Poster |
Message |
newton Moderator |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Holden tähistab 60 aasta möödumist esimese päris Austraalia auto (Holden 48-215) sünnist sellise ideeautoga:
Mootoriks on ideeautol E85-t tarvitav 6L V8.
Melbourne'i autonäitusel näidatakse veel nüüdseks toodangusse jõudnud VE universaali ja HSV W427-t, ehk siis praeguseks kõige võimsamat varianti VE Commodore sedaanist, jõuallikaks LS7. |
29.02.2008 at 18:49 |
|
amatöör |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
VÄGA raju
Tõeline muskel ju, hea pontiaci märk ette ja tiptop!
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´ |
29.02.2008 at 19:51 |
|
ramman |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Auto väga kena. Kuid kaks asja siiski häiris: rool ja näidikuteplokk. Viimane on just nagu liiga tilulilu. Omal kohal oleks kaks suurt ümmargust kella nagu Alfadel. Muidu väga viis masin. Eestis oleks sellisega päris põnev ringi liikuda. Keegi ei tea, millega tegu. |
29.02.2008 at 22:26 |
|
viplala |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Kurat, rool ju valel pool
|
29.02.2008 at 23:04 |
|
Koit |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
quote: viplala: Kurat, rool ju valel pool
Peeglist tehtud spioonikas Tegelt, paganama hea joonega masin, nagu oleks süütukene, aga samas annab väga mõista, millega tegu..thumbs up!!!
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
29.02.2008 at 23:07 |
|
askeldaja |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Holden ruulib ja kõvasti. Tõtt-õelda erilisi süümekaid ei tunnegi ise Monaro kaksikvenna GTO roolis, jälgin tasapisi Holdeni & V8 tegemisi ja olen juba täiesti leppinud sellega, et mul tuleb mõnigi veel osta kui neid meiekanti vastava versioonina tilgub.
Ilus auto!!! |
29.02.2008 at 23:54 |
|
Märt |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Meilt saab neid chevy logoga
CR8 by CSV
Not just another badge.
Chevrolet Special Vehicles is all about performance through engineering brilliance. Run by people with motorsports in their veins for people with a passion for driving, their dedication has its roots in Chevrolet’s global motorsports success – from the NASCAR NEXTEL Cup to the FIA World Touring Car Championship and from Le Mans Series GT1 to the Australian V8 Supercar Series. This racing pedigree has manifested itself into a range of CSV road cars starting with the CR8, a track day tool for the performance purist. It’s 400bhp LS2 6.0 liter V8 is capable of 0-100 km/h in 4.9secs and 100-0 km/h in 36 metres and offers the enthusiast unparalleled levels of performance, handling and braking – ultimately delivering a pure high-octane driving experience
http://www.gmarabia.com
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
01.03.2008 at 08:16 |
|
Vanaisa Moderator |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Nonäe, naftamees ka kohal Märt, mis neil teie maal ka hind on?
See link on minule arusaamatus keeles kirjutet.... |
01.03.2008 at 09:55 |
|
Märt |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
quote: Vanaisa: Nonäe, naftamees ka kohal Märt, mis neil teie maal ka hind on?
See link on minule arusaamatus keeles kirjutet....
Laisk, nagu ma olen - pole salongis näppimas käinud, siin väideti, et uus on 18k dinaari ehk ca 525keeku poes.
Link on minul inglise keeles, seda küll ainult IE-ga
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
01.03.2008 at 15:54 |
|
Xpert |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
väga kuri consept
Austraallased ikka oskavad.
Panin mõned lingid ka, loodetavasti ei pahandata
holden-hsv-w427
holden-ve-sportwagon
ford ka, mis samuti austraaliast
ford-fpv-range
|
01.03.2008 at 16:32 |
3 edits. Last edited 01.03.2008 at 16:50 by Xpert
|
fire83 |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Vahepeal on aeg edasi läinud ja kes ka Wheelsi artikli läbi viitsis lugeda leidis palju uut huvitavat infot lisaks näitusepiltidele.
