Poster |
Message |
BlueStang |
Headerid
Tunnistage üles, kes Mustangile headerid tellis. Lauri juures käies nägin. Tahan üht koma teist küsida hindade kohta ja saan äkki headerite omanikule heameelt teha
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
11.04.2002 at 19:42 |
|
peep Moderator |
Headerid
Eks Sa siis küsinud Lauri käest. Ta oleks osanud Sulle ilmselt hinna ka öelda.
btw. minu andmetel ei ole see isik siin tegutsev. |
11.04.2002 at 20:42 |
|
BlueStang |
Headerid
quote: peep: Eks Sa siis küsinud Lauri käest. Ta oleks osanud Sulle ilmselt hinna ka öelda.
btw. minu andmetel ei ole see isik siin tegutsev.
No eks ma ääriveeri küsisingi, aga ega arstid ka oma patsiente avalda. See oli tunnustus Laurile.
quote: BlueStang:Tahan üht koma teist küsida hindade kohta ja saan äkki headerite omanikule heameelt teha
Aga tahtsin teha heameelt pakkudes võimalust need katmata headerid nende pikaealisuse ja performance huvides keraamiliselt katta. Vastav materjal (click for picture on Cermakrome) ja katmiskogemus kallil Maarjamaal täitsa olemas!
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
11.04.2002 at 22:18 |
Last edited 12.04.2002 at 02:36 by BlueStang
|
Erkki |
Headerid
Yes, Camaro headerid on nüüdseks siis keraamikaga kaetud ja ausalt öeldes olen vääga rahul. Jääb mulje nagu oleksid väljalasketorud poleeritud alumiiniumist. Säravad ja läigivad teised nagu pühademunad Siiski sai nendega kõvasti jännatud - esimene tegu läks aia taha: ei puhastanud aluspinda korralikult ära ja värviprits ummistus ka koguaeg ära - tulemuseks oli ebaühtlane ja kohati aluspinnast lahtilöönud kate. Kuna hirmus kange tahtmine oli headerid siiski ära katta ja Bluestang ise ka üritusse väga soosivalt suhtus, siis sai headerite katmine uuesti ettevõetud. Esimene hea üllatus ilmnes siis, kui headerid liivapritsi puhastusest kätte sain: pritsijamees oli kurja vaeva näinud, et vana keraamilist katet torudelt maha saada. Järelikult jääb see puhtale pinnale megakõvasti kinni. Teistkordsel katmisel olid juba mõningased kogemused varnast võtta, lisades veel head tööriistad ning pisut kannatust ja nii need torud kaetud saidki. Olen megarahul, tulemus ületas igasugused ootused. Bluestang võib kinnitada seda. Aga eks te kevade poole näe juba ise...
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
12.04.2002 at 00:36 |
|
peep Moderator |
Headerid
Palju ühe komplekti katmiseks vajalik kogus maksab ? |
12.04.2002 at 00:41 |
|
BlueStang |
Headerid
Peebul need ju valmiskujul juba olemas?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
12.04.2002 at 01:59 |
|
Indrek |
Headerid
Ka minul on nüüd kogemus olemas selle plögaga, nimelt Black Satin. Alguses tegime pinnad liivapritsiga puhtaks, siis värvisime üle mitme õhukese kihiga, nagu õpetuses kirjutatud, siis kuivasid 24 tundi ja siis sai neid veel pool tundi fööniga sussutatud, lõpptulemus on nüüd selline hallikas matt must. Pole veel alla pannud, aga mina katsin selle plögaga tsikli summutajad, järgmine nädal keeran alla ja siis on nähe, kuidas asi peale jääb. Igal juhul on asjaga jändamist kuipalju, värvipüstol ei taha ka kuidagi puhtaks minna enam, aga lõpptulemus paistab seda väärt olema, kui veel kuumakindlus üle saab proovitud. |
12.04.2002 at 09:12 |
|
peep Moderator |
Headerid
Vähemalt minu auto puhul pole see jahutav efekt füüsiliselt tunnetatav, ehk termomeetriga mõõtes saaks aru, kas on vahet või mitte (võrreldes samasuguse, katmata headeritega autoga). Väidetavalt selleks, et see isolatsioon mingitki efekti annaks on vaja seestpoolt ka ära katta ja seda juba pihustiga ei tee.
Tundub, et tänavakasutuses on keraamika eesmärk siiski pigem kosmeetilise välimuse saavutamine mis on ka igati hea põhjendus asja kasutamiseks.
BTW. keraamilist katmist kasutatakse võidusõidus näiteks kolbidel, klapipõhjatel ja põlemiskambrites.
