Poster |
Message |
Samzik |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Chevrolet Blazer, vaatasin seda, automaat käigukast, 4wd ja v8 diisel on asjad mis mind huvitaks. Täis sillad pole ilmselt oluline. Idee on võtta, ehitada raam ja sinna kere peale tõsta. Välja tahaks pigistada 2-300kw kanti turbiinidega ja 700nm väänet oleks vahva. Aga mis autosi tasuks uurida doonoriks millede kastid ja asjad võiksid sellise asja välja kannatada Tegelikult muidugi võiks ka aluseks võtta mõne 8l veoauto mootori aga see vist läheb oma mahult liiga suureks. Mõtlesin et kirjutan siia, sest idee on aga pean kõigepealt sorkima netis ja teie abile lootma et näha kas mu mõte on teostatav siis on mõte seda edasi harutada.
Doonor võiks olla mingi selline mida liigub rohkem turul ja mille käigukast on suht lihtsa ehitusega või siis väga töökindel.
silma jäi selline loom http://mobile.de/SIDY8NpQaGPAmrtR7WXAkQ7Nw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1189779634A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A9%81a-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yetgesO~BSRA6D1100A8D5600BGNCPKWA0HinPublicA2A0C200A0FDieselIAutomatikA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111277945529&
|
14.09.2007 at 15:22 |
1 edit. Last edited 18.09.2007 at 09:38 by Samzik
|
Riho |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Ja mida see asi tegema peaks? |
14.09.2007 at 15:48 |
|
DevilDeVille |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
suvaline bensukriisi eelne (kuni 1971) 472-500 cid cadillaci "paadiankur", TH400 pommikindel kast ja pole turbodega jamada tarviski mingi 250-... kW
tehasest ja pöördemomenti ka üle 700 Nm. jutt paraku küll "väikestest" hobustest ja Nm-test aga nende "suureks" saamine tuleb ka selle
tehnikaga kõige odavamalt kätte. otsa siis vaba valikuga vahe/jaotuskast ja miskid full floater sillad ehk.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
14.09.2007 at 15:50 |
1 edit. Last edited 14.09.2007 at 15:50 by DevilDeVille
|
Astro SS |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
No tule maa peale tagasi.
Chevy 6.2 naturaalselt kastreeritud (ka isegi turboga) konest ei saa sa iial 300kw (ca 400 hp ) ja 700 Nm väänet.
Vähemalt vastupidavat komplekti.
Diisli 700Nm@1600rpm on hoopis midagi muud kui 700Nm@ 3000rpm
Th400 ka ei sobi 400hp diisli otsa,kuna võllid ei pea valule vastu .
Meerikas pandi nn leivautodele 3.9L cummins(max 100hp) +th400, sellise komplekti max power ,mida kast kannatab on ca 250hp.
Seda siis juba ehitatud kastiga.
Ainuke mootori + käima komplekt ,mida julgeks soovitada on RAM'i 5.9 Cummins ja RE47.
Tehase kast kannatab ca 300hp, ehitatud kujul üle 1200 hp ja 2000nm väände
Mootorist esimesed ca 150 lisahobust on tasuta , edasi läheb natuke kallimaks
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
14.09.2007 at 19:12 |
|
wagoneer |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Ära sa 6,2d konet küll ehitama hakka. Ma tahtsin noore ja rohelisena oma wagoneerile peale panna 6,2 disla +kaks garreti puhurit.
See mootor on originaalis nii nõrk et oksele ajab. Ühe väikse puhuri võibolla kannatab ära ja saad juurde mingi 40...50hp max. On võimalik hankida ka tugevamaid juppe(kepsud,klapid,turbole sobilikud kolvid jne) aga need on haigete hindadega) Kui tahad pöördeid juurde saada pead uue vända panema kuna tehase oma on õnnetus ruudus. Kaaned pead ka teised panema kuna originaalid ei kannata tibakenegi kuuma.
Müüsin oma jubinad tookord ühele lätlasele maha kes ehitas ka lolli järjekindlusega 6,2 dislat(ta oli neid kusagilt oma 10 tk hankinud)
Ei kestnud seal kepsud,klapid ega käigukast. Auto oli tal kui õieti mäletan mingi diisel chevi kastikas. Vend lasi ikka hoolsasti mootoreid ribadeks. Lõpuks hankis endale 6,5 td mootori. See vist isegi kestis midagi kuna on tehase poolt juba turbo kasutamiseks ette nähtud ehk natuke paremad jupid.