Minu jaoks oli näiteks väga huvipakkuv see osa kus räägiti kuidas ühe auto loomine toimub, konkreetselt kuidas siis Holden Commodore alusel Coupe60 kontsepti tehti. Nimelt viidi terve VE Commodore SS V Jaapanisse. Jaapani kompanii (mille nime ja isegi asukohta ei avalikustata) võttis auto "laiali", lühendas tagaosa, ehitas kere uue ülaosa karboonfiibrist ja fiiberklaasist. Huvitav kuidas meie diehard usaraua fännid peale sellise info väljatulekut oma arvamusi ümber vaatama hakkavad?
Samuti oli huvitav saada teada Holdeni juhi Mark Reussi rollist ja isikust (perfomance divisioni üks algatajatest ja Nürburgringi testsõitja). Kas see Coupe60 tuleb või ei on teadmata. GM juht Bob Lutz on selle auto seeriatootmise jõudmise osas aga pessimistlik.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.03.2008 at 20:12 |
|
_siim_ |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
a ma virisen siia sekka natuke,kohe hakkas silma,et taga koopalaiendid tunduvad kuidagi imelikud,umbes nagu eestis volkari ja audi vennad ise valmis keevitavad...
peace |
28.03.2008 at 21:23 |
|
askeldaja |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Põhimõtteliselt võib japsidele andeks anda: tulemus pole sugugi nigel. Küll see tegija ka välja tilgub. Mida ise arvate? Ise pakuks "lambist" , et võibolla Nissan tegeles asjaga... (päris õudne oli seda isegi tegelikult reaalselt välja õelda &().
Okei, hing jäi autol samaks, Nip/Tuck ei tee teda nüüd halvemaks ja tegelikult on ju kokkuvõttes päris huvitava ja sümpaatse disainiga.
Kui Monaro siiski ei taassünni, on vist tegemist halva karmaga, ei tahaks uskuda, lootus jääb ikkagi.
|
28.03.2008 at 22:09 |
|
newton Moderator |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
Kui lähtuda raamatust "All Corvettes Are Red", siis ongi sellised ettevõtted olemas, kes spetsialiseeruvad one-off prototüüpide ehitamisele suurte autotootjate tarbeks, pigem oli Coupe'i juures ka selline töökoda tegev, mitte mõni suurem autotootja.
Kui see masin toodangusse võetakse, ega ta siis sellepärast veel Jaapani auto pole, et Holdenil oli ideeauto kokkupanemine lähemal Jaapanist kui USA-st tellida
Diehard usaraua fännid näiteks USA-s võivad pigem seda põdeda, et tegu on Austraalia, mitte USA autoga, aga nagu ka fire83 postitatud infost näha, siis eelmisel aastal oli Austraalias müüduim sõiduauto RWD sedaan (Holden Commodore) - huvitav, millal viimati selline asi USA-s juhtus ja kui palju selliseid riike üldse veel maailmas on?
Minule see ideeauto väga meeldib, aga CAFE jms. valguses peab tõesti kõvasti pöialt hoidma, et see tootmisesse jõuaks. Ja Camaro puhul näiteks ei suudetud algsete kavandite B-piilariteta lahendust toodanguautosse alles jätta, lahe oleks, kui selle masinaga paremini läheks. |
28.03.2008 at 23:07 |
1 edit. Last edited 28.03.2008 at 23:09 by newton (Moderator)
|
kaedoo |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
sorry,et piuksun ka vahele aga vanemad holdenid meeldivad mulle väga.uus meenutab mulle väga bemarit ja lexust.sorry veelkord,see puhtalt minu mätta otsast öeldud. aga andmete poolest väga hää.ikkagi usa sugemetega,nagu me kõik ahvist.:o) |
28.03.2008 at 23:31 |
1 edit. Last edited 28.03.2008 at 23:34 by kaedoo
|
Lembit |
Holden Coupe 60 - järgmine Monaro?
quote: fire83: ... ehitas kere uue ülaosa karboonfiibrist ja fiiberklaasist.
Kas süsinikkiud ja klaasriie on liiga labased sõnad?
|
29.03.2008 at 01:39 |
|