Poster |
Message |
fleetwood |
chrysler 300 m
sattusin seda elukat kogematta kuskil lähemalt silmitsema ja pakkus üsna suurt huvi.nüüd küsiks foorumlaste käest,kuda see autu ka ennast öigustab ? |
11.11.2007 at 11:53 |
|
Iff |
chrysler 300 m
Igati hea auto ju. Foorumis juttu ka olnud temast. Sõita on mugav, kütet võtab vähe. Kui tahad midagi konkreetsemalt teada siis pead ka konkreetsemalt küsima |
11.11.2007 at 12:55 |
|
taaniel |
chrysler 300 m
Sellest on tõesti siin juttu varem olnud. Kasuta searchi.
Kunagi sai ise ka seda kiibitsetud, ja nii palju kui maad kuulasin, siis imekombel ei öelnud keegi ühtegi halba sõna. Küttekulu palju/vähe on muidugi suhteline. A tookord jäi küttekulu pärast endal just ostmata. |
11.11.2007 at 16:58 |
|
Madman |
chrysler 300 m
Küttekulu maanteel 8, linnas 16 3.5 mootoriga. Keskmine jäi 12 kanti.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
11.11.2007 at 21:27 |
|
mambr |
chrysler 300 m
Küttekulu on mõttetu jutt! See sõltub mingil määral konkreetsest eksemplarist, aga enamasti ikka ruleerijast. Ise saanud 7,5L mnt @ 100km/h kergelt ja lTartu innas suvel normaalselt sõites (mitte jalus töllerdades) 11,8l/100km! Ütleks, et ökopill oma suuruse ja kW kohta. BMW ja Merss proovigu sama kW mootoriga vastu saada! Ja hinna-kvaliteedi suhe on super! Remont on väga lihtne ja masin ei lagune nii nagu Passat!!! Räägin omast kogemusest, mitte a la sõber ütles... Piduriklotside vahetus ees ja taga on haiglaselt lihtne, sillas puuduvad ülearused nilbused (mida Audide ja nä BMW X5 kohta öelda ei saa). 300m 1 a Eestis ja ees läks ainult 1 stabikakont (auto pidevalt Viljandi linnas, Tartu linnas ja nende kahe vahel). Mina ainult kiidaks. Mootoriremont on ka lihtne ja tegelikult ka odav (arvestage auto vanust ka ikka)!
Ühesõnaga kui meeldib ja korras auto, siis osta julgelt! Tümakas on ka selline, et... ühesõnaga OSTA ÄRA!
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
11.11.2007 at 23:37 |
|
Occassion |
chrysler 300 m
Mootori remondi kohapealt ei saa öelda, et kõik nüüd super odav oleks. Tegelikult on seal päris palju asju mis julmalt raha võtavad. Nagu ikka on igal autol teatud periood mil nad kestavad ja siis lagunema kukuvad. Ja kui jõuab see aeg kätte siis saad vahetada suure summa eest jubinaid. Mis tegelikult on isegi normaalne, sest millalgi saab iga asi otsa. Kallimatest asjadest võiks aga mainida just klapi majandust. Kui plaanis kõik ära vahetada siis tuleb kokku päris hea summa. Samamoodi ka Amordid pole just väga odavad. Mina olen oma autol veel ära vahetanud kogu rooli süsteemi ehk siis latt voolikud pump. umbes 12 kilo. Silla osa on hästi kestnud ja omades teisi autosi võin kokkuvõtvalt öelda, et tõesti üks parimaid autosi oma hinnaskaalalt ja sõidumugavuselt kui ka kestvuselt.
Kui ikka tahtmist tõesti ennast autos mugavalt tunda ja ka tähtis, et taga istuvatel inimestel mugav oleks siis on just see õige auto. |
12.11.2007 at 00:21 |
|
ervin |
chrysler 300 m
quote: mambr: Küttekulu on mõttetu jutt!
