Poster |
Message |
hunt |
G - tech
Mida sellisest riistapuust arvata ? Paistab selline lihtsama- odavamapoolne olema.
http://storesense.megawebservers.com/HS198/Detail.bok?no=605
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
05.01.2008 at 18:33 |
3 edits. Last edited 06.01.2008 at 11:46 by hunt
|
KaroK |
G - tech
Äkki hoopis midagi vägevamat ja täpsemat ?
Näiteks GPS signaale kasutav VBox ?
http://www.racelogic.co.uk/?show=VBOX |
05.01.2008 at 19:50 |
|
hunt |
G - tech
Viitsid äkki vähe seletada, mis see kaadervärk teha mõistab ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
05.01.2008 at 20:27 |
|
KaroK |
G - tech
Satelliidilt saadud auto koordinaatide ja aja järgi arvutab igasugusuunalisi kiirendusi.
http://www.performancebox.co.uk/ see arvutab ka võimsust ja momenti mulle näib
|
05.01.2008 at 21:11 |
|
hunt |
G - tech
See Meerika odavake väidab küll, et horsspauerit ja torkki mõõdab ka. Huvitaks selline, mis kiirust ka mõõdaks.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
05.01.2008 at 22:09 |
|
tfr |
G - tech
quote: hunt: See Meerika odavake väidab küll, et horsspauerit ja torkki mõõdab ka. Huvitaks selline, mis kiirust ka mõõdaks.
GTech kiirust ja kiirendust mõõdabki enamvähem adekvaatselt. Seda horsspauerit ja torkki arvutab, nagu teisedki sarnased riistad, mõõdetud kiiruse/kiirenduse ja Sinu sisestatud reaalse massi järgi.
Üldiselt:
- Kui palju pappi raisata ei taha ja plaanid mõõta peamiselt ühte ja sama autot (ehk viitsid kuusepuu all selle auto järgi ära kalibreerida), siis käib GTech väga hästi.
- Kui mõõdad paljusid erinevaid autosid ja/või tahad ringraja pealt mingeid tulemusi saada, siis on GPS-põhised jubinad rohkem oma hinda väärt.
GTech on minul ka olemas, võin mängimiseks laenata, kui vaja. |
06.01.2008 at 08:24 |
|
hunt |
G - tech
Kas see minu lingis pandu näit. lõppkiirust kah mõõdaks ? Ise otse seda nagu välja ei loe.
tfr, mis parameetreid Sinu riisapuu mõõdab ja mis hinnaklassist ta on ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
06.01.2008 at 11:48 |
|
KaroK |
G - tech
Performancebox'i tööpõhimõte on sama, mis igal teisel sateliitnavigatsiooniseadmel(GPS).
10 korda sekundis saab sateliitidelt oma koordinaadid teada ja nende järgi arvutab kiiruse ja kiirenduse.
Saab pärast datalogist vaadata kiirendusi G'des, kiiruseid 60 jalga 1/4 miili jne.
http://www.performancebox.co.uk/overview.html siin on kõik kirjas.
G-tech on umbes selline asi, nagu need ristiga ketikesed, mis meil mõnedel peegli küljes ripuvad.
Põhimõtteliselt on G-tech'i sees kuullaagrikuul ja siis mõõtetakse, millise jõuga teda kuhugi seinavastu surutakse
ja selle jõu võrdlemisel ajaga saadakse mingid numbrid, mis minu arusaamist mööda ei ole sugugi nii täpsed,
kui GPS süsteemil põhineval aparaadil.
muidugi hinnavahe jah
hundi lingis aparaat 200 $ - 2120 Eesti raha
Perf.box 311 £ - 6531 Eesti raha |
06.01.2008 at 13:04 |
1 edit. Last edited 06.01.2008 at 13:11 by KaroK
|
tfr |
G - tech
quote: hunt: Kas see minu lingis pandu näit. lõppkiirust kah mõõdaks ? Ise otse seda nagu välja ei loe.
tfr, mis parameetreid Sinu riisapuu mõõdab ja mis hinnaklassist ta on ?
Veerandmiilil näitab loomulikult lõppkiirust ka. Graafiku joonistab ka nulli ja veerandmiili vahele.
Minu oma on Pro RR, maksis $299. |
06.01.2008 at 16:08 |
|
partel |
G - tech
quote: hunt: Kas see minu lingis pandu näit. lõppkiirust kah mõõdaks ? Ise otse seda nagu välja ei loe.
