Poster |
Message |
kummel |
Liivapritsi eeltööd
Nimelt tahaks teada mida liivaprits maha võtab, mootoriruumis ja koobastes on tegemist mingi valge kivikaitse moodi asjaga.
Ei pääse igalepoole relaka ja traatharjaga ligi ja tahaks teada kas prits võtab selle maha. pigimatid ja rattakoopad sai puhtaks aga
mujal liiga palju õõnsusi kuhu ligi ei pääse.
ootan nõuandeid ,kes on enne sellist asja teinud.
tänan |
23.10.2007 at 14:25 |
|
DevilDeVille |
Liivapritsi eeltööd
ega see liivaprits elastseid asju eriti hääste maha ei võta küll, survepesu ehk parem lahendus
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
23.10.2007 at 14:50 |
|
kummel |
Liivapritsi eeltööd
tegemist kõva materjaalia, liivapaberiga saab tast jagu.
paar pilti ka: wwwporsche72t.blogspot.com
|
23.10.2007 at 15:42 |
|
Martin460 |
Liivapritsi eeltööd
On olnud kunagi abiks värvisurma proovida sellistes kohtades.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
23.10.2007 at 20:17 |
|
vvt |
Liivapritsi eeltööd
Kui koopad roostes ei ole siis on küll viimane tegu sinna kallale liivapritsiga minna. Kodugaraazis lastud värvid ja makstiksid ei konkureeri tehases tehtuga kuidagit moodi. Ja igale poole ligi ei pääse. Nt osad tootjad koostavad plekivaltse sedasi, et silikoon pannakse valtside vahele ja siis valtsitakse kinni. Ärrita see asi sealt mehhaaniliselt lahti ja võid kindel olla, et roostetama hakkab. Lihtne tähelepanek- avariivaba tehases värvitud auto ei taha ka 10 aasta vanusena eriti roostetada. Amatööri värvitud auto aga ei kesta tihtipeale ühte talvegi. Just my $ 0.02
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
24.10.2007 at 08:21 |
|
Mart ja auto |
Liivapritsi eeltööd
Kodustes tingimustes kuumaõhu puhuriga saab selle lahti. Muidu kõrgsurve vesipesu. |
24.10.2007 at 10:21 |
|