Poster |
Message |
partel |
NHRA 2007
Ashley Force, 14-kordse NHRA nitro Funny Car'i meistri John Force'i 24-aastane tütar astub järjekordse sammu ülespoole, seekord siis isa jälgedesse 8000 hj taltsutama:
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=17880
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=17891&zoneid=8
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=17892&zoneid=8
____________________________
_ |
18.01.2007 at 17:57 |
3 edits. Last edited 19.01.2007 at 07:17 by partel
|
partel |
NHRA 2007
Legendaarne 4-kordne Funny Car'i ja 2-kordne Top Fuel'i meister Kenny "King of Speed" Bernstein on pensionilt tagasi. 2007 hakkab roolima Monster Energy joogi sponsoreeritud Funny Car'i. Aastal 2003 andis ta oma kauaaegse peasponsori Budweiseri Top Fueli üle poeg Brandonile, kuid pidi hooaja keskel korraks tagasi tulema, kuna Brandon pani matsu ja ravis hooaja lõpuni selga.
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=15532&zoneid=8
http://competitionplus.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1098&Itemid=6
--------------------
Uued autod:
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=17794&zoneid=8
Nagu näete, sõidab pikaaegne Funny Car'i piloot Whit Bazemore nüüd Top Fuel'i.
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=16196&zoneid=8
---------------------
Viimastel aastatel IHRA Top Fueli domineerinud Clay Millican kolib NHRA'sse:
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=17916&zoneid=8
---------------------
Chevyl on uus kere - Impala SS, mis vahetab välja Camarot asendanud Monte Carlo:
http://competitionplus.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1464&Itemid=6
---------------------
Veel girl power'it: Hillary Will (Top Fuel) - uus koduleht
http://www.hillarywillrace.com/
http://www.nhra.com/content/news.asp?articleid=13277&zoneid=8
____________________________
_ |
19.01.2007 at 07:17 |
|
Jesper |
NHRA 2007
Mis värk nende War Veterans, US Army jms dragsteritega on, kas riik/sõjavägi lihtsalt lambist ostabki autode peale reklaami või on see meeste omalooming, patriotism või muu sarnane?
Päris lahe oleks kui Eestis sõidaks mõni dragster kirjadega "Tule politseisse!" või "Ajateenistus on auasi!" |
19.01.2007 at 08:00 |
|
PlyVal64 |
NHRA 2007
quote: Jesper: Päris lahe oleks kui Eestis sõidaks mõni dragster kirjadega "Tule politseisse!" või "Ajateenistus on auasi!"
Peaks tegema ettepaneku lükata valimised kevadelt sügisele, näiteks oktoobrisse. Siis saaks iga kahe aasta järgi kõva sponsorpappi ja kimaks suviotsa rahvahulga ees "Jokk jätta!" või "Õnn ei ole rahas!" autodega. Praegu ju läheb ropp raha lihtsalt spordist mööda, talvel suurt vaatemängulisust ei toimu.
JA vaat kui kenasti ning lihtsalt saaks Eero rohelisele suure valge K peale maalida... nii 250K eest |
19.01.2007 at 09:54 |
1 edit. Last edited 19.01.2007 at 09:55 by PlyVal64
|
partel |
NHRA 2007
US Army on real deal, sponsib Don Schumacheri (minu teada ei ole Michaeliga sugulased ) impeeriumi. Nii tema poja, 4-kordse ja valitseva TF meistri Tony kui ka Pro Stock tsikleid (Angelle ja Antron).
