register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?  
Poster Message
Taurus_93
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Pealkirjas kõik õeldud. Praegune AWD Subaru Outback valmistas pettumuse, kuna talve meil enam ei ole. Bike Tallinnas liiga ohtlik(see on olemas muidu). Seega peaks leidma mingi põneva masina. Silma jäänud Corvette aastatest u 92-96. Kas on võimalus, et kulutades selle ostuks ja esialgekseks mahlade ja kulvosade vahetuseks umbes 130 kilo, saab sellest pühapäeva auto. Remontida mulle autosi meeldib, aga see ei oleks selle auto eesmärk. Läbisõit saaks olema umbes 10-15 k km aastas ja seda ajal, mil ei pea kasutama talverehve. Tegelikult ei tahaks üldse sellele peale esimest hooldust raha sisse panna jupidesse. Chrysleriga oli väga pos kogemus, ei lagunenud ega midagi lihtsalt oli tehase poolt juba ligadi-logadi masin. Auto peaks olema tehsekorras ja mingit lisa hp teemat arendama ei hakka. Kas selliste nõudmistega on reaalne, et antud masin vajab ainult bensiini ja korralist hooldust?
Searchides leidsin ühe huvitava lause... auto pidi jubedalt nagisema ja läbipainduma? Just antud autode omanike reaalseid kogemusi ootaks...
Seda et Corvette on hea talveauto ei ole vaja tõestada.
Täname:)

____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6
14.02.2008 at 12:35
Saemees
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Pealkirjas esitatud küsimusele ei saa kahjuks vastust anda, kuna endal selline mänguasi müügis ja selle asjaolu tõttu minu vastus (MUIDUGI ON!!!) ei ole Sinu suhtes aus. Kui aga rääkida tavahooldusele lisanduda võivatest kulutustest, siis ei erine vette tavaautost küll millegi poolest. Kui, siis asjaolu, et õli peaks tihemini vahetama (5000 km). Ise vettet omanud praeguseks täpselt aasta ja (~100000 km läbi sõidetud) erinevust olen märganud vaid tagavaatepeegli nurgas iseenda totakalt-rahulolevalt naeratava lõusta näol! Mingit "jubedat" läbipaindumist ja naginat pole täheldanud, küll aga kostab kuskilt tagantpoolt sellist imelist urinat, mis tegelikult üsna kena kuulata on...
Kui huvi, tule kuula ise.

Tarmo
50 38636

____________________________
Dodge RAM 1500 '10
Cadillac CTS '08
Bobcat S175
14.02.2008 at 13:13
peep
 
Moderator
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Need autod on 12-16 aastat vanad ehk võivad olla elus palju kogenud. Normaalses korras auto ei paindu ega kolise aga samas võid saada ka sellise rondi, kus kõik jupid on oma ressursi ammendanud. Viimase tõenäosus on eriti suur, kui vaatad odavama otsa autosid.

Sõites 15 t. aastas on väga tõenäoline, et saad hakkama vaid korralise hooldusega ja jooksu tagarehvidega aga kui sõita see 15t. mitu aastat järjest, siis vana auto puhul on suht. kindel, et üks või teine asi vajab tegemist. Näiteks nõrgad kohad on veepump ja jagaja(optispark). Need kahepeale kokku olid vist ca. 20 t. ehk selle rahaga peaksid igaks juhuks arvestama aga ühe võimsa ja ilusa sportauto ekspluateerimise juures on see ju kommiraha tegelikult.

Ma pigem ei soovitaks seda autot osta, sest sellised mänguasjad on ettearvamatud oma rahanõudmise suhtes. Oleks ju loll lugu, kui suure raha eest ostetud Vette seisab akna all ja enam raha pole, et näiteks rikkiläinud automaatkast parandada või kokkujooksnud mootor ümber lappida. Kui mõistuse häält kuulata, siis sobiks sulle paremini mõni ökonoomne ja töökindel garantiiga auto, sest ettearvamatuid kulusid sellel pole. Samas, kui mees midagi tahab, siis ta ju peab seda saama, või kuidas see oli ?:D
14.02.2008 at 16:07
anryo
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Kõige odavamat pakkumist valides on suur oht, et resurss on otsakorral, sest miks ta muidu odavam on kui konkurendid? Ehk, tasub osta siis, kui nii-ehk-naa on plaanis autot ehitama/modifitseerima hakata. Kõigil muul juhul tasub osta kallim (ja aravatavast ka paremas seisukorras olev) masin, sest ise juppe vahetades tuleb see kallim.