...
quote: Ütleks, et ökopill oma suuruse ja kW kohta.
otsusta nüüd ära
|
12.11.2007 at 00:41 |
|
viva |
chrysler 300 m
300M puhul tasub kindlasti vaadata vaid 3.5L mootoriga masinaid. 2.7L paraku väga ebatöökindel. Chrysler on ise tunnistanud, et enamikel mootoritel tuleb juba enne 200 tuhande läbimist mootori remont ette võtta.
____________________________
+372 555 65 900 |
12.11.2007 at 09:23 |
|
Lange |
chrysler 300 m
Kuskilt kõrva jäänud, et 2,7L mootoril pidi olema just väga tähtis õlivahetusvälpadest kinnipidamine.
____________________________
Dodge Intrepid ´94
Ford Explorer ´95
Chrysler 300 M ´02 |
12.11.2007 at 09:37 |
|
Lil M |
chrysler 300 m
Ei tahaks küll teemat risustada muu teemaga, aga õlivahetus tuleb igal autol õigel ajal ette võtta |
12.11.2007 at 10:21 |
|
Lange |
chrysler 300 m
quote: Lil M: Ei tahaks küll teemat risustada muu teemaga, aga õlivahetus tuleb igal autol õigel ajal ette võtta
Täiesti nõus märkusega lihtsalt nimetatud isendil tuleks sellest äärmiselt täpselt kinni pidada
____________________________
Dodge Intrepid ´94
Ford Explorer ´95
Chrysler 300 M ´02 |
12.11.2007 at 10:32 |
|
fleetwood |
chrysler 300 m
päris huvitav lugeda antud isendist,kuna antud auto on äärmiselt kütkestav oma suuruse poolest.aga mis on auto n.õ tüüpvead,millega peaks ostmisel kohe silma peale panema? |
12.11.2007 at 15:43 |
|
Maik |
chrysler 300 m
2,7 mootor on suur tüüpviga,sellest terve google pasundab igastahes...
sisemised rooliotsad ehk?
ja suur tuulemüra pidi ka olema,niipalju on varasematest teemadest meelde jäänud.
Muidu auto on ilus. Tuhmunud esitule klaasid teevad auto koledaks ainult.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.11.2007 at 15:45 |
|
vvt |
chrysler 300 m
quote: mambr: Küttekulu on mõttetu jutt! See sõltub mingil määral konkreetsest eksemplarist, aga enamasti ikka ruleerijast. Ise saanud 7,5L mnt @ 100km/h kergelt ja lTartu innas suvel normaalselt sõites (mitte jalus töllerdades) 11,8l/100km! Ütleks, et ökopill oma suuruse ja kW kohta. BMW ja Merss proovigu sama kW mootoriga vastu saada!
Kindlasti saavad ja ületavadki.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.11.2007 at 16:16 |
|
Occassion |
chrysler 300 m
quote: fleetwood: päris huvitav lugeda antud isendist,kuna antud auto on äärmiselt kütkestav oma suuruse poolest.aga mis on auto n.õ tüüpvead,millega peaks ostmisel kohe silma peale panema?
Sellel masinal polegi suuri tüüpvigasid, sest tegemist on ju väga vanale platvormile tehtud autoga mis on oma sünnitusvead juba läbi elanud. Seega vaata, et asi lihtsalt korras oleks. Minul oli kastiga algul jama - ei vahetanud korralikult käike - aju pekkis. Sain uue. Oluline võib olla veel see millal viimati veepumpa ja rihma vahetati - sest see pole ka väga odav. Parem kui oleks mõniaeg tagasi vahetatud oleks kulusid vähem. Ma ise ei oskagi suurt midagi välja tuua. Kõik ju sõltub eelmisest omanikust ka. Minu autol ei funka el. soojendus istmetel - läbi põlenud. Hea oleks ka muidu kõik elektri asjad üle vaadata enne kui ostam hakkad - et kas töötavad. Samas ka tulede pesurid võiks ikka korras olla. Need kipuvad vahel kinni oksudeeruma.
