Poster |
Message |
_siim_ |
zenith strombergs karpad
tekkis huvi,kas keegi on neid kunagi reguleerinud,katsetanud erinevaid õlisi ja mis on tulemused olnud?
ja võibolla teab kus/kes pakub remondikomplekte,ise kaevasin netis aga ei leidnud midagi asjalikku.
karpadeks siis Zenith-Stromberg CD25 1970-1986
3,5 V8 Carburetor (GM Buick)
. |
06.02.2008 at 20:06 |
1 edit. Last edited 06.02.2008 at 20:17 by _siim_
|
anti |
zenith strombergs karpad
Roverite V8 selle Buicki V8 sugulane. Uuri inglaste toodangust. |
06.02.2008 at 20:54 |
|
_siim_ |
zenith strombergs karpad
tean tean seda ka juba uurinud. |
06.02.2008 at 21:15 |
|
90Deville |
zenith strombergs karpad
Biltema müüb neile remontkomplekte igatahes, membraani ja midagi veel sisaldas. Volvodel-Saabidel need ka peal ju.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
06.02.2008 at 21:31 |
|
_siim_ |
zenith strombergs karpad
? miks ma küll ei leia, tihendeid müüakse mujal ka,aga komplekt peaks sisaldama võlle ja kapronpukse ,ja neid ei leia ma kusagilt |
06.02.2008 at 22:06 |
2 edits. Last edited 06.02.2008 at 22:09 by _siim_
|
90Deville |
zenith strombergs karpad
Jah, bilku komplektis neid ka ei ole, ju siis on need möeldud igaveseks...
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
06.02.2008 at 22:59 |
|
asjaarmastaja |
zenith strombergs karpad
Nende rem. komplektis ei ole jah võlle-pukse ja kui lasta neeed kusagil teha siis rahaliselt mõttekam juba uus karpa osta. Saabi foorumis sellest juttu olnud. Selles kolviga silindrikeses käib tavaliselt hüdroõli või roolivõimu õli, ilma selleta karpa ei toimi normaalselt. |
07.02.2008 at 09:58 |
|
anti |
zenith strombergs karpad
Kas sealt ei leia vajalikku? http://www.rimmerbros.co.uk/rimmer/rover/sd1/fuel |
07.02.2008 at 10:28 |
|
_siim_ |
zenith strombergs karpad
njah vaadates remo komplekti hindu (ca 1500-.ühele karpale) siis on juba mõtekam osta uued,lõpptulemus parem.
ja üldiselt tundub selline süsteem üldse jama,et üks karpa juhib nelja ja teine nelja silindrit,sisselaske kolled võiks ju ikkagi ühendatud olla,pakutakse küll V8 4 Barrel Carb Conversion Kit-e holley,Edelbrock ja weberi karpadele,hind muidugi mega,ca
20 000-.
|
07.02.2008 at 13:13 |
1 edit. Last edited 07.02.2008 at 13:22 by _siim_
|
partel |
zenith strombergs karpad
Nojah, lohutuseks, et tegijamatel on 4 karpat, iga kahe silindri kohta, s.t. poolikud Dominatorid.
Eksootika maksab, esiteks juppe pole, kui on, siis suht kehvad ning hind on väikesest toodanguarvust tingituna kirves.
Kes tahab soodsaid ja häid juppe, siis parim vastus on mõistagi SBC ja BBC.
____________________________
_ |
07.02.2008 at 16:23 |
|
partel |
zenith strombergs karpad
quote: anti: Kas sealt ei leia vajalikku? http://www.rimmerbros.co.uk/rimmer/rover/sd1/fuel
Huvitav, et väga põgusal tutvumisel olid hinnad numbriliselt sarnased Summiti omadele, tõsi rahaühik oli erinev...
____________________________
_ |
07.02.2008 at 16:37 |
|
vvt |
zenith strombergs karpad
quote: siim_pallav: njah vaadates remo komplekti hindu (ca 1500-.ühele karpale) siis on juba mõtekam osta uued,lõpptulemus parem.
ja üldiselt tundub selline süsteem üldse jama,et üks karpa juhib nelja ja teine nelja silindrit,sisselaske kolled võiks ju ikkagi ühendatud olla,pakutakse küll V8 4 Barrel Carb Conversion Kit-e holley,Edelbrock ja weberi karpadele,hind muidugi mega,ca
20 000-.