NB! Kohe-kohe peaks vist müüki tulema üks C5 Vette (manuaalkastiga!!!), mis hiljuti vastu seina sõideti ja peale seda taastamiseks maha müüdi. Kuna auto oli ÜPRISKI segi, siis suure tõenäosusega seda sirgeks ei saadagi. Seega, olge tähelepanelikud manuaaliga C5 suhtes, neid liigub vähe!

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
14.02.2008 at 16:51
vvt
  
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
130K Corvette eest on kahtlaselt odav. Korralikud 4 gen f-kehadki on 100K kandis hinnaga. Mine sa tea, kontrolli korralikult üle, võibolla on normaalne. Kuigi illusioone teha ei maksa, sugugi ei imesta kui sellel autol vajub natukese aja pärast mootor ja/või käigukast laiali. Kui kohalikud kuliibinid on mootori kallal käinud, nt nukkvõlli vahetanud, võib sealt kõike oodata.

Edit: nagin salongis on seal pigem materjali kvaliteet kui mingi suurem häda - st ei näita veel midagi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.02.2008 at 17:54 1 edit. Last edited 14.02.2008 at 17:57 by vvt
Saemees
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
quote:
vvt: 130K Corvette eest on kahtlaselt odav. Korralikud 4 gen f-kehadki on 100K kandis hinnaga. Mine sa tea, kontrolli korralikult üle, võibolla on normaalne. Kuigi illusioone teha ei maksa, sugugi ei imesta kui sellel autol vajub natukese aja pärast mootor ja/või käigukast laiali. Kui kohalikud kuliibinid on mootori kallal käinud, nt nukkvõlli vahetanud, võib sealt kõike oodata.

Edit: nagin salongis on seal pigem materjali kvaliteet kui mingi suurem häda - st ei näita veel midagi.
Eesti vette-turg on muidugi üüratu. Kui mõni mees (tavaline inimene) ei soovi ratsa rikkaks saada, vaid üritab oma mänguasja alla maetud raha osaliseltki tagasi saada, siis on kohe kahtlaselt odav??! Teine mees (elukutseline automüüja) punnitab samasugust ja sama hinnaga asja 200K-ga juba pikemat aega müüa ja kohe: respekt, vot see on hea auto, osta see- seda on ideaalses korras ja seda pole kuliibinid näppinud, mootor tipp-top j.n.e. Pehmelt öeldes kummaline mõttekäik.

____________________________
Dodge RAM 1500 '10
Cadillac CTS '08
Bobcat S175
14.02.2008 at 20:02
Vanaisa
  
Moderator
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Tahtsin just sama nentida - endagi käest on korra-paar küsitud, et miks sa nii odavalt müüd, et kas midagi katki? :D
Selgita siis inimestele, et müüd õiglase hinnaga, mitte ei pane tala vahele kust siis mõnuga allatingimisruumi saab.


____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
14.02.2008 at 20:18
hunt
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Olles ka natukene Vettedega kursis julgeks oma nokakese kah lahti teha.
Vette suurim miinus igapäevaautoks on see, et tal on ainult 2 istekohta - rohkem ei ole, ega tule.
Kui pole häiriv asjaolu - siis anna aga tuld !
Olen sel nädalal kahte C6- t liikumas näinud, küll need vanemadki talveautoks sobivad.
Mingi LT või LS mootoriga Camaro oleks muidugi nii mõneski mõttes praktilisem, kui juba sport(liku) auto kasuks otsustanud oled.
Siin keegi just pakkus alla 100 tuhi 99 LS Camarot. Oli vist mingite iluvigadega, aga need ju ravitavad.



____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
14.02.2008 at 20:40
anryo
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
quote:
Vanaisa: Tahtsin just sama nentida - endagi käest on korra-paar küsitud, et miks sa nii odavalt müüd, et kas midagi katki? :D
Selgita siis inimestele, et müüd õiglase hinnaga, mitte ei pane tala vahele kust siis mõnuga allatingimisruumi saab.

