Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...Kiirus kiiruseks aga Veyroniga võrreldavat autot kiiruse/omaduste kombinatsioonina lähema 10 aasta jooksul ei ehitata, kui üldse kunagi. Veyron pole "superauto", nagu see masin või suvaline Ferrari/Porsche/Lamborghini, ta on klass omaette.
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...ilmselgelt on veyron super- ja luksauto kompott. ülejäänud kiiretel vaevalt luksuslikkuse ja mugavusega nii hiilata on..
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi..."SSC plans a limited run of only 25 cars with a distinctive number plate matching chassis numbers to protect its collector value." supercars.net textist.
Kõva mass toodang. Interjöör on ka viletsam kui 99k eest dacial.
Ainus asi mis meeldib on mootor
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...Just tuli discovery pealt saade Veyronist - kõlas väide et Bugatti müüb Veyronit alla omahinna.. Hmm. Huvitav kas see ka tõsi on ?
Fakt on ka see et EI OLE MÕTET võrrelda mingit sirgeltsõitmise paugupilli Veyroniga. Eestlane on maailma targim rahvas nagu ikka aga... ma pakun et 110% foorumi liikmetest jobistaks Veyroni peale püksi ja sööks oma BBC jutu ära.
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...Alla omahinna müüakse jah,sest auto arendamine läks midagi üle 500mil usd.
Aga varsti tuleb teine bugatti veyroni taoline auto veel nendelt, tolle arendamiseks enam raha ei kulu ja hindki tuli pool veyronist vist...
eks siis teenivad tagasi rahad jälle.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...Ma pole näinud, et VW seda alla omahinna müümise juttu kuskil kinnitaks, aga erinevad ajakirjandusväljaanded on seda väga palju kordi maininud. Muidugi võib olla et see on ainult kõvasti laiali läinud Clarksoni nali, aga arvestades auto omadusi on see usutav. VW jaoks on ilmselt tegemist rohkem omapärase R&D projektiga, saadud kogemusi saab alati kasutada ka tavamasinate juures ja otsene rahaline kasum ei ole nii oluline.
Newton, ma ei usu et siit foorumist keegi Veyroniga sõitnud on , aga nii nad (prominentsematest tegelastest Gordon Murray näiteks) räägivad jah.
16.09.2007 at 18:19
2 edits. Last edited 16.09.2007 at 18:25 by Jesper
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...Tippmudelid on ikka kahjumis, papp tuleb väike/keskklassist, mille hind on tippmudeli imidzhi arvel üles puhutud.
quote:madis: Just tuli discovery pealt saade Veyronist - kõlas väide et Bugatti müüb Veyronit alla omahinna.. Hmm. Huvitav kas see ka tõsi on ?
Fakt on ka see et EI OLE MÕTET võrrelda mingit sirgeltsõitmise paugupilli Veyroniga. Eestlane on maailma targim rahvas nagu ikka aga... ma pakun et 110% foorumi liikmetest jobistaks Veyroni peale püksi ja sööks oma BBC jutu ära.
Foorumi liikmetest on sada protsenti selle foorumi liikmed. Ülejäänud 10 prossa, koos ilmselt targima eestlasega, lähevad ja jobistavad lambist end täis. Edu mällimisel!
16.09.2007 at 18:52
1 edit. Last edited 16.09.2007 at 19:09 by kadjakas
quote:Inferno: Alla omahinna müüakse jah,sest auto arendamine läks midagi üle 500mil usd.
Aga varsti tuleb teine bugatti veyroni taoline auto veel nendelt, tolle arendamiseks enam raha ei kulu ja hindki tuli pool veyronist vist...
eks siis teenivad tagasi rahad jälle.
franfurdis esitlesid nad Veyron Pur Sangi mida tehakse ainult 5tk.
Mingi aeg oli vist Automotive news'is juttu sel teemal, et tuleb odavam mudel ka Bugattilt, aga see seati küsimärgi alla kuna Porsche omab liiga suurt osa Volkswagenist - ehk ei soovita 911 kõrvale uut konkurenti.
quote:madis:
Fakt on see et EI OLE MÕTET võrrelda mingit sirgeltsõitmise paugupilli Veyroniga. Eestlane on maailma targim rahvas nagu ikka aga... ma pakun et 110% foorumi liikmetest jobistaks Veyroni peale püksi ja sööks oma BBC jutu ära.
