Poster |
Message |
partel |
SBC fännidele
Uus-Meremaal tehakse sellist asja nagu Haigh plokk:
http://www.haighblocks.com/
http://www.rlsmarine.com/Products/partdetails.asp?Part=Haigh%20%20Aluminum%20Blocks
Nagu näha, siis bore spacing on 4.5 tavalise 4.4 asemel, mis võimaldab suuremat sil läbimõõtu, ning nukkvõll on tõstetud, mis võimaldab pikemat kolvikäiku, ehk töömahu potentsiaali on pisut rohkem kui 383 cid.
SEMA Chevelle, milles kasutusel
Arvestades, et Uus-Meremaa on üsna täpselt meie jalge all, tüübid käivad pea alaspidi, siis transa...
____________________________
_ |
06.11.2007 at 12:58 |
|
Olds |
SBC fännidele
SB Mopari fännidele on põhimõtteliselt sama asi võimalik
R3 plokk, mille bore oleks 4.220" stroke 4.150" ja deck 9.560 , kokku kuni 464cid! Ning kui sellest vähe on olemas R5 plokk, mida saab stroke`da kuni 505cid`ni
Vihjeks ainult niipalju, et tegemist sisuliselt NASCAR`is kasutatava tehnikaga (R5) ning osade hind räägib enda eest...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.11.2007 at 00:08 |
|
partel |
SBC fännidele
Noh, NASCAR'i mootor on mõttetuse tipp. See on nii spetsiifiline, et tavamootoriga ei ole midagi ühist. Pro Stocki tehnoloogiast on vähemalt kasu. Ja huvitav, mitu samavõimast usakat saaks ühe F1 mootori hinna eest?
Point selles, lihtsalt hämmastav, mis tehnika on viimastel aastatel jõudnud poelettidele. Iga vidina peale tegijaid, kes just seda konkreetset jubinat on 30 aastat arendanud. Algul istus natuke suurfirmas, siis läks racing tiimi, siis tegi oma firma.
Ei pea olema rikas, et osta poeletilt tehnika, millega mõni aasta tagasi oleks rekordeid teinud.
____________________________
_ |
07.11.2007 at 10:22 |
|
Olds |
SBC fännidele
quote: partel: Noh, NASCAR'i mootor on mõttetuse tipp. See on nii spetsiifiline, et tavamootoriga ei ole midagi ühist.
Igal asjal on oma otstarve Pärtel. Selleks on R5 plokk (NASCAR). R3 puhul (mis on väga levinud SBM dragi mootorite seas ), juhul kui deck on 9.560" ja lifterid asuvad 59 kraadise nurga all saab kasutada ka "laiatarbe" kaupa.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.11.2007 at 10:56 |
|
partel |
SBC fännidele
Ma mõtlesin seda, et seal läheb viimaste hobuste väljapigistamiseks selliseks kosmosetehnoloogiaks, millega tavainimesel ei ole midagi peale hakata.
____________________________
_ |
07.11.2007 at 11:57 |
|
vvt |
SBC fännidele
Reaalselt on Nascari mootor meie kiirendustel kindlasti tegija.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.11.2007 at 16:07 |
|
partel |
SBC fännidele
quote: vvt: Reaalselt on Nascari mootor meie kiirendustel kindlasti tegija.
Midagi nii "geniaalset" pole ammu kuulnud.
1. Selle võimsuse saab big-blockist kätte kordades odavamalt
2. Ka 358 cid dragi mootoriga (kadunud Pro Stock Truck, oli vist 930 hj kanti) ei oleks Outlaws midagi teha
____________________________
_ |
08.11.2007 at 16:20 |
|
vvt |
SBC fännidele
Ärka üles, põhimass on 450 hj väikeplokid. Tegija oli mõeldud nii, et kui lohistatud mingi peetud moto kohale, on see tegijam kui enamik kohapeal tehtavast. Thats it.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.11.2007 at 16:31 |
|
partel |
SBC fännidele
Ja F1 mootor oleks A klassis suht tegija, keegi võiks mõne siia lohistada.
PST mootor oli mingi $100K+, Nascari oma vast odavam ei ole . Ma ei ole kindel, et neid müüakse. Näiteks Pro Stockis mootoreid ei müüda, vaid liisitakse ca $15K per võistlus.
Ja meie oludes ei ole small-blocki ehitamisel mingit mõtet.
____________________________
_ |
08.11.2007 at 16:54 |
|
vvt |
SBC fännidele
quote: partel: Ja F1 mootor oleks A klassis suht tegija, keegi võiks mõne siia lohistada.
