Poster |
Message |
silver240278 |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Tere. Nagu talvel ikka, kipuvad igasugused viirused külge tulema( no eriti siis kui profülaktika puudub). Mina sain külge V8 nimelise viiruse, kuna igapäevane kokkupuude sellise tervisetapjaga, nagu 2,5td VW. No ja nüüd pean saama(millal siis veel kui mitte noore mehena) V8 omanikuks. Ja mitte lihtsalt V8, vaid natuke kõrgema kliirensiga V8, et metsaradadel kõhtu ära ei hõõruks. Jeep LX`iga on põgus kokkupuude olemas(proovisõit tehtud), samas infot eluka kohta vähe. Masin meeldis, kuid samas ei tea kütusekulugi(no maanteel 13l/100,aga linnas?). Teisalt meeldib ka Silverado(lühem versioon). Kuskohast leiaks auto kohta rohkem infot(tehnilisd andmed) ja ehk mõni omaniku kommentaar hoolduskulude kohta. Kumb on tõsisem masin ronimiseks(kardan, et Jeep, aga jääb Silverado väga palju alla?), sõidumugavus tavaoludes- no Jeep raputab nagu maastur ikka.
Oleks kena kui leiaksite aega vastata.
Lugupidamisega Silver |
16.02.2008 at 21:54 |
|
raimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Kui on tegu 5.9 mootoriga siis on pigem tegu ZJ mudeliga mida toodeti ainult 98-ndal aastal. Kütusekulu 5.9-l on maanteel pigem 18 mitte 13 ja linnas 22. Suure osa autot puudutavast infost leiad siit: http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/index.htm
Selles osas eksid sa kindlasti, et ZJ raputab. See on rohkem mugav ja mõnus õõtsumine. Metsas saab ZJ väga hästi hakkama, kasutaja Reimo oskab kindlasti sellest rohkem rääkida. |
17.02.2008 at 02:36 |
|
reimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Mida konkreetselt Sa Silverado all mõtled? Minule seostub hetkel Silverado Chevy kastika parema varustustaseme tähistusega (läbi erinevate aastakäikude, seega üsna erinevate mudelitega tegu). Kui Sa tahad saada suht-koht sõiduautolikku mugavust ja samas arvestatavat maastikusuutlikkust (kommentaarid inimestelt, kes pole Grandiga kunagi mudas käinud, võiks jätta siinkohal postitamata) siis on ZJ kindlasti parem valik. Kütusekoulu ei oska 5,9 isendil kommenteerida, 4 liitrisega tuli igapäevaselt linnas tööl käies keskmine ca 12,5-13, aga see 90% tagaveoga, 1,5 korda suurem mootor pideva neliveoga kulutab kindlasti rohkem, aga seda rohkem on ka sõidumõnu. Kui vaja tööriista ja väga sügavalt läbi muda ronimise riistapuud, siis on täisraamil kastikas töenäoliselt parem valik, eks Jaak oskab ehk seda kommenteerida (ja tema oma hetkel lausa müügis).
V8 Grandiga (küll 5,2) maastikul liikumise kohta võivad ilmselt kogemusi jagada 4x4.ee fooumist kasutajad V6rrimees ja Einar1.