Vabandan, et siin niiviisi teemaväliselt sõna võtan.
Natuke imelik mulje jääb seda teemat vahelduva eduga lugedes/jälgides, et kari täiskasvanud mehi, kellede sõnavõtud muidu enamjaolt igati arukad ning adekvaatsed on, lähevad ühe neljarattalise pärast (millega siinse foorumi protsentuaalselt suurim osa oma elus nagunii sõita ei saa ja võibolla ei tahagi) omavahel kiskuma nagu mingi eidekari Stockmannis "Hullude Päevade" ajal.
Mis sellesse nn. "püksi jobistamisse" puutub, siis võibolla eelmainitud foorumiliige tõepoolest hakkab instinktiivselt taolisel viisil tegutsema, kui ta kusagil seda Veyroni näeb. Sõnakasutus eeldab küll seda arvavat.
Ennast see eelmainit sõnakasutus ei puudutanud, aga halb on vaadata, kui täiskasvanud mees tarvitab rullnokkade või kitsa maailmavaatega teatud sorti meeskodanike väljendeid.
Juhul kui te selle Veyroni-nimelise "mänguauto" pärast kaklemise ja üksteist roheliste liivaämbritega ja kollaste kühvlikestega loopimise olete ära lõpetanud, siis andke sellest rahulikumatele foorumikaaslastele ka teada. Siis me võibolla julgeme endi Ameerika päritolu omavate mänguautodega ka sinnasamma liivakasti tagasi ronida, kus me enne saime koos rahulikult mängitud.
16.09.2007 at 23:53
2 edits. Last edited 17.09.2007 at 01:35 by Stealth
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...Olles eelnevalt analüüsinud käesoleva teema pealkirja püstitust ning teemaalgataja mõttekäikude lingvistilise peegelduse konstruktsioone julgen järeldada, et antud subjekti ainukeseks motiiviks luua selline literaalne kuvand kahtlemata laialdaselt ihaldatud autost näitab teemaalgataja allasurutud sarkastilist viha kõrgendatud monetaarse väärtusega tarbimisobjekti suhtes. Lootes oma postitusega vallandada ja seeläbi leevendada ühekülgse maailmavaate ja territoriaalselt piiratud tehnoloogiliste eelistustega subjektide sublimeerunud änge, kasutasin eelnevalt rõhutatult vulgaarset vokabulaari. Kahetsusväärsel kombel ei jõudnud antud postituste varjatult irooniline sisu kõikide sihtmärgiks olnud subjektide hallollusesse ja seetõttu olen sunnitud kasutama järjekordset vokabulaar-vulgaarset relva ehk siis
jopa kolla see teema on iseenesest nii jabur "veyronile tehti ära" blaablaablaa. Krt nagu keskerakonna kodukal , a la laarlased on nüüd oma näo kaotanud ja nii edasi.
Kui oma naine meeldib siis see ei tähenda et teised veel mingid krokodillid oleksid. Ja kui sirgeltsõitmine on tore siis see ei tähenda et kogu Ferrari, Bugatti, Bentley ja teised oleks mingi krdi "Fiat", "Volvo" ja huindai või mis iganes nende suured omanikud on. AJudele käib see jutt et Ferraril on nõrk mootor ja 2 klappi per silinder on piisavalt. Teatud kontekstis küll, kuid katsuge aru saada raisad et ussikeste vigin ei lähe peale ussikeste enda kellelegi korda. Ja Ferraris, Bugattis, kus iganes ON 1000000 KORDA ROHKEM TEADMISI MOOTORITEST KUI vahvatel Eesti dragraceritel. Nad ei ole "lollid".
HAPUD FAKIN VIINAMARJAD see on eestlase põhiloosung
Ometigi sai Veyronijuttude aeg läbi...meie kui raisad ei oska vist selle viimase varjatud iroonilisusega tehtud keskerakonna kodulehe lugeja postituse peale enam veyroni kohta midagi uut ja põhjapanevat lisada, nii, et äkki saab teema edasiste varjatud irooniate vältimiseks sulgeda