Poster |
Message |
coocaburra |
Talve diisel?
Mehed; kust võtate diislikütuse praegusel külmal ajal?
Ise olen Favora (Tondi) klient, võtan Mergi lisandiga kütust, aga jälle saanud ilmselt
kuradi solki, mootor (turbo diisel)katkub, tossab, tahab välja surra aegajalt.
Panin kütuselisandit, kohati on parem, siis jälle sama jama. Tekib siis just eriti
kui vajutad ja kiirendad. Tundub vist et jälle filtri vahetus, (sõitnud ca 5000km eelmise filtriga?)
Tuleb vist vahetada kütusepakkujat. Üldjuhul on teada, et nad kõik ju ühest pütist tulevad.
Äkki siis LUKOIL? Eelmine aasta oli sama jant -19 kraadiga, nüüd juba -10-ga. |
04.01.2008 at 23:33 |
|
Astro SS |
Talve diisel?
Neste, sel jaamad õnneks ka lähivälismaal
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
05.01.2008 at 00:11 |
|
kaedoo |
Talve diisel?
statoil,pole probleeme olnud(ptui,ptui,ptui) aa,võib olla su auto paagis veic vett,kui sõidad pidevali tühjema paagiga? |
05.01.2008 at 00:14 |
1 edit. Last edited 05.01.2008 at 00:29 by kaedoo
|
DevilDeVille |
Talve diisel?
ise kasutan Neste kütet ja lisan Kleen-Flo Diesel Conditioner-i kood 992 mille 500ml plekktopsist jagub 1135 lirtsule kütteõlile. ei nurise.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.01.2008 at 09:45 |
|
Valmet |
Talve diisel?
Lukoil unusta kohe ära, Statoiliga head kogemused. Umbes 50000km tankisin konnasööjate leiutist Statist, kui hoolduses filtrit vahetati oli see täitsa puhas.
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
05.01.2008 at 16:17 |
|
diesel |
Talve diisel?
well, ei ole vahet, kas võtate nestest või statoilist või kust iganes kohast (va. lukoil). kõik müüvad neste kütust ja mõned siis segavad omi lisaaineid juurde. ja neste siin müüdav küte on üldjuhul leedust pärit. soomes müüdavaga puudub sel igasugune seos.
kuna dio-t enam pole siis ongi ainus tõsiseltvõetav koht tankimiseks just lukoil. nemad toovad oma nafta ilusti ise venemaalt ja võite kindlad olla, et see on parim eestis saada olev kütus. |
05.01.2008 at 17:48 |
|
kaedoo |
Talve diisel?
küsa pole-kes kust toob-vaid kes veega müüb |
05.01.2008 at 17:57 |
|
coocaburra |
Talve diisel?
Jah, ise kasutan ka lisandina seda ülalpool mainitud (500 ml. lapik-plastpudel). Kohati on väga hea minek ja siis jälle on hing kinni.
Täna sõitsin 100 m, kustus ära, plastpudel jälle välja lisasin ca 30 gr / paagis ca 60l. Ei aidanud enam, keerasin Pärnu mnt-lt ära tagasi
koju, ei hakanud 1-e käiguga teisi liiklejaid segama ja Tallinna õhku reostama. Esmasp. läheb remonti-> taas kütusefiltri vahetus.
Vana filtri küsin endale ja lasen relakaga pooleks, mind täitsa huvitab mis margariin seal sees on et kütus läbei ei jookse ?
Nagu kaaskannatajate arutelust selgub jääb siis Neste ja Statoil.