Nagu Astrossgi mainis on cummins vaieldamatult parima modimisastmega mootor. Soetamise hind on küll kõrgem kui teistel tootjatel aga see mootor on mõeldud kestma üliraskeid tingimusi max koormustel.
Pole oma cumminsi ehitusest siin foorumis juttu teinud veel(siin rohkem bensukate ehitajad) aga kui aega saan siis kritseldan midagi.
Sai täna just esimesed kiiremad tehtud ja oi seda pidamatust
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
14.09.2007 at 20:15 |
|
Samzik |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Am... kuna ameeriklased on väääga võõrad, siis kas teie soovitatud kastile on ka otsa sobivat keskdifriga pideva nelikveoga vahe kaste? Eestis vist üle 4 käigu eriti vaja pole kuna üle 120kmh suurt pingutada pole plaanis, kuigi sellise jõuga suudab ta ka pikkade käikude puhul seda plaanitavat masinat edasi kangutada mehiselt ja tipkiiirus tuleb nomraalne.
Milliseid masinaid peaksidn vaatama kus selline tehnika ennast peidab. Mobile de vist eriti ei paku neid? Muidu lehti, kust USA rauda leida võiks ma ei tunne veel paraku.
Kuna sõidumugavuse huvides peaks sinna siiski külge ka kruvima õhk vedrustuse. Sellise jõu puhul ainult vist peab veoautode tehnikat vaatama vedrustuse osas .
quote: wagoneer: Ära sa 6,2d konet küll ehitama hakka.
|
17.09.2007 at 12:13 |
2 edits. Last edited 17.09.2007 at 12:15 by Samzik
|
Valmet |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
quote: Samzik: Am... kuna ameeriklased on väääga võõrad, siis kas teie soovitatud kastile on ka otsa sobivat keskdifriga pideva nelikveoga vahe kaste? Eestis vist üle 4 käigu eriti vaja pole kuna üle 120kmh suurt pingutada pole plaanis, kuigi sellise jõuga suudab ta ka pikkade käikude puhul seda plaanitavat masinat edasi kangutada mehiselt ja tipkiiirus tuleb nomraalne.
Milliseid masinaid peaksidn vaatama kus selline tehnika ennast peidab. Mobile de vist eriti ei paku neid? Muidu lehti, kust USA rauda leida võiks ma ei tunne veel paraku.
Kuna sõidumugavuse huvides peaks sinna siiski külge ka kruvima õhk vedrustuse. Sellise jõu puhul ainult vist peab veoautode tehnikat vaatama vedrustuse osas .
quote: wagoneer: Ära sa 6,2d konet küll ehitama hakka.
Neli ja rohkem käiku osutuvad vajalikuks mitte suurel kiirusel, vaid olematu mootori korral. Vahekasti kohta ei oska öelda, kas grand chero oma kestab Sinu projekti korral.
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
17.09.2007 at 13:31 |
|
dodge |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
No kui sa juba "õhk vedrustusi" külge kruvid, siis ei tohiks olla sul doonori leidmisel promleeme. |
17.09.2007 at 13:41 |
|
Samzik |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Sellest viimasest kommentaarist ma ei saa aru? Õhk vedrustus taga mugavuse mida ma sellelt projektilt ihkan. Sest plaanis ehitada üks buss raamile. Midagi tõeliselt omanäolist.
Pole ju mõtet üle maksta, kuna praegu lammutan hobi korras vw siis tean kui odavalt võivad asjad kätte tulla kui natuke viitsid sebida. Olen siiski palga tööline ja selline projekt tähendab minu jaoks ikka mingi 3-5a kindlasti. Enne seda ilmselt tuleb veel meeletult tuhnida ja uurida mida üldse doonoriks võtta. Kes ehitaks korralik põhja raami selleks ka raha koguda jne jne jne... Ei tahaks mütsiga lööma minna. Sellest ka see teema et ennast kursi viia.
Ja kindlasti on ju ka usakate puhul nii, et osadele kastidele vedeleb tugevaid juppe igalpool, teisele ei leia isegi rämeda raha eest. Sõltub ju väga palju kus ja kui palju kasutati. Ning osad asjda tulevad ju kommi raha eest ebay ja muude asjade kaudu kätte, olles paremad kui mõni kallim vigur. Seda infot siit foorumist otsingi et mis kus ja kes. Et kõik kasulikud lingid mis teile ette on juhtunud ja võiks olla antud teemaga seoses võib siia loopida vabalt olen väga tänulik. Tean et palju on ristkasutus asju et mõnede veokate jupid bussidel kasutusel ja vastupidi. Need peaks ju ülitugevad olema.
