Poster |
Message |
ramman |
Talveauto?
Kuna talv tulemas siis aeg mõelda talveauto peale. Camarot ei raatsi talvel kasutada. Milline oleks teie arvates mõistlik talveauto? Eelistatud muidugi neliveolised,
hinnaklassist kuni 15 000. Endale silma jäänud NIVA ja mõned Audi Quattro mudelid. Kui kellelgi on midagi pakkuda siis palun.
Variandina pakun ka välja vahetus VW Jetta 1.6 87a. + kompensatsioon.
|
04.09.2007 at 22:52 |
|
Madman |
Talveauto?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/275/auto_php-id=387275-www_auto24_ee.html
Jube kole näeb välja küll aga ega vist parema tehnikaga talveautot selle raha eest ei saa.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
04.09.2007 at 22:59 |
|
Maik |
Talveauto?
4 vedu ja 15k ei sobi eriti kuidagi kokku.
90a passat näiteks kärab täiesti eduliselt. Suur kah.
Muidu eks igast opelid,fordid on teised variandid...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
05.09.2007 at 06:26 |
1 edit. Last edited 05.09.2007 at 06:28 by Maik
|
ROKIPEER |
Talveauto?
Nelivedusid jalaga segada
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.items&id=685
Aga noh äkki mõni isegi kõlbab. |
05.09.2007 at 07:46 |
|
ramman |
Talveauto?
Tänud pakkumiste eest. Võmmikad on suht läbi aetud ja nendega pole suurt midagi teha. Need Vitarad kahekohalised ka, taga puur sees.
Saatsin infopäringu ühe Audi kohta, eks näis mis tulevik toob. |
05.09.2007 at 08:59 |
|
DevilDeVille |
Talveauto?
15 kiloga peaks 80 Quattro kätte saama küll, Torsen difriga nelivedu on talvel ikka puhas rõõm, subarute skeem vajab veidi suuremat hullamistahet (mis pole ka halb iseenesest). ega peale nende eriti sõidukõlblikke neliveduseid ei meenu, isegi suurema raha eest mitte.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.09.2007 at 09:04 |
|
vvt |
Talveauto?
Niva küll nüüd mingi hea talveauto pole, libedal jube "kitsede" sõidumadustega lühikese teljevahe tõttu+15 000 eest on lootust saada vaid muterdamisrõõmu pakkuvaid. Pluss vajab kitsaid ja kõrgeid 16 tolliseid rehve, mida väga laialt ei liigu. Lääne auto on 15K eest võimalik saada selline, kuhu elementaarse töökindluse tagamiseks kohe 10K lisada tuleb.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.09.2007 at 09:11 |
3 edits. Last edited 05.09.2007 at 09:13 by vvt
|
ramman |
Talveauto?
Niva koha pealt nii palju, et vaatasin neid ja see variant langeb välja. Sõelale on jäänud Audi...
Aga kuna olen veel paar nädalat ära, siis ehk tekib juurde neid pakkumisi. |
05.09.2007 at 09:32 |
|
Jansa |
Talveauto?
osta tavaline esiveoline sigar.
Korralike kummidega pole seal mingit nelivedu vaja. |
05.09.2007 at 10:53 |
|
Sebastien |
Talveauto?
Sorry!
Link eemaldatud.
|
05.09.2007 at 11:02 |
2 edits. Last edited 05.09.2007 at 12:20 by Sebastien
|
newton Moderator |
Talveauto?
Konkreetsed pakkumised pange palun teemaalgatajale privasse, ka Vaba teema all ei ole eurojapsimüügikuulutuste läburida teretulnud. |
05.09.2007 at 11:10 |
|
vvt |
Talveauto?
quote: Jansa: osta tavaline esiveoline sigar.
Korralike kummidega pole seal mingit nelivedu vaja.
Peab tunnistama, et need pikuti üle esisilla tolgendava mootoriga VWA-d on täitsa hea pidamisega ka 2 wd konfis. Võrreldes kergeninaliste riisidega on nagu teine maailm. Seetõttu oli omal ajal 2141 mosse täiesti tegija talveauto.
Muide Sveitsis mägedes oli omal ajal popp sigar 1,6 mootoriga, sest ülesmäge ei tahtnud kraapima hakata ning allamäge sõites pole võimsus oluline.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.09.2007 at 13:49 |
2 edits. Last edited 05.09.2007 at 14:01 by vvt
|
ramman |
Talveauto?
Kolasin ka Audide klubi lehel ringi. Sealset kiidulaulu ei jõua muidugi ära kuulata aga omast kogemusest siiski eelistan neliveolist. Pealegi ei istu mulle esiveoline auto mitte üks raas. Oli kunagi õnn/õnnetus omada järjest kahte Audit, enne esiveoline ja siis quattro. Vahe muidugi meeletu, eriti talvel ja sellest kogemusest lähtuvalt eelistan siiski neliveolist. |
05.09.2007 at 21:06 |
|
Vanaisa Moderator |
Talveauto?
Osta Cherokee.
On küll kraadi kallim kui 15 kilo aga autot saad ka täie eest.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
05.09.2007 at 21:13 |
|
ramman |
Talveauto?