(ei tahaks iga kuu käia filtrit vahetamas....:-( |
05.01.2008 at 21:53 |
|
kaedoo |
Talve diisel?
kui kapoti all ruumi on ,pane settepott(klaasist potsik).siis näed mis saasta su auto moororisse paagist tuleb ja saad vajadusel saasta välja lasta.asi pole firmas kes müüb vaid mahutites,favoral vist maapealsed mahutid(võin eksida)statoilil ja nestel mitmed maaalused mahutid ning kui tsisterniga tuuakse,siis käib tankimine klientidele teistest mahutitest(mitte sellest mida täidetakse).neil on ettenähtud mingi settimis aeg,enne kui müüma hakata. |
05.01.2008 at 22:05 |
1 edit. Last edited 05.01.2008 at 22:11 by kaedoo
|
Astro SS |
Talve diisel?
Aastaid tagasi sai ostetud 1.5 tonni ahjukütust uuede ja puhtasse plastik mahutisse (tsistern tõi kohale) . Mingi aeg hiljem ,kui hakkas see törlönt otsa saama , piilusin ülevalt kaane august sisse, tulemus oli päris ehmatav-> ca 40-50 liitrit vett (ilmselt kondens ?) ja pange täis liiva.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
05.01.2008 at 23:26 |
|
ramman |
Talve diisel?
Nagu ma aru saan on jutt enamuses Tallinna jaamadest. Ise küll diisliga ei sõida aga isa laseb diisel-mersuga ringi. Enamjaolt tangib Jõgevalt Masti tanklast ja siiani pole tal probleemi olnud. See võib-olla ääremaade teema, et solgitakse vähem. Keegi ei taha kaotada seda niigi vähest klientuuri, mis neil on. Samas on kuulda olnud, et just väiksed tanklad müüvad sitta.
Oma kogemusest võin öelda, et Soomes Neste jaamades on väga hea kütus. Tööautoks oli VW LT ja sellega polnud mingeid probleeme ei käivitamisel -30-ga kui ka filtri ummistumist. Töökaaslase Sierra 2.3D läks ka ise käima selle küttega. Eestist ostetud paagitäiega tuli teist pidevalt paeluda ja õukaga aidata. |
05.01.2008 at 23:53 |
|
diesel |
Talve diisel?
vett nüüd tänapäeval küll keegi hulka ei sega enam. ja muu solgi segamine ilmselt ka pea olematu. vesi paaki aga tuleb jaamadest sellegi poolest. ja see justnimelt kondensvesi. ilmselt on jaamade tehnikas erinevusi, kuna näiteks statoil on tuntud veemüüja, eriti vesised on nende 123 automaatjaamad. neste oma jaamades on vee-eemaldus ilmselt teisiti lahendet, kuna nende kohta pole eriti seukest juttu kuulda olnud. küll aga solgib neste oma kütust ilmselt mingi väga nutuse lisaainega. igatahes neste nafta tossab reipalt ja auto on üsna jõuetu.
kel veega probleem, siis veidi abi on ka sellest, kui paak pidevalt täis hoida. see muidugi kole tülikas, aga väldib vähemalt paagi sisese kondensaadi tekkimise.
kui aga kellelgi on autoga soome vahet käimist siis soovitan ka soojalt seal enne tagasitulekut paak täis panna. vahe on tõsine ja autole see liigutus meeldiks väga.
kadunud dio oli üsna sinnakanti kütus. venest toodav lukoili nafta on igatahes mind muredest säästnud. ja filtrit vahetan ka viimasel ajal igal kolmandal hooldusel, kuna see on täiesti piisav. paar sõrmkübaratäit vett ehk on selle ajaga filtri põhjas. mul on seuksed filtrid, kus põhjas kraan ja ma alati lasen sisu klaaspurki ja kaen perra. |
06.01.2008 at 17:36 |
|
coocaburra |
Talve diisel?
Filter vahetatud ja käib nagu kell. Kauaks? Sõelale on jäänud Neste jaam,
säält kõige rohkem positiivset infot. Hind Statoilist ka nõks parem.
Tänud. |
07.01.2008 at 22:12 |
|
heiki003 |
Talve diisel?
quote: coocaburra: Mehed; kust võtate diislikütuse praegusel külmal ajal?