Mina kirjutasin, et ON SUUR OHT - mitte ei on kindlasti raibe. Ehk, odavama hinna puhul tasub selgeks teha, miks on odavam, selleks on kindlasti põhjus. Levinumad variandid on, et kas on kiire või tahab saada remonti. Loogish ju. :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
14.02.2008 at 21:04 1 edit. Last edited 14.02.2008 at 21:04 by anryo
Fredy.ee
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
130 000 eeki eest sa korraliku 92- vetti küll ei saa. Saad rimaka mis vajab väljast, seest ja kapoti alt nokitsemist. Parem kogu raha ja osta korralik asi. Muidugi korralik on suhteline mõiste - mis minu jaoks on täielik ront võib sinu jaoks olla ideaalses korras auto - inimeste nõudmised on erinevad. Eks ise pead planeerima oma asju. Kui meeldib ja on hädasti vaja siis peab ostma.
Eestis 4-5 inimest kasutavad vetti igapäeva sõidukina aasta ringselt ja on rahul

Anryo ära too C5-te teemasse kuna see on alates 200+ tuhat.- kõik manuaal kastiga autod pole rongialused.

Näita mis autoga tegu oleks asi palju lihtsam soovitada.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
14.02.2008 at 21:05 2 edits. Last edited 14.02.2008 at 21:13 by Fredy.ee
anryo
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
quote:
chevymees:Anryo ära too C5-te teemasse kuna see on alates 200+ tuhat.- kõik manuaal kastiga autod pole rongialused.
Ma tõin selle seepärast siia, et KONKREETNE väga segi sõidetud auto oli manuaalkastiga. Mitte selles mõttes, et manuaalid ise kuidagi halvemas olukorras oleks. See auto oli punane, kui õigesti mäletan.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
14.02.2008 at 21:13 2 edits. Last edited 14.02.2008 at 21:14 by anryo
Indrek_S
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
130-ga võid ehk saada äsja värvitud, seest-väljast nokitsetud, ja spoileri ringiga camaro. Tuleb vaid omanikule pakkumine teha ;)

uuema otsa v6 mootoriga pole mõtet nillida. Mootori vahetus on kirves ja keegi ei taha seda eriti osta kah(hobiauto ostja jaoks mõttetult lahja, tavakasutajale mõttetult suur mootor)

____________________________
not done until it's done
14.02.2008 at 21:18 1 edit. Last edited 14.02.2008 at 21:21 by Indrek_S
fire83
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Eks ta ole - kui maksab vähe, siis on raibe, maksab palju - siis jälle kallis. 2 paari istmeid pole, garantiid pole, ökonoomsust pole. Elu sakib. Aga mida siis veel Corvette`st tahta? Kõik eelpoolöeldu on ju õige ja see teebki asja lahedaks.
Ja kallis hind ei garanteeri ka head diili automaatselt.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
14.02.2008 at 21:24 2 edits. Last edited 14.02.2008 at 21:27 by fire83
vvt
  
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
quote:
Saemees: Eesti vette-turg on muidugi üüratu. Kui mõni mees (tavaline inimene) ei soovi ratsa rikkaks saada, vaid üritab oma mänguasja alla maetud raha osaliseltki tagasi saada, siis on kohe kahtlaselt odav??! Teine mees (elukutseline automüüja) punnitab samasugust ja sama hinnaga asja 200K-ga juba pikemat aega müüa ja kohe: respekt, vot see on hea auto, osta see- seda on ideaalses korras ja seda pole kuliibinid näppinud, mootor tipp-top j.n.e. Pehmelt öeldes kummaline mõttekäik.

Minuarust on kummaline mõttekäik, et kui auto on odav, siis on tegemist omanikuga, kes üritab oma remondiraha osaliselt tagasi saada. Sellised omanikud, kulla sõber, esinevad muude suhtes vahekorras 1:100-le. Üldreeglina on kõvasti odavam auto ka kõva rape ja müüakse teda põhjusel, et ei jõuda/ei raatsita parandada. Ja nagu ma kirjutasin, mine ja kontrolli üle, äkki on (suht) korralik. Kuid 90-l juhul 100-st seda ei juhtu. Üpris universaalne tõde.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.02.2008 at 14:43
Taurus_93
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Heh, tänan vastuste eest...