Mul pole Cherokee vastu midagi aga kui maastur siis tahan juba RAMi või mõnda suurt dziipi.
Praegusel hetkel seab ka rahakott piirid ette, maja vaja soojustada ja akende vahetus veel ees. |
05.09.2007 at 21:25 |
|
Vanapagan |
Talveauto?
quote: ramman: vaja soojustada ja akende vahetus veel ees.
Cherokeel ju soojendus olemas ja aknad kah ees.
|
06.09.2007 at 06:41 |
|
vvt |
Talveauto?
Mikspärast küll võtab suu muigele neid 15K autode imeomadustest lugemine....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.09.2007 at 12:36 |
|
foke |
Talveauto?
quote: ramman: Kolasin ka Audide klubi lehel ringi. Sealset kiidulaulu ei jõua muidugi ära kuulata aga omast kogemusest siiski eelistan neliveolist. Pealegi ei istu mulle esiveoline auto mitte üks raas. Oli kunagi õnn/õnnetus omada järjest kahte Audit, enne esiveoline ja siis quattro. Vahe muidugi meeletu, eriti talvel ja sellest kogemusest lähtuvalt eelistan siiski neliveolist.
Kunagi käisime Klooga järvel väheke võrdlemas neid veoskeeme - no igaljuhul 1,4 Pego 307 korraliku rehviga sõitis 4wd 200 sigarist ringiaegu kolmandiku jagu kiiremini. Ja nii täpselt oligi. Isegi enamus imprezamehi oli väga närvis vaikselt siseringi hoidva 307 ees võimeldes, eest ära ei sõitnud seal ükski 4wd. Lumepudrus ja metsas on teine asi. |
06.09.2007 at 14:15 |
|
vvt |
Talveauto?
Tänavasõit pole aga jäärada, libedaks lihvitud või põlvini lumepudrusel ristmikul rohelise süttides oled selle pesukotiga quattro vastu nagu lehm libedal jääl.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.09.2007 at 15:13 |
1 edit. Last edited 06.09.2007 at 15:13 by vvt
|
Astro SS |
Talveauto?
Mul oli naise kasutuses oli mitu aatat '95 Mitsu Lancer STW , koneks oli tubli 1.6 millest oli välja pigistatud 112hp. ja sellest piisas talvel kõigi 4 ratta liigutamiseks küllaga ( loe : 4wd)
Väike vihje ka : ära talve autoks 2wd kastikat planeeri , see võib tekitada palju halle karvu
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.09.2007 at 15:36 |
|
ramman |
Talveauto?
quote: vvt: Tänavasõit pole aga jäärada, libedaks lihvitud või põlvini lumepudrusel ristmikul rohelise süttides oled selle pesukotiga quattro vastu nagu lehm libedal jääl.
Mul kodutee talvel ongi üks paras kannatuste rada... 4WD ikka abiks küll. Ei viitsi iga hommik kühveldada kui kuskile minek on. |
06.09.2007 at 20:49 |
|
peep Moderator |
Talveauto?
quote: foke:1,4 Pego 307 korraliku rehviga
Võtmesõna on "korralik rehv". Jäärajal on rehv määrav faktor, daewoo ticoga võib vabalt Imprezale ära teha. Kuid võrdse rehviga sõidab samas kaalu-, juhi- ja võimsuskategoorias 4WD alati kiiremini. Muidugi natuke oleneb rajast, 4wd eelis on eelkõige kiirenduses ehk väga aeglasel ja tehnilisel rajal, kus puudub võimalus gaasi vajutada on vahe väiksem. Tänavasõidul libedaga on neliveolisega harjunu jaoks kaheveolisega liikumine paras invateema, nagu ratastooli oleks pandud. |
06.09.2007 at 21:12 |
|
Fog |
Talveauto?
Üldiselt teemasse, 15K eest saad väga korralikud talverehvid mis camarossile alla panna. Kõige õigem antud kontekstis.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
06.09.2007 at 21:52 |
|
ramman |
Talveauto?
Selle raha eest saab korralikud talverehvid. Aga mitte kuidagi ei raatsi autot soola ja selle keemia poolt, mis teedel puistatakse, närida lasta. Kahju hakkab. Sellepärast tahangi talveks muud autot, eelkõige neliveolist. Kui mingi 10-15 koline puuse läheb siis pole tast nii kahju kui korralikust rauast. Camaro rohkem nagu hobiauto suveperioodiks.
Teine point asjal veel. Camarole ei hakka kärukonksu ka ju külge monteerima, et vahel zubrjonokit tõmmata. |
06.09.2007 at 22:23 |
|
sten666 |
Talveauto?
ca 15-20 kilo saab Honda Civic Shuttle - vana malli masina 4WD - 90ndate algus. (uue malli Shuttle on mahtuniversaal - vana malli oma selline natuke kõrgem ja pikem civic millest paljudel on ka 4wd) P.S. 4wd mudelitel ka aeglustikäik nii et igati kõva pill. Üks tuttav vanamees sõidab sellisega lõuna Eestis aastaid - suht pommikindel masin. Vaata auto24 -tartus üks müügis (ja siis veel üks FWD) |
06.09.2007 at 22:31 |
|