Ise olen Favora (Tondi) klient, võtan Mergi lisandiga kütust, aga jälle saanud ilmselt
kuradi solki, mootor (turbo diisel)katkub, tossab, tahab välja surra aegajalt.
Panin kütuselisandit, kohati on parem, siis jälle sama jama. Tekib siis just eriti
kui vajutad ja kiirendad. Tundub vist et jälle filtri vahetus, (sõitnud ca 5000km eelmise filtriga?)
Tuleb vist vahetada kütusepakkujat. Üldjuhul on teada, et nad kõik ju ühest pütist tulevad.
Äkki siis LUKOIL? Eelmine aasta oli sama jant -19 kraadiga, nüüd juba -10-ga.
Favora unusta ära. Omal sitad kogemused bensiini valdkonnas ja rohkem pole sinna jalga tõstnud. Teiste jaamadega pole probleemi ette sattunud. |
07.01.2008 at 23:39 |
|
dodge2500 |
Talve diisel?
osta kanistrisse,las seisab..vala hiljem ja näed mida valad läbi peene sõela..mina teen nii |
07.01.2008 at 23:45 |
|
ollo |
Talve diisel?
Ma olen viimasel ajal (eelmine ja see talv) võtnud Eestis olles ainult Nestest (varem 50:60 Statoil/Neste, aga kui statoil saatis uue kaardi mu vanale aadressile, ei viitsinud enam seda korda ajada) ja ei ole mitte mingeid probleeme märganud. 2007 suvel käisin 5000 km Norra tuuril, tankisin Rootsis, Norras, Soomes... 2006 käisin Saksas, tankisin Leedus, Poolas, Saksas. Mitte mingit olulist vahet minekus või kütusekulus ei ole kodumaine vs. välismaine kütus küll märganud. 3 aastaga olen selle autoga läbi sõitnud 70 000, kütusefilter on vahetatud ostes ja 45 000 pealt (tegelikult peaks seda tegema 15 kilo tagant, aga ma olen laisk). Minu kätte jõudes oli see auto sõitnud reaalselt ~200K (VW TDI PD). Oma kogemuste põhjal ei saa aru, kust need jutud Eesti kehvast kütusest tulevad.
Neste tanklatest kasutan Tondi selveri oma, Sõpruse/Linnu tee nurgal olevat, lõunanaabritele külla minnes Pärnu Riia maantee oma... ongi vist kõik. Kui paagiga sõidab 800-1000 km, saab tundmatuid tanklaid suht hästi vältida. Aijaa, vist paar korda olen võtnud Haapsalu UnoX'ist, lihtsalt emotsiooniost mööda sõites, kuna seal on väga hea hind olnud ja paak parasjagu tühjapoolne. |
08.01.2008 at 10:40 |
|
margus61 |
Talve diisel?
Ma olen aastast 93 Neste tanklate diisliga sõitnud. Praegusel ajal 30+ Mm aastas. Probleeme pole esinenud, sama firma pakiautoga. Ainult vahel annab talvist kütust tanklatesse oodata ja niristada. Paagiga saab ju kohati oma kuu aega sõita.
Samuti pole märganud vahet meie ja Soomes tangitud suvise diisliga. (Testiots Soomes on a 2500 km suure haagisega viimased 9 aastat.) Samas ülevaatuse vennad (Termak Kadakas), kes diisliteste teevad, väidavad märkimisväärse vahe olemasolu.
Niipalju kui kõrva jäänud inimeste subjektiivsetest kogemustest ja arvamustest, on Neste kütte määrivad omadused lubatu miinimumpiiril. Seepärast olen pea alati lisanud Kleen-Flo määrivat lisandit. Miski kontsentraat punase-oranži sildiga, 6,5 ml / 10 l kütuse kohta, 2-liitrine pudel ja mensuur on riiulis.