Siin lõpupoole kirjutajad vist ei ole lugenud läbi mu esimest posti. Garantiiga, tuttuus, igapäeva, talve, vaba-aja, mitte väga õko(2.5 Subaru Outback, pidev nelivedu) auto on olemas. Bensiinikulu ei ole ostmisel tegur. Minu jaoks oli tähtsaimiaks teguriks remondi/sõitmise suhe. Vaadates turgu natuke nüüd saan ise ka aru, et siin ikka umbes 160k hakkavad C4 (ainult automaat sobib)corvette hinnad. Camaro/Firebird ei ole see mida soovin. Tundub et tuleb ikka bike sel suvel veel hoida.
Minu ameerika auto kogemused on siiani olnud sellised, et kui keegi ütleb, et see asi on sellel autl nõrk koht, siis minul on need kõik ka ära lagunenud sealt, lisaks muudele probleemidele. Aga sõita on hea. Subaru saigi seepärast ostetud, et peale 300M ei olnud enam mitte ühtegi uut(just uut, sest mul oli siiber sellest lagunemisest) ameeriklast, mida osta. Kui väljast isegi enamvähem siis seest ikka ei kannata kriitikat. Minu arvamus. Nüüd ikka tahaks ameeriklast tagasi aga hing on helleks tehtud.

86 Taurus, käigukast, mootor jooksid kokku, aju põles maha.
89 Taurus 2tk, käigukast 2x jooksis kokku.
93 Taurus, käigukast jooksis kokku.
00 Chrysler 300M, mootor jooksis kokku.

Ühtegi autot ei müünud katkisena, vaid kõik tegin korda... Kui te peaksite märkima, et Corvettel on mingi tüüpviga, siis ma olen kindel, et mul sellega tegeleda tuleb.
Jääb mulje, et võitlen iseendaga:)

____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6
15.02.2008 at 14:52 1 edit. Last edited 15.02.2008 at 14:52 by Taurus_93
IceUul
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Corvettel pole tüüpivigu...
Aga üldiselt pigem saaks heas korras c4 umbes 200 000.- eest, selle 130k eest saad päevi näinud c4, mis vajab väikest remonti. Isegi parimal juhul ma arvan ei saa sa selle raha eest heas korras c4-ja. Aga nagu sa ütlesid, et remontida viitsid... siis nagu ka probleemi pole. Tähtis oleks auto ikka enne üle vaadata, et käigukasti osa ja mootor korras oleksid.

Ma eesti c4-sid pole eriti uurinud, aga saksa omadega on nii umbes, et ... 80k eest saab hullu retsitud c4, 130k eest saab normaalses seisus auto, 180k eest saad korraliku, heas seisus. Ja 230k eest saad väga heas seisus auto, mis näeb välja nagu uus.

Ma ise enda oma tõin saksast ja Eestis polnd midagi saada sellel ajal, Saksas sai igas seisus autosid uuritud ja jõudsin järeldusele, et mõistlikum on osta juba korralik masin.
15.02.2008 at 16:11 1 edit. Last edited 15.02.2008 at 16:15 by IceUul
vvt
  
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Minuarust on Eesti oludes mõtet osta teadlikult endale vigane auto ainult siis, kui sul endal mutrivõtmed peos püsivad. Trööbatud autol on tavaliselt viga veas kinni ja igasugu välja ujuvaid pisiasju iga natukese aja taga parandamas käia hakkab väga närvide ja rahakoti peale. Kui ikka üks asi on käest ära lastud, siis vigu tuleb sul kõrvaldada summutist armatuuripirnideni. On üsna selge, et kui mainstream maksab 200K, siis 130K peab panema silmas hoiatustule põlema. Kui 130 on "oma hinda väärt" - st tuhvliks sõidetud, siis sinna laod puuduva 70K ilusti sisse ja tuleb veel puudugi. Eriti kui töökodades käima pead. Närvikulu veel peale selle. Ehk kokkuvõttes- kontrolli hoolega ja ära eufooriasse satu.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.02.2008 at 16:33
_martin_
  
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Mõned mõtted:

1) Otsi mõni korralikku LT1 C4 omav lahke kodanik ja palu võimalust natuke autot proovida (nii linnas kui maanteel), võibolla ei meeldi see auto üldse, näiteks linnas ei ole temaga väga mugav sõita, sest jäik ning madal auto ning halvad teed ei moodusta just parimat kombinatsiooni. Samuti ei ole sel autol manööverdamisvõime kõige parem, tõsi traction control off ning gaasi andes on võimalik ka koha peal kiiresti ringi keerata.