Rain. |
18.09.2007 at 09:32 |
2 edits. Last edited 18.09.2007 at 09:37 by Samzik
|
Fog |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Minuarust pole siin küsimustki.
cumminsiga tots rämmilt raam, mootor ja kogu jõuülekanne k.a. sillad jms.
Sinna peale tõstad totsi bussi kere.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
18.09.2007 at 09:38 |
|
Astro SS |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Ma pean sind kurvatsama, sest odavat ja head asja ei ole.
Sa pead otsustama,kas tahad head või odavat, sest kahte korraga ei saa.
Osta parem liikuv sõiduk , sõida sellega ja naudi sõitu.
Nullist auto ehitamine on tore aga sigakallis tulemus võib olla tõsine pettumus. Enamasti sellised suured ideed doonorauto ostust kaugemale ei jõuagi.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.09.2007 at 10:14 |
|
Lembit |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
quote: Samzik: Olen siiski palga tööline ja selline projekt tähendab minu jaoks ikka mingi 3-5a kindlasti.
IRW
Ma olen 100% kindel, et selle aja jooksul tuleb kordades huvitavamaid projekte peale, kui see, mis parasjagu käsil on
|
18.09.2007 at 10:27 |
|
dodge |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
üli olu line on ka jõu üle kanne, |
18.09.2007 at 11:25 |
1 edit. Last edited 18.09.2007 at 11:27 by dodge
|
hunt |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
quote: Samzik:
Pole ju mõtet üle maksta, kuna praegu lammutan hobi korras vw siis tean kui odavalt võivad asjad kätte tulla kui natuke viitsid sebida. Olen siiski palga tööline ja selline projekt tähendab minu jaoks ikka mingi 3-5a kindlasti. Enne seda ilmselt tuleb veel meeletult tuhnida ja uurida mida üldse doonoriks võtta. Kes ehitaks korralik põhja raami selleks ka raha koguda jne jne jne... Ei tahaks mütsiga lööma minna. Sellest ka see teema et ennast kursi viia.
Rain.
Seletage lollile kah asi lahti.
Mis selle diiseldamise mõte on ? Kas rahaline kokkuhoid ?
Sellesse projekti (700 hp) tuleb diisli puhul investeerida kindlasti kuuekohaline rahanumber (ilmselt mitte 1- ga hakkav) + veel oma 3- 5 a töö ...
Mine osta endale üks bensumootoriga auto ! Kas kohe 700 hp- d sealt koheselt vaja saada ?
500 saab küll suht. mõõdukate kulutustega.
PS Leiutajaid ja kõvatajaid siin ennegi nähtud.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
18.09.2007 at 20:33 |
|
wagoneer |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Aga miks mitte ehitada just diislit? Kas kõik peavad ehitama bensukaid? Mina näiteks ehitan ka diislit just nimelt. Arvan,et minu just liikuma hakanud ram kastikas on ökost suht kauge. Kui valida õige alusmaterjal (mootor) projektiks on sealt usu mind tunduvalt odavam hobuseid välja saada kui bensukast. Cumminsi 180hp tehase mootorist saab paari mutrivõtme olemasolul 300+ hobust täitsa ilma rahata. Üle selle kahjuks käigukast juba nõrgim lüli on ja oma rahasüsti nõuab. Las inimene teeb mida ta tahab. Kui on olemas piisav tahtmine ja omal oskus tööd teha ning vaeva näha ei lähe need numbrid päris kosmosesse midagi. Ehitada võid kõikke lihtsalt mõnda mootorit pead kohe algusest tugevdama hakkama aga teisega saad minna päris kaugele enne kui on midagi vaja tegema hakata mootoriga(kolvid,kepsud,vänt,nukk)
Ise soovitaks sulle sama mis Astrossgi,et osta omale esialgu sobilik liikur ja hakka seda tasapisi ehitama(siis ei tüdine ära. Muidu kui kolm/neli aastat nokitseda võib ja suure tõenäosusega saab siiber)
Igaljuhul jõudu mis iganes sa ka ei otsustaks.
Wagoneer@põhimõtteliselt diislinohik
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
18.09.2007 at 21:19 |
|
wagoneer |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
quote: Peeter82: Veel üks loll, kes aru ei saa.
Et milleks seda hirmsa jõuga diislit siis vaja on? Ega see jeep ei hakka kiirendama nagu sportauto.
Et mudas rohkem jõudu oleks?
No mikidemaal sõidavad 100% komplektsed(3000+kg) 4wd diisel ramid ja ka chevid ning fordid 10.xx aegu ja see on päris kiire. See on samasugune ehitamine/aretamine ja võistlemine nagu bensukategi ehitamine, lihtsalt kütus on teine. Mujal maailmas ka euroopas on disladel oma sari ja võistlused. Miks mitte ka meil kunagi sama teha.
