Poster |
Message |
Bullet |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
vabandan juba, ette kui teie jaoks tundub küsimus väga l*ll või naiivne..... aga ma olen kokku puutunud V8 nii palju kui USA filmides näidatakse
nimelt tahaks teada siis milline USA V8 sobib kõige pareminu offroadimiseks
mootor võiks olla võimalikult kerge ja võimalikult suure väände momendiga madalatel pööretel (max moment võiks tulla juba mingi alates 2500-3000 rpm alates)
ise arvan, et kõige enam sobib vist mingi ALU-blokiga BB diisel??
palun siis teadjate abi. |
06.07.2007 at 18:35 |
|
Fog |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
alu blokiga bb diislit sa vaevalt leiad.
Diislite koha pealt niipalju kui mina aru saanud olen, unusta v8 ära. Cumminsi ridakuus olevat üle selle prahi.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
06.07.2007 at 21:58 |
|
Astro SS |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
quote: Fog: alu blokiga bb diislit sa vaevalt leiad.
Diislite koha pealt niipalju kui mina aru saanud olen, unusta v8 ära. Cumminsi ridakuus olevat üle selle prahi.
Nii ta on
Cumminsi mahutamisega on ainult raskusi: ta on väga pikk, väga kõrge ja sigaraske
Esimesed 500hp tuleb suht lihtsalt ja odavalt , natuke kallimaks lähen ca 700 hp pealt ja 1500+ hp on juba suurte poiste mängumaa
nb! Käigukastidele see mootor ei meeldi
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.07.2007 at 22:05 |
|
ReyMan |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
Mootor millel momenti peaks piisavalt olema |
06.07.2007 at 22:14 |
|
Fog |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
Üldiselt jällegi oleks offroadimiseks hea vabalthingav disla. turbod vett ei kannata ja benaõgarditel on el süsteemaga probleeme.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
06.07.2007 at 22:33 |
|
Bullet |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
tänan kõiki kes lahkelt abi jagasid
no need Cumminsi andmed on ikka kül müstilised..... sellega võib ju tätsa ennast kohapeal sõlme keerata
seda ma tea et turbod vett ei kannata eriti..... kipuvad kildudeks minema kui sahmaks külma vett saavad AGA kuidas kompressorid offroadi maailma sobiksid
|
07.07.2007 at 00:31 |
|
Astro SS |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
quote: ReyMan: Mootor millel momenti peaks piisavalt olema
Need on nautke suured mootorid mudas möllamiseks, ISX on Heavy Duty seeriast (kubatuur 15 l) ja on mõeldud nn SEMI truckidele ehk ; Pererbilt, Kenworth jne
Ram'ide peal olevad Cumminsid on Midrange seeriast ja kubatuuriga 5.9 l , uutel 6.7L
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.07.2007 at 09:32 |
|
jaak |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
Offroad...bens ja ainult bens, kui rääkida tavainimesele kättesaadavatest asjadest.
Sul peab olema lisaks väändele ka pööret ja seda kohe kui vajutad, et saavutada maksimaalne rattakiirus või teha enneolematu lendstart meeletule tõusule. Elekter pole probleemiks, kui kõik on hoolikalt ära isoleeritud.
Ja chargeriga pole sul rihmülekande tõttu eriti midagi metsas teha. Lendab sitta, paska või kas või vett rihma vahele ja ongi rihm puru. Kui siis ikka ainult heitgaaside pealt käitatav turbo. Kui temperatuuri pärast muretsed, siis võid ju selle kaugemale viia kollektoritest. Edukaid rear mounted turbo jutte leiab netist küll ja küll. |
09.07.2007 at 21:55 |
|
Madman |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
Kuidas seda aparaati kutsutakse millega mäkketõusu sõidetakse? See kah poole kohaga offroadmasin ikkagi. Mõni aasta tagasi oli üks isegi ABCS-l väljas ja proovis kiirendust kah aga hüdrorooliga oli kahtlane kiiresti sõita. Minu meelest sellel vist oli BB peal?
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
09.07.2007 at 22:12 |
|
mr. RocknRoll |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
Sellise lahendusega peaks korralik viide tekkima, võttes arvesse torude mahtu sellise pikkuse puhul. ´Kärbib´ pöördesse minekut. Teise lahendusena muutuva geomeetriaga turbo.
____________________________
44269 |
09.07.2007 at 22:32 |
|
jaak |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
quote: mr. RocknRoll: Sellise lahendusega peaks korralik viide tekkima, võttes arvesse torude mahtu sellise pikkuse puhul. ´Kärbib´ pöördesse minekut. Teise lahendusena muutuva geomeetriaga turbo.
Palju sa seda oma pekise taguotsga ka reaalselt tunned?
LT1 puhul on see suht levinud jänkis ja neid kommentaare ja videoid vaadates ei kurdeta selle üle küll mitte. |
09.07.2007 at 23:51 |
|
jaak |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
quote: Madman: Kuidas seda aparaati kutsutakse millega mäkketõusu sõidetakse? See kah poole kohaga offroadmasin ikkagi. Mõni aasta tagasi oli üks isegi ABCS-l väljas ja proovis kiirendust kah aga hüdrorooliga oli kahtlane kiiresti sõita. Minu meelest sellel vist oli BB peal?
