Poster |
Message |
easy |
Masina pikendamine?
Kas Eestis on kedagi, kes julgeks masina pikemaks venitamist ette võtta (limoks tegemist)? (Kuni pahteldamiseni) ning mis see maksma võiks minna? Mõttes Explorer vms. Pikkust juurde vähemalt 3 meetrit... |
23.01.2008 at 01:11 |
1 edit. Last edited 23.01.2008 at 01:12 by easy
|
tfr |
Masina pikendamine?
quote: easy: Kas Eestis on kedagi, kes julgeks masina pikemaks venitamist ette võtta (limoks tegemist)? (Kuni pahteldamiseni) ning mis see maksma võiks minna? Mõttes Explorer vms. Pikkust juurde vähemalt 3 meetrit...
Ma olen nõus lahjemat sorti mürki võtma selle peale, et lihtsam, lollikindlam ja odavam on valmis limo USAst tuua.
Aga kui hirmus tahtmine on kohapeal pioneeri mängida, siis ega peale Leivategija vist keegi midagi soovitada oskagi. |
23.01.2008 at 01:17 |
|
DevilDeVille |
Masina pikendamine?
Kodanik Leivategija vast ei löö risti ette.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
23.01.2008 at 01:17 |
|
hunt |
Masina pikendamine?
quote: tfr: quote: easy: Kas Eestis on kedagi, kes julgeks masina pikemaks venitamist ette võtta (limoks tegemist)? (Kuni pahteldamiseni) ning mis see maksma võiks minna? Mõttes Explorer vms. Pikkust juurde vähemalt 3 meetrit...
Ma olen nõus lahjemat sorti mürki võtma selle peale, et lihtsam, lollikindlam ja odavam on valmis limo USAst tuua.
Eelarve küsimuses võiks sellise ettevõtmise mõttekuse peale isegi üsna tugevatoimelist mürki võtta.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ILS-Certified-Limousines-Limos-Stretch-Limo-Limosines_W0QQitemZ290199452135QQcmdZViewItem?hash=item290199452135
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
23.01.2008 at 07:11 |
|
madis |
Masina pikendamine?
Pikijäikus on vist probleem nr 1, 2 ja 3. |
23.01.2008 at 10:22 |
|
M.J |
Masina pikendamine?
Vägisi kumab silme ette ARK tigeda meeskonna ja Top Geari naljad. |
23.01.2008 at 11:06 |
|
Indrek_S |
Masina pikendamine?
lõpetuseks: minu arust on too Explorer puhtalt kandevkerega auto...
____________________________
not done until it's done |
23.01.2008 at 15:06 |
|
DevilDeVille |
Masina pikendamine?
quote: Indrek_S: lõpetuseks: minu arust on too Explorer puhtalt kandevkerega auto...
ei tohiks olla
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
23.01.2008 at 15:10 |
|
Astro SS |
Masina pikendamine?
Mina soovitaksin hoopis osta Excursion, see on Exploreist juba tehase konditsioonis tunduvalt suurem
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.01.2008 at 18:35 |
|
vvt |
Masina pikendamine?
quote: DevilDeVille: Kodanik Leivategija vast ei löö risti ette.
Kuuldavasti paneb kilodega pahtlit ja teeb muudki.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.01.2008 at 18:44 |
|
dodge2500 |
Masina pikendamine?
võin õelda,et suurem asi ei tule..kui Mersu esinduses tõõtasin nägin 600 SEL 140 kere koduses Eestis pikemaks tehtud...pole mõtet jamada,mitte midagi head,,RÕVE |
23.01.2008 at 22:52 |
|
creese |
Masina pikendamine?
ma võiks selle asja ette võtta, kuid ma ei tea kuidas sa selle asja paberid korda saad. Asja eelarveks pakuks umbes 500000.- töö+materjal
Odavam on osta valmis limu |
24.01.2008 at 21:49 |
|
easy |
Masina pikendamine?
Praegu meenub, et Leivategija isegi tegi ühest vanast Mossest midagi limo moodi, ehk pani siis u. pool meetrit plekki vahele. Tänud. Uurin.
Eeldasin, et ehk on Explorer raamiga, siis oleks lihtsam tugevdada. Exploreri kasuks räägib suhteliset suur sarnasus Navigaatori (esimest mudelite)ga ning hea hind. Samas praegu on juba mõni Navigaatorgi hea hinnaga. Nii et peab tõsiselt mõtlema. Ideaalis on parim toormaterjal muidugi H1 (kõige ruumikam ning küljeplekidki suhtliselt sirged ehk kergemini tehtavad). |
25.01.2008 at 00:34 |
1 edit. Last edited 25.01.2008 at 00:35 by easy
|
DevilDeVille |
Masina pikendamine?
quote: easy: Ideaalis on parim toormaterjal muidugi H1 (kõige ruumikam ning küljeplekidki suhtliselt sirged ehk kergemini tehtavad).
H1 on ruumikusest küll väga kaugel, ega väline gabariit veel ruumikust garanteeri.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
25.01.2008 at 01:46 |
|
easy |
Masina pikendamine?
