Poster |
Message |
kristohd |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Kas siit mõni spetsialist kunagi oma surveastet tõstnud sedaviisi?
Allolev link käseb 7.6 surveastme puhul tsirka 0.086inchi (2.2mm) maha "nühkida", et saada 9.2 kompressiooniks.
link:
http://www.wallaceracing.com/millcalc.php
Plokikaanetihendite paksuse erinevused kõiguvad vist ~0.02inchi (0.5mm),
mis teeb plokikaanelt likvideeritava osa jupp jagu väiksemaks juba.
Palju huvitav kannatab 400cid pontiaci mootorilt maha kraapida?
Kui keegi sarnase ettevõtmise läbi elanud võiks kommenteerida.
|
22.07.2007 at 14:44 |
|
jass |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Kas kergem pikemaid kepse pole panna? |
22.07.2007 at 15:13 |
|
Erkki |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Olen sarnase asjaga kokkupuutunud. V- mootoritel on see probleem, et kui kaaned istuvad pärast freesimist madalamale, siis sisselaske kollektori kanalid ei satu kaante omadega kohakuti. Sama asi on ka sisselaske poltidega - augud lähevad paigast ära. Kunagi mõõtsin, et miski 1 mm kannatas kaantelt maha võtta, siis sai augud kerge viilimisega kohakuti. Kardan, et 2.2 mm puhul läheb asi käest ära. Õigem lahendus oleks uued kolvid. Või siis uued kaaned.
Pikemad kepsud siin ei aita - kolb ei saa plokiservast kõrgemale tõusta - hakkab vastu plokikaant käima.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
22.07.2007 at 20:13 |
|
max |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Kui juba kolbe vahetama hakkad, siis võiks ehk natuke strokeri peale mõelda - 4.185 bore ja 4.25" stroke annab 468cid |
23.07.2007 at 10:04 |
|
Olds |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Lisaks nii suurele mahalihvimisele pead ka tõukurvardaid lühendama. 2,2mm ei soovitaks küll lihvida. Kui tõesti soov surveastet tõsta, siis jah- kas uued kolvid või kaane lihvimise puhul katsu siiski jääda max. 1,5mm lihvimise juurde. Kuid tõukurvardaid ja sisselaske avasid pead sellisel juhul ka kaasa aitama. Tõukurvarda vähendatav pikkus tuleks ka sel juhul välja arvutada.
Ja veel- kuidas arvutasid välja hetkel oleva surveastme? Kas kaaned on maas? Oled sa ära mõõtnud kambri mahu, deck height`i jne jne või oletad hetkelolevat surveastet?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
23.07.2007 at 10:24 |
1 edit. Last edited 23.07.2007 at 10:26 by Olds
|
hents99 |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Või sobitada kompressor sellise surveastmega, kui plaanis saada lisajõudu.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
23.07.2007 at 11:45 |
|
kristohd |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: Olds: Ja veel- kuidas arvutasid välja hetkel oleva surveastme? Kas kaaned on maas? Oled sa ära mõõtnud kambri mahu, deck height`i jne jne või oletad hetkelolevat surveastet?
hetkel kiiruga leidsin sellise webi aadressi, kus kirjas surveaste vastavatel kaantel (75 aasta 400 motor 6x kaantega)
http://www.pontiacstreetperformance.com/psp/heads.html |
23.07.2007 at 13:07 |
|
Olds |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: kristohd: quote: Olds: Ja veel- kuidas arvutasid välja hetkel oleva surveastme? Kas kaaned on maas? Oled sa ära mõõtnud kambri mahu, deck height`i jne jne või oletad hetkelolevat surveastet?
hetkel kiiruga leidsin sellise webi aadressi, kus kirjas surveaste vastavatel kaantel (75 aasta 400 motor 6x kaantega)
http://www.pontiacstreetperformance.com/psp/heads.html
Seda küll, kuid see pole kunagi täpne. Vaata, mis aastast need kaaned on...suht reaalne, et neid on juba lihvitud ja võimalik et mitu korda. Seega täpseks CR saamiseks peaksid siiski kaane maha võtma ja kõik korralikult ära mõõtma
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
23.07.2007 at 13:15 |
|
vvt |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: Erkki: Olen sarnase asjaga kokkupuutunud. V- mootoritel on see probleem, et kui kaaned istuvad pärast freesimist madalamale, siis sisselaske kollektori kanalid ei satu kaante omadega kohakuti. Sama asi on ka sisselaske poltidega - augud lähevad paigast ära. Kunagi mõõtsin, et miski 1 mm kannatas kaantelt maha võtta, siis sai augud kerge viilimisega kohakuti. Kardan, et 2.2 mm puhul läheb asi käest ära. Õigem lahendus oleks uued kolvid. Või siis uued kaaned.
Pikemad kepsud siin ei aita - kolb ei saa plokiservast kõrgemale tõusta - hakkab vastu plokikaant käima.
USA mootorite sisejuppide hindu arvestades väga mõistlik idee. Kollektori freesimine tundub juba väikse järelemõtlemise järel päris keeruka tööna, kas see end ära tasubki...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.07.2007 at 14:39 |
|
KaroK |
malm plokikaante madalamaks freesimine
ehk siis sellised (kolvid), mille pea on teise kujuga ja täidab põlemiskambrit natuke rohkem. |
24.07.2007 at 15:21 |
1 edit. Last edited 24.07.2007 at 15:22 by KaroK
|
Olds |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: KaroK: ehk siis sellised (kolvid), mille pea on teise kujuga ja täidab põlemiskambrit natuke rohkem.
