Poster |
Message |
Heigo |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Oskab keegi esile tuua antud autode plussid miinused? Kumba odavam pidada, kumb laguneb rohkem jne. Peavalu ei taha, vaid mugavust. Kütusekulu peaks vist mõelmal isendil enam-vähem sama olema, kuigi see pole määraja. 300M kõlbab ainult 3.5 mootor, seda tean. Ootan kõiksuguseid kommentaare,arvamusi, pakkumisi, variante jne. Täpsemalt pean silmas siis algusaastate 300M'i ja '95 - '99 STS'i.
____________________________
'83 Firebird 350cid |
12.03.2008 at 11:14 |
|
DevilDeVille |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Cadillac on Auto ja Rüüsler on Rüüsler. Imetabast kulumist Seville-de puhul ei täheldata, küll aga lolle omanikke ja remondimehi, kes ei suvatse mootoreid korralikult hooldada. Märksõna on Northstar-i puhul jahutussüsteemi korrasolek sellest edasi ei tohiks peale õlide ja filtrite vahetuste suurt miskit olla. asju oluliselt sügavamalt lahatud http://www.cadillac.pri.ee/phpBB/index.php
Loodame, et valid siis ikka õieti
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
12.03.2008 at 11:20 |
|
Vanaisa Moderator |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Kui mugavus on võtmesõna, siis suurt valikut nagu polegi.
Loomulikult on tegu minu puhul vägagi kallutatud arvamusega |
12.03.2008 at 12:09 |
|
fire83 |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Sõitnud olen mõlemaga, küll uuemad (300 oli 2006 ja STS 2007). Eelistan STS-i igal juhul.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
12.03.2008 at 13:26 |
|
Indrek_S |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Chrysleri elektrit ei jõua niipalju kohendada, kui see laguneda jõuab.....Cadillacide kohta pole miskit sellist kuulda olnud.
Lisaks pole kuskilt silma jäänud et STS-i käimakast oleks kotti lastus. Chryslerite kohta on ühtkomateist ikka kuulda
____________________________
not done until it's done |
12.03.2008 at 17:55 |
|
Indrek_S |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
quote: fire83: Sõitnud olen mõlemaga, küll uuemad (300 oli 2006 ja STS 2007). Eelistan STS-i igal juhul.
no kuule....selle aasta autod on hoopis teised võrreldes 90-date lõpu omadega....isegi hoopis teine ots veab neil mõlemal..
____________________________
not done until it's done |
12.03.2008 at 17:56 |
|
Soul |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
STSi plusid: odavam kui 300M, võimsam kui 300M, mugavam kui 300m, rohkemate lisadega kui 300M, erilisem kui 300M...
300M miiinused: pole STS
Mis veel vaja? Siin samas foorumis mitu põhjaliku teemat STSi ja ka 300Mi kohta.
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
12.03.2008 at 18:19 |
1 edit. Last edited 12.03.2008 at 18:20 by Soul
|
Taurus_93 |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
STS jäta ostamata, kuna sa ei saa eales teada, millised oli eelmised omanikud ja siis northstar ei ole kõige parem valik. Mina just sellel põhjusel STS ostmata jätsin ja 300m ostsin. Mugavuses ei ole mingit vahet, kui augud tees on 10l ämbri suurused.
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
12.03.2008 at 18:42 |
|
Vanaisa Moderator |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
N* tehnilise seisukorra hindamiseks on päris mitu varianti, pole ta nii hull midagi, kui räägitakse.
Mugavuses on mäekõrgune vahe - seal, kus 300M kolksakolksa aukudes põrub, silub STS oma pehmema vedrustusega selle ilusti ära.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
12.03.2008 at 19:09 |
|
Gabriel |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Mine käi ja sõida 300M iga ja siis tule ma annan sulle enda northstar STS iga sõita,ning seejärel otsusta ise kumb parem (hea) on.Kui oled ameerika auto austaja siis valid kindlasti STS mis tehtud kuni aastani 98. 300M on juba puhas eurooplane,ameerika märgi taga.
Aga see puhtalt minu arvamus,olen ise omanud Chrysler concorde 98a oma,ning sellest istudes 95a cadillaci STS i ei kahelnud ma hetkeksi et ma selle va Rüüsleri maha müün nii ruttu kui võimalik. |
12.03.2008 at 19:28 |
1 edit. Last edited 12.03.2008 at 19:40 by Gabriel
|
Soul |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
To Taurus_93,
Selle loogika põhjal saaks STSi ainult poest ja uuena osta, siis oleks asi vähemalt kindel.
mis sa 300M´i puhul oled rohkem kindel et eelmine omanik sellega Saugal rinkat ei sõitnud pühapäeviti ja õlivahetusest märku andvat pirni lihtsalt armatuurist välja ei keeranud, kuna see häiris juba pool aastat silma?
