Poster |
Message |
---dreams--- |
et siis mõned küsimused???
et mul siis selline isend naq:dodge ram 5.2L(peax olema monopritse), 92a, 3 käiguline kast,.....
1)aq küsimus siis selline, et kust ma seda tean kas mul mingi turbiinimootor või miskit vahel on....siin kirjutavad , et neil naq kuskil mingi turbiinilukk, kuid ma naq ei tunne seda masinat ning palux abi siis et kust võix näha kas on selline asi peal või miskit.....
2)mul siis masin olnud muidugi suht vähe aq, olen sõitnud nüüd suht palju ja kütusekulu sellel naq liialt suur minu arust....erinevust siis ei tea (linnas, trassil), kuid keskmine tikub sinna 20-ne kanti olema....see minu meelest suts palju....mis võix olla esimesed asjad mille pax kontrollima üle või kust naq alustada......
Tervitustega siis erkki......
____________________________
et siis autode eeltöö ja värvimine... |
27.01.2008 at 22:35 |
1 edit. Last edited 27.01.2008 at 23:19 by ---dreams---
|
malloc |
et siis mõned küsimused???
Turbiin asetseb üldjuhul siiski automaatkastis. Turbiinilukk on selleks, et vähendada turbiini läbi libisemist = rohkem "pauku" korraga selga.
20L sajale on suhteliselt normaalne kulu, kui autoga ka aeg-ajalt vajutad. Muidugi, kui väga rahulikult koguaeg sõidad, siis oleks ~17l normaalne, alustada võid filtrite, rihmade, õlide vahetusest. Kui mitte mingit muutust minekus, ega kütusekulus ei ole, pöördu parem spetsialistide poole oma probleemiga.
Ja 5.2 peaksid ikka olema karpamootorid... |
27.01.2008 at 22:57 |
1 edit. Last edited 27.01.2008 at 22:59 by malloc
|
amatöör |
et siis mõned küsimused???
Üks korralik hooldus ei teeks halba ja talvisel perioodil ega see 20 liiga palju ka pole.
Küünlajuhtmed ja küünlad võiks minu ideepoolest esimesena kontrollida kui endal viitsimist on.
EDIT: jõuti juba ette
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´ |
27.01.2008 at 22:59 |
1 edit. Last edited 27.01.2008 at 22:59 by amatöör
|
Madlobster |
et siis mõned küsimused???
et pakud siin autode eeltööd ja värvimist samas ise ei tea autodest mitte midagi
Turbiin
Näe selline on turbiin-mootor ja usu mind sinul seda kindlasti ei ole. Kasuta natukenegi mingit otsingut enne kui .... paistad targem välja.
Teiseks oma iksid naqd võid ka söpsidega msni jätta.
Ning kolmandaks topelt teemasi ka ei ole vaja.
EDIT: Lugesin su juttu veel ja no tõesti anna kannatust hullem kui mingi 13 aastase jutt delfi kommentaariumis |
27.01.2008 at 22:59 |
2 edits. Last edited 27.01.2008 at 23:02 by Madlobster
|
90Deville |
et siis mõned küsimused???
1) Sul ei ole turbiinmootor, ära karda
2)kütusekulu on täiesti normaalne
3)anti lock on abs, kui see tuli vilgub siis midagi on sellega peetis
head elu
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
27.01.2008 at 23:12 |
|
---dreams--- |
et siis mõned küsimused???
quote: 90Deville:
3)anti lock on abs, kui see tuli vilgub siis midagi on sellega peetis
hmm..ok aga oskab keegi öelda kus tal see absi pump ültse asub?vaatasin kapoti alt ja mootori ruumist ja kõhu alt...aga seda nagu kuskil ei näinud küll,arvasin et sel polegi peal seda...või on see tal teistsuguse väljanägemisega kui euroopa autodel? |
27.01.2008 at 23:22 |
|
Tank1 |
et siis mõned küsimused???
Tere.See turbiinmootor küll ei ole.Antud isendil peaks olema turbiinilukk-mis peaks "taha klõpsatama" umbes 80km tunnis kiiruse juures-tekitades niiöelda 4 käigu olemasolu tunde-pööre ka kohe kukub.Mootor peaks olema ikka pritsung-kui tegemist aastaga 1992.
Kütusekulu on jah palju-aga eks see ikka rooli taga sõitvast isikust räigelt sõltub.Üldiselt maanteekulu rahuliku sõiduga peaks olema ~15l/100km peale ja linnas siis 18l/100km peale.Kui vähe rohkem tallata,siis ongi 20-25l/100km peale
Aga usakas on usakas -raske kere ,suur moto ja atm kast=suur kütusekulu.
Ja üle vaadata pole midagi-kui ostsid auto endale,siis hakka aga otsast asju uute vastu vahetama.Õlid,filtrid niikuinii.Kogu el.peaks uuega asendama(küünlad,juhtmed,jagaja,rootor...).Pärast seda võid uuesti oma kütusekulu mõõtma hakata.
Ya text on syl räyge kyll-Vähemalt kysimysest saady vist ary.
To mad...-delfis mõni komm on täitsa söödav. |
27.01.2008 at 23:33 |
|
Koit |
et siis mõned küsimused???
rate.ee
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
27.01.2008 at 23:37 |
|
DevilDeVille |
et siis mõned küsimused???
autozone remondijuhised, siit peaks selle pumba üles küll leidma
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
27.01.2008 at 23:37 |
|
---dreams--- |
et siis mõned küsimused???
quote: DevilDeVille: autozone remondijuhised, siit peaks selle pumba üles küll leidma
tänud..:P |
28.01.2008 at 00:01 |
|
vasja |
et siis mõned küsimused???
Sellise koosluse (5,2 liitrine V8 ja 3-käiguline kast) keskmine kulu ongi umbes 18 kuni 21 liitrit sajale. Sõltub vajutamisest ja sellest kus rohkem sõidad - linnas või trassil. Midagi erilist küttekulu vähendamiseks teha ei saa (kui seisab siis on kulu 0 ). Iseenesest on see kolmekäiguline kast väga töökindel ja turbiinilukk lülitub sisse umbes 60-ne pealt (seda pole eriti tunda aga kui pisut harjutada, siis kuuleb ära - eriti hommikul külma mootoriga).
Minu VAN-il (92. aasta väljalase) on täispritse.
____________________________
Dodge Ram Wagon B250 5.2L V8 - pikemateks sõitudeks ja nautimiseks
Opel Omega 2.5L V6 - lühemateks sõitudeks ja seenelkäimiseks
|
29.01.2008 at 09:36 |
|
jaak |
et siis mõned küsimused???
quote: 90Deville: 1) Sul ei ole turbiinmootor, ära karda
2)kütusekulu on täiesti normaalne
3)anti lock on abs, kui see tuli vilgub siis midagi on sellega peetis
head elu
Tahtsin sama kirjutada, aga juba on jõutud |
29.01.2008 at 19:53 |
|