Top Gear´is tehtu oli ausalt öeldes lähedalt vaadates saast - lihtsalt plekid peale needitud, sellist pole mõtet teha. Creese poolt pakutud eelarve üle peab mõtlema, sama summa eest peaks ehk piisavalt kaua Ebays surfates ehk tõesti midagi isegi siia toodud saama. Arvatavasti on Leivategijalgi sama hinnaklass kui mitte suuremgi. Peab koguma ja mõtlema.
Algne idee oli muidu selles, et tasapisi teha(lasta). Odavam arvatavasti ei tulegi, kuid ära jääks pangaorjus (või oleks see tunduvalt väiksem) ning ka riskid oleks seetõttu väiksemad: Esialgu kokkulepe et saab teatud asjad sobiva hinnaklassiga tehtud. (Arvatavasti sõltuvalt masinast hind tänu tööde keerukusele eri autode puhul muutub - seega kõigepealt väike luure). Teiseks "toorik" masin. Kolmandaks vahelepandavad detailid (või teine toorik kere). Neljas etapp kokkukeevitus jms. Viies etapp pahteldus & värv ning sisu.
Muud asjad saaks ehk veel tehtud, aga vahelepandava pleki täpselt samasuguseks käänamine nagu külgedel ja katusel tundubki olema kõige keerukam projekt. (Nahaga katuse üleni ära kattes saaks viimase suhteliselt sileda teha, st. ilma mõnel mudelil olevate vagudeta. Üldine katuse kumerus peab muidugi säilima). Niisiis jäävad peamureks küljeplekkid. Põhja saaks ehk veidi lihtsama teha, kuid kardaan, pidurid, väljalase jms peavad saama kõik normaalselt toimida.
Variant peaks olema ka mitmest masinast üks kokku keevitada. Esimene sealt pooleks, kus katus lõppeb (D-piilari juurest), teine sealt kus katus algab (A-piilari juurest). Mittevajalike uste ja kere vaheliste avade täitmine kujuneks ilmselt keeruliseks. |
25.01.2008 at 01:48 |
2 edits. Last edited 25.01.2008 at 01:51 by easy
|
easy |
Masina pikendamine?
to: DevilDeVille. Sõjaväeversioonid on tegelikult üsna ruumikad, tsiviilversioonidel on jah istmete vahel tohutud karbid, kust õhku puhub jm toredat saab. Need ära koristades peaks ruumi jaguma.
|
25.01.2008 at 02:05 |
|
hunt |
Masina pikendamine?
quote: easy: Odavam arvatavasti ei tulegi, kuid ära jääks pangaorjus (või oleks see tunduvalt väiksem) ning ka riskid oleks seetõttu väiksemad:
Ei ole kindel, kumb see targem on - kas natuke liisingut plekkida, või 3 (heal juhul) aastat maksta nagu surnud hobust ja siis (võibolla) saada liikuma.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
25.01.2008 at 08:50 |
|
wagoneer |
Masina pikendamine?
Sa vaata ikka pigem USA poole. Kindlasti on eestis ehitajad kes selle ka väga ilusalt teha võivad. Aga ikkagist jääb neil puudu kogemustest mis võib lõpuks väga kalliks maksma minna. Võib jopata,et kõik ilus aga.... Pealegi vaadates hetkel eestis projektidele tehtavaid hinnapakkumisi siis need on kosmilised. Üks rootsi taastaja kes mul aitab natuke gto-d mõelda pidi istuli kukkuma kui kuulis siinse värvitöökoja pakkumist värvimisele. Igaljuhul on tulusam osta mikist valmis asi. Saad valida ja tead reaalselt mida ostad.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
25.01.2008 at 10:04 |
|
tarzic |
Masina pikendamine?
Limusiini Eestis ehitamine on muidugi tõsine väljakutse. Nagu kaa eelpool mainitud võib puuduv know-how hiljem probleeme tekitada. Samas kui töö ja materjali eelarve küündib 500k kanti, siis mina isiklikult ei näe sellises tegevuses erilist mõtet. Ennist mainiti ka H1 limusiini, ~700k eest saab sellise valmis kujul saksast kätte --> eBay
niisama huvitav link --> http://www.lcwlimo.com/process/index.php |
25.01.2008 at 10:24 |
1 edit. Last edited 25.01.2008 at 10:31 by tarzic
|
svenson |
Masina pikendamine?
http://www.plusmerk.ee/auctionItem.php?ixAuctionItem=1260 üks navi on siin kohe saada, üks samasugune kere müüdi just taolise hinnaga ka maha. Limule sobivad neegriveljed ka kohe all
|
25.01.2008 at 11:18 |
|
muidumbmees |
Masina pikendamine?
