täiesti roheline siis nii siin foorumis, kui USA autode kohepealt üldse, aga mure järgmine:
mobile.de´s ei suuda enam pilku pöörata Corvette C3 pakkumistelt. Uuemad, kusjuures jätavad täitsa külmaks. Olen lugenud kättesaadavat infot nende kohta ja end ka siin foorumis siniseks otsinud, kuid mind abistavaid teemasid napib. Mootoreid on laias laastus 2 võimsusega (pean silmas just 75-79a)...on ehk põhjust ühte neist konkreetselt eelistada? Mida tasuks KINDLASTI silmas pidada ostmisel?? Mille hirmsaga arvestama PÄRAST ostmist??
Ühesõnaga igasugune info enam, kui hinnatud...
Ja lihtsalt, et teaksin arvestada...palju on tulnud kütusekuluks linnas, mitte just eeskujulikel liiklejatel?? Kui pakun 25, kas eksin??
Ahjaa...keegi mainis, et üle 190 meestel pole sinna rooli vaabsee asja...ja ma olen 197...PALUN, keegi, öelge, et see pole tõsi.
Ja jätaks ära jutu, et tegemist siiski liiga erilise, kuluka ülalpidamisega jne. Antud joones olen juba paadunud originaalitseja, seda tõsi, enamasti haruldaste Itaallaste suunal nii tsiklite, kui autode alal...
Auto otstarbe üle juurdlen siiani ka ise...tavasõitudeks siiski teised autod ja suvel ei saa mind keegi tsikli pealt maha, kuid usun, et C3´s on potensiaali seda muuta.
Tänud ette asjalike soovituste eest...ja veel rohkem hindaks, kui keegi lubaks olemasolevat autot oma silmaga vaadata-käega katsuda.
e-post: ardi@ktt.ee
____________________________
All the guys, should have a friend like me!
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Tehnika oli tollel ajal lihtne, kuid kere remont võib üllatavalt kalliks minna. Avariijälgede likvideerimine ja ntx tagaklaasi vahetus nõuab mitme-setme eesti keskmise kuupalga.
Lisaks pooled töökodadest ei oska plastikut värvida.
teine asi, mida silmas pea, et mootor oleks as big as it gets muidu töristad niisama linnavahel ja vahid siivikute tuunitud tagatulesi.
Ahjaa, corvettidel on kalduvus kõveraks minna , nii et otsi hoolikalt avarii tagajärgi.
..jal õpuks, minu jutt ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuna pole eales vette`i omanud
Indrek
____________________________
not done until it's done
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!L48 on 2-poldi plokk, L82 4-poldi plokk. Tõsiseks ehitamiseks sobib seega L82 kindlasti paremini. Originaalis on nad mõlemad väga lahjad. Kui tahad vaadata-katsuda ja oled Tallinna inimene siis helista ja lepime kokku.
Janno
53 407 006
____________________________
78 Corvette; 98 Town Car
quote:L48 on 2-poldi plokk, L82 4-poldi plokk. Tõsiseks ehitamiseks sobib seega L82 kindlasti paremini. Originaalis on nad mõlemad väga lahjad. Kui tahad vaadata-katsuda ja oled Tallinna inimene siis helista ja lepime kokku.
Janno
53 407 006
...tunnistan, et ainult aiman su väljatoodud faktide tagamaid. Tõsisemaks ehitamiseks kohe kindlasti ei lähe...oma haiglase kiirusejanu saan rahuldatud tsiklite seljas. Auto saab olema võimalikult originaalis.
A helistan sulle kindlasti, seda enam et olen tõepoolest tallinlane.
Ardi
56450600
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Vanem C3 on väga ebamugav auto juba üle 185 cm pikkustele kodanikele, - sisse/välja saamine + miniatuurne kokpit.
Miks just C3, on ju palju teisi lahedaid ja palju haruldasemaid sportautosid, - vanad Chevelle`d, Camaro`d, Challenger`id .......
____________________________ Tam Garage - Klassikalised autod USA-st ja Euroopast
Vanatehnika klubi "Vintage Mobilists"
info@tamgarage.com
50 199 86
29.06.2007 at 21:44
1 edit. Last edited 29.06.2007 at 21:47 by tammevana
quote:tammevana: Vanem C3 on väga ebamugav auto juba üle 185 cm pikkustele kodanikele, - sisse/välja saamine + miniatuurne kokpit.
Miks just C3, on ju palju teisi lahedaid ja palju haruldasemaid sportautosid, - vanad Chevelle`d, Camaro`d, Challenger`id .......
