Poster |
Message |
Wikat |
3. gen Seville
Paar päris hea hinnaga antud isendit on müügis olnud/on müügis. Äkki oskab keegi kogemusi jagada, vigadest ja plussidest? Vaadates varustust ja mugavustaset, siis 30 000 eest tundub autot olevat küllaga, vähemalt minu jaoks.
Näiteks:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/259/auto_php-id=462259-www_auto24_ee.html |
11.03.2008 at 22:07 |
|
ramman |
3. gen Seville
Pole küll Caddy spetsialist, aga kindlasti tasuks üle kontrollida esiratta laagrid. GM-l miskipärast suht kirved, erite vööriveolistel. Igasusgused elektrilisade toimimised ja korrasolekud. Pärastine kõrvaldamine võib osutauda parajaks peavaluks ja ka $$$.
Plusspool on kindlasti mugavus, mis on eurooplastest tunduvalt üle. Ja auto pole igapäevane ja tavaline rahva-luksusauto(a8, 7-seeria, s-klass).
Kindlasti oskab palu täpsemat infot anda Vanaisa. Ta on kõikide Cadillacide isa. |
11.03.2008 at 22:24 |
|
mambr |
3. gen Seville
Selle põlve Seville on väga mõnus sõita ja lisasid on külluslikult. Ainult, et minu valik oleks 4,5L isend, sest 4,1 pole kuigi õnnestunud mootor (oli tegelt paras krahh Cadillacile). Mul oli eelmine suvi selline 1990a STS sõitmiseks ja ei saa kurta. Väike küll, aga ikka tunda, et Cadillac! Kiidan. Lollikindel üldiselt ja pole nii hooldustundlik kui järgmise põlve Northstar.
Rattalaager (esi, koos rummuga siis) maksab näiteks uuemale STSile (4. gen: 1993-1998) 2500.- Ma ei ütleks, et kallis! Reaalne hind on siiski 40 000.- kandis korraliku 3. gen Seville eest. See odavama otsa hind on alati põhjustega!
Edu
Margus
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
11.03.2008 at 23:02 |
1 edit. Last edited 11.03.2008 at 23:05 by mambr
|
90Deville |
3. gen Seville
Seal kuulutuses on ju kirjas et väga heas SEISUkorras....söitmisest ei räägi keegi.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
11.03.2008 at 23:10 |
|
Vanaisa Moderator |
3. gen Seville
Kui selle jubeda hobuseraua eest ära võtad on ta täitsa mõnus aparaat jah. Ma isegi ei kardaks seda HT4100 mootorit - tsiba lahja minekuga ta ju on aga ´87 aastaks olid selle mootori lapsehaigused juba välja ravitud (oli viimane aasta 4,1 mootori jaoks).
Pealegi on tavaliselt Sveitsist tulnud autod suht OK korras (nii palju, kui mina neid Sveitsist tulnud Caddysid näinud olen).
Aga jah - kõigepealt vaata, et kõik küljes oleks, mis peab - igasugused liistud ja jubinad võivad hirmsat peavalu otsimisel tekitada.
Siis, et kõik elekter toimiks, siis korralik proovisõit - et mootor soojaks läheks - siis on tunda-näha, kas üle kuumeneb (see on selle mootori surm),
et kolinaid kuskil poleks ja muidugi veakoodid - nende vaatamise õpetus on siin
Selle raha eest on autot tõesti küll ja veel (kui mitte Cadillacilikud tagatuled just meelehärmi ei tekita)
Antud mudeli kohta juttu veidi siin ka.
|
11.03.2008 at 23:31 |
|
Wikat |
3. gen Seville
Suurimad tänud abi eest! |
11.03.2008 at 23:36 |
|
Koit |
3. gen Seville
quote: [b] (kui mitte Cadillacilikud tagatuled just meelehärmi ei tekita)
khm
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
26.03.2008 at 16:17 |
|
|