Statoili küte on nagu parema renomeega, aga ei saa mõistliku hinnaga kaarti kätte. Oleks Neste hinnatase, ostaks Statist, aga sellise hinnaga kaardi saamiseks ei hakka ometi mingiks liisingutegelaseks ja Ühisliisinguga asju ajama. Kuuldavasti paremad saavad sealt koos autoga -50 senti postihinnast Statoili kaardi kaasa. Kaks korda olen Statoilist küsinud ka nende hinnapoliitika kohta, et kui firma x0000 liitrit kütust aastas ostab, mis tingimustel discounti saab. Kui ka suvatsevad vastata paari nädala jooksul, on vastus selline, et hakake aga ostma ja kunagi vaatame jms.
OT. Kummaline on mõelda, et varsti tuleb Soomest siia tulles paak täis võtta. Läbi aegade on üsna mitu paaki ümber keevitatud eesmärgiga Soomes tankimist vältida... |
08.01.2008 at 11:45 |
|
raix_ |
Talve diisel?
quote: margus61:
Niipalju kui kõrva jäänud inimeste subjektiivsetest kogemustest ja arvamustest, on Neste kütte määrivad omadused lubatu miinimumpiiril. Seepärast olen pea alati lisanud Kleen-Flo määrivat lisandit. Miski kontsentraat punase-oranži sildiga, 6,5 ml / 10 l kütuse kohta, 2-liitrine pudel ja mensuur on riiulis.
Statoili küte on nagu parema renomeega, aga ei saa mõistliku hinnaga kaarti kätte. Oleks Neste hinnatase, ostaks Statist, aga sellise hinnaga kaardi saamiseks ei hakka ometi mingiks liisingutegelaseks ja Ühisliisinguga asju ajama. Kuuldavasti paremad saavad sealt koos autoga -50 senti postihinnast Statoili kaardi kaasa. Kaks korda olen Statoilist küsinud ka nende hinnapoliitika kohta, et kui firma x0000 liitrit kütust aastas ostab, mis tingimustel discounti saab. Kui ka suvatsevad vastata paari nädala jooksul, on vastus selline, et hakake aga ostma ja kunagi vaatame jms.
See allahindluste teema on üsna hale jah. Kui sa just 10tuh.+ liitrit kuus ei tangi, siis on ale u selline, nagu eraisikute stat.extra kuld st -35 senti. Kõige parem hind, mis mulle on pakutud läbi HLE, siis on statis -45 senti. Nestest -15 vist. St hind tuleb sel juhul neil mõlemal täpselt sama.
Aga mis puudutab seda lisandit, siis kui uuele masinale sa seda lisad?
Ise soetasin kah äsja uuemapoolse (2004) baierimaa diisli ning esinduse soovitus oli kindlasti vältida lisandeid. Nüüd ei teagi, kas peaks hakkama mingi sisemise "minaga" võitlema ja mingeid lisasid paaki panema või mitte.
|
08.01.2008 at 12:07 |
|
Maik |
Talve diisel?
Imelik, mul on olerexist mingi 70 või 80 senti alla, diislil.
Ja minuarust on sealt preagu kuuarved natuke alla 10k kõik. (ca 3 auto peale).
UnoX -50 senti kaarti olen kah omanud.
ise pole never mingeid lisandeid kuskile pannud,aga paaki talvel tühjaks eriti sõita ei tasu, muud midagi.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
08.01.2008 at 12:52 |
2 edits. Last edited 08.01.2008 at 12:58 by Maik
|
alambe |
Talve diisel?