Seda kutsutakse "dome piston" ja neid EI saa suva järgi tellida...sa ei pääse kaante mahavõtmisest ja korralikult mõõtmisest. Vastasel juhul on kasu asemel ainult kahju
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
24.07.2007 at 15:49 |
|
vvt |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Kuskohast selline 7,6 surveastmega mootor välja võeti, see peaks idee poolest suutma 76 bensiiniga sõita
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
25.07.2007 at 22:00 |
|
kristohd |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: vvt: Kuskohast selline 7,6 surveastmega mootor välja võeti, see peaks idee poolest suutma 76 bensiiniga sõita
Tulid need USAst naftakriisi ajal. Kes veel ei ole jõudnud siis lugemist natuke:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=119
Selles põhiline probleem ongi, et sellisele mootorile pole pensugi võtta. 95 bensiiniga sõita on täielik raiskamine.
Suurema surveastme ja vastava bensiiniga oleks ka mootori poolt toodetav jõud hoopis teine. Jne. |
26.07.2007 at 09:04 |
|
amatöör |
malm plokikaante madalamaks freesimine
pärnu mnt-l magdaleena haigla kandis müüakse 91 bensu (võin eksida) 13kr liiter. Teoreetiliselt on ka minu masinal 7.6 surveaste,et mul mõtekam säästa 150 senti ja osta 95 asemel 91? Kas siis "Jõud" mida mootor tootma hakkab on sama?
Kui tankida 95 asemel 98 siis jõudluses vahet ei ole.
OT: Kui surveastet tõsta(kasvõi strokeri põhimõttes) mis oleks optimaalne 98 oktaani jaoks? 9.8?
Tänud
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´ |
26.07.2007 at 20:14 |
|
Olds |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: amatöör:
OT: Kui surveastet tõsta(kasvõi strokeri põhimõttes) mis oleks optimaalne 98 oktaani jaoks? 9.8?
Tänud
korraliku 95 oktaaniga võid vabalt sõita kuni 10,5 CR-iga
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
26.07.2007 at 20:30 |
|
amatöör |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: Olds: quote: amatöör:
OT: Kui surveastet tõsta(kasvõi strokeri põhimõttes) mis oleks optimaalne 98 oktaani jaoks? 9.8?
Tänud
korraliku 95 oktaaniga võid vabalt sõita kuni 10,5 CR-iga
Ja palgapäeval 98?
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´ |
26.07.2007 at 20:46 |
|
vvt |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: amatöör: pärnu mnt-l magdaleena haigla kandis müüakse 91 bensu (võin eksida) 13kr liiter. Teoreetiliselt on ka minu masinal 7.6 surveaste,et mul mõtekam säästa 150 senti ja osta 95 asemel 91? Kas siis "Jõud" mida mootor tootma hakkab on sama? Kui tankida 95 asemel 98 siis jõudluses vahet ei ole.
OT: Kui surveastet tõsta(kasvõi strokeri põhimõttes) mis oleks optimaalne 98 oktaani jaoks? 9.8? Tänud
Kui bensiini füüsikalistes omadustes (kütteväärtuses ja tiheduses) vahet pole, siis ei muutu midagi. Ei tea kuidas praegu on, aga vanasti tundus see igal pool pakutud 92 pärinevat kuskilt Venemaa avarustest, reostas hirmsalt mootorit ja vähemalt pritsemootorile hea ei olnud, kuigi surveastme poolest võis tarvitada. 98 oktaan ja 9,8 surveaste pole sedasi otseselt seotud, kuigi sinna vahemikku ta läheb küll. 98 kannatab teatud tingimustel ka ehk 11.5-12 välja.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.07.2007 at 13:29 |
1 edit. Last edited 27.07.2007 at 13:33 by vvt
|
Olds |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: vvt: quote: amatöör: pärnu mnt-l magdaleena haigla kandis müüakse 91 bensu (võin eksida) 13kr liiter. Teoreetiliselt on ka minu masinal 7.6 surveaste,et mul mõtekam säästa 150 senti ja osta 95 asemel 91? Kas siis "Jõud" mida mootor tootma hakkab on sama? Kui tankida 95 asemel 98 siis jõudluses vahet ei ole.
OT: Kui surveastet tõsta(kasvõi strokeri põhimõttes) mis oleks optimaalne 98 oktaani jaoks? 9.8? Tänud
98 kannatab teatud tingimustel ka ehk 11.5-12 välja.
minu 12,5 surveastme puhul peab olema väga korralik 98 et asi detoneerima ei hakkaks. Ise lisan 98 kütusele NOS Octane Boosterit, mis sedeli peal kirjeldatu kohaselt pidavat oktaanarvu tõstma 6 ühiku võrra. No ei tea kui kindle see 6 ühikut nüüd on kuid hea kui ta kasvõi poole sellest tõstab. Igatahes detonatsiooni enam esinenud pole ja nii kütuse kui ka väljalaske gaaside lõhn on teravam
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.07.2007 at 14:07 |
|
vvt |
malm plokikaante madalamaks freesimine
Ahh, seda selle surveastmega pole mõtet üle pakkuda, pakud natuke üle ja hakkad süüdet järgi laskma. Nt kaheliitrisel mootoril pidi süüde järgi laskmise hind olema 1 kW 1 kraadi kohta. Malmkaante kohta veel eriti, malmkaan pidi muudel samadel tingimustel kandma 1 ühik väiksemat surveastet.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.07.2007 at 16:26 |
|
Lembit |
malm plokikaante madalamaks freesimine
quote: vvt: Nt kaheliitrisel mootoril pidi süüde järgi laskmise hind olema 1 kW 1 kraadi kohta.
Rohkem on. Kõvasti rohkem. Ühe kraadi süütega võid ka 5 kW vabalt saada. Oleneb muidugi ka mootorist
|
27.07.2007 at 18:08 |
|