Ega see niisama ka pole, Tony on näiteks Afganistanis helikopteriga öist madallendu teinud, langevarjuhüpetest ja muidu seltskondlikust suhtlemisest rääkimata.
http://www.shoeracing.com/
Edit: asjakohane video, kõige ülemine:
http://www.nhra.com/2006/events/race23/video/index.html
____________________________
_ |
19.01.2007 at 10:10 |
1 edit. Last edited 19.01.2007 at 11:18 by partel
|
fire83 |
NHRA 2007
quote: PlyVal64:JA vaat kui kenasti ning lihtsalt saaks Eero rohelisele suure valge K peale maalida... nii 250K eest
Kohuke race juba oli
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
19.01.2007 at 14:50 |
1 edit. Last edited 19.01.2007 at 14:51 by fire83
|
Gambrinus |
NHRA 2007
Pidin lihtsalt selle postitama
Ashley Force |
19.01.2007 at 17:17 |
|
partel |
NHRA 2007
Sponsorid ja fännid tunduvad üsna sama meelt olevat. Eks see mikroskoobi all olek ole, vähemalt esialgu.
Igatahes girl powerit ei tasu alahinnata!
____________________________
_ |
19.01.2007 at 19:06 |
|
partel |
NHRA 2007
Nonii, avapauk antud kuigi vihm kollitas.
http://www.nhra.com/content/race_results.asp?articleid=18376
____________________________
_ |
12.02.2007 at 07:34 |
|
racerx |
NHRA 2007
Usas olen ise ka tähele pannud US Army on agar reklaamiostja igasugu mehistesse väljaannetesse või siis ekstreemsportlaste asjad jne.
Eks sellepärast see suhtumine vist ka nati teine kui eestis näiteks. |
13.02.2007 at 01:27 |
|
maert |
NHRA 2007
nii sõjaväe teema jätkuks. nojah. eks iga riik teab kuhu raha paneb. (ise olne vene sõjaväes käindja, et nagu ei viitsi küll minna aga noorematele...). no näiteks viimatine alstaro käik ja seal nähtud rootsi sõiduk.
http://gallery.sysop.ee/maert/view_photo.php?set_albumName=alastaro2006&id=HPIM3765
maert.
____________________________
maert |
04.03.2007 at 00:06 |
|
partel |
NHRA 2007
Pro Stockist ka natuke:
GM'i puhul on kuum teema vanalt DRCE2 mootorilt DRCE3'le üleminek. DRCE = Drag Racing Competition Engine. Kuna pöörded on neil 500 cid mootoritel juba ammu roninud üle 10000, siis vana mootori klapiajam ei pea alati valule vastu. Seetõttu on nukkvõlli tõstetud üle tolli, et tõukurvardad oleksid lühemad ning stabiilsemad. Lisaks pöörleb nukkvõll tavapärase 5 saale asemel koguni 9'l rull-laagril. Mõistagi on veel hunnik muid asju. Kõik see peaks andma juurde 300-350 pööret.
Uued on ka kaaned. Bare castingutel on pordid imepisikesed ning põlemiskambreid ei tasu otsida - neid lihtsalt pole. Point selles, et iga tiim saaks CNC'ga uuristada sobivad kambrid ja kanalid, et ei peaks materjali juurde keevitama.
Põhiarendajaks oli/on teadagi legendaarne "Professor" Warren Johnson, 6-kordne meister ja mootoriguru, kes 2006 hooajal maksis ka tulemuste arvelt "kooliraha". See aasta liitusid DRCE 3 kasutajateks viimasel ajal domineerinud Greg Anderson ja Jason Line. Esimese kahe etapi järel on DRCE3 võtnud mõlemad etapivõidud ning rajarekorditega ka kvalifikatsioonivõidud ning juhivad kolmekesi (JL, GA ja WJ poeg Kurt) punktitabelit. Arvestades, et DRCE2 on lõpusirgel ja DRCE3 alles stardis, siis...
Mnjah, GAZ-53 tehnoloogia natuke areneb ikka ka.
____________________________
_ |
12.03.2007 at 12:24 |
|
partel |
NHRA 2007
Nonii, spekuleeriti kas Floridas toimuval legendaarsel Gatornationalil saadakse Pro Stocki esimene 210 mph või mitte. Esimene kord ei saadud, nimelt GA lõi vana rekordi 209.75 mph maa sisse nagu porgandi - 211.20 mph (340 km/h). Väidetavalt andsid head olud oma 50 hj juurde, mille kohta aga igasugune kogemus puudub - kas tuleb rekord või läheb sõit täiesti peeti.
http://www.nhra.com/content/news/19062.htm
Edit: Ja järjekordne tõestus Pro Stocki konkurentsitiheduse kohta: eelmise etapi võitja KJ ei kvalifitseerunud 16 parema hulka ja seda oma sponsori ACDelco võistlusel.
