Poster |
Message |
jul26 |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Soovin soetada voyageri. Kas keegi oskaks nimetada Voyageri spetsiifilisi tähelepanekuid? Millele tuleks eriti tähelepanu pöörata, tegu on 2003 aasta mudeliga 140000 sõitnud. Huvitab just mootor ja veermik meie teedel. Kuidas on lood varuosadega? Ette tänades. |
05.07.2007 at 23:24 |
|
jul26 |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Või oleks 3,3 bensiinikas targem soetada, kütuse hinnad pea samad juba. Kuidas on lood automaat kastiga? |
06.07.2007 at 00:21 |
|
DevilDeVille |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Ei soovitaks seda masinat üleüldse osta, laguneb reeglina uhkesti (on teada ka mõned erandid), itaallaste diisel ei kannata kriitikat, surmalõks http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_2007/277.aspx seda nii aastal 2007, http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_1999/56.aspx kui ennemuiste 1999 aastal. Kui just sedasorti masinat plaanis osta, siis soovitaks vaadata Toyota Previa, Mazda MPV või Renault Espace poole, VW Sharan ja sõsarad samuti täielik saast ning Peugeot 806/7 sõsarad liiga kaubikud. Palun mitte kurjustada, et siin foorumis mittemikihiire kulgureid soovitan, asi pelgalt pragmatismis (tegelikult meeldivad endalegi ju pärisAUTOD)
EDIT: Autot ostes on ikka kasulik taustauuringuid teha, alles hiljuti avaldas mingi kodumaine autoajakiri saksa TÜV statistika autode vigade kohta vanusegruppide ja masinaliikide lõikes. Turvalisuse kohta leiab infot eelpoolmainitud Euro NCAP lehelt.
Edu!
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
06.07.2007 at 00:30 |
1 edit. Last edited 06.07.2007 at 00:35 by DevilDeVille
|
Stang-R |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
kõik selle masina erinevatel aegadel valmistatud mudelid juhivad suveräänselt esimese kolme aasta rikete edetabeleid,
sõita on mugav, kuid remont on tõeline pain in ass.
Tunnen küll vaid ühte selle auto omanikku, kuid arvestades kõikvõimalke anomaaliate arvu, mis suht lühikese aja jooksul (esimene neist lausa esimesel päeval), tekib tunne, et tal mitu autot.
____________________________
Mustang 68 HT |
06.07.2007 at 08:43 |
|
Timo |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
oman 1994 a. mudelit ja kahetsen oma ostu VÄGA. esimene kuu oli väga hea ja ilus, aga see mis siis toimuma hakkas ei kannata kriitikat. kõigepealt õõtsapuksid, siis hakkasid rattalaagrid lendama, siis esi amordid, ja nüüd ka tagumised amordid, parem sarniir ja parem välimine rooliots, sees odav plastik, mis ei ole just vaiksemate killast, nagiseb ja koliseb. kuigi auto toodud Sveitsist ja kaasas hooldusraamat ja käinud koguaeg Crysler´i teeninduses hoolduses, ei anna see mitte ühestki otsast tunda( arvatavasti võltsitud). olen sõitnud ka 2000 a sebringuga ja ei ole ka see suurem asi. nüüd olen teinud otsuse, et NO MOPAR ANYMORE. varuosad ei ole ka odavamate killast. taga amordi tükk näiteks 900.-, rooliots välimine 650.-, sarniir 650.-. ja kui neid asju peab tihti vahetama, siis no äitäh ei. samuti pidi kast nõrk olema ja kastiremontijad võivad ka une pealt ära remontida, kuna nii palju teinud. võibolla sattus lihtsalt kehv variant kätte, aga mulje ikka väga halb.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
06.07.2007 at 11:04 |
|
Maik |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Ei ole hüva auto.
Töötan silberautos ja teeninduses on pidevalt neid voyagere laiali koguaeg. sh. igast motoprobleemide ja el vigadega mille otsimine võtab aega .
hinnad on ka minuarust kallimad kui välja toodud, originaalosad vähemalt.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
06.07.2007 at 11:08 |
|
ivoalaska |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Ja kui ostmiseks läheb siis jumala eest mitte diislit. Oli tuttaval diisel voyager (manuaal kastiga veel) ning see diisel oli küll ülimalt õnnetu mootor. Põhimõtteliselt ta ainult remonditöökodade vahet sõitiski enne kui isu täis sai ja auto välja vahetati. |
06.07.2007 at 11:43 |
|
partel |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Rooliotsade ja sharniiride mõttes on hea 1991-2000 vahemik, kuna neid on olemas ka ASC'na, odavam kui MOOG, u. 350 kanti iga asi.
Disla on Iveco mootor, partsudest ei saa sellele midagi, Taket abiks.