KUIDAGI HALENALJAKAS ON LUGEDA, ET LIMUEHITUSE JUURES OLEKS RASKEIM KATUSEPLAKKIDE JA KÜLJEPLEKKIDE TEGEMINE. SEE OLEKS JUST KERGEIM. RASKEIM ON KANDEVKERE EELPINGESTUS (ERITI, ET KOORMATUD KERE KA LÄBI EI VAJUKS + G JÕUD), KERE TELG JA TELJEKESKUSE PÜSIMINE, SILDADE JOOKSUD EES JA TAGA SOBIMA, KA SOBIVAD KLAASID ON PROBLEEM, AINULT KENA POLSTERDUS JA ISTMED LÖÖKSID EELARVESSE SUURE AUGU, RÄÄKIMTA MUUST KENADUSEST. KUI KA KÕIK ÄRA TEHA SIIS ARKI MEHED TAHAVAD IKKA ASJA TÄIESMAHUS PABERIL SAADA PROJEKTIDENA, KÕIKVÕIMALIKE ARVUTUSTEGA. ARVELE SAAMISEST EI TASU RÄÄKIDAGI. LIHTSAM OLEKS KOHE AUTO NULLIST TEHA KUI ÜKS MEERIKLANE PIKEMAKS TEHA.
KÕIK VÕIB KA ÄRA TEHA JA TEGIJA LEIAKS KA - AGA EGA SEE MINGI ÖÖTÖÖ EI OLE - PIGEM KÄIB ASI IKKA NII, ET PROJEKTID, TOORIKUD, MATERJALID JA SIIS TÖÖ PAARI KUUGA, LÕPETUSEKS KA PAAR KUUD. MIDA SA SIIS SEAL AJATAD
KUI PAPPI EI OLE - EI OSTA EGA KA TEE LIMUT. EHK 401 PEAL VÕID KÄTT PROOVIDA... |
25.01.2008 at 18:54 |
|
viplala |
Masina pikendamine?
quote: muidumbmees: KUIDAGI HALENALJAKAS ON LUGEDA, ET LIMUEHITUSE JUURES OLEKS RASKEIM KATUSEPLAKKIDE JA KÜLJEPLEKKIDE TEGEMINE. SEE OLEKS JUST KERGEIM. RASKEIM ON KANDEVKERE EELPINGESTUS (ERITI, ET KOORMATUD KERE KA LÄBI EI VAJUKS + G JÕUD), KERE TELG JA TELJEKESKUSE PÜSIMINE, SILDADE JOOKSUD EES JA TAGA SOBIMA, KA SOBIVAD KLAASID ON PROBLEEM, AINULT KENA POLSTERDUS JA ISTMED LÖÖKSID EELARVESSE SUURE AUGU, RÄÄKIMTA MUUST KENADUSEST. KUI KA KÕIK ÄRA TEHA SIIS ARKI MEHED TAHAVAD IKKA ASJA TÄIESMAHUS PABERIL SAADA PROJEKTIDENA, KÕIKVÕIMALIKE ARVUTUSTEGA. ARVELE SAAMISEST EI TASU RÄÄKIDAGI. LIHTSAM OLEKS KOHE AUTO NULLIST TEHA KUI ÜKS MEERIKLANE PIKEMAKS TEHA.
KÕIK VÕIB KA ÄRA TEHA JA TEGIJA LEIAKS KA - AGA EGA SEE MINGI ÖÖTÖÖ EI OLE - PIGEM KÄIB ASI IKKA NII, ET PROJEKTID, TOORIKUD, MATERJALID JA SIIS TÖÖ PAARI KUUGA, LÕPETUSEKS KA PAAR KUUD. MIDA SA SIIS SEAL AJATAD
KUI PAPPI EI OLE - EI OSTA EGA KA TEE LIMUT. EHK 401 PEAL VÕID KÄTT PROOVIDA...
Mis sa karjud
|
25.01.2008 at 21:33 |
|
easy |
Masina pikendamine?
See Navi plusmerkist on praegu mõttes jah. |
26.01.2008 at 00:51 |
|
easy |
Masina pikendamine?
Pikki jäikus on muidugi väga tähtis, kokkujooks jms samuti. Selge on ka konsulteerimise vajadus ARK-iga (eriti just kere tugevdamise osas). Klaaside kohapealt niipalju, et Tartus pidi üks firma olema, kes valmistab autode klaase, ka eritellimusel - asi täpsustamisel. (Kui info vale, saab ka USA-st tellida).
Ei taha väita, et mu mõttekäigud kõige õigemad on, kui selles nii kindel oleks, siis seda teemat poleks kunagi alustanudki ning avalikkuse eest varjatult teind ja võibolla kunagi kui valmis saab siis oleks öeld, et vot tegime sellise asja. Idee oli pakkuda asi välja ning lõpuks kõiki nõuandeid kokku pannes leida see tõde, mille järgi teha. |
26.01.2008 at 01:05 |
|
viplala |
Masina pikendamine?
Ma juhtusin kogemata, paar kuud tagasi Kosel ühte remondi töökotta, kus oli sees arvatavalt Eesti üks pikimaid limusid. Sellel oli igatahes raam keskelt läbi paindunud, venitati teist sirgemaks. Kuradi pikk oli küll. Ühe pildi tegin kah. Nigu liinibuss oli. Nii pikk noh. |
26.01.2008 at 01:35 |
|