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
12.03.2008 at 19:55 |
|
Draakon |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
300M ei tea täpselt, aga sõbra Chrysleri kapoti all sai koogutatud. Probleemid: mootor kuumenes üle, see oli ühest halvast kontaktist ventika ahelas, ok. Samas temp näidik oli alati _alla_ poole jaotusest kui kapoti all mootor konkreetselt kees, seega näidik pani puusse. Kütusenäidik valetas, taustavalgus suri osaliselt, just raadio kandis millegipärast. Ja see mingi Chrysleri tüüpviga-kast andis saba lõpuks. Esisillas vahetati tema sõnul kõik mis sai, kolises ikka, lõpuks jõuti katkise rooliotsani ka. Ja seda kõike arvestades asjalolu, et mingi väike osa auto järelmaksust oli veel maksta. Nagu ütlesin polnud tegu 300M-ga aga Chryslerist jäi paha mulje küll.
Teise sõbra STS-vahetatud üks rattalaager (tagumine vasak), kütusepump, sumbuti torustikus roostetas vist tagumine pott läbi, igatahes miskit seal vahetati. Muud nagu ei meenu.
Samas jah, sõida mõlemiga ja vaata ise mis meeldib aga minu muljed Chryslerist kahjuks halvad olnud.
____________________________
F.T.W. |
12.03.2008 at 20:28 |
1 edit. Last edited 12.03.2008 at 20:29 by Draakon
|
Taurus_93 |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
quote: Soul: To Taurus_93,
Selle loogika põhjal saaks STSi ainult poest ja uuena osta, siis oleks asi vähemalt kindel.
mis sa 300M´i puhul oled rohkem kindel et eelmine omanik sellega Saugal rinkat ei sõitnud pühapäeviti ja õlivahetusest märku andvat pirni lihtsalt armatuurist välja ei keeranud, kuna see häiris juba pool aastat silma?
Mõlema puhul olen selles kindel. Aga tean, et isegi mootori remont on 300M puhul odavam. Siin ju isegi lahatud teemasi, et Eestis Northstari valesti remonditakse.... mingi teema plokikaane poltidega oli vist. Üks nagu mersu, teine wolks minu jaoks. Kumb on kumb, seda saate isegi aru
Ja paraku lugesid õigesti välja küll. Mina Cadillaci julgen tõesti ainult poest osta. Kuna nii palju raha ei ole, siis tuleb läbi ajada Subaruga paraku. Ja mina väga tösiselt kaalusin STS-i.
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
12.03.2008 at 20:35 |
|
Vanaisa Moderator |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
paganat seal karta - see on ju ainult auto
endal kohe teine N* apastraat tagumiku alla saamas ja ma küll ei kurda-karda.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
12.03.2008 at 20:42 |
|
Soul |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Taurus_93 seda lugu tead et pole mõtet hakata remontima asja mis ei ole katki, ehk osta korras Nstar ja vala peale, hoolda korralikult ja anna minna, või sa ostad alati autot selle mõttega et mis siis kui mul mootori kap remo teha tuleb, palju see mulle maksma läheb?
Ja nii ikka ei ole et Eestis keegi cadillace hooldada ja remontida ja ei oska ja nii ka ikka ei ole, et kõik cady varuosad on hirmkallid, mina isiklikult olen sügavalt üllatunud nendes hindades ja seda mitte negatiivselt.
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
12.03.2008 at 21:23 |
|
Gabriel |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Ahh,ei mina ka aru saa miks seda STS i nii väga remontida tuleb,poolteist aastat sõitnud ja ainult õli ning jahutusvedelike vahetused,ainuke asi mida tuleb tihedamini teha on see,et NESTES paak täis lasta(see tundub ainuke tüüpviga STS il olema).:=)
Peace.
Ostke korras masin,hooldage,ning nautige rahutult miile. |
12.03.2008 at 21:30 |
1 edit. Last edited 12.03.2008 at 21:30 by Gabriel
|
hunt |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Jutu jätkuks ...
Mida sellest Sevillest arvatakse, mida 99' hakati tegema ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
12.03.2008 at 22:52 |
|
DevilDeVille |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
quote: hunt: Jutu jätkuks ...
Mida sellest Sevillest arvatakse, mida 99' hakati tegema ?