Noh, keskkoolifüüsikat meelde tuletades saab kiirenduse ja aja abil teepikkuse ja kiiruse teada. Teine asi muidugi selle kuvamine.
Aga sellega ei ole ju midagi peale hakata.
Seadistamiseks läheb vaja data recorderit, kus minimaalselt:
Mootori pöörded
Kardaani pöörded ("kaelus" pannakse peaülekande yoke ümber)
Iga silindri EGT
Boost
Kütuserõhk
Soovitav ka tagaamordi liikumisandur.
Lisaks veel ilmajaam korrigeeritud kõrguse arvutamiseks õhutemp, -rõhu ja niiskuse alusel.
____________________________
_ |
06.01.2008 at 17:10 |
|
malloc |
G - tech
Ühe Corrado peal sai testitud seda G-Techi, ning veerandmiili tulemus, mis G-Tech mõõtis, erines kuusepuu omast 0.2 sekundit, ühesõnaga suhteliselt täpne mõõteriist oma hinna eest. |
06.01.2008 at 19:13 |
|
tfr |
G - tech
quote: malloc: Ühe Corrado peal sai testitud seda G-Techi, ning veerandmiili tulemus, mis G-Tech mõõtis, erines kuusepuu omast 0.2 sekundit, ühesõnaga suhteliselt täpne mõõteriist oma hinna eest.
See erinevus tuleb sellest, et auto kiirendusel vajutab saba alla ja nina püsti, ning erinevad autod teevad seda sõltuvalt mootori võimsusest ja vedrustuse seadetest erinevalt, aga kuna GTech põhineb akseleromeetritel, siis see kaldumine mõjutab teda. Selle kompenseerimiseks on tal määrangutes koefitsent, mis vaikimisi on mingi siukse "enamvähem tänavaauto" settingute järgi.
Kui Sa seda GTechi peamiselt/ainult enda auto mõõtmiseks kasutad, siis on manualis valem olemas, kuidas seda koefitsenti GTechi ja kuusepuu mõõdetud tulemuste vahe järgi korrigeerida. |
07.01.2008 at 17:40 |
|
Astro SS |
G - tech
quote: malloc: Ühe Corrado peal sai testitud seda G-Techi, ning veerandmiili tulemus, mis G-Tech mõõtis, erines kuusepuu omast 0.2 sekundit, ühesõnaga suhteliselt täpne mõõteriist oma hinna eest.
Mul õnnestus ka paar aastat tagasi kuusepuuga G-Teh'i taadelda, tulemus oli 1:1 , täpsusega 0.0001
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.01.2008 at 19:37 |
|
Sören |
G - tech
quote: KaroK:
G-tech on umbes selline asi, nagu need ristiga ketikesed, mis meil mõnedel peegli küljes ripuvad.
Põhimõtteliselt on G-tech'i sees kuullaagrikuul ja siis mõõtetakse, millise jõuga teda kuhugi seinavastu surutakse
ja selle jõu võrdlemisel ajaga saadakse mingid numbrid, mis minu arusaamist mööda ei ole sugugi nii täpsed,
kui GPS süsteemil põhineval aparaadil.
pigem ma arvaks, et seal g-techi sees on ikka mems kiirendusandur, kus siis kiirendusandur on ühe integraalskeemi sees. sellised andurid on suht täpsed ja neid kasutatakse ka näiteks lennukite navigatsioonisüsteemides. kuullaagrikuulist on asi ikka päris kaugel.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
08.01.2008 at 11:57 |
|
Madman |
G - tech
Lennukitel peaks olema idee järgi taoline vidin asja tuumaks. Moodsamad töötavad laserkiirtega.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gyroscope
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
08.01.2008 at 12:46 |
|
Sören |
G - tech
quote: Madman: Lennukitel peaks olema idee järgi taoline vidin asja tuumaks. Moodsamad töötavad laserkiirtega.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gyroscope
jah, gürosid kasutatakse lennukites ka.
kuna mems tehnoloogia suht uus (tekkis eelmise sajandi lõpus), siis ei ole seel veel väga laialt levinud. üks mems sensoreid kasutav lennukitel kasutatav vidin (millel ka faa sertifikaat) on näiteks see:
http://www.xbow.com/Products/Product_pdf_files/Inertial_pdf/AHRS500GA_Datasheet.pdf
võib öelda, et low power mems tehnoloogia on muutnud ja muudab meie elu päris palju, aga eks tulevik näitab.
sorry for ot
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
08.01.2008 at 13:07 |
|
KaroK |
G - tech
Kuna G-Tech'i tööpõhimõte võrreldes GPS'il põhineva PerformanceBox'iga on hoopis teine,
siis on ka mõõtetäpsus erinevates situatsioonides teine.
