register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : küsimus caprice`i kohta  
Poster Message
M-Art
küsimus caprice`i kohta
Tervist, ma siin uus nägu foorumis. Tahaks hullult USAkat aga hetkel ei ole oma tõelise unistuse jaoks veel raha. mõtlen siin alternatiivide peale esialgu. küsimus järgmine> kuidas foorumirahvale tundub, kas näiteks selline http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/876/auto_php-id=336876-www_auto24_ee.html
caprice vääriks ostmist? hind tundub Eesti oludes kuidagi madalavõitu?
20.08.2007 at 15:37
Vanaisa
  
Moderator
küsimus caprice`i kohta
See peaks olema üsna vana auto siin - kas mitte keegi Ameerika Auto omanikest sellega ei veerenud?
Aga odav on ta väga lihtsal põhjusel - suht kulunud ja riistet mullitab ka ju mõnuga - vaata pilte tähelepanelikumalt.
Ja eks omanikud oskavad rääkida autost vast kõige täpsemalt.

Ei tea, mis korras ta on, muidu on selle kere Caprice täitsa mõnus laev liigelda.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
20.08.2007 at 17:06
Indrek_S
 
küsimus caprice`i kohta
Igasugune fullsize sedaan on alti väärt ostmist.

____________________________
not done until it's done
20.08.2007 at 20:43
Ri-Q.
 
küsimus caprice`i kohta
Esimeseks USA autoks ei riski soovitada. Ilmetuim 90-ndate sedaan nii väljast kui seest ja see 5.0 produtseerib veidi üle 1.8 t raske kere juures vähesed 170 hobust, millest piisab maanteel õõtsumiseks, kuid kiir(end)usomadused ja handling jätavad esiveduste konkurentidega kõrvutades tugevalt soovida. Selle kombinatsiooni suuremaid miinuseid on ka kütusekulu - ühesõnaga linnaautona (mõõtmed ka teisel laevalikud) ei oleks kõige mõttekam. Salong peaks iseenesest olema igati ruumikas ja mugav sõita. Suhteliselt vaikne on samuti. Ülalpidamine ja usaldusväärsus on tasemel, samas ´91 oli vist esimene aasta, mil uus kere kasutusele võeti. Järgmistel aastatel nad midagi vist täiustasid.
Piltidelt on näha, et peale mullitava värvi on mitmes kohas ka kergemaid mõlke.
Taasmüügiväärtus on madal.
Eks auto ülevaatamine annab selge pildi.

____________________________
REC
BB
20.08.2007 at 21:39
M-Art
küsimus caprice`i kohta
tänan kõiki kes viitsisid vastata. eks ma vaata natuke ringi, kohe esimest ettejuhtuvat poleks tark ära osta. aga kurat, selline caprice meeldib ikka tohutult. ja väike roostekene ja mõni mõlgike kuskil tiiva servas mind ei kõiguta:) see ka veel et kas 5.7 oleks antud juhul parem kui 5.0?
29.08.2007 at 11:05
Vanaisa
  
Moderator
küsimus caprice`i kohta
5,7 on tsiba võimsam ja erksam liikuda.
Samas, kui sa hindad mõnusat cruisimist, siis mina küll vahet ei leia - vääne on samuti kui 5,7 magusalt madalatel pööretel ja pole ta kiirendusel ka midagi viga...
Aga sa mine ja katsu autot näpuga, tee proovisõitu ja siis saad ise aru, kas masin on sinu jala järgi...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
29.08.2007 at 11:08
Indrek_S
 
küsimus caprice`i kohta
quote:
Ri-Q.: Ilmetuim 90-ndate sedaan nii väljast kui seest ja see 5.0 produtseerib veidi üle 1.8 t raske kere juures vähesed 170 hobust, millest piisab maanteel õõtsumiseks, kuid kiir(end)usomadused ja handling jätavad esiveduste konkurentidega kõrvutades tugevalt soovida.

Eks ilu on vaataja silmades. Minu arust on see üks ilusamaid sedaane USAs üldse, ja nn kinnise koopaga on eriti ülbe ja slick (halb ainult, et üle 255 laiusega rehve ei saa alla panna).
Lisaks liigutab seda 1.8 tonni kohalt ikka pöördemoment, 170 hj ei ole siin primaarne. Selle autoga kellelegi jalgu ei jää, ja selline lai ja pikk "lowrider" polegi corvettidega rinda pistmiseks mõeldud. Võin öelda, et üks Caprice püüab rohkem tähelepanu, kui 10 S-mersut.