Muidu aga edu. Sest tõesti on mugav masin. Sõidan igapäev ja ei tahaks midagi muud. |
12.11.2007 at 17:57 |
|
mrtn |
chrysler 300 m
quote: Occassion:Sellel masinal polegi suuri tüüpvigasid, sest tegemist on ju väga vanale platvormile tehtud autoga mis on oma sünnitusvead juba läbi elanud
on ikka. pre-2000 masinatel paakuvad aknad kinni, kui iga päev ei kasuta. |
12.11.2007 at 18:29 |
|
mambr |
chrysler 300 m
Platvorm on tal jah, vana: LH1, mis on sama juba Vision/LHS/New Yorker. Ja kui motot vaatad, siis algul paistab, et tegu täpselt sama asjaga, sest pilt on äravahetamiseni sarnane. Aga sisu ja materjalid juba miskit muud (malm v alu, 155kW v 187kW).
2,7 ei ole halb, lihtsalt tehase välbad olid selgelt liiga pikad ja kui keegi veel venitas, siis lendasidki saaled. Saaled võiks ära vahetada ka 3,5L 200 000km sõitnud 300m'l, et ennetada sealt tuleneda võivat. Näitena toon Nissan Navara, neid seisab hetkel Tartu Autoringi juures kaks ja on veel mõned, mis ootavad moto alumist otsa, sest kolin sees! Navara on saast!? Ei ole, sest mitte ükski Navara ei ole laiali, mis on käinud korrektselt õigel ajal hooldustes!!! Võiks lihtsalt öelda, et mõni mootor on idiootide suhtes tundlikum !
Aknad paakuvad kinni!? Pole veel näinud. On isendeid, millel aken ei tööta, aga el. viga üldiselt. Neid on jah, isegi u üle kahe auto 1 aken... (Šveitsist ja reeglina tõesti ei tööta tagaaken).
to ervin: mul pole otsustada, lihtsalt jama on alustada teemat, et palju võtab! Kui ainult see tähtis, siis peab vaatama omale 900 kubase pilli. Kui huvi, et mis võtab omasuguste hulgas, siis teine asi. Ebaökonoomne on ta ainult väikestega võrreldes, aga see on ka lollus: jalgratas ei võta ju üldse bena
to vvt: tehaseandmeid oled vaadanud? sakslased versus usakad? Näita mulle sama kubatuuriga bemut, mis sama ökonoomne! Salong on võrreldav ainult ILA mudelitega ja hinnavahe sama a kohta on nagu ikka- usaka kasuks. Remondikulu samuti. BMW salong on vaiksem ainult nendel, mis pakettakendega(, aga jällegi millise hinnavahega?)!
Aga jah bemm on ikka parem, eks
Kokkuvõtteks: selle raha eest sa paremat sedaani ei leia ja varastama seda ka nii ei hakata nagu 99a Passateid (kõige varastaum auto Eestis ja II koht BMW, mida ilmselt tellivad vene gulid ).
Parimat
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
12.11.2007 at 21:14 |
1 edit. Last edited 12.11.2007 at 21:23 by mambr
|
Occassion |
chrysler 300 m
quote: mambr: ja varastama seda ka nii ei hakata nagu 99a Passateid (kõige varastaum auto Eestis ja II koht BMW, mida ilmselt tellivad vene gulid ).
