N2O paukTavaline nitromootor on 738 cid (12.1L), mis äärmiselt ebaefektiivsena annab vaid mingi 1400 hj. Aga sellele lajatatakse selga 4-astmeline nitro. Tuunimine käib nii, et karpad on sigarikkaks tehtud (12:1), et vältida nitro rakendamiselt tekkivat hinge kinnijäämist. Nitrotuunimine käib nitrokütuserõhu mängimisega. Dataloggerisse peab seega iga stage kütuserõhk minema, mis 4-stage puhul on paras torujüritöö.
Tavapauk käib siis, kui segu sigalahjaks jääb ja asi megalt karpadesse tagasi lööb. Scoop lendab 10-15 meetri kõrgusele, pohui.
See pauk oli ikka korralik, mille jaoks on turvanõuded.
Vaadatakse, et tiba rikas, võetakse vastaval stagel veerand naela rõhku maha. Staged lähevad taimeritega, dataloggeri analüüsi järgselt sätitakse aktiveerimisaeg paika, mis ajal teine , kolmas ja neljas tulevad. Neljas võib ka juhi poolt manuaalne olla. Vaatad, et teatud hetkel vaja rohkem jõudu, keerad järgmise stage aktiveerimise natuke varasemaks jne.
Nitro on kõige agressiivsem power-adder mootori lõhkumise mõttes, siis blower, kõige pehmem on turbo - kolb on kogu aeg surve all.
Korraliku nitrolaksuga võid mootoriploki lihtsalt pooleks lasta.