Poster |
Message |
fire83 |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
Teema sai alguse siin Avenger 2008 teemas ja on hea näide kuidas saksamaalt tulev väärinfo meie ajakirjanduses tõena esitatakse nii et see ka meie enda fellow foorumikaaslastel pea segi võib ajada. Kuna valeinfo Sebringu kohta (olgugi Sebring lähedane Avengerile) ei sobi siiski Avenger 2008 teemasse aga on samas piisavalt intrigeeriv tegin eraldi teema.
quote: DevilDeVille: Ühinen 23.jaanuari Autolehes avaldatud arvamusega, et tegu täieliku käkiga. Testis osales 11 autot, ja Sebringu (Avengeri) kohaks jäi loomulikult 11. Edestasid teda Audi A4, Volkswagen Passat, Mercedes-Benz C-klass, Ford Mondeo, BMW 3-reihe, Renault Laguna, Mazda6, Opel Vectra, Saab 9-3, Peugeot 407 (võrreldav junn muidugi). Kokkuvõte: testi suurim auto väikseima siseruumi ja pagasiruumiga, jõuetu mootor (suurim moment @5100 rpm). Plussidest loetleti korralikult teed valgustavaid laternaid ja soojendusega topsihoidjat. Reaalse testi viis läbi Auto, Motor und Sport mõistagi.
Seega raiskasin oma uneaega ja otsisin välja tehnilise spetsi kahe esimese võitja (Audi ja Passat) ja viimaseks jäänud Sebringu ja testis mitte osalenud Avengeri kohta.
Front Head Room (Esimene pearuum):
Audi A4 38.4 in.
VW Passat 38.3
Dodge Avenger 40.0
Sebring 40.1
Kokkuvõte: Avenger ja Sebring võidavad
Rear Head Room (Tagumine pearuum):
Audi A4 37.2 in
VW Passat 37.7
Dodge Avenger 38.3
Sebring 38.4
Kokkuvõte: Avenger ja Sebring võidavad
Front Shoulder Room (Esimene õlaruum):
Audi A4 55.1 in.
VW Passat 55.7
Dodge Avenger 56.4
Sebring 56.4
Kokkuvõte: Avenger ja Sebring võidavad
Rear Shoulder Room (Tagumine õlaruum):
Audi A4 53.4 in.
VW Passat 54.6
Dodge Avenger 56.3
Sebring 56.4
Kokkuvõte: Avenger ja Sebring võidavad
Front Leg Room (Esimene jalaruum)
Audi A4 41.3 in.
VW Passat 41.4
Dodge Avenger 42.4
Sebring 42.4
Kokkuvõte: Avenger ja Sebring võidavad
Rear Leg Room: 34.3 in. (Tagumine jalaruum)
Audi A4 34.3 in.
VW Passat 37.7
Dodge Avenger 36.2
Sebring 36.2
Kokkuvõte: Avenger ja Sebring võidavad
Cargo Capacity - Trunk Capacity [ft3] (Pagasiruumi mahutavus)
Audi A4 13.4 cu. ft.
VW Passat ?
Dodge Avenger 13.4 cu. ft.
Sebring 13.1
Kokkuvõte: Audi ja Avenger võrdsed, Sebring praktiliselt sama, VW andmeid ei leidnud.
Passenger Interior Volume [ft3] (Reisjate salongisisemuse ruum):
Audi A4 91
VW Passat 96.3
Dodge Avenger 100.5
Sebring 100.9
Kokkuvõte: Avenger ja Sebring võidavad
Andmed mahutavuse kohta võtsin siit:
http://www-5.dodge.com/vehsuite/VehicleCompare.jsp
http://autos.yahoo.com/volkswagen_passat_wagon_turbo-specs/?p=int
http://www.motortrend.com/cars/2008/volkswagen/passat/specifications/
http://www.allautoreviews.com/auto_reviews/audi/audi-a4.htm
http://consumerguideauto.howstuffworks.com/2008-audi-a4-5.htm
http://autos.yahoo.com/audi_a4_2.0_t_avant_quattro_with_tiptronic-specs/?p=cap
http://www-5.chrysler.com/vehsuite/VehicleCompare.jsp
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
17.03.2008 at 02:27 |
2 edits. Last edited 17.03.2008 at 03:00 by fire83
|
tfr |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
Seda pea- ja õlaruumi võib ju isegi olla, minu jaoks on enamuses USA-autodes (esimese hooga meenub erandina ainult 3rd gen F-body) enamasti probleemiks see, et tahaks tooli veel jupp maad tahapoole lükata, et ma ennast mugavalt tunneks ja põlved rooli alla ära mahuks ilma rooli mingisse idiootselt ülemisse asendisse tõstmata.
Ja DevilDeVille-le kommentaariks, et ilmselt see on tõesti individuaalne - üheks kõige hullemaks neist näidetest oli mu venna vana '94 Intrepid, samas vend ise, kes on must ~10cm pikem, mahtus sinna enda väitel ilusti ära. Auhinnalisele teisele kohale platseeruvad Tahoe/Silverado/Escalade. |
17.03.2008 at 02:48 |
|
w-cc |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
quote: tfr: Seda pea- ja õlaruumi võib ju isegi olla, minu jaoks on enamuses USA-autodes (esimese hooga meenub erandina ainult 3rd gen F-body) enamasti probleemiks see, et tahaks tooli veel jupp maad tahapoole lükata, et ma ennast mugavalt tunneks ja põlved rooli alla ära mahuks ilma rooli mingisse idiootselt ülemisse asendisse tõstmata.