Parimat
Vot see oli ka minu poolt argument osta omale USA auto. ja seda printsiipi olen siiani jälginud kui siis juba seda millega võid ikka kodu ukse juurde sõita Korterelamu juures. Ilma et peaksid homme uut otsima hakkama kuna vargad on su kalli bemmi ära viinud või oled ilma ratasteta jäänud. Sest mõlemad nii BMW kui Ka Passat on samas hinnaklassis ehk isegi saadaval aga mis on neil kindlustus ja kas sa ise tahad olla ükspäev kõigest ilma ?
|
12.11.2007 at 22:06 |
|
ervin |
chrysler 300 m
quote: mambr:
to vvt: tehaseandmeid oled vaadanud? sakslased versus usakad? Näita mulle sama kubatuuriga bemut, mis sama ökonoomne! Salong on võrreldav ainult ILA mudelitega ja hinnavahe sama a kohta on nagu ikka- usaka kasuks. Remondikulu samuti. BMW salong on vaiksem ainult nendel, mis pakettakendega(, aga jällegi millise hinnavahega?)!
Aga jah bemm on ikka parem, eks
ei ole küll bemm ja hinnaklass pole ka sama mis 300m-il (sihtgrupp on ka erinev ja oleme ausad mersu sihtgrupp ei hakka ealeski 300m poole vaatama ja ka vastupidi ilmselt mitte), aga mis kütusekulusse puutub, siis palun - 1:1 näitajad ning seda suurema võimsuse juures (205kw/400nm vs 189kw/346nm):
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/16847.shtml
vs.
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/19858.shtml
Edit: ja palun - bemm ka:
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/20947.shtml
tee natuke kodutööd enne lahmimist
peace |
12.11.2007 at 22:11 |
2 edits. Last edited 12.11.2007 at 22:42 by ervin
|
Marko L |
chrysler 300 m
Teised autod võiksid vähemalt sama aasta siiski olla, ning vahe tuleb bemmil ja chrysleril sisse
19.60 v14.70
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/16847.shtml
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/16862.shtml
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/16840.shtml
____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28 |
13.11.2007 at 09:31 |
|
ervin |
chrysler 300 m
aga palun
2004 aasta 300m
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/19839.shtml
|
13.11.2007 at 09:41 |
|
viplala |
chrysler 300 m
Vahe on ka oktaani arvus. BMW ja Mers kasutavad 98-at. |
13.11.2007 at 09:52 |
|
DevilDeVille |
chrysler 300 m
hull poleemika käib. kuigi ma ise usaraua fänn, siis rüüsler ei kannata bemmi ja mersuga mingit võrdlust välja (ega eriti peagi, vaadates hindasid). me kõik teame, et toodetakse mikidemaal vaid ühte marki, mis nende kahe eurooplasega samale pildile mahub.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
13.11.2007 at 10:11 |
|
ervin |
chrysler 300 m
quote: viplala: Vahe on ka oktaani arvus. BMW ja Mers kasutavad 98-at.
ma ei ole oma mersul mitte kunagi 98-t kasutanud ja ka bensuluugi peal on ilusti kirjas, et kasutada 95-te |
13.11.2007 at 10:40 |
|
fleetwood |
chrysler 300 m
khm,tegelikult polnud mu eesmärk siinseid foorumlasi diskussiooni ajada.
olen täiesti nõus siin kerkinud väitega,et bemm ja mersu on hoopis teisele sihtgrupile möeldud kui 300m.kes ja mis kangem on,see ei oma tähtsust.nii ei saa ju autot osta,et vot need margid on sellised selles klassis ja köik.kui on isu söita bemmiga,söida,kui usakaga,lase käija.
ja kütusekulu koha pealt vaielda on pehmelt öelda jama.vingemad sportkonservautod on ikka tunduvalt suurema kuluga ja keegi ei virise.lihtsalt,kui tahad head autot,mis on möeldud inimese jaoks,peab arvestama,et vötab tunduvalt rohkem petroli,kui munakeedukell.
ja vana tõde on ka see,et eks iga lits kiidab oma asja köige rohkem.ja pealegi,mida rohkem ma siinset vaidlust loen,seda rohkem ikka hakkab see peategelane meeldima. |
13.11.2007 at 14:51 |
|