Poster |
Message |
urmz |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
tuleviku tarbeks tahaks kõrva taha panna, kuidas tehakse sellist kere või ka suva kere laiemaks ja madalamaks?
Kas taotakse haamriga või on mingi spetsvahendid või keevitatakse ?
link tehtu juurde on :
http://www.autoreview.ru/new_site/year2001/n08/volga/volga.htm
|
05.04.2002 at 21:18 |
|
rustang Moderator |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: urmz: kuidas tehakse sellist kere või ka suva kere laiemaks ja madalamaks?
Kas taotakse haamriga või on mingi spetsvahendid või keevitatakse ?
Kõige lihtsam on photoshoppi kasutada.
Kõige raskem on ketaslõikuri ja keevitusagregaadiga. Seal vahepeal on variandid haamriga taguda ja teerulliga rullida. |
05.04.2002 at 21:50 |
|
Heigo |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
Üks variant, kas selle auto kere ja plekid ei või olla tehtud klaasplastist või mõnest muust seesugusest materjalist Ei valda tegelikult teemat eriti....
____________________________
'83 Firebird 350cid |
05.04.2002 at 21:55 |
|
peep Moderator |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
haamriga ?
Kui Sa konkreetset volgat silmas pead siis sellel ei ole keret laiemaks ja madalamaks tehtud, vasakpoolsel on lihtsalt bmw kere mille külge on aretatud volga plekid ja katus, mis kõik omakorda on käsitisi üle käidud.
Üldiselt kandekeret ei tehta laiemaks, küll aga võib katusepostide lühemaks lõikamisega katust allapoole lasta. See on keeruline töö, kuna katusepostide kaldenurgad muutuvad ja kõik klaasid tuleb ka uued teha.
Küll on võimalik aretada masinale laiemad poritiivad ja kui siis laiemad rattad ka panna siis tundubki, et auto on laiemaks tehtud. |
05.04.2002 at 21:56 |
Last edited 05.04.2002 at 21:57 by peep (Moderator)
|
vkx |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
Sellest Volgast on siin kuskil ka varem juttu olnud koos piltidega, vist "aloha Moskow" pealkirja all. Kui ma õieti mäletan, siis on vist selle kere käsitsi klaasriidest valmistatud aga muud agregaadid on küll BMW 850 omad, võin ka eksida. Aga USA-kate orig. keresid on igatpidi võimalik ümber teha, nii laiemaks(ma ei mõtle ainult tiiva laiendeid), pikemaks, lühemaks, madalamaks, jne. See on tegelt tõsine plekksepa töö. Ei ole ise spetsialist aga USA ajakirjades olen kohanud mitmeid üksikasjalikke artikleid sellel teemal koos piltide ja üksikasjalike seletustega. Meenub lugu ühest Camarost(vist67-69a), mis tehti 2-he istmeliseks ja keskel asetseva mootoriga(Olds Toronado`lt vist), nimeks pandi Cam-Aero, kui ma õieti mäletan. Seal tehti just kere muuhulgas ka laiemaks. Kodus on päris mitu kappi neid ajakirju täis. |
05.04.2002 at 22:43 |
|
rustang Moderator |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=766
Oli kunagi minu pandud link auto.ee-st, originaalsaidi lugemiseks vaja venet osata. |
05.04.2002 at 22:47 |
|
urmz |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
ehh
mõtlesin, et too on tehtud metallitööristu kasutades
kere pindala peaks ju enamv. sama tulema..
lihtsalt tehnoloogia huvitas,
klaasriidest ehitades võib jah sellise tulemi vähema vaevaga saavutada.
katuse madalamaks laskmine eeldab seega suuremat eelarvet just klaaside koha pealt..
mõtlesin lihtsalt mõne M401 peale, seal eriti palju keretöid ei pea tegema, et raskuskese allapoole tuua, ning kiiremaid kurve saaks võtta..
sinna võib kasvõi rattakoopad ainult laiemaks teha,
et suurele mootorile rohkem haardepinda laiemate papude näol pakkuda.. |
05.04.2002 at 22:56 |
|
vkx |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: urmz: ehh
mõtlesin, et too on tehtud metallitööristu kasutades
kere pindala peaks ju enamv. sama tulema..
lihtsalt tehnoloogia huvitas,
klaasriidest ehitades võib jah sellise tulemi vähema vaevaga saavutada.
katuse madalamaks laskmine eeldab seega suuremat eelarvet just klaaside koha pealt..
mõtlesin lihtsalt mõne M401 peale, seal eriti palju keretöid ei pea tegema, et raskuskese allapoole tuua, ning kiiremaid kurve saaks võtta..
sinna võib kasvõi rattakoopad ainult laiemaks teha,
et suurele mootorile rohkem haardepinda laiemate papude näol pakkuda..