____________________________
_ |
18.03.2007 at 13:58 |
2 edits. Last edited 18.03.2007 at 14:20 by partel
|
partel |
NHRA 2007
3. etapp - ACDelco Gatornationals, Florida
Top Fuel:
2002-2003 meister Larry Dixon sai üle hulga aja kvalifikatsioonivõidu ning jõudis finaali, kus võitis aga Tony Schumacher. Brandon Bernstein sai DNQ.
Funny Car:
John Force'i impeeriumil läks suht kehvasti, ise jälle esimese sõiduga väljas, poisid Eric Medlen ja kvalifikatsioonivõitja Robert Height teises, nagu ka esimese raundivõidu saanud tütar Ashley.
Pensionilt tagasi tulnud kuuekordne meister (4 FC + 2 TF + esimene 300 mph ületaja) Kenny Bernstein lõpuks kvalifitseerus ning jõudis isegi poolfinaali. Nagu TF võitis ka siin Don Schumacheri impeeriumi auto, Ron Capps pulkade taga.
Pro Stock, Pro Stock Motorcycle, Pro Mod:
Ilmastikuolud tekitasid rekorditesaju.
PS - Summiti poisid Greg Anderson (Q võit, etapivõit, ET rekord 6.536) ja Jason Line (211.69 mph, aga esimeses raundis -0.005 punane tuli) tegid puhta töö. Mopari onu Larry Morgan on asja korda saanud, esimest korda kvalifitseerus (teine koht) ning lisaks ka finalist.
PSM- Jälle Don Schumacheri "armee" esindaja Angelle Sampey - 6.911, uus rekord
PM - AMS sarjas nii 5.912 ('68 Camaro) kui ka 245.81 (395 km/h, '70 Cuda) - vanad kastid ikka liiguvad ka natuke. Üldse olid 5-sek ajad ja 240+ mph populaarsed tegevused.
Videod:
http://www.nhra.com/2007/events/race03/video/
____________________________
_ |
18.03.2007 at 19:16 |
2 edits. Last edited 19.03.2007 at 20:31 by partel
|
partel |
NHRA 2007
4. etapp, O'Reilly Spring Nationals, Houston, Texas.
Tegemist on üsna madalal asuva täispika betoonrajaga, kus tavaliselt keeratakse kõik kruvid põhja, sõidetakse kiiresti ning tehakse rekordeid. Mitte seekord. Kogu laupäevale tõmbas vihm vee peale, samuti pühapäeva hommikule.
Mõistagi varjutas kogu üritust eelmise etapi järgsel testipäeval seina sõitnud Funny Car'i piloodi Eric Medleni surm. John Force Racing ei võistelnud.
Top Fuel: Kauaaegne Funny Car piloot Whit Bazemore sai esimese TF kvalifikatsioonivõidu ning jõudis teise raundi. Kõvemad kukkusid kiiresti välja, esimest korda jõudis finaali Joe Hartley, võitis J.R. Todd.
Funny Car: Erilisi üllatusi polnud, võitis Ron Capps kvalifikatsioonivõitjast 1992.a. tshempioni Cruz Pedregoni ees, mis oli teine järjestikune etapivõit ning ta on hetkel punktiliider.
Pro Stock: Jason Line pani võiduteel kolmele Johnsonile ära.
PSM: Angelle Sampey, palju võeti punaseid.
____________________________
_ |
02.04.2007 at 03:20 |
|
partel |
NHRA 2007
Telekonverents JFR tulevikuplaanidest, Eric Medleni õnnetusest jne:
http://www.nhra.com/content/news/19614.htm
Tundub, et tagarehvist tuli tükk välja, mis tekitas tohutu vibratsiooni, tagudes juhi pead vastu puuritorusid.