Ja neile inimestele, kes tahaks siia kohe kirjutada, et "Grandil pole läbivust ollagi, ma istusin 15 cm lume see kinni" infoks, et kuni ´95 Limited versioonil ei olnud vahekastis lukku isegi aeglusti puhul, ning mingid asfaldimustriga talverehvid mis enamasti neil autodel kipuvad all olema, ei aita ka eriti läbivusele kaasa. Istusin isegi esimeste talvedel paar-kolm korda kõhupeal lumes, hiljem loobusin talverehvi kasutamisest ja asi paranes tuntavalt. Tõsisemaks metsas käimiseks tuleb looulikult teha kompromisse maantee omaduste arvelt (tõste ja mudarehv ei tee just asfaldisõitu paremaks), aga kui tahtmine lihtsalt kehvemaid metsateid sõita ja vahel mõnel leebemal safaril käia, ajab viisakas A/T rehv asja ilusti ära.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
17.02.2008 at 12:25 |
|
Timo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
endal 4,0 GC Limited 93.a. väga korralik isend. metsas olen nats käinud, aga ega ta mingi metsik ronija ei ole, muidugi endal peab mäistus peas ka olema, aga tehaseseades ei ole temaga metsas lõbus. kui rehvi all ei ole, siis ei roni ükski auto. originaalis 225/75 rehv ja no ei olnud selline tunne, et maastur oleks olnud. vahepeal olid all BF Goodrich all terrain 31x10,5, ja no nendega kannatas ikka juba metsarada sõita, sest auto kliirens tõusis ca 8 cm. muidugi oleneb ka, mida keegi metsa all mõtleb. kui tahad seenel käia, või nii, siis saab ikka väga ilusti hakkama, aga kui lähed selle plaaniga metsa, et tahaks korralikku offroadi sõita, siis ega eriti ikka ei saa, ja GC pole selle jaoks mõeldud. ta ei ole ju isegi täisraami peal auto. oleneb aastast, aga üldjuhul roolikarp kulunud ja maanteel peab saagima koguaeg, kuid sellega harjub.
Üldiselt tegu parima hinna/kvaliteedi/varustuse suhtega autoga, sest selle raha eest teist sellise varustusega autot ei saa. eelistada tasuks 5 astmelist vahekasti (selectrack oli vist), kütusekulust suvel paar liitrit maas kohe. seest mugav ja väga vaikne auto, koos igasuguse mugavusvarustusega.
Muidugi ise eelistaksin silveradot, kuigi ma ei saa aru, miks sa silveradot mainid, sest see ju kastikas, pigem ikka blazer siis.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
17.02.2008 at 12:40 |
|
silver240278 |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Silverado all pean silmas sellist isendit:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/709/auto_php-id=460709-www_auto24_ee.html
Ehk teab isegi selle auto kohta täpsemalt?!
PS. Kus seda Jaagu autot näha saab? See lx on tähistab antud isendil ilmselt lux versiooni(sisu on ikka tublisti soliidsem). |
17.02.2008 at 16:34 |
1 edit. Last edited 17.02.2008 at 16:36 by silver240278
|
Suur Irokees |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
quote: raimo4x4: Kui on tegu 5.9 mootoriga siis on pigem tegu ZJ mudeliga mida toodeti ainult 98-ndal aastal. Kütusekulu 5.9-l on maanteel pigem 18 mitte 13 ja linnas 22.
Maantee 18? Pidevalt 150km/h lennates ehk. Või tõste+mudakummidega ringi lastes. Minu stock LX-l on viimase 6000km keskmine (maantee+linn) 18.3. Niipalju kui jälginud olen, on maantee pigem 12-14 ja linn 20-25. Peamine mõjutaja muidugi sõidustiil.
quote: silver240278:ehk mõni omaniku kommentaar hoolduskulude kohta
Bensiini nõuab euro 5.9 mootor vähemalt oktaanarvuga 98. Nõrgaks kohaks on 249 vahekastil viskosidur, mille koolemistõenäosus kasvab iga ~150K ületanud kilomeetriga. Tunnuseks täielikult väljapööratud esirataste kraapimine pööretel. Uue siduri hind ca $500+tööraha. Teine tüüpviga võib olla ulguv tagasild (ilmneb maanteekiirusega liikudes).
Kulude pool sõltub paljuski eelmise omaniku hoidmis- ja hooldusdistsipliinist. Enda oma korrashoid nõudis eelmine aasta ca 15K.
quote: silver240278:no Jeep raputab nagu maastur ikka
Raputamiseks ei saa selle masina pehmet õõtsumist küll nimetada.
quote: silver240278:Kuskohast leiaks auto kohta rohkem infot(tehnilisd andmed)
http://www.theautochannel.com/vehicles/new/reviews/1998/solo9742.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Cherokee_5.9
http://www.4freeimagehost.com/show.php?i=cdf6b0c73aa8.jpg
http://www.nagca.com/grandtech/52and59comparison.htm
FAQ http://www.jeepforum.com/forum/showthread.php?t=150055
http://www.jeepsunlimited.com/forums/forumdisplay.php?f=17
|
17.02.2008 at 17:01 |
1 edit. Last edited 17.02.2008 at 17:11 by Suur Irokees
|
reimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
LX tähendab Grand Cherokeel tippvarustuses mudelit mida toodeti ainult ´98. See on ka ainus 5,9 mootoriga ZJ. Seega, kui soov osta 5,9 mootoriga isend, siis jäävad aastanumbri ja vahekasti valikud ära (räägime ikka tehasekonfidest, ise tehtud kombinatsioonid on omaette teema).