Kui viitsid netist otsida, siis vaata ühte teist venelaste ümber tehtud vana Volgat: el motors volga, selline sinine kahe uksega hardtop. Kuigi seal on samuti kasutatud BMW M3 tehnikat, siis kere on orig. metall kere, millel on katust alla poole lastud ja ka kere ennast vist väheke. Klaaside ümber lõikamise kohta on kirjutatud mingis umb. 1-2aasta vanuses V8 ajakirjas(kuskil kapis on mul ka see), kus oli ka juttu katuse madaldamisest ja seal on ka selle soome firma andmed, kes lõikab ükskõik millise klaasi valmis, vastavalt kliendi soovile. Aga kas M401-he esi klaas on kumer? Kui ei ole, siis tuleb see ainult uude mõõtu lõigata ja seda saab vist ka siin eestis teha. Taga klaas on vist sirge?
Ära nüüd nii kergelt ka käega löö, ma arvan, et see on meil siin täitsa teostatav kui leida korralik plekksepp katuse madaldamiseks.
Just meenus, et hüüru meeste tehtud 4WD Pobeda(see 2-he uksega roosa) katus on ka chopatud, uuri nende käest lähemalt ehk. |
05.04.2002 at 23:26 |
|
urmz |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: vkx:
Kui viitsid netist otsida, siis vaata ühte teist venelaste ümber tehtud vana Volgat: el motors volga, selline sinine kahe uksega hardtop. Kuigi seal on samuti kasutatud BMW M3 tehnikat, siis kere on orig. metall kere, millel on katust alla poole lastud ja ka kere ennast vist väheke.
mõni link äkki ?
quote: ja seal on ka selle soome firma andmed, kes lõikab ükskõik millise klaasi valmis, vastavalt kliendi soovile. Aga kas M401-he esi klaas on kumer? Kui ei ole, siis tuleb see ainult uude mõõtu lõigata ja seda saab vist ka siin eestis teha.
eesti hinnad pidid kirvemad olema, kuid arvestades, et enamik M401-e klaasid peaksid sirged olema, ei tohiks palju maksma minna..
quote: Ära nüüd nii kergelt ka käega löö, ma arvan, et see on meil siin täitsa teostatav kui leida korralik plekksepp katuse madaldamiseks
eks neid eestis peaks jaguma
|
06.04.2002 at 16:07 |
|
vkx |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: urmz:
mõni link äkki ?
quote:
Panin Google otsingusse : "el motors volga" ja sain päris palju linke, proovi sama.
Endal on mõlkunud peas juba pikemat aega sama projekt vana volgaga: 2 ust, chopatud katus, madaldatud kere ja mootoriks loomulikult USA V8 aga mitte mingi bmw või audi või opeli rida kuued. Probleemiks on siiamaani olnud võimaluste(loe ruumide) puudumine aga loodetavasti see probleem laheneb varsti, nimelt on käsil aktiivne maja(talu) otsing ning kui see on tehtud eks siis üritab mõningaid oma plaane ka täide viia.
NB! Äkki on kellelgi mingit talu pakkuda? |
06.04.2002 at 16:28 |
|
urmz |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
sama siin - pole ruume, kus teha, seega mul asi vähemalt aasta edasi lükkub, siis valmib maja ja garaazh
eks siis näeb, kas on veel eestis vanade mosude ja volgade pakkujaid, või tuleb venest tuua.
talu otsi rohkem kesk-eestist ja lõunapoolt, ntx türi kandis on kindlalt paar sellist müügis (maa+metsatukk+maja, mille katus läbi laseb ) |
06.04.2002 at 16:34 |
|
vkx |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: urmz: talu otsi rohkem kesk-eestist ja lõunapoolt, ntx türi kandis on kindlalt paar sellist müügis (maa+metsatukk+maja, mille katus läbi laseb )
Kuna ise eluaegne Tallinnlane, siis ei kujuta endale eriti ette kuhugi pealinnast-sõpradest-töökohast kaugele ja võõrasse ja uude kohta kolimist, seega otsin kohta max kaugusega Tallinnast umb. kuni 30km, +-nats siiasinna olenevalt pakkumisest. |
06.04.2002 at 16:40 |
|
peep Moderator |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
Chopatud mosse oleks muidugi cool aga see auto on juba niisamagi seest ülikitsas, kui katust ka veel alla lasta siis mingi klaustrofoobik seal kindlasti sõita ei saaks ja muul rahval on ka kindlasti sprotid õlles feeling. |
06.04.2002 at 18:52 |
Last edited 06.04.2002 at 18:53 by peep (Moderator)
|
PlyVal64 |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
On olemas selline raamat, kui "How to chop tops?". Loomulikult USAs välja antud ja kirjeldab päris hästi erinevate kerekujude juures tehtavaid vajalikke töid. Kui väga vaja, võin sõbralt laenata(ise olen teoorias asja selgeks endale teinud ja järgmisena asun siis tolle 39 Fordi kallale...) edit: sest Chevyle leidus sõpruskonnast kosilane, kes liivapritsitab oma isiklikus angaaris ja Chevy eest laseb algatuseks kõik vajalikud autoosad haljaks!