Stardikiirendust näitab G anduriga süsteem murdosa sekundit ilmselt täpsemalt,
aga pika aja peale peaks ikkagi metsa minema.
PerformanceBox saab 10 korda sekundis oma täpse positsiooni satelliitidelt ja
seega võib terve "Eurotripi" sentimeetripealt kaardile joonistada.
Ja auto "kallutamine" ei avalda ka sellele süsteemile mingit mõju.
Mina võtaks endale pigem PerformanceBoxi. |
08.01.2008 at 13:23 |
|
13piisab |
G - tech
quote: tfr:
GTech kiirust ja kiirendust mõõdabki enamvähem adekvaatselt. Seda horsspauerit ja torkki arvutab, nagu teisedki sarnased riistad, mõõdetud kiiruse/kiirenduse ja Sinu sisestatud reaalse massi järgi.
aga kust ta kiiruse teada saab? Kas arvutab samuti kiirenduselt ja massilt (ilmselt palju integreerimist => tulemuse täpsus küsitav).
kirjas on, et sigaretisüütajast saab RPMd. Huvitav, kas suudab sealt süütehetki "tunda" - seega vajab inputiks veel silindrite arvu ning diislil on kasutusvõimalused piiratud?
see vidin on muide hea pidepunkt taaskordseks torque vs hp "fleimimiseks". Või mu meelest pigem sellele punkti panekuks: kui jublakas pöörete-infost ilma jätta (kas diisliga "kiirendades" see õnnestub?), siis mille ta massi ja kiirenduse pealt arvutab? Mis iganes see on (variandid siis kW/hp ja Nm/lb-ft), siis just see määrab kiirenduse ning seda on rohkem vaja. Või mis?
____________________________
vanem on parem |
24.01.2008 at 21:19 |
1 edit. Last edited 24.01.2008 at 21:23 by 13piisab
|
wirx |
G - tech
leia need mõned tuhanded juurde ja muretse perfomance box, artman racing pakub neid ntx. Peale tunduvalt täpsemate kiirendus numbrite saad ka ringrajal palju tagasisidet...Tom-il olemas driftbox, võid küsida talt laenuks-testimiseks
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
24.01.2008 at 21:31 |
|
tfr |
G - tech
quote: 13piisab:aga kust ta kiiruse teada saab? Kas arvutab samuti kiirenduselt ja massilt
Kuivõrd Sa stardid nullist, siis kiirus peaks olema jah puhtalt kiirendusest arvutatud.
quote: kirjas on, et sigaretisüütajast saab RPMd. Huvitav, kas suudab sealt süütehetki "tunda" - seega vajab inputiks veel silindrite arvu ning diislil on kasutusvõimalused piiratud?
RPM-id saab jah sigaretisüütajast. Tundub, et mingite häirete vms pealt, sest minu kogemus Autopunkti ajast sellega erinevaid sõidukeid testides oli selline, et mida kallim auto, seda väiksema tõenäosusega ta pöördeid näidata suutis. Silindrite arv tuli jah konfis määrata. |
24.01.2008 at 23:50 |
|
arvo |
G - tech
quote: tfr:
RPM-id saab jah sigaretisüütajast. Tundub, et mingite häirete vms pealt, sest minu kogemus Autopunkti ajast sellega erinevaid sõidukeid testides oli selline, et mida kallim auto, seda väiksema tõenäosusega ta pöördeid näidata suutis. Silindrite arv tuli jah konfis määrata.
Kui ma 3a tagasi ühte pro-d nati kasutasin, siis mälu järgi küll mingit silindrite arvu ei olnud vaja määrata, minu meelest loeb ta RPM-i jah toite häirete järgi. Häireteks on süütesüsteemi häired ja generaatori poolt tekitatud vahelduvkomponent. Näitas ka diisel mootoriga autol RPM-i. RPM-i näidu täpsus on muidugi nii nagu ta on. Kalibreerimine käis nii, et määrasid mingid kaks RPM-i ja siis vajutasid G-tech-l nuppu kui mootor tegi tahho vms. järgi parasjagu antud pööret.
Samas ma usun, et kiirenduse numbrid on sirgjoonelisel liikumisel (veerandmiil) täpsemad, kui ainult GPS signaalil põhineval seadmel.
____________________________
Chevrolet Camaro Berlinetta`79 |
25.01.2008 at 08:14 |
|