Alkoholimootoreid ehitama:)EPL-i artikli kommentaarist:
"kas siis tavalise karbussiga mootorid ei sõida vä. Mäletan et aastaid tagasi kui oli bensukriis sai sõidetud samakaga. sumpsist tuli ainult samakahaisu välja ja ei olnud teine 100% piiritus ka"
Huvitav, mis "metsakohina" liitri omahind tuleb?
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
Alkoholimootoreid ehitama:)ehitada pole siin midagi, svenssonitel on neid piisavalt müügiks.
Lisaks mootorile on ka toitesüsteem ja kütusepaak sellistest materjalidest, mis etanooli kannatavad. http://www.saabbiopower.co.uk/default.asp?docId=12596
quote:Stang-R: ehitada pole siin midagi, svenssonitel on neid piisavalt müügiks.
Lisaks mootorile on ka toitesüsteem ja kütusepaak sellistest materjalidest, mis etanooli kannatavad.
http://www.saabbiopower.co.uk/default.asp?docId=12596
Kas tahad öelda, et tavaauto toitesüsteemi ja paagi MATERJALID ei kannata etanooli??!!
Alkoholimootoreid ehitama:)Jutt on õige. Tavasüsteemid ei pidavat kannatama etanooli. Käis kuskilt kirjandusest läbi; AL,TM, ABE vms..
Oksüdeeruma vist hakkasid. Kindel e ole aga nõnda on meelde jäänud.
Alkoholimootoreid ehitama:)* Kütusesüsteem alates paagist peab vastama alkole.
* Paak seest tefloniga katta või plastik paak vahetada.
* paagisisene pump vahetada väliseks mis on etanoolile mõeldud(elektrijuhtivus ja pistik etanoolis!)
* bensutorude rõngastihendid!
* bensuvoolikud!
* pihustid(osad on approved for methanol, need etanooliga on veel eriti vastupidavad)
* AF ratio on etanooli puhul umbes 9,5 VS 14,7(v mis ta oli) bena puhul seega soovitatakse umbes 40% suuremaid pihusteid.
* Oktaaniarv 100..105 on "ameerika süsteemis" imho.
* Üldiselt peaks standartse timinguga hakkama saama kuigi soovitatakse advanceda natuke(2-4 kraadi). Samas korralikud turbomootorid vajavad retardi samas suurusjärgus, ehk all-in-all kui turbotad vabalthingava mille ajul on knock sensor olemas, siis timingu tabeleid näppima ei pea.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Alkoholimootoreid ehitama:)krt, peaks ikka mingi vile kuskilt hankima:P Aju mul ka sama mida ka Vin 1 SC mootorid kasutasid 94..95 aastail, seega chipi vahetusega peaks ka aju boostiga hakkama saama...
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Alkoholimootoreid ehitama:)Fog, Sa räägid siiski sissepritsega mootorist. "Normaalne" auto, s.o. karpaga, vähemalt 35 aastat vana, madala surveastmega, rauast ja lollikindel, see käib alkoholi pealt ilma suuremate probleemideta. Ainult too düüside asi ja pisut süüdet keerata. Etanooliga sõidab näiteks Märt Kirik, autoks Ford-A 1930 Kahjuks hetkel ei taha mul ükski nendele parameetritele vastav aparaat teeliikluses osaleda, muidu prooviks flathead Mosse 402 peal kohe ära. Kunagine samasugune sõitis absoluutselt kõigega, alates Tartu Võidu tankla petroolist kuni lennukibensiinini välja. Diisliga tuli A72'ga pooleks segada ja siis sai sõita ainult kuuma mootoriga...
Räägivad jah, et alkohol pidi sööma ja detaile pesema aga näed, need vanakesed siiski liiguvad ilma ümberehitusteta? Võta siis kinni.
Vanatehnikahuviline
Alkoholimootoreid ehitama:)Etanool sisaldab vett ja seguneb veega igas vahekorras. Etanooli põlemisel tekib CO2 ja vesi
CH3CH2OH + 3O2 -> 2CO2 + 3H2O
Elik peamine häda on maakeeli roostetamine. Kõik hakkab roostetama, mis roostetada saab. Alates kütusepaagist, torustikust, pumbast, karpast, lõpetades klappide, silindrite, kolbide ja headerite-summutitega.
quote:PlyVal64: Fog, Sa räägid siiski sissepritsega mootorist. "Normaalne" auto, s.o. karpaga, vähemalt 35 aastat vana, madala surveastmega, rauast ja lollikindel, see käib alkoholi pealt ilma suuremate probleemideta. Ainult too düüside asi ja pisut süüdet keerata. Etanooliga sõidab näiteks Märt Kirik, autoks Ford-A 1930 Kahjuks hetkel ei taha mul ükski nendele parameetritele vastav aparaat teeliikluses osaleda, muidu prooviks flathead Mosse 402 peal kohe ära. Kunagine samasugune sõitis absoluutselt kõigega, alates Tartu Võidu tankla petroolist kuni lennukibensiinini välja. Diisliga tuli A72'ga pooleks segada ja siis sai sõita ainult kuuma mootoriga...
Räägivad jah, et alkohol pidi sööma ja detaile pesema aga näed, need vanakesed siiski liiguvad ilma ümberehitusteta? Võta siis kinni.
Vanatehnikahuviline
Mõttetu näide, palju see Märt Kirik siis oma 1930. aasta Fordiga reaalselt etanooliga sõitnud on, et sellest nii universaalne juhtum teha? Lennukibensiin lõhnab ka udujutu järele. Selle flathead mosse mootori jupid on nii s**a kvaliteediga, et paar tuhande km järel on mootori sisejupid ära kulunud/põlenud. Vanad autod ei kannatanud isegi pliivaba bensiini ilma, et lähima 10 000 kmga nende klapid otsi andnud poleks, mis imevägi nad siis etanooliga (mis on veel väikemate määrimisomaduste ja agressiivsem) sõitma paneb?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:hents99: Ply, oled sa kindel oma 30 aastaga? Ta ju elas mingi vahe Kanadas? Või eksin mina?
Kindel. Ja juba seal Torontos elades hakkas asjaga tegelema. Kunagi kadunud Märt Lepik kirjutas nendest asjadest miskises ajakirjas. Aga härra Kirik'iga rääkisime nendel teemadel aastal ... 2002 äkki? Saku Suverullil. Et mida on ümber ehitanud ja mida mitte. Ja muudkui valas lauakat paaki