SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheÄgedad pidurid,ulmetehnika,nahksisu-tagatulede ümber olev plastmasspaneel ikkagi loperdab(top gear).
Ja Porschega ei kannata vette küll võrdlust.Saksa tehnika on Saksa tehnika,usa on usa(ilma järeleaitamiseta ei saa Porsche vastu vette ei rinkal ega sirge peal).
____________________________
different day,..... shit
quote:Tank1: Ägedad pidurid,ulmetehnika,nahksisu-tagatulede ümber olev plastmasspaneel ikkagi loperdab(top gear).
Ja Porschega ei kannata vette küll võrdlust.Saksa tehnika on Saksa tehnika,usa on usa(ilma järeleaitamiseta ei saa Porsche vastu vette ei rinkal ega sirge peal).
Nojah - ainuke praegu toodetav Porsche, mis on Z06-st ilmselt üsna järjekindlalt kiirem, on GT2, võib-olla GT3 (RS) ka mingis rinkastsenaariumis. Ja see on võrdlus Z06-ga, mitte ZR1-ga, mis saab parajalt palju kiirem masin olema.
Tank1, mine kuuluta oma järjekordset idootset "absoluutset tõde" kuskil mujal, eriti kui su ainsaks allikaks on see, mis sulle kunagi Jeremy Clarksoni meelelahutusshows äge tundus.
Nojah - ainuke praegu toodetav Porsche, mis on Z06-st ilmselt üsna järjekindlalt kiirem, on GT2, võib-olla GT3 (RS) ka mingis rinkastsenaariumis. Ja see on võrdlus Z06-ga, mitte ZR1-ga, mis saab parajalt palju kiirem masin olema.
Tank1, mine kuuluta oma järjekordset idootset "absoluutset tõde" kuskil mujal, eriti kui su ainsaks allikaks on see, mis sulle kunagi Jeremy Clarksoni meelelahutusshows äge tundus.
Milleks kohe kurjustada?Pole olemas absoluutset tõde,mina ei ole siin absoluutse tõe kuulutaja.Aeg ajalt viskan mõne vastukarva kommi sisse.Niipalju kui on erinevaid inimesi-on ka erinevaid arvamusi.Ja topgear ei ole minu ainuke infoallikas.Ja google ka mitte.On paar kodanikku kes ise reaalselt kiireid autosid ehitavad ja nendega ammu juba tegelevad.
Ja selles pole midagi ägedat,kui mõnel autol mõni viga külges on.
Eks igal autol on omad plussid ja omad miinused.Nii usakatel,kui ka euroopakatel.
Milleks kohe kettasse minnaRääkida mingist "absoluutse tõe kuulutamisest"
Sry läbustamise pärast.
Peace.
____________________________
different day,..... shit
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheTank1 kui mõned postid üles kerida, siis sinu jutt oli ju selline:
quote:Ja Porschega ei kannata vette küll võrdlust.Saksa tehnika on Saksa tehnika,usa on usa(ilma järeleaitamiseta ei saa Porsche vastu vette ei rinkal ega sirge peal).
Juba üksi see lõik kubiseb hunnikust ajuvabadest väidetest, mis kuuluvad pigem koolipinki nühkivate poisikeste arsenali, mitte tõsiste autohuviliste varamusse.
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheSakslaste käkk maksab ca 2x rohkem, seda ei maksa ka unustada. Sama raha eest saad Vettele nitrod, turbod, kompressorid ja 1000 hobust.
quote:madis: Sakslaste käkk maksab ca 2x rohkem, seda ei maksa ka unustada. Sama raha eest saad Vettele nitrod, turbod, kompressorid ja 1000 hobust.
Ainuke asi, et Porsche on 4-kohaline, reaalselt 24/7 igapäevaselt kasutatav ja selle "miskiga" auto. Kuid jah, Vette on hinna/omaduste suhtelt kohe kindlasti üks paremaid. Vaatab, mida need uued tulijad pakuvad. Skyline näituseks... aga selles oli küll kirutud showmeestel englishmannidel tuline õigus(käis küll 300Z kohta) - no kuidas sa ütled, et ma sõidan Nissaniga (Datsuniga tegelikult) Ferrari, Maserati, Porsche, Corvette, Viper - see kõlab uhkelt. Plätsun-Datsun, no ei kõla ju kuidagi.
quote:Taavi: Tank1 kui mõned postid üles kerida, siis sinu jutt oli ju selline:
quote:Ja Porschega ei kannata vette küll võrdlust.Saksa tehnika on Saksa tehnika,usa on usa(ilma järeleaitamiseta ei saa Porsche vastu vette ei rinkal ega sirge peal).
Juba üksi see lõik kubiseb hunnikust ajuvabadest väidetest, mis kuuluvad pigem koolipinki nühkivate poisikeste arsenali, mitte tõsiste autohuviliste varamusse.
Viska mõni fakt siis,et Porsche ei ole tegija ja vette on maailma parim.Saab ka minusugune koolipoiss vähe targemaks.Pilukas.
Milleks niisama targutada.Lase käija,oma kogemustest Porsche vs Vette.
Kui juba läbuks ära läks.
____________________________
different day,..... shit
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheSorry OT
Hr. tank1 loe eelnevaid poste, seal juba mõned faktid kirjas ka. Ja äkki tutvustaksid ka oma liikurit ning üldse ennast tiba rohkem siis oleks vast su sõnavõttudel rohkem kaalu!!