Mõned pildid ka neile kes pole asja in person näinud:
Hooker long-tubes, parimad headerid performance koha pealt:
http://www.pbmotorsports.com/01070010.jpg
http://www.pbmotorsports.com/01070009.jpg
LT1 sisselase:
http://www.pbmotorsports.com/02140012.jpg
Katta võib kõike, kui tahad, et läigiks.
|
12.04.2002 at 10:04 |
|
BlueStang |
Headerid
quote: Indrek: Ka minul on nüüd kogemus olemas selle plögaga, nimelt Black Satin. Igal juhul on asjaga jändamist kuipalju, värvipüstol ei taha ka kuidagi puhtaks minna enam, aga lõpptulemus paistab seda väärt olema, kui veel kuumakindlus üle saab proovitud.
Ja mind ei kutsunudki vaatama/kaasa elama
Erkkiga jändasime pealekandmisega ka, aga lõpptulemus on tõepoolest viimasepeal shef
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
12.04.2002 at 10:08 |
Last edited 12.04.2002 at 10:10 by BlueStang
|
Erkki |
Headerid
Hinnast oskab rääkida ainult Bluestang ise, sest minu omad valmisid rohkem nagu experimendi korras.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
12.04.2002 at 10:09 |
|
BlueStang |
Headerid
quote: Erkki: Hinnast oskab rääkida ainult Bluestang ise, sest minu omad valmisid rohkem nagu experimendi korras.
No esialgu on kõigile nn avamishinnad. Lõplikud selguvad uue õli, lisaainete ja keraamika partii kohalejõudmisel u. 20. paiku. Seniks aga kestavad vanad. Hindu näeb keraamikale siit: materjal Materjalikulu siis u. 100-125 ml V6 stock kollektorile ja 250-300 ml täispikkadele V8 headreitele, mis kogemuste kohaselt ka paika peab, kui väga palju õhku ei lase.
Eksperiment siis selles mõttes, et tegime Erkkiga asja kuni õnnestumiseni koos läbi.
BTW täitsa olemas on ka põlemiskambri, klappide jms kattematerjalid, millest peep rääkis.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
12.04.2002 at 10:21 |
Last edited 12.04.2002 at 11:32 by BlueStang
|
partel |
Headerid
Mõttekam on siis juba nitrot kasutada kui hakata pihustama-värvima |
12.04.2002 at 10:47 |
|
max |
Headerid
BlueStang, on see hind siis nii kirves, ei kanna rääkimist? Ma arvan, et peep küsis seda infi ka teiste autoomanike eest. |
12.04.2002 at 11:12 |
Last edited 12.04.2002 at 11:13 by max
|
BlueStang |
Headerid
quote: max: BlueStang, on see hind siis nii kirves, ei kanna rääkimist? Ma arvan, et peep küsis seda infi ka teiste autoomanike eest.
No ei ole lihtsalt lõplikku kalkulatsiooni veel, aga kodukal ülevalolevad avamishinnad on siis nii, et
100ml 570 ekku
250ml 1250 ekku
need siin mõnevõrra korrigeeruvad ülespoole pärast 220-ndat kindlasti.
Aga asi on hea seda võin kinnitada. Muidu sellega ei põhitöö kõrvale (turu-uuringud) ei tegelekski, kui asi poleks parim ja ma poleks nii suur auto(ehitus)fänn.
Viimane teoorias muidugi
BTW - teen endale x-toru ja ristumiskohale proovisin esimese katsena Cermat panna. Võin homme katsetüki kaasa võtta, kui kedagi huvitab?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
12.04.2002 at 11:31 |
Last edited 12.04.2002 at 11:34 by BlueStang
|
Indrek |
Headerid
Hind on kirvepoolne, kui otseselt vaadata, aga kui vaadata lõppprodukti ja siis mõelda hinnale, ei olegi asi niiväga kallis. Arvan, et headerite katmine (umbes sama mis tsikli sumpad) koos liivapritsitööde, maalirirahade ja materjalidega peaks jääma suurusjärku 2000 EEK, millest materjalile läheb selgelt üle poole. Minul igatahes kulus materjali oluliselt rohkem, kui oli kirjas kasutusjuhendis, kui sai värvitud kasutusjuhendi järgi mitme õhukese kihiga. Kõik on ju suhteline, on see odav või kallis, aga pole nagu ka millegiga võrrelda, kui mõelda headerite katmise peale spets pealega, nagu mu Vettel on tehtud ja mis on odavam, siis vaadates lõppprodukti kataksin ennem selle musta plögaga, kuna asi näeb ikkagagi väga kena välja, palju selle asja kasutegur on, seda ei oska küll veel rääkida. |
12.04.2002 at 11:41 |
|
peep Moderator |
Headerid
Siit võite vaadata mis selline lõbu usas maksab, Paul Barry on sellele alal üks tunnustatumaid tegijaid.