See Sinu poolt viidatud kastikas ilmselt ei sobi ka seenele minekuks, selle rehvi ja spoileriga on tegu ikka puhta asfaldiautoga
Mis puutub Jaagu kastikasse, siis seda muidugi igapäevasõiduks juba suht ebamugav ilmselt kasutada, aga vaata kas siin turu all või siis kindlasti oli 4x4.ee foorumi turul (seal kasutaja jr) info üleval. Vaata 4x4.ee foorumit, saad ka ise veenduda, kas Grand kõlbab ainult seenel käimiseks või on tast siiski rohkem asja
Eelmise aasta MudDragi rajal sai minu tol hetkel puhtal tehasekonfis (tegelikult väsinud vedrude tõttu vast kehvemgi) grand oma keskpärase 235/75R15 AT rehviga hakkama küll.
Edit: tundub et Jaak enda oma müügist maha võtnud, või nägin ma seda kuulutust üldse unes...
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
17.02.2008 at 17:18 |
1 edit. Last edited 17.02.2008 at 17:59 by reimo
|
silver240278 |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Tere taas. Alustasin vist oma murega valest otsast st. oleksin vist kõigepealt panema autod, mis südames ärevust tekitasid Jeep siis selline:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/857/auto_php-id=406857-www_auto24_ee.html
Käisin proovimas ja jättis väga hea mulje, salong 5+ ja praeguse omaniku jutu järgi(tõestuseks ka tööde arved) väga korralikult hooldatud isend. Ainuke mis juba kolmanda auto juures märkasin- tagaluuk ei püsi üleval.
Kindel on soov lasta ostes paigaldada 4. põlvkonna gaasiseade. Elukaaslase 4.7se mootoriga Grand Cherokeel on peal ja töötab, ptüi, ptüi, ptüi, laitmatult.
Ega Jaagu auto see pole:
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_172
Antud autol on ka mitteaktiivne kuulutus, kuid mõningatele küsimustele vastust pole veel saanud.
PS. Sõiduk oleks kasutamiseks peamiselt siiski nädalavahetustel, kuna nädala sees sõidan tööautoga, mistõttu üritan pigistada kütusekulu koha pealt ka natuke silma kinni. |
17.02.2008 at 18:22 |
2 edits. Last edited 17.02.2008 at 18:26 by silver240278
|
Tim |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
See on Jaagu Chevi. |
17.02.2008 at 18:35 |
|
reimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
See, et tagaluuk alla kukub, on 10 aasta vanusel autol suht normaalne, vahetad amordid ära ja asi korras. Oli mul millagi tööauto Mazda 323, millel amordid koolesid ca 2 nädalat pärast garantiiaja lõppu.
Jaagu auto unusta antud kontekstis ära, ma poleks pidanud seda üldse mainima. Tal militaarkastikast ehitatud tõsine metsaauto. Tõin ta siia teemasse pigem seetõttu, et, kuna ta ühte Chevy kastikat üsna tõsiselt ehitanud on, oskab ta nende häid ja halbu külgi paremini kommenteerida.
Aga kui auto ikkagi nädalavahetuse kasutusse läheb, kas siis gaasiseadmel suurt mõtet on?
Nädalavahetuse autol tuleks arvestada kütusekulu pigem aastas või kuus kui 100km kohta. Eks Sa ise mudugi tead, palju läbi sõidad, aga kalkuleeri see asi läbi, enne, kui suurt investeeringut teed, autot müües seda suure tõenäosusega tagasi ei saa.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
17.02.2008 at 18:40 |
|
silver240278 |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
quote: Tim: See on Jaagu Chevi.