Wagoneer@liiga optimistlik vist
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
18.09.2007 at 22:19 |
|
ervin |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
need kes dislat materdavad ei ole ise ilmselt kunagi diisliga sõitnud nagu astross enne siin kirjutas on väga oluline vahe bensuka ja diisli väände vahel. kes ei usu, proovigu järele ja siis räägime uuesti |
19.09.2007 at 00:20 |
|
diesel |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
jepp, diesel ruulib
bens pidi detailide pesemiseks olema
ehita aga ja ää pane pirisejaid tähele |
19.09.2007 at 08:34 |
|
Samzik |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Mul on üks konkreetne idee ja kui see on teostav siis tuleb tehnika soetada ja tegema hakata. Teise projekti jaoks on tehnika pe aegu juba olemas tuleb hakata kokku lappima vaikselt. Mulle pole mõtet öelda et osta omale mingi bensukas. 700hpd ma pole rääkinud 300hpd ja 700nm rääkisin mina. Selle bussi kaalu suhtes ma muidugii ei tea Optimistlikult öeldes võiks jääda alla 2t aga kui ma tahan mugavust istmete ja muu näol siis selle kaalu klassi jäämine saab olema kuri vaev... |
19.09.2007 at 09:49 |
|
jaak |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
quote: wagoneer: Ära sa 6,2d konet küll ehitama hakka. Ma tahtsin noore ja rohelisena oma wagoneerile peale panna 6,2 disla +kaks garreti puhurit.
See mootor on originaalis nii nõrk et oksele ajab. Ühe väikse puhuri võibolla kannatab ära ja saad juurde mingi 40...50hp max. On võimalik hankida ka tugevamaid juppe(kepsud,klapid,turbole sobilikud kolvid jne) aga need on haigete hindadega) Kui tahad pöördeid juurde saada pead uue vända panema kuna tehase oma on õnnetus ruudus. Kaaned pead ka teised panema kuna originaalid ei kannata tibakenegi kuuma.
Müüsin oma jubinad tookord ühele lätlasele maha kes ehitas ka lolli järjekindlusega 6,2 dislat(ta oli neid kusagilt oma 10 tk hankinud)
Ei kestnud seal kepsud,klapid ega käigukast. Auto oli tal kui õieti mäletan mingi diisel chevi kastikas. Vend lasi ikka hoolsasti mootoreid ribadeks. Lõpuks hankis endale 6,5 td mootori. See vist isegi kestis midagi kuna on tehase poolt juba turbo kasutamiseks ette nähtud ehk natuke paremad jupid.
Nagu Astrossgi mainis on cummins vaieldamatult parima modimisastmega mootor. Soetamise hind on küll kõrgem kui teistel tootjatel aga see mootor on mõeldud kestma üliraskeid tingimusi max koormustel.
Pole oma cumminsi ehitusest siin foorumis juttu teinud veel(siin rohkem bensukate ehitajad) aga kui aega saan siis kritseldan midagi.
Sai täna just esimesed kiiremad tehtud ja oi seda pidamatust
Hehe...6.5TD on põhimõttelt 6.2D, ainult suuremad kolvid. Sama vänt, samad kepsud, isegi kaaned sobivad. 6.2D on piisavalt hea toorikmaterjal, et sellest 300-400hp vahele välja pigistada. Ainult ise pead aru saama, mida teed ja milleks teed. On minu käest neid mootoreid ka oma 5-6tk läbi käinud erinevate autodega ja variantides, kus neid on autodele peale pandud. Pole ühegagi probleeme olnud. Väga pommikindel isend ütleks omast kogemusest. Cummins on küll hea, ei vaidle. Aga kaalu võrreldes siis on GM kindlasti kergem. Pakun et 2x kergem peaaegu. Uuedmad 6.5TD plokid on tõesti paremad, kuna kolbe jahutatakse õlipritsega altpoolt. See tuli 95-> ja üles vist. Samuti tuli sel ajal 80GPM veepumba asemel 130GPM veepump ja 2x tootlikum õlipump. Ehk siis need on elemendid, mis teevad kindlasti omakorda 6.5TD vastupidavamaks ja sealt ka ehk müüt, et 6.5TD on parem. Aga iseenesest kui 6.5TD mootorit tahad, siis anna teada. Lasen sulle täpselt sellise nagu soovid kokku panna ja Eestisse tuua. Hinnaklass algab 7000USD pealt mehhaanilise pumbaga isendil. Hetkel on muidu enda kastika pealt 6.2D pakkuda hinnaga 40 000EEK, kui huvi on. Mootor käib hästi oma vanuse kohta ja lisajõudu ammutatakse Propaanist omakorda peale.