Olen ka täpselt seda sama täheldanud. Oma suht keskmiste kehamõõtmete juures on euro/japsi masinate puhul iste tavaliselt suhtkoht eesmises asendis - tagumises asendis ei ulatuks jalad lihtsalt pedaalideni. Praeguses usakas aga on iste maksimaalselt taha nihutatud ja kõik on OK. Ei kujutaks üldse ettegi, kuidas sinna 1.90 pikkune kodanik ära mahuks... |
17.03.2008 at 10:13 |
|
vvt |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
Miskipärast hirmus jahumine 1,5 cm pearuumi üle. Mõttetu statistiline sofistika. Kui juhikohal peab istuba itaalia ahvi asendis ja parem säär toetub vastu teravat keskkonsooli serva, siis ei loe millimeetrid midagi.
Ja fire, miks sul pole võrdlust nt mootorite, kütusekulu ja käimakastide kohta? Ei toeta sinu teooriat Sebringu alusetu mustamise kohta?
Regardless, mitu mm on sellegi õlaruum suurem, Sebringut toppida samasse patta A4 ja 3se bmw-ga on sama temp, mis minna Hugo Bossi kandvasse seltskonda Baltika ülikonnaga. Võrdlus võiks olla pigem Kia Magentise, Hyundai Sonata, Toyota Avensise ja Opel Vectraga. Totter teemaarendus juba artikli algallika poolt.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.03.2008 at 10:30 |
1 edit. Last edited 17.03.2008 at 10:31 by vvt
|
Fog |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
Näedsa, VVT ütles ise ära kuidas see mustamine käib. Pannakse klass kõrgemate autodega koos testi ja voila.
See autode "klass" tähendab tegelikult ikka maru palju.
Fog@vahetas poekäru 01 magentise 08 focuseks ja täiesti nutune seis, pole niipalju paberit et kirja panna mis kõik halvasti on vookosel.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
17.03.2008 at 10:50 |
|
DevilDeVille |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
nu ei panda teda vägisi sinna kõrgemasse klassi, hind on ju tehase poolt määratud ja seega lati alt hüppamine vaba valik:
1. Audi A4 1,8 TFSI 424000 eek
2. Volkswagen Passat 1,8 TSI 339900 - 386900 eek
3. Mercedes-Benz C 180 Kompressor 464 920 eek
4. Ford Mondeo 2,0 323900 - 359900 eek
5. BMW 318i 417500 eek
6. Renault Laguna 2,0 294900 - 349900 eek
7. Mazda6 2,0 294000 eek (kampaaniahind - 40000.-)
8. Opel Vectra 2,2 335791 - 378097 eek
9. Saab 9-3 1.8t 386100 eek
10. Peugeot 407 2,0 294900 - 314900 eek
11. Chrysler Sebring 2,4 (meil 2,0 ei müüda) 386000 eek (kampaaniahind - 43000.-)
ja mis puudutab igasugu mahtuvusi ning asju, on täitsa õpetlik lugeda viimasest AutoBild-ist lugu pakiruumide tehaseliitrite ja tegelikkuse suhtest.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
17.03.2008 at 14:57 |
1 edit. Last edited 17.03.2008 at 14:58 by DevilDeVille
|
fire83 |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
quote: vvt: Ja fire, miks sul pole võrdlust nt mootorite, kütusekulu ja käimakastide kohta?
Nende kohta võiks tõesti ka vaadata. Aga asi algas ikkagi ruumipuuduse jutust ja konkreetselt sõnadest:
Kokkuvõte: testi suurim auto väikseima siseruumi ja pagasiruumiga.
No kui pagasiruum on Sebringul 100.9 ja Audil 91, siis ükskõik mismoodi ma neid numbreid ei vaata ja külmkapist õlut peale ei joo, on 100.9 ikka 100.9 ja 91 ikka 91. Või väidad, et 91-ses pagasiruumis on Sul mugavam lamada ja põlv ei toksi sõidu ajal vastu veljevõtit?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
17.03.2008 at 15:15 |
2 edits. Last edited 17.03.2008 at 15:16 by fire83
|
vvt |
Kaheldava väärtusega info usa auto kohta
Ja kui see 100ne pagasiruum on sopiline nagu koera pärasool ja pagasnikuluugil on väljaulatuvad hinged ning laadimisava on nagu on, siis sellisel puhul on mingi ühik 100 suhteliselt akadeemiline number. Sama asi on ka auto siseruumiga, nagu eespool kribasin. Üks hea kaasa tulev "lisaväärtus" on muidugi ka veerandmõõduline tagavararatas või tagavararatta panek suisa põhja alla pori sisse - ja turundusosakonnas on põhjust rääkida taas lisaliitritest.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.03.2008 at 12:47 |
1 edit. Last edited 18.03.2008 at 12:48 by vvt
|
|