Jaagu auto unustasin nüüd ära
Üks küsimus veel(no neid tuleb vist ikka rohekm edaspidi)- nimelt, kas nn kängururaud maasturi ees mingil moel on ennast õigustanud ka(ma mõtlen, kellel see olemas on) või on suuresti tegemist ka nö iluasjaga...? |
17.02.2008 at 18:53 |
1 edit. Last edited 17.02.2008 at 19:17 by silver240278
|
reimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Enamasti ikka iluasi, mis ründenurka tugevalt kehvemaks teeb. Ja kui ta veel kehvasti kinnitatud ka on, siis võib väiksema kõksu korral rohkem kahju kui kasu teha.
Selline, millest kasu oleks, on ilmselt kõige targem teha koos rauast stangega (ZJ-l nimelt ees selle plastiku all on penoplast, enam-vähem tuledega samas pinnas on suht õhuke plekk), mis siis poolraami otste sisse korralikult kinnitada. Kindlasti on olemas ka tugevaid ja korralikke raudu.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
17.02.2008 at 19:25 |
|
silver240278 |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Kõigepealt tänan, et olete viitsinud teemas püsida. Üks küsimus taas. Täna sai õrnema poole Jeep Grandiga natuke kiirendamas käidud(loomulikult mitte liiklusesja tagaots tahtis nagu esiotsale ära teha. Kas see on sellise võimsusega masina puhul loomulik? No meie Volvol taltsutab autot külglibisemise vastane seade ja staiilsuskontroll ja mis kõik veel. Kas 2002 aasta Jeepil sellised elektroonilised vidinad puuduvad? Tegemist ikka LTD versiooniga. Või on asi lihtsalt mootori võimsuses? Kuidas veojõud Jeepil üldse jaotub?
Palun vabandage kui tegemist liig naiivsete küsimustega, kuid ma alles avastan antud automargi omapärasid. |
17.02.2008 at 21:22 |
|
Suur Irokees |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
quote: silver240278: Kõigepealt tänan, et olete viitsinud teemas püsida. Üks küsimus taas. Täna sai õrnema poole Jeep Grandiga natuke kiirendamas käidud(loomulikult mitte liiklusesja tagaots tahtis nagu esiotsale ära teha. Kas see on sellise võimsusega masina puhul loomulik? No meie Volvol taltsutab autot külglibisemise vastane seade ja staiilsuskontroll ja mis kõik veel. Kas 2002 aasta Jeepil sellised elektroonilised vidinad puuduvad? Tegemist ikka LTD versiooniga. Või on asi lihtsalt mootori võimsuses? Kuidas veojõud Jeepil üldse jaotub?
Palun vabandage kui tegemist liig naiivsete küsimustega, kuid ma alles avastan antud automargi omapärasid.
Jah, selle aastakäigu masina sangas pead ise juhi eest väljas olema. 2002a mudelil peaks stabiilsuskontroll olemas olema, 5.9 kindlasti mitte. Tavaoludes on 249 vahekast 90% tagaveoline, nelivedu lülitub automaatselt, kui tagarataste haakumine kaob või halveneb.
|
17.02.2008 at 22:47 |
|
rai |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
2002 polnud veel ühtegi stabiilsuskontrolli, see tuli alles praegusele mudelile. |
18.02.2008 at 11:02 |
|
raimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
quote: silver240278:...Kuidas veojõud Jeepil üldse jaotub...
2002 WJ-l on standardina NV-247 vahekast (oli võimalus tellida ka NV-242) mis on tavaoludes 100% tagaveoline, aga loe antud lingilt edasi, saad oma küsimusele vastuse.
http://www.wjjeeps.com/tcases.htm
Veojõukontroll (BTCS) lisati varustusse tõepoolest alles WK mudelile. |
18.02.2008 at 11:48 |
|
jaak |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Infot Jeep'i vastupidavus kohta metsas ja muud informatiivsed juttu leiad siit. |
18.02.2008 at 12:42 |
|
silver240278 |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Oi kui rumal on rumal olla, aga kas "4 full time" ei tähenda mitte seda, et peaks olema pidev nelivedu?
OK. Vist leidsin midagi, aga saksa keelt õppinud vandile jääb üht teist selgusetuks, äkki keegi aitab maakeelde ümber panna või ongi nii, et Qadra Drive`il on tavaoludes tagavedu ja...no nagu eespool mainiti...