No eks kui käed istmikust välja ei kasva, siis eks selliseid asju on aretatud ennegi. Enne kui uue karpa ostmisest eufooriasse sattuda, tasub muidugi välja uurida, mida on vaja mootori käima saamiseks, lisa need düüsikomplektid, lisavidinad jne juurde, siis võid selle Summiti karpahinna kahega korrutada. Nende vanade karpadega tegelemine on üks paras nöökimine ja nad on omajagu keerulised, karpaga sissepritse ülesandeid paraku ei täida. Kuigi karpa vahetus tundub lihtne, on asja keerukam osa mootori normaalne tööle saamine ja see pole nii lihtne kui alguses paistab.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.02.2008 at 22:21 |
1 edit. Last edited 07.02.2008 at 22:22 by vvt
|
_siim_ |
zenith strombergs karpad
autol hetkel peal need 2,kuigi suht peetis juba omadega,ei pea õli ega bensiini,uusi leidsin e-bayst suht normaalse hinnaga,
see kollede ühendamine oli lihtsalt üks mõttevälgatus,asi peaks paremini tööle ka hakkama ja poleks vaja karpasi nii piinlikult võrdseks ajada,
sünkroonis tööle neid saada on vist küll paras jama,ausaltöeldes ma ei teagi mismoodi seda tegema peaks,
kus ma tean et üks mootoripool rohkem kütet ei saa kui teine??
|
07.02.2008 at 23:06 |
1 edit. Last edited 07.02.2008 at 23:07 by _siim_
|
jass |
zenith strombergs karpad
Sai discovery pealt vaadatud kudas Mark Evans endale põrnikas trike ehitas. Sellele pandi ka kaks karpat eraldi mootori pooli toitma ja häälestus käis nii, et pani pea väljalaske torude vahele kuulas kumb pool rohkem töötab vms. ja siis keeras karpasid. |
08.02.2008 at 07:56 |
|
partel |
zenith strombergs karpad
Lihtsam on küünalde järgi. Teed 400 m tõmbe, vaba, mootor seisma, peatud, küünlad välja ja vaatad kütuserõngaid. Selleks läheb vaja spets lampi, muidu ei näe sisse.
Kallim on iga silindri WBO2 + datalogger.
____________________________
_ |
08.02.2008 at 08:00 |
|
90Deville |
zenith strombergs karpad
Mingi aeg telkust näitas kuidas vanal Lambol selle vähemalt nelja karpat ühtlaselt tööle pandi. Selle jaoks oli olemas niisugune vidin mis pandi karpa peale kust öhk sisse läks, ja see siis näitas palju öhku korraga karpat läbis. Siis krutiti köigil need näidud enam-vähem samaks ja valmis. Riist ise oli mehaaniline ja ilmselt küllaltki lihtne, kuskohast neid saab ma küll ei tea.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
08.02.2008 at 08:37 |
|
partel |
zenith strombergs karpad
Noh, sportautode juurest fine tuningu nippe õppida... hehe... stock/super stock/pro stock kaader saaks kõvasti naerda nende "ülivõimsate" mootorite üle
Dünodes kasutakse ka õhulugejat, probleem on selle lag'is, kui kiirendus on 600 rpm/sek.
____________________________
_ |
08.02.2008 at 09:25 |
|
vvt |
zenith strombergs karpad
Mõnimees on ikka väsimatu oma "topfuelfunnycarbigblockbädäss" juraga? Kas sa pead seda igale poole toppima? Pange sellele Zeniti asemele mingi universaalkarpa, mille cfm on arvestatud suurtel pööretel ja juhtub kurb tõsiasi, et mootor turtsub, plärtsub ja paugub. Kogu uba on segukoonuses, mis töötab normaalselt piiratud pöörete vahemikus. Paned peale mingi 750 cfm karpa, on tulemuseks see, et madalatel pööretel on jõudu üksnes hirmrasvase segu arvelt, sest nii suur segukoonuse ava ei taga segumoodustumist madalatel pööretel. Millistest probleemist MPFI on praktiliselt vaba, kuna segu kvaliteet ei sõltu õhukiirusest.