F1 mootoriga vastavalt ehitatud 1000 kg kandis tagaveoline pereauto on kindel A-klassi võitja.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.11.2007 at 16:57 |
|
vr_ |
SBC fännidele
quote: vvt: quote: partel: Ja F1 mootor oleks A klassis suht tegija, keegi võiks mõne siia lohistada.
F1 mootoriga vastavalt ehitatud 1000 kg kandis tagaveoline pereauto on kindel A-klassi võitja.
Seda just Partel nagu ütleski.. sa nagu aru ei saanud et siin vihjati asja mõttetusele hinna osas?
Mõned mõistavad irooniat mõned mitte..
____________________________
Imperialist 71 |
08.11.2007 at 17:06 |
|
fire83 |
SBC fännidele
Ma astuks siinkohal küll vvt kaitseks välja. On siin foorumis ju räägitud küll V8-ga Fierodest ja mootorrattastest. Ma küll plaksutaks käsi kui vvt F1 mootoriga Fiat Panda-ga rajale tuleks. Ei maksa huvitavaid ideid eos lämmatada.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
08.11.2007 at 20:53 |
|
partel |
SBC fännidele
Tule taevas appi... Kui ei saada isegi kõige lihtlabasemaid asjugi rajale.
Mida ma mõtlesin small blocki ehitamise mõttetuse kohta: B-klassis on juba 1000+ hj ootamas, C'st ja D'st ei hakka mõistagi rääkimagi ja bracket on ikka mõõduka big blocki teema (tuleb tunnistada, et ma ei saa aru, mida Olds teeb, aga pole ka minu asi).
Ainus klass maailmas, kus SB on tegija on Competition Eliminator, väga huvitav klass, kus klassid on lb/cid järgi (ehk kg/L), igaühel oma indeks (http://www.nhra.com/stats/indexes_comp.html), kes rohkem alla saab (tegijamad -0.700 sek kanti), see võidab.
Viimase etapi reganud:http://www.nhra.com/2007/events/race23/elcomp.html
Seal ruulivad väikesed SB'd, 300 cid kanti või vähemgi, s.t. ilma kolvikäiguta ja a la 11000 rpm.
____________________________
_ |
09.11.2007 at 07:26 |
|
diesel |
SBC fännidele
tule taevas appi tõepoolest.
üks räägib aiast, teine aiaaugust.
mõlemil ju täitsa õigus.
a miks krdi pärast peab igas järjekordses teemas hakkama aarele vasta pääd andma.
|
09.11.2007 at 09:54 |
|
partel |
SBC fännidele
Vasta pääd tuleb anda igaühele, kes hakkab rääkima Nascari mootori kasutamisest kiirenduseks.
Huvitav, et ala on siinmail nii mõningi aasta toiminud: mootoreid ehitatakse, võistlused toimuvad, foorumidiskussioonid käivad ja ikka tulevad sellised "mõnusad mõtted"...
Võimsus tuleb töömahust, kogu teema esimene post oli sellest, et on olemas small-block, kust saab 500+ cid.
____________________________
_ |
09.11.2007 at 11:41 |
|
vvt |
SBC fännidele
Ja kui töömaht on piiratud 3999 cc-ga, kus siis selle smallblocki võtad?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.11.2007 at 13:45 |
|
vr_ |
SBC fännidele
quote: vvt: Ja kui töömaht on piiratud 3999 cc-ga, kus siis selle smallblocki võtad?
Palun valgusta mind.. miks on vaja 3999 cc juttu ajada suure kubatuuriliste smallblockide teemas?
Kas sul on paberid, kas sa vajad pabereid, või sa kaotasid ära oma paberid?
____________________________
Imperialist 71 |
09.11.2007 at 15:02 |
|
Olds |
SBC fännidele
quote: partel: Tule taevas appi... Kui ei saada isegi kõige lihtlabasemaid asjugi rajale.Mida ma mõtlesin small blocki ehitamise mõttetuse kohta: B-klassis on juba 1000+ hj ootamas, C'st ja D'st ei hakka mõistagi rääkimagi ja bracket on ikka mõõduka big blocki teema (tuleb tunnistada, et ma ei saa aru, mida Olds teeb, aga pole ka minu asi).
Las mina teen oma asju SB-ga esialgu, sinule edu BB kohapeal Küll ka mina sinna BB poole ühel päeval vaatama hakkan...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
09.11.2007 at 16:14 |
|