Kui inimesele meeldib... Auto-ost on üldse sihuke kummaline värk. Kellele mis meeldib. Mina läksin omale Caddy viimast Fleety ostma, koju tulin 5,9 Jeep CR-iga
quote:tammevana: Vanem C3 on väga ebamugav auto juba üle 185 cm pikkustele kodanikele, - sisse/välja saamine + miniatuurne kokpit.
Miks just C3, on ju palju teisi lahedaid ja palju haruldasemaid sportautosid, - vanad Chevelle`d, Camaro`d, Challenger`id .......
Kui inimesele meeldib... Auto-ost on üldse sihuke kummaline värk. Kellele mis meeldib. Mina läksin omale Caddy viimast Fleety ostma, koju tulin 5,9 Jeep CR-iga
Pidasin silmas härrasmehe pikkust - 197 cm
____________________________ Tam Garage - Klassikalised autod USA-st ja Euroopast
Vanatehnika klubi "Vintage Mobilists"
info@tamgarage.com
50 199 86
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Vähemalt siis, kui katusepaneelid maas on, mahub sinna ka 190+ cm pikkune inimene ilusti ära. Kui katus korralikult peal on siis võib tõesti kitsaks minna.
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!197-ga läheb kindlasti raskeks. Vette on lühikeste meeste auto. Plaan iseenesest vahva, aga C3-sid, noorematest rääkimata, on tõepoolest suhteliselt palju ja eristumine raske (rariteet C3 pole, kuid mida vanem aasta, seda vähem toodetud ja kallim (erandina (viimane aasta) toodeti vähem ka 82 a autosid).
quote:QNN:
quote:L48 on 2-poldi plokk, L82 4-poldi plokk. Tõsiseks ehitamiseks sobib seega L82 kindlasti paremini. Originaalis on nad mõlemad väga lahjad. Kui tahad vaadata-katsuda ja oled Tallinna inimene siis helista ja lepime kokku.
Janno
53 407 006
...tunnistan, et ainult aiman su väljatoodud faktide tagamaid. Tõsisemaks ehitamiseks kohe kindlasti ei lähe...oma haiglase kiirusejanu saan rahuldatud tsiklite seljas. Auto saab olema võimalikult originaalis.
A helistan sulle kindlasti, seda enam et olen tõepoolest tallinlane.
Ardi
56450600
Vette ostetakse praktiliselt alati välimusest ja kujustusest võlutuna. Ma saan aru, et Sulle sümpatiseerivad uuemad, lauge tagaklaasiga enam, mis paratamatult välistavad 454 big blocki (rangelt soovituslik. Paigaldatud ainult neljal aastal, eksklusiivsed ja paraku ka kallid).
Selle aimdusega on aga niimoodi, et lauge tagaklaasiga (78+) haide 350-sed mootorid pakkusid jõudu 180 - 230 (ainult 80-ndal) hp ja õnnetust 305-sest oli välja pigistatud 180 hp. Arvesta, et kere on suhteliselt kerge.
Kui Sa Janno Vette´i vaatama lähed, siis valmista end ette - tegemist peaks olema Eestis praegusel hetkel, kui Eduardi blower pole valmis ja Risto BBC tagasi, kõige väekama C3-ga?!
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!74 ja üles C3-de jõudu annab oluliselt tõsta puhtalt väljalaske "korda" tegemisega. Seoses selle ajastu keskkonna kaitseliste piirangutega tehti need vägagi umbsed.
Siin on sulle üks väärt link, mida tuleks C3-e ostes kontrollida: http://www.corvettefaq.com/c3/dpg/part1.htm
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Kuulge jätke see hirmutamine. Siin mõni teinegi 190+ tahab Vettet osta. Vaatasin eile Saw III - e sealt on näha mida teeb meeleheitel inimene rauasaega kui muud üle ei jää.
Aga kui veidi offtopic minna, kas istet tahapoole/allapoole vms. ümberehitused on võimalikud ? Või mõni aftermarket iste ? 190+ ei ole ju tänapäeval enam eriline pikkus ?
quote:madis: Kuulge jätke see hirmutamine. Siin mõni teinegi 190+ tahab Vettet osta. Vaatasin eile Saw III - e sealt on näha mida teeb meeleheitel inimene rauasaega kui muud üle ei jää.
Aga kui veidi offtopic minna, kas istet tahapoole/allapoole vms. ümberehitused on võimalikud ? Või mõni aftermarket iste ? 190+ ei ole ju tänapäeval enam eriline pikkus ?