JFR aretas paksema pehmenduse:
http://www.nhra.com/content/news/19654.htm
____________________________
_ |
12.04.2007 at 05:54 |
|
partel |
NHRA 2007
5. etapp, SummitRacing.com Nationals, Las Vegas Motor Speedway.
Rada on üks uuemaid-kaasaegsemaid, on pisut kõrgel ning kõrbeliiva puhub ka natuke.
Las Vegase kvalifikatsiooni peauudis oli loomulikult see, et John Force ei kvalifitseerunud, lõpetades seega tema rekordilise 395 etapilise (20 aastat!) kvalifitseerumis-saaga.
Reedet ilmestas Funny Cari aegade suurim lõppkiirus, 334.32 mph (538 km/h) autoriks ex Pro Mod tegija Mike Ashley Torco Race Fuels Dodge Chargeril, kes peletab oma hüpoteegipankuri halli argipäeva.
Eliminaator:
Top Fuel - võitis Brandon Bernstein Budweiser/Lucas Oil dragsteril, hooaja esimene võit ning punktitabelis 9 -> 3 koht.
Funny Car - võitis Robert Height AAA of SoCal Mustangil punktiliider Ron Cappsi Brut Chargeri ees, ehk siis John Force impeerium andis vastulöögi Don Schumacheri omale. Ashley Force ning Kenny Bernstein pääsesid teise raundi.
Pro Stock - Finaal jällegi titaanide võistlus - "väljakuperemees" Summit vs Jegs. Võitis siis Greg Anderson Summiti GTO'l Jeg Coughlini Chevy Cobalti ees. Abiks GA võiduteel oli ka teises raundis tehtud "kuusepuu saagimine" - reaktsioon 0.003 sek. Muuseas, legendaarne "Professor" Warren Johnson võitis holeshotiga ei kellegi muu kui Jason Line'i. Kalendrisse tuleb rist teha. Vihjeks, et WJ on legendaarne ka stardis magama jäämisel. Vist on teine äratuskella kokpitti paigaldanud.
Videod:
http://www.nhra.com/2007/events/race05/video/
Järgmine etapp, Summit Racing Equipment NHRA Southern Nationals toimub Atlantas, Georgia 26-29 apr.
____________________________
_ |
15.04.2007 at 19:48 |
1 edit. Last edited 16.04.2007 at 08:46 by partel
|
partel |
NHRA 2007
Üks värvikamaid ja populaarsemaid NHRA piloote Gary Scelzi (Funny Car) plaanib selle hooaja lõpus tagasi tõmbuda, et pühenduda perele ja perefirma arendamisele.
Ta on Kenny Bernsteini kõrval üks kahest piloodist, kes on võitnud nii TF (97,98,2000) kui FC tiitli (2005).
Tuli suure pauguga aastal 97 Winstoni ja ühe kõige parema tiimipealiku Alan Johnsoni tiimi, esimesel aastal TF meister, loomulikult "Rookie of the Year", Budweiser shootouti võidud, kiirusrekordid jne. Hetkel on Don Schumacheri impeeriumi leival, peasponsoriks mitte vähem värvikas Oakley.
http://www.nhra.com/drivers/driver.asp?driverid=16&CatCd=2
http://www.nhra.com/content/news/19818.htm
http://www.nhra.com/apcm/APCMviewer_sp.asp?a=19833&z=7
http://oakley.com/
____________________________
_ |
19.04.2007 at 11:05 |
|
partel |
NHRA 2007
Kahekordse TF meistri Scott Kalitta, legendaarse Connie Kalitta poja, uueks Toyota Solara Funny Car peasponsoriks on DHL.
Pildid:
http://kalittamotorsports.com/2007/Photos/SK%5FVEGAS1%5FUP/
http://www.nhra.com/drivers/driver.asp?driverid=925&CatCd=2
http://kalittamotorsports.com/
____________________________
_ |
19.04.2007 at 13:33 |
|
partel |
NHRA 2007
6. etapp, Summit Racing Equipment 27th Annual NHRA Southern Nationals, Atlanta, Georgia.
