Poster |
Message |
ramman |
Electric Cut-off valve
Tekkis küsimus selle kohta: kui palju annab juurde selle klapi paigaldus enne viimast 'pada' ja kas on üldse sellisel ratsimisel mõtet?
Mida tuleb silmas pidada paigaldamisel ja millised on soovitused?
Hääli teeb kindlasti valjemaks ja mehisemaks.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=26208 |
21.02.2008 at 04:34 |
|
DevilDeVille |
Electric Cut-off valve
kui paigaldada, siis ikka peale kollesid. efekt kõige suurem
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
21.02.2008 at 07:36 |
|
kristohd |
Electric Cut-off valve
quote: ramman: Tekkis küsimus selle kohta: kui palju annab juurde selle klapi paigaldus enne viimast 'pada' ja kas on üldse sellisel ratsimisel mõtet?
Mida tuleb silmas pidada paigaldamisel ja millised on soovitused?
Hääli teeb kindlasti valjemaks ja mehisemaks.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=26208
Oleneb masinast, millele seda paigaldatakse. Kui pritsega masin siis ilmselt mõned andurid summutaja küljes, milest mööda hiilimine pole väga kaval.
Kui masinal oma 500+hp siis kasuks kui jõudu alla selle pole vast suurt lugu, juhul kui olemasolev summutisüsteem kriitikat kannatab- pole pihlakatoru 6 "pada"ga.
Samas kui ikka V8 siis kehvemaks ta minekut ei tee.
Helile mõjub kindlasti hästi
|
21.02.2008 at 09:26 |
1 edit. Last edited 21.02.2008 at 09:27 by kristohd
|
anryo |
Electric Cut-off valve
Minu Camarole ka tuleb selline asi. Kuhu täpselt panen, selgub kui paigaldama hakkan, neil kaks kohta - kas enne katalüsaatorit, või siis enne tagasilda ja enne summutit.
Siit leiad päris palju erinevaid pilte paigaldusest:
.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
21.02.2008 at 09:53 |
|
ramman |
Electric Cut-off valve
quote: anryo: Minu Camarole ka tuleb selline asi. Kuhu täpselt panen, selgub kui paigaldama hakkan, neil kaks kohta - kas enne katalüsaatorit, või siis enne tagasilda ja enne summutit.
Siit leiad päris palju erinevaid pilte paigaldusest:
.
Mul ka sama plaan. Camaro LT1-le tahaks alla sobitada.
Millise hinnaga ja kust saada sellist mis sobib LT1 väljalaskesse?
EDIT: täpsustav küsimus |
21.02.2008 at 10:52 |
1 edit. Last edited 21.02.2008 at 10:57 by ramman
|
vvt |
Electric Cut-off valve
Lihtsalt repliigi korras - kas selle sünnitise paigaldajal on füüsikatunnid vahele jäänud? See peaks olema sedasi Y-kujuliselt paigaldatud olema.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.02.2008 at 12:44 |
|
_siim_ |
Electric Cut-off valve
tundub jah vähe imelik,sealt paneb gaas ju täiega mööda ?minuarust peaks vaikne osa jääma hoopis suurema nurga alla ja see klapp rohkem otse,ütleme nii et klapp otse toru otsa ja vaikne osa keerab y koha pealt minema,siis oleks sellest kasu ka... |
21.02.2008 at 14:55 |
|
partel |
Electric Cut-off valve
Ahh, möiret tuleb ka sellest, erilist powerit ei maksa vast oodata (ei tea püti takistust). Näiteks Jyrki sõitis oma ex-kollasega, millel 2+2 pütti (Simons?) 10.0, olles võistluste kõige vaiksem auto.
Samas Erkki vanal punasel oli probleem, et üle 170 km/h ei taha minna ka big-blockiga, siis prooviks sai sidepipe'id maha võetud ja kohe 185, ehk +150 hj...
Edit:
Kas mitte "cut-out" vs "cut-off" ?
____________________________
_ |
21.02.2008 at 15:09 |
1 edit. Last edited 21.02.2008 at 15:10 by partel
|