Kunagi sai sellist lollust proovitud, mossele Volga karpa ja sõitma normaalselt see auto ei hakanudki.
Timmimisest on juttu igasugu Weberite ja Dellortode raamatus ja seda tehakse tõepoolest vaakummanomeetriga. Ilmselt töötab sama asi ka vertikaallarbussil. Igapäevaauto peab tõrkumata käivitama ja vedama normaalselt kõikidel pööretel. Jutt, et "tegijad naeravad" jms on lihtsalt mõttetu, teemaväline jura.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.02.2008 at 09:44 |
|
partel |
zenith strombergs karpad
Võiks ikka vaadata Stocki tulemus, need ei ole ju iseenesest kiired.
http://www.nhra.com/2008/events/race01/results/stk.html
Ma mõtlesin ikka seda, et seal aetakse iga hobust tikutulega taga, neist paremaid seadistajaid ja nippide otsijaid ikka annab leida.
Sportautode juures ei ole mootor kunagi primaarne olnud, seetõttu ei ole ka kuigi palju r&d'd tehtud.
____________________________
_ |
08.02.2008 at 09:59 |
|
kummel |
zenith strombergs karpad
järsku saad abi veteran prdukter ab. see on rootsi firma mis tegeleb vanemate volvodega. ise sain seal SU karpale täis komplekti koos pukside ja kõige muuga.
Neil on ka Strombergi remont kitte.
|
08.02.2008 at 11:49 |
|
Jarmo |
zenith strombergs karpad
quote: kummel: järsku saad abi veteran prdukter ab. see on rootsi firma mis tegeleb vanemate volvodega. ise sain seal SU karpale täis komplekti koos pukside ja kõige muuga.
Neil on ka Strombergi remont kitte.
Ja täpne aadress sellele on: http://www.vp-autoparts.com |
08.02.2008 at 13:52 |
|
_siim_ |
zenith strombergs karpad
400 m tõmme tundub natsa kahtlane täpsemalt tegemist siis offroad masinaga (3,5 v8) nime ei hakka nimetama.
männikul võib täitsa hätta jääda hetkel ilma aeglustita mäkketõusul esimese käiguga |
08.02.2008 at 20:29 |
1 edit. Last edited 18.12.2009 at 00:28 by _siim_
|
Lembit |
zenith strombergs karpad
quote: partel:
Sportautode juures ei ole mootor kunagi primaarne olnud, seetõttu ei ole ka kuigi palju r&d'd tehtud.
Tsiisös kraist Pärtel! Mida tead sina sportautodest? Sa oled meil ju kiirendusautode spetsialist.
|
10.02.2008 at 22:22 |
|
partel |
zenith strombergs karpad
quote: Lembit: quote: partel:
Sportautode juures ei ole mootor kunagi primaarne olnud, seetõttu ei ole ka kuigi palju r&d'd tehtud.
Tsiisös kraist Pärtel! Mida tead sina sportautodest? Sa oled meil ju kiirendusautode spetsialist.
Mis autodest jutt käib?
See ongi suhtumise vahe, sportauto on auto, milles on mingi suvaline mootor. Kiirendusauto on Mootor, mille küljes on mõned lisaseadmed: kütusepump, genekas, auto, aku jne.
Siim, aga miks selline mootorivalik, keegi sundis või?
____________________________
_ |
11.02.2008 at 07:47 |
|
90Deville |
zenith strombergs karpad
Ma usun, et selle mootori valiku tegi tema eest ära Land Roveri firma kunagi, ilmselt tegu Rangega. Isegi kunagi nende karpadega jebinud, kui korras olid siis läks edasi vägagi hästi. Siis aga mingi hetk hakkasid nöökima ja ei mäletagi mis löpuks sai. Bensupump vaata ka üle, mul oli sellega ka mingi kala.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
11.02.2008 at 08:33 |
|