mina lisasin seda Kleen-Flo diislilisandit 993 täiesti uuele masinale ka . Ning tankisin 50kkm aastas sõites nii Statoilist kui ka Nestest, lõpus rohkem viimasest, kuna Statoiliga oli 2 aasta jooksul 3 korda selline jama, et masinal kadus jõud täiesti ära , seepeale lisasin tiba rohkem seda lisaainet ja mõnekümne km jooksul probleem jälle kadus. Küll oli diisli kvaliteetst hästi aru saada kui lapatsi põhja vajutasid, mõnega viskas jubeda musta tagant välja , teisega ei tulnud midagi. Samut kasutasin seda ainet ka 10a vana diisli puhul. |
08.01.2008 at 12:55 |
|
DevilDeVille |
Talve diisel?
quote: raix_:
Ise soetasin kah äsja uuemapoolse (2004) baierimaa diisli ning esinduse soovitus oli kindlasti vältida lisandeid. Nüüd ei teagi, kas peaks hakkama mingi sisemise "minaga" võitlema ja mingeid lisasid paaki panema või mitte.
nu auto vanus ei loe lisandi puhul mitte teps - ega´s lisand autot muuda, ikka kütust (täpsemini tema tsetaanarvu) parandab. see esindusemeeste jutt on loll loba.
Edit: loomulikult ei tohi valada kütte sekka suvalist solki, mida keegi lisandiks nimetab - märksõnaks ikka kvaliteetsed tootjad/tooted
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
08.01.2008 at 13:42 |
1 edit. Last edited 08.01.2008 at 13:45 by DevilDeVille
|
raix_ |
Talve diisel?
Ahsoo.
Tegelikult et "uuemapoolsem" mainisin ma sellepärast, et neil ju elektroonikat ning igasugu klappe-vilesid ehk rohkem kui pisut vanematel ja võibolla nad on seepärast ka kergemini haavatavad.
Aga eks näis siis, siiani Stat ja nestle kärab küll. |
08.01.2008 at 13:53 |
|
Olds |
Talve diisel?
Pole küll traktortüüpi masina omanik kuid niipalju kui neiu autoga sõitnud, olen ostnud Statoilist ja lisandiks STP injector cleanerit, mis pidavat ka külmumiskindlust suurendama. Siiamaani pole probleeme veel esinenud kuid pole ka erilist külma veel olnud
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.01.2008 at 16:55 |
|
coocaburra |
Talve diisel?
Tänud info eest, asi selge. Jääb siis Neste jaam.
Vana filtri saagisin pooleks, paberelement seal sees oli
päris määrdunud ja liivane kah veel lisaks. Ai, ai.
Ilmselt jääb kodu lähedal olev Suur-Ameerika tn Neste põhiliseks diisli
tankimise jaamaks siis. Loodab, et liiva ja veevaba :-) |
09.01.2008 at 00:15 |
|
hulgus |
Talve diisel?
Viimastel aastatel suht vähe sõitmist, bensu ja diisliga kokku vast 10´000 km tuleb ära. Ja tankinud olen suvaliselt, kui võimalik, siis Neste, aga pahatihti ka Statoil, Olerex või Lukoil. Ja ei ole seal suurt vahet. Teele pole jäänud, käima saanud ja jäänud on iga ilmaga, sh. ka -30c. Loodetavasti on lood eriti s----st kütusest ka meil ajalugu.
Mis puutub lisanditesse, siis need mis määrimisomadusi parandavad on teretulnud, aga jutud külmumiskindluse parandamisest ja kütusekulu vähendamisest on puhas BS, proovitud, suvediislit ei muuda -30 juures "söödavaks" mitte ükski. Parafiinid settivad paagi põhja ja sealt edasi... Heal juhul pääseb filtri vahetusega, kehvemal juhul tuleb kuni etteande pumbani lahti kruvida, et sodi kätte saada.
hulgus@15aastat "traktorist"
muudetud: kui huvi teada, mis "karul kõhus", ehk fitril sees, siis poti alumine otsa saega maha ja filter sooja rippuma. teatud juhtudel saab küünlavabriku avada. |
09.01.2008 at 09:25 |
1 edit. Last edited 09.01.2008 at 09:27 by hulgus
|
|