Kvalifikatsiooni peatulemus oli see, et uustulnuk Ashley Force oli Funny Car'i #5 ja 14-kordne meister John Force #12, ehk lähevad esimeses raundis kokku ehk esmakordne isa-tütar sõit ajaloos.
Ashley võitis papsi ära nagu ka teises raundis kunagise tiimikaaslase Tony Pedregoni, jõudes esmakordselt poolfinaali, kus aga kaotas kvalifikatsioonivõitjast pankurile Mike Ashley'le.
http://nhra.com/2007/events/race06/results/fc.html
____________________________
_ |
29.04.2007 at 21:32 |
|
partel |
NHRA 2007
"Hotlanta" eliminaator:
Top Fuel: Teist etappi järjest võitis Brandon Bernstein, läheb järgmisele etapile Anheuser-Buschi (Budweiser) kodulinna St. Louisi punktiliidrina. Teine finalist oli esmakordselt sel aastal Doug Herbert Snap-On Tools dragsteril.
Funny Car: Võitis Robert Height Auto Club of South California Ford Mustangil (John Force Racing), samuti teine võit järjest. Runner-up oli kvalifikatsioonivõitja Mike Ashley. Punktiliider on 45'ga Ron Capps Brut Dodge Chargeril (Don Schumacher Racing).
Pro Stock: Jällegi järjestikune etapivõit - Greg Anderson, Summit Racing Equipment Pontiac GTO ehk võit sponsoretapil. Teine finalist oli ei keegi muu kui tema endine ülemus "Professor" Warren Johnson (GM Performance Parts GTO), muuseas kohalik elanik, kes sel nädalavahetusel võeti vastu International Motorsport Hall of Fame'i.
http://www.nhra.com/content/news/20023.htm
Pro Stock Motorcycle: Karen Stoffer Geico Motorcycle Suzukil sai hooaja teise võidu ning punktiliidri koha.
Toimusid ka AMS Staff Leasing Pro Mod ning Top Sportsman Dart Dash etapid.
Videod:
http://www.nhra.com/2007/events/race06/video/index.html
____________________________
_ |
30.04.2007 at 07:29 |
|
partel |
NHRA 2007
Dick LaHaie on tagasi:
http://www.nhra.com/apcm/apcmviewercache.asp?a=20226&z=7'
http://www.nhra.com/50th/top50/D_LaHaie31.html
____________________________
_ |
03.05.2007 at 12:52 |
|
partel |
NHRA 2007
NHRA POWERade Drag Racing Series 7. etapp, O’Reilly NHRA Midwest Nationals, Gateway International Raceway, Madison, Illinois.
Reedel tegi ilmataat trikke, päeval sadas ja õhtul väga niiske, mistõttu turvalisuskaalutlustel sõidud lõpetati. Sõita said vaid PSM'd ja pooled Pro Stockid, seejärel pandi pood kinni.
Ehk proffidel jäid ainult laupäevased kaks kvalifikatsioonisõitu tundmatutes tingimustes ehk tiimipealikute õudusunenägu auto seadistamisel. Sellises olukorras ei ole haruldased kui favoriidid saavad DNQ, kuna mõlemad sõidud läksid peeti. Nii ka juhtuski näiteks Top Fuelis (varem pikka aega FC piloot) Whit Bazemore'iga, kelle eelmist DNQ'd ma küll ei mäleta. Ehk tiimipealikel maohaavad garanteeritud. Rajavalik oli ka ülioluline, kuna päevane päike kuumutas paremat rada.
Top Fuel
Kvalifikatsiooni võitis jällegi "Hot Rod" Fuller, kes sai ka üle oma "needusest" - nimelt varasemal q-võidu järel on ta kaotanud avaringis. Seekord poolfinalist ja tagasi punktiliider, kusjuures alafinantseeritud tiimiga.