Nu kodanik murukuldi aparaadiga saab vähemalt minu 191 cm sõita küll, murukult ise veel pikem. erilise ruumikusega asi ei hiilga, aga eks ta ikka rohkem emotsiooniauto ole ka. istet tahapoole vähemalt 77 aastal ja varasematel sirge klaasiga ratsida ei saa, kuna seljataga pole ruumi.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
quote:madis: Kuulge jätke see hirmutamine. Siin mõni teinegi 190+ tahab Vettet osta. Vaatasin eile Saw III - e sealt on näha mida teeb meeleheitel inimene rauasaega kui muud üle ei jää.
Aga kui veidi offtopic minna, kas istet tahapoole/allapoole vms. ümberehitused on võimalikud ? Või mõni aftermarket iste ? 190+ ei ole ju tänapäeval enam eriline pikkus ?
ühe teatava 40 tolli kõrguse auto koopial saab tellida vanni istme alla, mis istet madalamale nihutab (st siis sirge põranda asemel pannakse istme alla vann, mis teeb põhja madalamaks). tol autol peaks ka standardkonfis olema istme kinnituspoldid kõige madalamad punktid (va rattad muidugi). sarnane ümberehitus on ju teoreetiliselt ka teisel autodel võimalik.
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!
Siinkohal siis tänud kõigile, kes hea nõuga abiks olid. Eriti aga Jannole, kes mind oma autosse lasi.
Tulemuseks siis teadmine, et auto originaalis tõesti kuni 180cm pikkustele, kuid ma mahtusin sinna siiski sisse ja isu auto järele üle küll ei läinud. Usun siiski, et kergeks modifitseerimiseks, leidmaks mõned lisasentimeetrid, leian võimaluse.
Ühesõnaga,metsa see kodurahu...hakkan tasapisi omale Vette´i otsima...
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Ma võin sind lohutada - kui sa oled hommikul 198cm siis varu endale paar liivakotti, tassi neid päev läbi ja õhtul oled 194. 4 senti nagu õhku haihtunud. Nii et variante on palju.
Aga kui BS kõrvale jätta siis õige otsus, lase käia !
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Ise olen 190 cm pikk ja C3-ga sõitnud. Minul ei tekkinud mahtumisega probleeme, vaid elegantse sisse- ja väljasaamisega.
---------------------
OT C3 teemast, kuid küsimus sama:
kas Viperisse 190-ne cm pikkune mees mahub sisse. Pole küll ostja kuid puht-tehniliselt huvitab.
quote:Willie: Ise olen 190 cm pikk ja C3-ga sõitnud. Minul ei tekkinud mahtumisega probleeme, vaid elegantse sisse- ja väljasaamisega.
---------------------
OT C3 teemast, kuid küsimus sama:
kas Viperisse 190-ne cm pikkune mees mahub sisse. Pole küll ostja kuid puht-tehniliselt huvitab.
Uuemasse enam-vähem. Vanem oli minu pikkuse jaoks (186 cm) suhteliselt kitsuke.
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Kui pikkusest rääkida, siis oman ise ka C3-e ja olen 186 pikk. Sõitmise ja äramahtumisega probleeme ei ole - kõike saab mugavalt teha (niipalju kui auto seda teha lubab) Aga nagu mainis eelnevalt Willie, et elegantse sisse- ja väljasaamisega ei ole kõige paremad lood olen ma täiesti nõus. P.S! Olen täiesti veendunud et sisse ja väljaminekuga on probleeme igas pikkuses olevate inimestega, sest tegu on ikkagi väga madalale istumisega.
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Piltide järgi on ilus auto, ainult sellega tuleks kindlasti sõita enne ostmist. Sportautoks tänapäeva kontekstis kannatab seda nimetada rannabulvaril ja siis kui miski asisem moto peal on. Muidu on ta sõiduomadused (v.a otsesõit) banaalselt öeldes vana volga ja kopika vahepealsed. Ja Saksamaalt neid 5000 eurot maksvaid türklaste poolt tolmuimejaga üle värvitud rappeid pole küll pildi järgi mõtet pimesi osta. Lisaks nimetatud autosse mahtumise piirang - mina (193) ei mahu mugavalt mingit moodi. Samas C4-a mahub ilusti.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!Selle igivana teema peale tuli see nali meelde:
Lugesin homofoorumit www.tqhq.ee leheküljel ja sita ajas keema see ameerikast toodud rüsade ülistamine. Okei saan aru, et hobiauto ja vaja garaazhi peitu pugeda vahest kui naine kätte ei anna, aga ons vaja kogu ilmale lolli lõustaga pasundada oma künadest? Eriti ajas sita keema pealkiri teemal \"Kui te mind ei peata, ostan C3´e!!\" Keda nussib, mida sa, ajukääbik, osta tahad. @!#$ vali auto välja, mis meeldib, osta ära ja ole õnnelik. Imbetsill raisk.
Keegi oli hea vastuse ka kirjutanud aga seda hekel ei leidnud