega muretult sõita -eriti veel naise kätte anda.
2.0 115 hp mootori (eriti automaadiga) ümar Probe on ehtne tibiauto. Vaikne, kena ja minek puudub. Muidu on kindlasti asjalik. Seest nagiseb-krigiseb jubedalt
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.07.2007 at 14:05 |
|
viplala |
ford probe
Vanema turboga Probe üks kriitilisemaid kohti on tiffer, kuna kastid on neil kõikidel samad, siis kipub tiffer lihtsalt laiali minema, eriti kui nats tallata ka veel. Mu kaks sõpra said kaste kolmel korral vahetada. |
16.07.2007 at 14:13 |
|
karu24 |
ford probe
Tiffriga pole küll mingeid probleeme olnud. Ju saab selle jama kaela pigem väga aktiivse gaasi tallamise tagajärjel. Kui arvestada asjaolu, et Probe loomist juhtisid naisinsenerid, kellele oli antud ülesandeks teha sportliku joonega auto, mis meeldib noorematele USA pereemadele, siis ei maksa siin ka erilist sporti oodata ning nüüd ligi 15 a hiljem tavasõiduks kasutatavat vana masinat niisama piinata. Tuunimata vana Probe sportlikum iseloom avaldub minu arvates pigem kiirteel, mitte kohapealt kiirendades.
Põikivarrastega pole probleeme olnud. Ühel masinal sai vahetatud veovõlli ots, ka sharniire ja rooliotsi on vahetatud.
Tavaliseks liiklemiseks täna enam vanamat ehk 89-92 Probet ei ostaks ega soovita ka kellelgi teisel seda teha, sest mudel on juba liiga vana ning nii meil kui mujal Euroopas müügilolevad maisinad üldjuhul juba liiga kehvas seisus ning nende töökorras hoidmine saab olema paras jama.
|
17.07.2007 at 08:35 |
1 edit. Last edited 17.07.2007 at 10:49 by karu24
|
christo |
ford probe
Hindadest veel niipalju,et näiteks TopPartsist tellisin lolli peaga rihma ja rullikud mis maksid a`10K
Mazdaabi nimeline paik, mida hiljem külastasin kui oli jagajat(mis pidi tüüpviga olema) vaja pakkus samad jupid 3x odavamalt.
Jagaja oli ka mazda-abis 6300 ,mujal 12-16000 ...niiet kui otsida ,siis saab enamvähem inimlikult hakkama.
Kütust kulus linnas reaalselt 11-13L/100km ja edasi kangutas päris usinalt.
Tegemist,siis 94a 2,5 V6 Probega
Igaksjuhuks lisan veel,et tegemist pole just kõige töökindlama masinaga ja sobib ta pigem sellisele omanikule,kellele ise pidevalt kapoti all koogutada meeldib ;)
|
17.07.2007 at 13:06 |
1 edit. Last edited 17.07.2007 at 13:12 by christo
|