Kolmanda võidu sai naisvõistlejate lippu kõrgel hoidev Melanie Troxel Vietnam Veterans/POW-MIA dragsteril, kes kvalifitseerus alles viimase sõiduga, võit lennutas ta punktitabeli üheksandalt kohalt viiendaks.
Funny Car
Kvalifikatsiooni võitis kolmandat etappi järjest Mike Ashley, esmakordselt sel hooajal kvalifitseerus ka paar aastat pausi pidanud Jerry Toliver Rockstar Toyota Solara'l, kes rahapuudusel osaleb alles kolmandal etapil.
Võitis Ron Capps, kelle sõnul oli see üks raskemaid võistlusi. Ta ei suutnud ära tänada tiimipealikku, kelleks on legendaarne Ed "Ace" McCullough (http://www.nhra.com/50th/top50/E_McCulloch19.html). Ta suutis Ronile anda auto, mis peale kahte mootorivahetust, lühendatud kvalifikatsiooni ja muutuvaid ilmastikuolusid sõitis korralikult mõlemal kvalifikatsioonisõidul ning suutis neljal eliminaatorisõidul võidutule põlema panna. Ron Capps on nüüd punktiliider 121 punktiga.
John Force hakkab ka vaikselt pullitegemist lõpetama, sai esimese raundivõidu. Tütar Ashley järjekordselt poolfinaalis.
Pro Stock
Finaal oli pidupäev Victor Cagnazzi võistkonnale, kuna seal olid mõlemad tema kollased Chevy Cobaltid. Võitis Dave Connoly Jeg Coughlini ees. Jeg on teada-tuntud elukutseline "kuusepuu saagija", reaktsioonid 0.019, 0.031 (holeshot KJ üle), 0.004 (holeshot parima autoga suveräänse punktiliidri Greg Andersoni üle), 0.015. Seda klassis, kus 0.01 sek on öö ja päev.
Pro Stock Motorcycle
Võitis Matt Smith (Torco Race Fuels Buell) uue rekordiga (6.901 sek). Võiduteel tegi tuule alla mõlemale Suzuki-tüdrukule: teise raundis Karen ja finaalis Angelle.
Pro Mod
Järjekordne AMS etapp. Võitis Josh Hernandez '68 Camarol. Teises raundis jällegi juhist kinni. Kolmel esimesel paaril holeshot võit, viimasel võttis üks juhtidest liigagi õppust - startis "eile" (-0.225 sek punane) .
Järgmine, kaheksas etapp on 18-20 mail, O’Reilly NHRA Thunder Valley Nationals, Bristol Tennessee.
____________________________
_ |
07.05.2007 at 11:34 |
|
partel |
NHRA 2007
8. etapp: O`Reilly NHRA Summer Nationals, Heartland Park, Topeka, Kansas.
Rajaprobleemid kummitavad ka sealpool suurt lompi, nimelt Bristoli etapp lükkus edasi, kuna uus rajakate (200+ m betoonist stardiala) ei saanud sobivasse olukorda.
Seetõttu tekkis pikk neljanädalane paus, millele nüüd järgneb 8 võistlust 9 nädala jooksul.
Kvalifikatsioonis oli peategijaks jällegi ilm, mistõttu reedel sõideti nitroautodega vaid üks sõit, Pro Stockid natuke peale. Samuti oli ka rajaga jällegi probleeme, kate liiga "roheline", ehk kummi polnud peale tekkinud. Näiteks Pro Stockid ei saanud burnouti veekastis kumme suitsema, kuna rada oli peegelsile ehk ei tekitanud hõõrdumist ehk kuumust. Öösel saadeti siis töömehed veekasti karestama.
Reedese kvalifikatsiooni lühendamine tekitab olukorra, kus keegi favoriitidest võib kokkuvõttes saada DNQ kui ainus sõit peaks peeti minema. Nii ka seekord ja mitte vähe, Funny Car'i punktiliider Ron Capps Brut Chargeril lasi ainsal reedesel sõidul kummid 100 m kandis suitsema ja ajaks 9.7. Laupäeval kollitas päike, esimesel sõidul kummid suitsema poole maa peal, teisel 60 m kandis ja oligi valmis. Sellest hoolimata jäi ta punktiliidriks ka peale etappi.