Mul tuli keraamika eest headerid+y-pipe kuskil 4-5 k. kanti välja käia kaks aastat tagasi, mis on ikka sigapalju küll kui tagantjärele mõelda. Tol ajal muidugi keegi polnud asjast eriti kuulnudki siin ja mingeid do it youself variante ka polnud. Igatahes usas keegi ise küpsetamisega eriti vaeva ei näe, üldjuhul lastakse see töö spetsialisti juurs teha. |
12.04.2002 at 12:02 |
|
BlueStang |
Headerid
quote: Indrek: Hind on kirvepoolne, kui otseselt vaadata, aga kui vaadata lõppprodukti ja siis mõelda hinnale, ei olegi asi niiväga kallis. Kõik on ju suhteline, on see odav või kallis, aga pole nagu ka millegiga võrrelda, kui mõelda headerite katmise peale spets pealega, nagu mu Vettel on tehtud ja mis on odavam, siis vaadates lõppprodukti kataksin ennem selle musta plögaga, kuna asi näeb ikkagagi väga kena välja, palju selle asja kasutegur on, seda ei oska küll veel rääkida.
Indrek, tahan ise ka näha. Erkkiga tegime asja nagu koos läbi aluvärvi keraamikaga ja oleksin tahtnud musta protsessi ka näha, aga Sa ei kutsunud. Selle kulu oli normi piirides, aga jah esimesel katsel läks liiga palju õhku kaduma. Kas lõpptulemust näitad mulle millalgi?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
12.04.2002 at 12:03 |
|
Indrek |
Headerid
quote: BlueStang:
Indrek, tahan ise ka näha. Kas lõpptulemust näitad mulle millalgi?
Loomulikult näitan, kui tsikli jälle kokku olen pannud. Arvatavasti lähen ka homme hommikul garaazi polte näppima natuke, kui soov näha kaetud sumpasid on väga suur, siis garaaz asub Sauel... .
|
12.04.2002 at 12:11 |
|
BlueStang |
Headerid
quote: peep: Igatahes usas keegi ise küpsetamisega eriti vaeva ei näe, üldjuhul lastakse see töö spetsialisti juurs teha.
Selle poole korraldamisega tegelengi praegu ja põhimõtteliselt saab materjali juurde lähitulevikus ka katmist saada.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
12.04.2002 at 12:52 |
|
wax |
Headerid
quote: Katta võib kõike, kui tahad, et läigiks.
Niiaplju kui fotodelt näen, on efekt kroomilähedane... Oleks see siis alternatiiv kroomimisele? Näiteks veljed, pidurisadulad, mootoriplokk, tagasild... mida iganes? Või pole see nii? |
12.04.2002 at 15:36 |
|
Georg79Fire |
Headerid
quote: wax: quote: Katta võib kõike, kui tahad, et läigiks.
Niiaplju kui fotodelt näen, on efekt kroomilähedane... Oleks see siis alternatiiv kroomimisele? Näiteks veljed, pidurisadulad, mootoriplokk, tagasild... mida iganes? Või pole see nii?
....ja autokere!
|
12.04.2002 at 16:20 |
|
BlueStang |
Headerid
quote: Georg79Fire:
....ja autokere!
See juba läheb
Aga tõsismalt. Päris kroom see ikka ei ole. Viimane on ikka nagu päris peegel.
See aga poleeritud alumiinium - tuhmima läikega. Aga kuskil oli küll öeldud, et võib katta rihmarattaid jms.
Peamiselt aga ikkagi mootoriruumi madalam temperatuur, heitgaaside väljajuhtimise kiirendamine e lisaperformance ja headerite eluaeapikendamine on point - väljanägemine on lisaboonus.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
12.04.2002 at 16:25 |
Last edited 12.04.2002 at 17:44 by BlueStang
|
wax |
Headerid
Sorri offtopiku pärast, aga aga mis saab siis kui pliidiplaat sellega katta? Vesi ei lähegi keema?
wax@rumalad.mõtted |
12.04.2002 at 16:28 |
|
Erkki |
Headerid
Selline ta siis on. Pildil olevale on viimane lihv veel tegemata.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
12.04.2002 at 22:42 |
|
urmz |
Headerid
quote: wax: Sorri offtopiku pärast, aga aga mis saab siis kui pliidiplaat sellega katta? Vesi ei lähegi keema?
wax@rumalad.mõtted
tegelt on vist ikka nii, et vesi läheb keema kiiremini, kui teed möginaga kokku ainult ühe pliidiplaadi, ning plaadile pandud pott on suts suurem kui plaat. vist on ju nii, et tekitada mootoriruumis madalamat temp.-i siis tuleb soojus ju kiiresti ära juhtida, ning see aine kiirgab soojust lihtsalt kiiresti ümbritsevasse keskkonda, mitte ei akumuleeri eneses. seega peaks ka vesi kiiremini keema minema..või panin mööda urmz@niisama.plädiseb
|
12.04.2002 at 23:37 |
|
|