Poster |
Message |
igiliikur |
camaro 3.8 mootor
Et nagu mis mootoriga tegu: rihm või kett...ühesõnaga natuke infot mootori kohta ja kas natuke võimsust ka annab lisada(chip vms.)
Otsingust ei leidnud kahjuks midagi huvitavat või ei oska ma otsida.... |
26.01.2008 at 20:54 |
|
Fog |
camaro 3.8 mootor
Ketiga mootor, teha pole eriti midagi võimsuse jaoks, tegemise rõõmu jaoks võid alustada kuskilt siit
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
27.01.2008 at 11:26 |
|
igiliikur |
camaro 3.8 mootor
Pole küll eriti tugev inglise keeles, aga ma saan aru, siis et nende nookurite vahetusega saab juurde mingi 10-15 hobust. Sain ma õieti aru? Euroopa autodel pannakse vähemalt testmoodi nukvõlle, aga et nookureid..... |
28.01.2008 at 17:44 |
|
DevilDeVille |
camaro 3.8 mootor
pelgalt nookuritest seda hobust ei tule, ka sisse ja väljalase tuleb ära teha, siis annavad efekti
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.01.2008 at 17:57 |
|
Fog |
camaro 3.8 mootor
Üldiselt on odavam powah "osta, müü ja kahetse" ehk siis 5,7 variandi peale minek. Sellest 3,8-st saab ka ~400 hobust kätte, aga kas tasub?
kaaned(S2 SC omad, neil on pihusti pesad kaantes mitte sisselaskes)
M90 5gen kompressor.
aju (1994 viimase otsa OBD1 on vist parim)
Vin 1 SC vänt, kepsud, kolvid.
1,9:1 nookurid.
custom grind nukk.
Ja kõik pisike kraam juurde.
Eluiga kuskil 20kkm sellel combol 400 jõu juures. 350 juures elab ~60000.
Kõvasti odavam on maha müüa ja LT1 osta.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
31.01.2008 at 19:50 |
|
Maik |
camaro 3.8 mootor
Just... ma juhuslikult müün ka ühte... ja läksin enne sama teed,et ei hakanud 3.8 ehitama.
aga, 210kw is just not enough
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
31.01.2008 at 21:23 |
1 edit. Last edited 31.01.2008 at 21:24 by Maik
|
igiliikur |
camaro 3.8 mootor
Ma ei mõelnudki mingeid meeletuid hobuseid sealt välja pigistada. Lihtsalt natuke kaasa aidata. Mõte tekkis sellest, et näiteks chrysleri 3,5 on 187kw, see nagu pani korraks mõtlema. 3,8 vaatasin sellepärast, et sellega äkki kannataks väljaspool talve ka igapäevaselt sõita, 5,7 hakkab vist liiga üle jõu käima igapäevaselt.... |
31.01.2008 at 22:57 |
1 edit. Last edited 31.01.2008 at 22:58 by igiliikur
|
anryo |
camaro 3.8 mootor
quote: igiliikur:3,8 vaatasin sellepärast, et sellega äkki kannataks väljaspool talve ka igapäevaselt sõita, 5,7 hakkab vist liiga üle jõu käima igapäevaselt....
Heh,
Millest need lisahobused sul siis tulevad, kui sa rohekm kütust põletada ei taha.... Kas lisaõhust?
Naljamees....
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
31.01.2008 at 23:21 |
|
DevilDeVille |
camaro 3.8 mootor
quote: igiliikur: 3,8 vaatasin sellepärast, et sellega äkki kannataks väljaspool talve ka igapäevaselt sõita, 5,7 hakkab vist liiga üle jõu käima igapäevaselt....
nende küttekulu vahe suht marginaalne
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
31.01.2008 at 23:23 |
|
Maik |
camaro 3.8 mootor
minul on 3.8 ja 5.7 küttekulu vahel kuskil +2l , aga sõidumõnu vahe on üle 2x nii,et tee omad järeldused.
3.8 -ga kannatas igapäev sõita küll.
Aga talvel sa sellega ikka ilmselt ei sõida ,seega teine sõiduk peab ikkagi olema...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
01.02.2008 at 07:38 |
|
topline |
camaro 3.8 mootor
Seda mootorit ehitada on mottetu. soida niisama . Mul tuleb linnas umbes 18-20mpg ja maantel saab 27,5-30mpg seda siis 95 oktaanise kutusega .1998 aasta auto 179k miili |
04.02.2008 at 16:58 |
1 edit. Last edited 04.02.2008 at 16:59 by topline
|