2) Ühte tüüpviga Peep tegelikult mainis, ehk siis Optispark, see peaks eelkõige murelaps olema 92-93 C4 puhul, hilisematel pandi minu teada ventileeritav Optispark.

3) Samuti tasuks paika panna, kas osta automaat või manuaal. Automaadil on nimelt nõrgem tagasild (Dana 36), samas kui manuaalidel on Dana 44, mis kestab päris korralikult (nagu näha Anneli Sangernebo 500hp C4 pealt). Samas kui slikkidega kiirendama ei lähe, siis ei ole silla vastupidamisega arvatavasti probleeme.

4) Siis veel tasuks, juhul kui tegemist on reguleeritavate amortidega isendiga, üle vaadata, et need korrektselt toimivad, vastasel juhul on kaks alternatiivi, kas panna uued reguleeritavad (kallid) või tavalised (vähem kallid).

5) Küündalde vahetus on sellel autol päris vaevarikas ettevõtmine, kuna ruumi nimetatud töö tegemiseks on kapoti all väga napilt.

6) Hinna koha pealt ei ole enam väga täpselt hetkeolukorraga kursis, aga aasta-paar tagasi olid suht korralikud LT1 C4 saadaval u. $12k eest. Kui aga näiteks '96 LT4 soovid, siis see oli tublisti kallim. Samuti on convertible omajagu kallim kui Coupe.

7) Tagumiste punaste suunatulede kollaseks ümberehitamine on ka vaja ette võtta kui USA-st lased tuua.

Aga muidu julgeks LT1 C4 soovitada küll, igati tore auto, püüab pilku ning piisavalt kiire ka, et tavaelus kellelegi jalgu ei tohiks jääda.

Soovitaks sellel foorumil mõnda aega silma peal hoida, minu arust on siin tihtipeale päris korralikke pakkumisi:
http://forums.corvetteforum.com/zeroforum?id=54

P.S. 130k eek-i eest (auto hind, transa, toll, 18% km ning esmane hooldus) ei usu mina ka, et korralikku LT1 C4 saab. Ei Eestist ega USA-st.


____________________________
'97 Mark VIII
15.02.2008 at 17:03
Tank1
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
quote:
Taurus_93: Heh, tänan vastuste eest...

Siin lõpupoole kirjutajad vist ei ole lugenud läbi mu esimest posti. Garantiiga, tuttuus, igapäeva, talve, vaba-aja, mitte väga õko(2.5 Subaru Outback, pidev nelivedu) auto on olemas. Bensiinikulu ei ole ostmisel tegur. Minu jaoks oli tähtsaimiaks teguriks remondi/sõitmise suhe. Vaadates turgu natuke nüüd saan ise ka aru, et siin ikka umbes 160k hakkavad C4 (ainult automaat sobib)corvette hinnad. Camaro/Firebird ei ole see mida soovin. Tundub et tuleb ikka bike sel suvel veel hoida.
Minu ameerika auto kogemused on siiani olnud sellised, et kui keegi ütleb, et see asi on sellel autl nõrk koht, siis minul on need kõik ka ära lagunenud sealt, lisaks muudele probleemidele. Aga sõita on hea. Subaru saigi seepärast ostetud, et peale 300M ei olnud enam mitte ühtegi uut(just uut, sest mul oli siiber sellest lagunemisest) ameeriklast, mida osta. Kui väljast isegi enamvähem siis seest ikka ei kannata kriitikat. Minu arvamus. Nüüd ikka tahaks ameeriklast tagasi aga hing on helleks tehtud.

86 Taurus, käigukast, mootor jooksid kokku, aju põles maha.
89 Taurus 2tk, käigukast 2x jooksis kokku.
93 Taurus, käigukast jooksis kokku.
00 Chrysler 300M, mootor jooksis kokku.