Funny Caris ka teine tähtsündmus, nimelt Mike Ashley Lucas Oil Chargeril sai esimese etapivõidu.
Top Fuelis samuti meeldejääv kvalifikatsioon, ilma sponsorita "osalise tööajaga" Joe Hartley võitis tänu õnnestunud reedesele sõidule, mida kummisuitsusel laupäeval ei ületatud.
Võitis Brandon "Budweiser Prince" Bernstein, tõustes sellega punkiliidriks.
Pro Stockis "business as usual", järjekordne võit, kvalifikatsioonivõit ning raja nii aja kui kiiruserekord ülivõimsale punktiliidrile Greg Andersonile Summit Racing Equipment GTO'l.
____________________________
_ |
04.06.2007 at 22:46 |
|
partel |
NHRA 2007
9. etapp: Torco Racing Fuels Route 66 NHRA Nationals, Joliet (Chicago), Illinois
"Tuulise linna" Chicago rada on üks parimaid, mida loetakse ka nende hulka, mis suudavad taluda kõike, mida auto välja annab. Kõrgus annab siiski tunda vabalthingavate mootorite puhul, näiteks Pro Stocki lõppkiirused ei ole kuigi suured.
Viimase aja kvalifikatsioonide peateema ei ole see, kes võitis, vaid see, kes favoriitidest-punktiliidritest sai DNQ.
Nii ka seekord. Jällegi otsustas reedeõhtune kvalifikatsioon, kes seal sisse ei saanud/jäänud, oli raske ülesande ees laupäevasel päikesest kuumutatud rajal. Tundub, et eelmise etapi võit muudab järgmisel korral pealtvaatajaks. Top Fuelis jäid favoriitidest kõrvale punktiliider Brandon Bernstein, Whit Bazemore ja austraallasest Dave Grubnic, Funny Car'is väga tugev Robert Hight ja eelmise etapi võitja Mike Ashley.
Võitsid traditsionaalselt võimsad mootorid, Top Fuelis valitsev meister Tony Schumacher (tiimipealik Alan Johnson), Funny Car - Gary Scelzi, Pro Stock - Greg Anderson, PSM - Andrew Hines. Ashley Force sai oma esimese tulekahju, papa John viies. Esimese TF stardi tegi fännide lemmik Pro Modi päevilt Scotty Cannon.
Top Fueli eliminaatori võitis üle pika aja 2002/3 meister Larry Dixon, legendaarse Don "the Snake" Prudhomme'i dragsteril, peasponsor SkyTel.
Funny Car kuulus taas Gary Scelzile, kes on nüüd kahekohalise arvu võite saanud nii TF'is kui FC's. Finaalikaaslane Ron Capps sai punktiliidri kohta tugevdada. John Force jälle esimeses raundis väljas kummisuitsetamise tõttu, nagu ka tütar Ashley, kelle auto kooles enne lõppu.
Pro Stocki suverräänne liider Greg Anderson oli hädas mootoritega, sai lahti nii A kui B mootorist, väljas esimeses raundis. Võitis Jeg Coughlin (Jegs.com Chevy Cobalt), jällegi holeshotiga kiirema auto vastu (reaktsioon 0.002).
Pro Stockis toimus paralleelselt kvalifikatsiooniga ka King Demon Crown eriüritus, kus osalesid viimase aasta jooksul 8 edukamat kvalifitseerujat, peaauhinnaks $50K, mille võitis Kurt Johnson ACDelco Cobaltil. Kes veel ei tea, siis King Demon on Barry Granti karpa, Holley Dominatori analoog.
Pro Stock Motorcycle võidu viis Screaming Eagle/Vance&Hines sõitja Andrew Hines V-Rodil, Milwaukeest kohale tulnud HD töötajate silme all.
Videod:
http://www.nhra.com/2007/events/race09/video/index.html
____________________________
_ |
11.06.2007 at 06:46 |
|
|