Sa Hundionu tahad peresse juba teist Cadillac-i osta või? Aga tehniliselt on ta ehitet Oldsmobile Aurora põhjale, mootorid kastid samad, mis eelmisel.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
12.03.2008 at 23:53 |
|
Madlobster |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Mina kui rüüsleri omanik vaidleks siin natuke vastu nendele rüüsleri maha tampijatele.
Endal concorde 3,5 aastast 95
Vigade kohta nii palju, et täpselt sama palju kui iga tavaline auto laguneb, vajab nokitsemist. Mingitest anomaaliatest ja ülemõistuse lagunemisest ei saa juttu olla. vanade autode puhul ongi see, et sa ei tea kunagi, mis asja sa saad ja kuidas teda hoitud on ja siin ei ole auto mark määrav. minule on juhtunud väga korralik isend. Kasutan seda igapäva sõidukina juba aastaid. Olen teda korralikult hooldanud ja tema vastu tasuks sõidutab mind vastuvaidlematult olenemata ilmast ja olukorrast. Kui aga autot tampida ja hooldust mitte teha, iga katkine kaitse vahetada poldi või kopika vastu, iga uue kolina peale ainult raadiot kõvemaks keerata, siis ei olegi nagu midagi tahta. Ja kui eelmine omanik on just selline olnud aga müügi hetkeks on kõik puhtaks lakutud ning läikima silikoonitatud, lahtised osad isoleeriga kokku pandud, siis ei ole selles süüdi auto mark, et see sinu käes ainult laguneb.
Ja minu tagasihoidlik arvamus on, et kõik uued usakad on oma olemuselt täpselt samasugused nagu tavalised eurojunnid. Sellist erinevust enam ei ole nagu seda oli vanemate usakate puhul. Ja seda nii disaini kui ka tehnika osas.
Ühesõnaga käi ringi vaata ühte vaata teist, ja vali selline auto, mis sulle meeldib. Sa ei osta meile autot. See millise isendi saad oleneb su enda profi silmast ja ütleme ausalt natuke peab õnne ka olema. Igale automargile leidub tulihingelisi pooldajaid ja tulihingelisi vastaseid. Kui kõiki kuulata, siis ei saagi omale autot. Üks räägib et cadillac laguneb ja jupid kallid teine jälle kiidab taevni sama rüüsleri kohta. Ja selge on ka see et ideaalset autot pole veel tehtud. |
13.03.2008 at 01:45 |
|
hunt |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
Äkki see Olds on ikka Caddy põhjale ehitet ?
Tegelikult see esimene alles purjetab siia poole - ju seal merel tuul koledasti vastu on ?? Ilus nimigi talle juba välja mõldud - koduperenaiste pargimaastur ...
Tekkis jah vajadus koduses majapidamises mingi natuke suurema tagumise kuudiga liiklusvahendi järele. Krt, dragikummidki ei mahu ju peresedaani hästi ära.
Kui keegi õnnelik Seville omanik proovisõidule kutsuks - oleks küll tulija. Nimelt (ilma irooniata) tahaks ka proovida ära auto sõiduomadused, millest kõik ainult ülivõrdes räägivad.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
13.03.2008 at 01:54 |
|
DevilDeVille |
Cadillac Seville STS vs. Chrysler 300M igapäevasõidukina
quote: hunt: Äkki see Olds on ikka Caddy põhjale ehitet ?
Nu tegelikkuses on jah segadust, üks väidab, et G-platform tehti Cadillac-i K-platform-i põhjal ja siis, et 1998-up tekitati derivaat Aurora põhjast. Eks see nii ole, et iga mudeli jaoks tehti eri divisionides mingeid täiustusi ja siis sealt mindi jälle edasi etc. Tiba Seville ajalugu ka.
Edit: Lisaks veel. Sõiduomadustest rääkides meenub kunagine TM-i või Tuulilasi test, kus mõõtu võtsid MB420 W124, BMW 540 e34, Jaguar Xjr (vist) ja Cadillac Seville STS. Ainuke asi mille eest Cadillac laita sai, oli katuse langemise joon. Muidu lüpsis minu mäletamist mööda kõiki ja eriti amüsantne oli hindade/varustuse võrdlus - vändaga akendega Mercedes maksis sama palju, kui täislisadega Cadillac. Samade lisadega Mercedes maksis 2 korda rohkem, kui Cadillac. Cadillacil oli kõik standardvarustuses v.a. katuseluuk ja mobiiltelefon.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
13.03.2008 at 08:47 |
1 edit. Last edited 13.03.2008 at 08:53 by DevilDeVille
|
|