Edit: Vaatasin teraselt pilte:
1- pilt. juhipoolne külg. mõlk Caprice kirja all ja tagakoopa juures pisike vorp.
See kobrutus stangel pole oluline ja seal roostet pole..stange on plastikust
2- pilt. taine külg. Mõned kraapsud tagastangel ja mõlkis tagauks.
Ausalt öeldes roostekobrutusi kerel (plekil) ei leidnud ma mitte ainsamatki...kui, siis juhipoolsel tagakoopa äärel

____________________________
not done until it's done
29.08.2007 at 13:43 2 edits. Last edited 29.08.2007 at 13:50 by Indrek_S
M-Art
küsimus caprice`i kohta
need väikesed iluvead, nagu ma juba ütlesingi, ei tähenda suurt midagi. kahtluseuss on selles et kui 35 tonni (mis on minumeelest kahtlaselt vähe ikkagi-mitte et ma viriseks) välja käin et siis saan vist ikka mingi rondi ma arvan. targem oleks omanikule helistada aga enne uurin siin natuke teadjamatelt. ideaalis oleks nii et ostan ära, valan muudkui bentsu sisse ja sõidan kuni rattad alt ära kukuvad (müüa poleks vist enam mõtet ja ei tahakski).ei tahaks oma väikese üliõpilase-sissetuleku juures mööda p***et saada:)
29.08.2007 at 14:52
Ri-Q.
 
küsimus caprice`i kohta
quote:
Indrek_S:
quote:
Ri-Q.: Ilmetuim 90-ndate sedaan nii väljast kui seest ja see 5.0 produtseerib veidi üle 1.8 t raske kere juures vähesed 170 hobust, millest piisab maanteel õõtsumiseks, kuid kiir(end)usomadused ja handling jätavad esiveduste konkurentidega kõrvutades tugevalt soovida.

Eks ilu on vaataja silmades. Minu arust on see üks ilusamaid sedaane USAs üldse [...] Lisaks liigutab seda 1.8 tonni kohalt ikka pöördemoment, 170 hj ei ole siin primaarne. Selle autoga kellelegi jalgu ei jää, ja selline lai ja pikk "lowrider" polegi corvettidega rinda pistmiseks mõeldud. Võin öelda, et üks Caprice püüab rohkem tähelepanu, kui 10 S-mersut.

Indrek, mis on ilu? Mulle näib Caprice ilmetu - sündinud takso, anonüümne ja masendavalt raskepärane.
Momenti on LO3-l veidi alla 350 Nm (@2200+ rpm õnneks), natuke seda on, nagu ka kaalu, mis kokku ei anna põhjust just eriliseks hõiskamiseks. Viiekomaseitsmesel on momenti kuskil 65 Nm jagu rohkem. Vaevalt tõesti, et keegi Caprice´i Corvette´idele tagatulede näitamiseks ostab, aga isikliku kogemuse ja kuuldu-loetu põhjal tundub, et mingites olukordades soovitakse mootorist rohkem.
Kütusekulu ka väidetavalt suuremal mootoril karvavõrra madalam. See, mida teha momendiga ilma hp-ta on ühe teise topicu teema. Mersude kohalt olen nõus.
Lõppude lõpuks esitavad internetifoorumid alati subjektiivset tõde, loeb see, kuidas reaalne auto reaalses elus meeldib.


____________________________
REC
BB
29.08.2007 at 15:24
Vanaisa
  
Moderator
küsimus caprice`i kohta
Sellepärast peabki ostja minema ja autot ise keelega katsuma, et kas maitseb või mitte.

MOTT

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
29.08.2007 at 15:38
Riho
küsimus caprice`i kohta
quote:
M-Art: ideaalis oleks nii et ostan ära, valan muudkui bentsu sisse ja sõidan kuni rattad alt ära kukuvad (müüa poleks vist enam mõtet ja ei tahakski).ei tahaks oma väikese üliõpilase-sissetuleku juures mööda p***et saada:)

olles sõitnud ka päris paljude erinevate autodega. piiratud sissetuleku ja noore mehe korral: ma eelistaks igakell mingit muud autot kui mingit USA kotletti. Nt. vanem Honda Civic, Golf vms.
Noorest peast on palju olulisem, et auto liiguks, käivituks, läheks soojaks. ning viiks grillima ja tüdrukutele külla.
üsna mõtetu on osta väikese sissetuleku korral suurt bensuröövlit. ei ole mõtet rääkida: "15L/100km pole palju". Ei ole jah. aga diisel golfi 5 liitrit on veel vähem. 100 km kohta= Caprice-Golf= 10 õlut+pakk toorvorste vahet võrreldes Caprice'iga.

Riho@esimene auto Golf II 1,3.

just my 2 pennies

29.08.2007 at 16:09 1 edit. Last edited 29.08.2007 at 16:09 by Riho
Indrek_S
 
küsimus caprice`i kohta
Tudengina võib olla on liig tõesti sellega aastaläbi ringi sõita.
Pigem võtta selline auto, mis on väga lollikindel ja millel jupid odavad.
Samas kütusekulu kas on 5 või on kümme...pole vahet..kaader on kogu aeg peal autos nikuiniigi..küll klapite(näind -teind)

Indrek@tudengipõlve ajasin läbi Sable universaaliga

____________________________
not done until it's done
29.08.2007 at 18:44
tqhq.ee foorum : Vaba teema : küsimus caprice`i kohta  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.