Ühtegi autot ei müünud katkisena, vaid kõik tegin korda... Kui te peaksite märkima, et Corvettel on mingi tüüpviga, siis ma olen kindel, et mul sellega tegeleda tuleb.
Jääb mulje, et võitlen iseendaga:)

Tervist.Vaadates su seniste autode listi,siis jah subaru on kõige töökindlam.Libausakad(esivedu v6 motoga) lihtsalt lagunevadki ära.Tauruse elektrist ei maksa rääkidagi.Ja üldse esivedu meie teedel.....
Töökindluse mõiste selgitab ju lahti lihtne füüsika-loogika.Mis liigub see kulub.Loomulikult on tagasillaveoga vähemalt 5.0V8 motoga autod töökindlamad kui poole väiksemad/nõrgemad autod.
Ega see,et sa 200k eest endale 10a. vana vette ostad,ei anna mingit garantiid 130k vette vastu.Kallim hind ei kaitse sind selle eest,et atm kast lihtsalt ühel suvalisel päeval töölepingu üles ütleb.
Ühelgi kasutatud autol pole mingit garantiid.Pole olemas sellist autot,mis tahab ainult bensiini ja kõik.Remonti tahavad KÕIK autod.Küsimus on lihtsalt hinnas.Mõnel remont kallim ,mõnel odavam.
Hing on hellaks tehtud-astud 4 korda järjest samasse ämbrisse(ford taurus).Ja craisler veel otsa?

Mu mõte on selles,et KÕIK AUTOD LAGUNEVAD.VAJAVAD REMONTI.TEEVAD HINGE HELLAKS.
Kui sulle meeldib konkreetne auto,siis lase käia ja osta see lihtsalt ära.Sinu küsimus vette tüüpvigade kohta ei aita sind kuidagi selle reaalses pidamises.Vastused veel vähem.Omal nahal saad tunda,siis on alles asi täpselt selge.
Seniks edu otsingutes ja no hard feelings.

16.02.2008 at 11:01
mrtn
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
quote:
Tank1:Libausakad(esivedu v6 motoga) lihtsalt lagunevadki ära.Tauruse elektrist ei maksa rääkidagi.Ja üldse esivedu meie teedel.....
Töökindluse mõiste selgitab ju lahti lihtne füüsika-loogika.Mis liigub see kulub.Loomulikult on tagasillaveoga vähemalt 5.0V8 motoga autod töökindlamad kui poole väiksemad/nõrgemad autod.


see on nii loll jutt, et mul hakkavad hambad valutama. ainuke õige väide selle tsiteeritud jutu juures on "Mis liigub see kulub".

"meie teedel" lagunevad sitalt projekteeritud autod. veoskeem, kere-mootori suurus või ameerika päritolu ja alates 5.0 V8 ei ole mingi näitaja. "meie bensiiniga" on jama ja vilets kütusekulu sitalt projekteeritud ja hooldatud autodel. autod, mille tootja tehnilises ja loovmeeskonnas on koolitatud, motiveeritud insenerid ja roolis kurrulise ajuga juht, ei lagune ka 200 000 km läbimise jooksul ühestki otsast ja ka pool miljonit km pole mingi väljakutse.

ühesõnaga - su 5.0 V8 haip, konföderatsioonilipu lehvides, ühest teemast teise ei baseeru mingilegi reaalsele kontaktile reaalse eluga.
16.02.2008 at 12:35 1 edit. Last edited 16.02.2008 at 12:36 by mrtn
fire83
 
Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?
Kisub kõrvale, aga kordame üle, et mootori eluea pikendamise olulisemateks komponentiteks on kindlasti korralikud korralised hooldused (õli, küünlad, filtrid) ja korralik jahutussüsteem. Edasi on roll ka sõidustiilil.
Ma võin eksida ja lipuga vehkida, aga ma USUN, et kui mootor on suur ja tugev ja mõeldud kiiresti/sportlikuks sõitmiseks, siis peab see mootor paremini vastu harilikul kasutamisel kui pisem mootor, mis on kokku pandud nõrgematest juppidest eeldusel, et sellest mootorist ei taheta palju välja võtta. Paraku on aga nii, et väikese mootoriga "peenestatakse, turbotatakse ja NOSsitakse" aetakse pöörded lakke, et kuidagi rahulikult popsuvast V8-st mööda punnitada ja nii need tillud motod lähevadki.

Edit: Meie kliimas on imho väikesel motol ehk suure ees ainult see eelis, et väike läheb kiiremini soojaks.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
17.02.2008 at 19:12 1 edit. Last edited 17.02.2008 at 19:19 by fire83
tqhq.ee foorum : Autod : Kas Corvette hinnaga u. 130000k eek on mõistlik mänguasi?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.