Püsiva nelikveoga kaste on küll. Chevylgi on näiteks NP203, mida saab ka TH400 otsa istutada.
Mis rattaid kasutama hakkad? Kui suured? Selline võim mootorist hakkab nõrgemaid sildu kui Dana 60 või 14 bolt Full floater hommikuks, lõunaks ja õhtuks sööma kui sinna suuremaid kui 33" alla panna ning sillad omakorda ka veel lukku lasta.
Uuri ka siit: www.4x4.ee , seal on palju sedasorti projekte tehtud meeste poolt ja nõu antakse kindlasti.
Või kui küsimusi on, helista mulle. Rääkida lihtsam kui kirjutada ja oma arvamusi ühe või teise asja kohta avaldan küll.
Jõudu! |
20.09.2007 at 19:10 |
|
Valmet |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Kui palju see 6,2/6,5 kaalub siis?
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
20.09.2007 at 20:47 |
|
jaak |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
quote: Valmet: Kui palju see 6,2/6,5 kaalub siis?
Pakuks 350kg |
20.09.2007 at 20:52 |
|
wagoneer |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Cummins kaalub 440kg ja chevy peaks jääma jah sinna 350+ kg juurde
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
21.09.2007 at 00:41 |
|
Samzik |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Velgi üle 22" ei plaani kindlasti pigem mingid 19" ja 45-55 kõrgusega reghvi laiust peaks ilmselt mingi 255 olema alla selle ilmselt ei ole mõtet vilistamiseks panna. See epaks siuke linnaliikur olema lihtsalt sellist jõudu on mõtettu ühe sillaga maha panna ja ma olen lihtsalt 4 vea fänn. Kas need uuemad ja paremad vee/õlipumbad ja asjad sobivad ka sinna 6.2 sisse? Natuke kuulasin maad ja tegelikult peris vinge mootor on ka vw v10 tdi 230kw pd mootor milelst saab isegi väga mõistliku kütte kulu phaetoniga juba kätte. Mootor on 2x r5 mootoritest kokku pandud ja kahe ajuga seega see 230kw on chipitav. Aga kjäigukast on audilt pärit st poolteljed tulevad välja peale mootorit ja see on mõtetu seega kast peaks raudselt ameeriklaselt pärit olema. Phaetoni kast on kül õige ehitusega aga sealpiiratakse mootorit aju poolty peris tugevalt et see kaste ja asju pahupidi ei keeraks. Ehk siis ilmseltgelt pole mõeldud seda jõudu kannatama.
http://mobile.de/SIDWtBvTXMXxGTZAf7ngDG3DQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1190484359A1LsearchPublicD1100CCarS-t-vpLtt~BmPA1B20A0t-t-vQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/searchPublic.pl?refinement=0&sr_qual=GN&formType=pkwDetail_GN&_form=search&sr_make=25200&sr_modelId=26&sr_useNetPrice=0&sr_priceFrom=-2&sr_priceTo=-2&sr_category=1100&sr_doorCount=-2&sr_powerFrom=222&sr_powerTo=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=Diesel&sr_emissionClass=-2&sr_gear=-2&sr_airConditioning=-2&sr_model=&sr_vehicleType=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&sr_advertiserType=-2&doSearch.x=50&doSearch.y=1
selle teeema kohaselt maanteel kusagil ilmselt 8 kütte kulu mis ilmselt ühisanuma puhul pole üldse mõeldav 6 ja enam l puhul.
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=26404#pid247041
Eks kui ma rohkem pilti ette saan pean tulema küsima ja uurima mis värk üraegu natuke vara liiga rumalad küsimused et aega raisata
Wicki andmetel on sellel masinal juba 230kw ja 750nm, seega juba täis see pea 300hpd ja 700nm mida ihalesin iseasi kas selle moto ka kusagilt leiab neid autosigi on vähe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Phaeton |
22.09.2007 at 21:59 |
2 edits. Last edited 22.09.2007 at 22:31 by Samzik
|
hents99 |
Mis auto/tehnika võiks võtta diisli projekti doonoriks
Oodott, nagu ma esimesest ja viimasest postist välja lugesin, siis sa tahad teha 200-300kW võimsusega dsiipi, et linnas 22" velgedega sõita?
Räägiti 33" rehvidest, mitte 28" velgedest + 55 kõrgusega rehvidest.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
23.09.2007 at 00:11 |
|