Formula Off-Road.
Augustis on Soomes MV etapp. Lähen sinna ideid lootima 3'ks päevaks. |
09.07.2007 at 23:52 |
|
DevilDeVille |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
kui siin algselt oli juttu 2500-3000 algavast maksimumilähedasest väändest, siis selle aplikatsiooni tarvis vana "paadiankur" igati sobilik riistapuu (n.1968-1971 a. 472 cid 525 lbs/f @3300 rpm) kõrge pöörde tarvis vaja muidugi klapiajamit kohendada http://www.cad500parts.com/catalog/page15.htm a paremat bang for the buck-i ei oska küll ette kujutada. lisaks veel see boonus, et kuni mingi 1000-1500 jõuni (jutt erineb sõltuvalt poest) kannatab vända ja ploki kombo tehasekorras välja - aretamisruumi odavalt palju käes.
Edit: ja kerged on nad ka (caddy 472 mingi 30 kilo kergem, kui vastavas konfis chevy 454 )
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
10.07.2007 at 10:28 |
1 edit. Last edited 10.07.2007 at 10:30 by DevilDeVille
|
Bullet |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
Aitähh Jaak ... jälle targem (Y)
see küsimus läheb muidugi natuke mu enda teemast välja.... aga loodan, et annate andeks
nimelt siis küsimus I6 (rida 6) mootori kohta?
nimelt mida arvate 2002 aasta Trailblazeri 4,2 L I6 mootorist? küsin selleks, et mul on see mootor reaalselt olemas koos AT kastiga ja vahekastiga.
mis tema kasuks räägivad on see, et ta on täis alumiinium mootor (nii blokk kui ka kaas) seega kerge ja muidugi suht kompaktsed mõõtmed.
kaanest siis nii palju, et se on DOCH kaas VVTi klapi süsteemiga surve aste originaalis 10.1 ja jõudu on 270 HP @ 6000 rpm.
ja väänet 372Nm @3600 rpm.
see ei ole kül legendaarne USA V8 aga ega need Vortec-i poisid vist ka mingid papist vennad ei ole??
Usa foorumitest lugesin niipalju välja, et originaal juppidega võlub mingi 500 HP välja ja sealt edasi siis teada tuntud kolvi,kepsu ja vända vahetus...
oskab keegi midagi selle mootori kohta head või halba kosta..... |
10.07.2007 at 14:35 |
|
max |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
Kui ma õigesti mäletan, siis Formula Offroadis kasutatakse kompressori ja turbo asemel hoopis nitrot, korralikku kuni 400hp pauku. Koos BB 500-600hp-ga on see korralik jõud, vääne ja pööre. Äkki nitrota mõni SBC (BBC) ära?
Jaak, kas FO etapp on 18-19.08? Huvi on olemas... |
10.07.2007 at 16:39 |
2 edits. Last edited 10.07.2007 at 16:44 by max
|
viplala |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
quote: max: Kui ma õigesti mäletan, siis Formula Offroadis kasutatakse kompressori ja turbo asemel hoopis nitrot, korralikku kuni 400hp pauku. Koos BB 500-600hp-ga on see korralik jõud, vääne ja pööre. Äkki nitrota mõni SBC (BBC) ära?
Jaak, kas FO etapp on 18-19.08? Huvi on olemas...
Mida kuradit siin Eesti metsades selle nitroga peale hakata? |
10.07.2007 at 18:53 |
|
ervin |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
quote: viplala: quote: max: Kui ma õigesti mäletan, siis Formula Offroadis kasutatakse kompressori ja turbo asemel hoopis nitrot, korralikku kuni 400hp pauku. Koos BB 500-600hp-ga on see korralik jõud, vääne ja pööre. Äkki nitrota mõni SBC (BBC) ära?
Jaak, kas FO etapp on 18-19.08? Huvi on olemas...
Mida kuradit siin Eesti metsades selle nitroga peale hakata?
sama küsimus turbo, kompressori ja üldse võimsuse kohta? |
10.07.2007 at 19:31 |
|
tfr |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
quote: ervin:sama küsimus turbo, kompressori ja üldse võimsuse kohta?
No mäkketõus ja Eesti metsad on erinevad asjad - mäkketõusus saab nitrost mugavalt odavaid hobujõude, kui Sa gaas põhjas mööda kiviseina üles ronid. Metsas on madalas otsas väänet vaja, et vaikselt nikerdada - gaasi andmise peale kraabid Sa 90% juhtudest ennast lihtsalt veel sügavamale sisse. Ehk siis nitro on täiesti kasutu. |
10.07.2007 at 19:53 |
|
Bullet |
K: Milline V8 on parim offroadimiseks???
NITRO kasutamine on Eesti Offroadis keelatud..... võib kasutada ainult jaemüügis olevaid kütuseid..... et siis vastus nitro küsimusele.
Mainin siis ära ka selle, et ai ehitata seda autot mitte lihtsalt mõnnatamise jaoks vaid, et ikka võistlema hakata. |
10.07.2007 at 20:03 |
|