Põhimõtteliselt saab chopamine alguse ideest, siis maalriteibist ja rällakast. Endast lugu pidavad customite ehitajad ei kasuta kunagi plasti uute detailide tegemiseks. Võimalikult palju kasutatakse chopamisel originaalplekki ja vaid häda sunnil(kui jääb puudu või uude vormi viimine on liiga keeruline-kallis) kasutatakse nn"doonorplekki". Iseenesest pole see midagi keerulist, vaid veidi rohkem vaja "ruumilist mõtlemist" ja head metallitöö oskust. Ma arvan, et kangast ülikonna tegemine on kordades keerulisem ülesanne... |
08.04.2002 at 18:03 |
Last edited 09.04.2002 at 18:01 by PlyVal64
|
urmz |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: PlyVal64:ise olen teoorias asja selgeks endale teinud ja järgmisena asun siis tolle 39 Fordi kallale...
kas sellest fordist mõni pilt kah ripub kuskil, või on see alles idee?
|
08.04.2002 at 21:11 |
|
PlyVal64 |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: urmz: quote: PlyVal64:ise olen teoorias asja selgeks endale teinud ja järgmisena asun siis tolle 39 Fordi kallale...
kas sellest fordist mõni pilt kah ripub kuskil, või on see alles idee?
Kunagi sai siia see joonistatud pilt riputatud. Äkki Peep või Newton oskavad kusagilt ajaloohõlmast selle uuesti ette manada? Ja LaSal on ühel salaaadressil praeguse tooriku pilt kah olemas(seal, kus juttu mittemahtunud Ply pildid on). |
09.04.2002 at 17:57 |
|
urmz |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: PlyVal64:
Kunagi sai siia see joonistatud pilt riputatud. Äkki Peep või Newton oskavad kusagilt ajaloohõlmast selle uuesti ette manada? Ja LaSal on ühel salaaadressil praeguse tooriku pilt kah olemas(seal, kus juttu mittemahtunud Ply pildid on).
äkki keski riputab üles, tahaks hirmsasti näha
|
09.04.2002 at 22:09 |
|
peep Moderator |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
search abiks kasutajanime järgi, see võis ka vanal tahvlil olla. |
09.04.2002 at 23:19 |
|
LaSa Moderator |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
too jutuks olnud Ford:
|
10.04.2002 at 09:18 |
|
Vanaisa Moderator |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
See aparaat vajab tõesti hädasit choppamist, muidu naa imelik teine |
10.04.2002 at 09:50 |
|
anti |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
No tagaosa juures on nuputamist ja mõõtmist (jne)kõvasti , sedaankere puhul jääks aega õlutki juua ... jõudu igatahes |
10.04.2002 at 09:55 |
|
PlyVal64 |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: ZimV8: No tagaosa juures on nuputamist ja mõõtmist (jne)kõvasti , sedaankere puhul jääks aega õlutki juua ... jõudu igatahes
See muuseas ongi sedaankerega Ford!!! Usa Tudori euroopa väikevend, ehk esimene Taunus(toodeti 39-41 ja 48-51). Minu oma 39 peaks olema aga ega neil vahet pole. No ja nuputamist palju pole, sest vaata veerenni joont ja mõtle, kas sellest veel ilusamaks saab "kujundada". Lihtsalt oluliselt lamedamaks läheb katus....
|
10.04.2002 at 10:18 |
|
Daniel |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
Asssa krt
see ju Ford Taunus ....
selliseid isendeid oli eestis 3 tykki
yx must ja kaks rohelist .....
kahjuks aga ykski neist ei olnud originaal osadega
k6igile oli alla aretatud igasugu "huvitavaid" osasi
kuigi jah enamus moskvitshilt
orig infot aga siit:
http://www.autogallery.org.ru/fortaun.htm |
10.04.2002 at 10:22 |
|
anti |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: PlyVal64: quote: ZimV8: No tagaosa juures on nuputamist ja mõõtmist (jne)kõvasti , sedaankere puhul jääks aega õlutki juua ... jõudu igatahes
See muuseas ongi sedaankerega Ford!!! Usa Tudori euroopa väikevend, ehk esimene Taunus(toodeti 39-41 ja 48-51). Minu oma 39 peaks olema aga ega neil vahet pole. No ja nuputamist palju pole, sest vaata veerenni joont ja mõtle, kas sellest veel ilusamaks saab "kujundada". Lihtsalt oluliselt lamedamaks läheb katus....
Vabandan lohaka (suisa väära) terminitekasutuse pärast Aga lihtsam saab ju asi alati olla- kujuta ette kerevarianti, kus vaid 6 tala tuleb rällakaga läbi lasta ja uksed madaldada
|
10.04.2002 at 10:46 |
|
gets |
kere madalamaks ja laiemaks tegemine ???
quote: LaSa: too jutuks olnud Ford:quote:
See ju nagu bobeda väikevend |
10.04.2002 at 15:57 |
Last edited 10.04.2002 at 15:58 by gets
|