register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : N2O pauk  
Poster Message
partel
  
N2O pauk


Kas keegi veel kahtleb tulekindla riietuse vajalikkuses?


____________________________
_
29.01.2008 at 14:38
fire83
 
N2O pauk
ei, aga kas keegi kahtleb veel katapuldi vajalikkuses?



____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
29.01.2008 at 14:41 1 edit. Last edited 29.01.2008 at 14:47 by fire83
wirx
  
N2O pauk
videost pole näha, kas see tulekindel ülikondki teda päästis...juhul, kui see üldse seljas oli ;)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
30.01.2008 at 02:46
partel
  
N2O pauk
Tavaline nitromootor on 738 cid (12.1L), mis äärmiselt ebaefektiivsena annab vaid mingi 1400 hj. Aga sellele lajatatakse selga 4-astmeline nitro. Tuunimine käib nii, et karpad on sigarikkaks tehtud (12:1), et vältida nitro rakendamiselt tekkivat hinge kinnijäämist. Nitrotuunimine käib nitrokütuserõhu mängimisega. Dataloggerisse peab seega iga stage kütuserõhk minema, mis 4-stage puhul on paras torujüritöö.

Tavapauk käib siis, kui segu sigalahjaks jääb ja asi megalt karpadesse tagasi lööb. Scoop lendab 10-15 meetri kõrgusele, pohui.

See pauk oli ikka korralik, mille jaoks on turvanõuded.

____________________________
_
30.01.2008 at 07:53
Sören
N2O pauk
quote:
partel:
...
Nitrotuunimine käib nitrokütuserõhu mängimisega.

...


siis mille rõhku seal reguleeritakse - kütuse või n2o?


____________________________
gts1000 & gl500 & w140
30.01.2008 at 09:50
partel
  
N2O pauk
Kütuse ikka, nitro jäetakse rahule. S.t. nitrostage kütuse.

Vaadatakse, et tiba rikas, võetakse vastaval stagel veerand naela rõhku maha. Staged lähevad taimeritega, dataloggeri analüüsi järgselt sätitakse aktiveerimisaeg paika, mis ajal teine , kolmas ja neljas tulevad. Neljas võib ka juhi poolt manuaalne olla. Vaatad, et teatud hetkel vaja rohkem jõudu, keerad järgmise stage aktiveerimise natuke varasemaks jne.

Nitro on kõige agressiivsem power-adder mootori lõhkumise mõttes, siis blower, kõige pehmem on turbo - kolb on kogu aeg surve all.

Korraliku nitrolaksuga võid mootoriploki lihtsalt pooleks lasta.


____________________________
_
30.01.2008 at 10:40 1 edit. Last edited 30.01.2008 at 10:50 by partel
cyber
N2O pauk
16-19 sekund videost, uks lendab lahti ja kutt jookseb välja.
quote:
wirx: videost pole näha, kas see tulekindel ülikondki teda päästis...juhul, kui see üldse seljas oli ;)
30.01.2008 at 11:28
tqhq.ee foorum : Vaba teema : N2O pauk  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.