On-demand 4WD system, utilizes a gerotor and coupling in the Quadra-Trac II transfer case and Vari-Lok front and rear axles for transferring torque from side to side
Sends torque to the rear wheels under normal driving conditions, able to send 100% of power to just one wheel when needed
Operates at maximum capability all the time
Includes a low-range mode for severe road conditions and low-speed pulling power
Includes a neutral mode that allows the vehicle to be towed
|
18.02.2008 at 20:46 |
1 edit. Last edited 18.02.2008 at 21:00 by silver240278
|
Suur Irokees |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
quote: kas "4 full time" ei tähenda mitte seda, et peaks olema pidev nelivedu?
Full time 4WD - nelivedu on kasutatav kogu aeg ja igal pinnasel
Part time 4WD - nelivedu kasutatav ainult kruusal või pehmel pinnasel, kuna puudub keskdiferentsiaal
Part time kasti asfaldil peenestamise finaal: |
19.02.2008 at 00:24 |
1 edit. Last edited 19.02.2008 at 00:34 by Suur Irokees
|
raimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
On-demand 4WD system, utilizes a gerotor and coupling in the Quadra-Trac II transfer case and Vari-Lok front and rear axles for transferring torque from side to side
On-demand 4WD system kasutab Quadra-Trac II vahekastis gerotorit ja sidurit suunamaks veojõudu esisillale juhul kui tagumised rattad hakkavad kiiremini pöörlema kui esimesed. Vari-Lok, nii esimeses kui ka tagumises sillas, suunab veojõudu vasakult paremale ja vastupidi just sellele rattale millel on parem pidamine.
Sends torque to the rear wheels under normal driving conditions, able to send 100% of power to just one wheel when needed
Suunab tavaoludes veojõu tagumistele ratastele, on võimeline suunama 100% pauerist kõigest ühele rattale(kehtib ainult vari-lok-i puhul).
Operates at maximum capability all the time
Toimub pidev kontroll rataste töö üle.
Includes a low-range mode for severe road conditions and low-speed pulling power
Raskete teeolude ning aeglase pukseerimise jaoks on aeglusti e. 4-Lo (mis lukustab vahekasti).
Includes a neutral mode that allows the vehicle to be towed
Käigukangi N-asend on sinu auto pukseerimiseks. |
19.02.2008 at 00:40 |
|
reimo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
quote: raimo4x4: Includes a neutral mode that allows the vehicle to be towed
Käigukangi N-asend on sinu auto pukseerimiseks.
Väike täpsutus: siin on ikkagi mõeldud vahekasti kangi, mitte käigukangi. Käigukast "N" peal võib pukseerida nagu sõiduautot, aeglaselt ja lühikest maad, vahekasti neutraalasend lahutab käigukasti sildadest ja siis võib pukseerida nagu manuaalkastiga.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
19.02.2008 at 08:59 |
|
silver240278 |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
Tere taas. Ei tahtnud foorumit risustada ja hakata uut teemat tegema. Asjalood siis sellised, et sai endale üks Grand Cherokee ära ostetud(armastus esimesest silmapilgust).
Üks küsimus(neid saab tulevikus kindlasti rohkemgi olema). Autol põleb käivitades kompuutril kiri "xxxkm to b. wartung". Mis see tähendab? |
01.03.2008 at 18:45 |
|
Märt |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
minu grand oskas küll inglist, kuid mõte on vast sama - näitab kilomeetreid järgmise hoolduseni
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
01.03.2008 at 19:05 |
|
Timo |
Jeep GC 5.9 lx v Chevrolet Silverado
quote: Märt: minu grand oskas küll inglist, kuid mõte on vast sama - näitab kilomeetreid järgmise hoolduseni
grand cherokee oskab lausa viite keelt, keel seadistatav. süüde väljas hoia all set nuppu (või oli mõlemat korraga) ja keera süüde sisse, siis saad valida keele, kellaaja esituse (12/24) ja hoolduseni jäänud aja.
edit: ja selle kirja ta viskabki peale igat käivitust ette (xxxxx km to service)
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
01.03.2008 at 19:21 |
1 edit. Last edited 01.03.2008 at 19:23 by Timo
|
|