Muidu on kulukaup (klotsid, rooliotsad, sharniirid, esiratta laager jne) riiulis olemas, kuna iga teine klient on Voyager ehk siis Caravan.
____________________________
_ |
06.07.2007 at 15:14 |
|
wax |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Chrysleri 2,5 diislist hoia suure kaarega kaugele eemale. Uuemad, millel on mersu diisel, vot need on okei. |
06.07.2007 at 15:16 |
|
mercury vill |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Nendel ei ole ühelgi mersu diislit! |
06.07.2007 at 19:09 |
|
hulgus |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
2004/2005 aasta 2,8 diisel ei ole nüüd eelnevatest küll sugu targem. esimese aasta jooksul käis mootor kolm korda pulkadeks. (1 sil ei tööta) lõpuks oli auk kolvis jm jamad. Aku 4 kuud, genekas jahe. sillajupid jms. sõita oli mugav, k.kast toimetas hüvasti, aga omanikul (hea sõber) sai pooleteise aasta pärast, pidevast autota olemisest siiber ja müüdud tema sai. Seda murede saagat võiks võrrelda vaid hispaania päritolu Vito anomaaliatega.
|
06.07.2007 at 19:22 |
|
Astro SS |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
quote: partel: Rooliotsade ja sharniiride mõttes on hea 1991-2000 vahemik, kuna neid on olemas ka ASC'na, odavam kui MOOG, u. 350 kanti iga asi.
Disla on Iveco mootor, partsudest ei saa sellele midagi, Taket abiks.
Muidu on kulukaup (klotsid, rooliotsad, sharniirid, esiratta laager jne) riiulis olemas, kuna iga teine klient on Voyager ehk siis Caravan.
Mootori tootjaks on siiski VM-Motori (Itaalia)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.07.2007 at 19:26 |
|
jul26 |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Tänud kõigile, olen selliseid jutte ka varem kuulnud. Mida siis teha pere on suur ja oleks vaja seitsme kohalist autot, remondi peale ei tahaks ju ka koguaeg mõelda sellepärast oleks ka praegune auto vaja välja vahetada lihtsalt juba niipalju vana ja nõuab kap remonti. |
08.07.2007 at 12:15 |
|
vaap |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Ostsin naisele Ford Windstari.7 kohta ja toimib.naine on rahul.
____________________________
Oldsmobile 98 Regency Coupe`82
Ford Windstar '97
Peugeot 504 Pickup '83
Toyota Dyna '80 '83
Ford Transit '89
|
08.07.2007 at 12:53 |
|
Maik |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
vw sharan 7 kohaline näiteks.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
08.07.2007 at 14:37 |
|
epsum |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Pigem loobu diislist ja hangi umbes sama aasta Pontiac transsport 3800 mootoriga ja gaasita ära. Need eurojapsi - seitsmekohalised vidinad ei kõlba karuhänna alla ka seitse kohta vaid nime pärast, kitsad, ebamugavad ja palju plastikut, lagunemisekiirus on sharanil ka omaette ooper..
|
08.07.2007 at 18:43 |
|
mambr |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Aitäh soovitamast Sharani! Midagi sama vahvat kui soovitada Vitot!
Mul omal on olnud sõidus mitu (4: 1991, 1994 ja 2x 1995a) Voyagery. Nad olid küll 2,5 ja manuaalid, aga väga positiivsed muljed. Midagi ei lagunenud ja miskid naginad küll nii suured ei olnud (mida ei saa väita 99a TDi Sharani kohta), et pinda oleks käinud.
Otsida tuleb põhjalikult ja mitte osta esimene rääbak, mis käepärast ja mille hinda "kõvasti" alla tehakse!
Ise sõidan 3800 Pontiac Trans Sportidega ja olen väga rahul! 5-st autost olid ainult ühel anomaaliad (viga mida ei leidnud), aga ka see auto (290 000km!!! 1996a) sõitis iga ilmaga ilma probleemideta (lihtsalt benakulu ei olnud õige)! Kui huvi, siis võin nõustada ja ka autot aidata leida!
2,3l Trans Sport aga on totaalne saast ja arvake ära miks!? SEST SEE TOODETI EUROOPLASTE SOOVE ARVESTADES: 2,3l R4 mootor ja manuaalkast Laguneb see mootor igast otsast - hoolda kuidas tahad...
Ja kui midagi uuemat otsid, siis osta Chevy Trans Sport! Mitte Windstar, sest kui viimasel kastiga probleemid tekivad (ja nad tekivad), siis olge hea ja andke mulle ka selle mehe nr, kes seda kasti tahab ja suudab remontida!!!
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
09.07.2007 at 19:42 |
1 edit. Last edited 09.07.2007 at 19:44 by mambr
|
Paavo |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Soovitaks ka Pontiac Trans Sport 3800.Ise olen väga rahul. |
09.07.2007 at 20:00 |
|
Timo |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
kusjuures uutel Vitodel anomaaliad kadunud. tuttav silberis tööl ja ütles, et selle aasta mudelil juba titehaigused välja ravitud ja sõidavad kui kuradid. aga Sharan ja tema teisikud jäta mängust välja ehitatud nad ju Golfi põhjale ja see ei saagi vastu pidada sellise kere all. Trans Sport peaks olema hea auto küll, niipalju kui mina vaadanud siis ei ole sugugi vähem ruumi, kui Voyageris. sellel autol pidi 3 tõsist häda olema. 1) purunev tagaluugi link(lukk) 2) kallis esiklaas(samas kui tihti sa seda ikka vahetad 3)2,3 liitrine mootor.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
10.07.2007 at 07:45 |
|
Draal |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Natuke tahan selle 2.3 mootori kaitseks kah ütelda, ei ole ta nii saast midagi, viga rohkem selles et eestisse jõuavad saksa kiirteedel läbi aetud mootoritega autod enamjaolt. Aga nuh 3.8 ja automaatkast on sellele autole sobilikum kyll kui 2.3 ja manuaal.
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500 |
10.07.2007 at 08:05 |
|
Astro SS |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
quote: suburban: kusjuures uutel Vitodel anomaaliad kadunud. tuttav silberis tööl ja ütles, et selle aasta mudelil juba titehaigused välja ravitud ja sõidavad kui kuradid. aga Sharan ja tema teisikud jäta mängust välja ehitatud nad ju Golfi põhjale ja see ei saagi vastu pidada sellise kere all. Trans Sport peaks olema hea auto küll, niipalju kui mina vaadanud siis ei ole sugugi vähem ruumi, kui Voyageris. sellel autol pidi 3 tõsist häda olema. 1) purunev tagaluugi link(lukk) 2) kallis esiklaas(samas kui tihti sa seda ikka vahetad 3)2,3 liitrine mootor.
Vitosi tehakse 3 riigis: Türgi, Portugal (või oli Hispaania) ja Saksamaa.
Arvake, kust tehasest tulevad meil müüdavad?
Ise just puutusin kokku uue tööauto (bussi otsimisega). Valikud oli: Transit, Vito ja Transporter , valituks osutus kõige kallim : Transporter
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
10.07.2007 at 08:20 |
|
Oberst |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
Kunagi oli ka soov osta diisel- õnneks ei ostnud
Praegu oman chr town&counry t 3,8L. Kaks aastat on täis saanud spidokas on 200 000 mil i peal. Vahetatud on pidurikoltse ja stabika konte. stabika puksidega tegin isetegevust ja vaikus
Praegu kasutan seda tööautoks mugav ja mõnus. Ilma automaat kastita nagu ei mõtleks ühelegi autole ( ei mõtle sport autosi)
Praegu küll mõtlen tööautoks chevy kaubikut dislat. ja jätaks selle chr ikka perega sõitmiseks |
15.07.2007 at 23:12 |
|
vvt |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
quote: mambr: Aitäh soovitamast Sharani! Midagi sama vahvat kui soovitada Vitot!
Sharani ja Co kohta liigub palju (ekslikke) linnalegende, nt saksa TÜV statistika järgi on ta oluliselt töökindlam kui siin soovitatud käsnad. Muidu on need töökindluselt üpris keskmisel tasemel. Niiet ära levita valeinfot. Minuarust nagisevama sisuga ja ebatöökindlamat bussi kui Voyager teist ei leia. Paraku on igat masti ülevaatusstatistikud seekord minuga samal arvamusel. See VM diisel on seal jah õnnetus. Mida muide Sharan TDI kohta öelda ei saa
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.07.2007 at 12:23 |
1 edit. Last edited 16.07.2007 at 12:25 by vvt
|
Jansa |
Chrysler Voyager 2,5 diesel
quote: Astro SS:
Ise just puutusin kokku uue tööauto (bussi otsimisega). Valikud oli: Transit, Vito ja Transporter , valituks osutus kõige kallim : Transporter :devil
arvad, et läks hästi?
olen mina ka mitme kaubikuga sõitnud, kuid viimase põlve transporter oli neist konkurentsitult väsitavaim (testis osalesid veel: peugeotid bokser ja ekspert (sajandivahetuse paiku), transit (peale neid, paari aasta jagu) ja renoo Liiklus (peale transut). Võbolla mõjutas testitulemusi see, et Liiklus neist konkurentsitulu mugavaim oli, peale mida volkkar kõva taandarenguna tundus, mine tea).
|
16.07.2007 at 14:57 |
|
|