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
quote:Xpert: Ja kui vaadata Top Geari ringi kiiremaid aegu, siis
15. Porsche GT3 RS 1.22.3
Noh, GT3 RS on kõige-kõigem 911 ja maksab umbes neli korda niipalju kui Z06. Selle hinnavahe juures 0.1-sekundine erinevus on pigem Vette kasuks, ütleks ma. Eriti arvestades, et GT3 RS ei ole see neljaukseline mugav igapäeva-911, vaid jäiga vedrustuse, tehasest turvapuuri ja korvistmetega ringrajaauto.
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheVärskel autonäitusel see hinnavahe siiski nii suur polnud, Z06 on Eestis u. 1,5 milli, tavaline GT3 2,5; ehk jääb ka RS alla 3 miljoni.
Ja hinnad hindadeks, vähemalt tavalisest GT3-st suudab Z06 teinekord ka üsna veenvalt kiirem olla, Turbost rääkimata:
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheJuba see teema ise tundub kuidagiviisi lapsik vms kui aus olla....kui ostad porsche siis sõida sellega kui vette ei meeldi, pole ju mõtet sellest rääkida
srt OT aga sellest teemast järeldades võiks arvata et hr. Tank1 sebis omale kusagilt porsche ja proovib kuidagi tähelepanu võita
ideeliselt kui nyyd mõtlema hakata siis vette igati mõtekam...esiteks minu arust kenam masin ja arvestades newtoni hindasid siis selle ylejäänud milli eest saaks juba tehnikat peale osta kyll, ja jääb sealtki raha yle et näiteks eluaseme remontki teha
pole midagi teha ex iga ratsanik kiidab oma hobust
quote:madis: Käkk on käkk, mis need TÜVid loevad. Nagu pressi alla jäänud põrnikas. Väga "pede" auto.
Oh, sain südamelt ära öelda.
Kui sa nüüd oma erutusest toibunud oled, siis Põrnikas ongi F.Porsche looming ja sealt ka otsene side nende autode vahel.
Välimus on maitse asi ja kõik autod ei peagi kõigile meeldima. Aga argumenteerimata lahmimine ja lihtsalt solvav sõnakasutus tähendavad sinu tõsiseltvõetavuse olematuks muutumist.
Mingil põhjusel ei valitud Vette'i sajandi sportautoks, vaid 911 (sajandi auto valimisel 5. koht üldarvestuses), nii et "käkk" ületab sellegipoolest Vette'i nii mõneski elemendis.
@endal pole otseselt Vette'i vastu midagi, vahva auto on ja kui raha küllaga oleks, ostaks omale ka...koos mitme erineva 911'ga
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheEi see jutt seda ilusamaks tee. Ju siis Ferdinandil oli väärakas maitse.
Ja sajandi autoks valimine.. See on umbes nagu maailma ilusaima naise valimine. Väga subjektiivne. Täiesti mitteargumenteeritav.
Huvitav, kas enda arvamuse otsene väljendus vähendab tõsiseltvõetavust
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheMinu jutu point ei olnudki Porschet sinu silmis ilusamaks teha. Rohkem juhtida tähelepanu sinu veidrale suhtumisele (=vaenulikule). Kõike, mis ei meeldi, ei pea iga hinna eest ründama. Mulle ka paljud asjad ei meeldi (näiteks jõmlus, eestlaste mõttetu džiibilembus jpm), aga ma ei ründa neid inimesi veel sellepärast.
Minu silmis näiteks aga on Porsche ilus, stiilne ja lisaks kvaliteetne auto ja ennast pedeks ka nagu ei pea. Maitse asi junõu.
Sõna "kole" peale poleks ma vaevunud sõnagi võtma, aga "käkk" tähendab lisaks koledusele veel ka kehva kvaliteeti, saamatust jm. Need viimased aga ei käi kindlasti Porsche kohta.
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheNojah, unustatakse vast ära #1 reegel: "Nothing beats cubic inches".
Lõppkokkuvõttes taandub asi sellele, et Vette mootor on 2x suurem. Ülipehmes tehaseseadeski võimsam ju. Ja ikka tahetakse stock autoga võrrelda Las käib näiteks Lingenfelteri juurest läbi, siis kes tahaks võrrelda.
Kehva komöödiasarja Top Gear'i vast ei tasu argumendiks tuua. Testidega võib tõestada mida tahes. Näiteks Veyroni puhul on ju väike vahe, kas sõit on kardirajal või näiteks Monzas.
Porsche vs muu on ikkagi maitseasi, üksi tehniline argument ei pane Porsche fänni midagi muud ostma ju.
IMO on kõige rafineeritum mootor maailmas NHRA Pro Stocki oma, mitte F1 vms. Meenub ühe asjaosalise jutuke: Oli mõned aastad tagasi Mopari tehasetiimis. Nagu kõigil, #1 asi oli klapivedrud. Kui 100 rpm üle läheb, võib sisselaske omad minema visata, kui 200 üle, siis kõik.
Teadagi oli ju olemas Ilmor: Dodge -> DaimlerChrysler-> Mersu F1 -> Ilmor. Saadeti siis paar PhD kraadiga guru kohale. Nad olid Penske Nascari asjadega tegelenud, nii et teadsid, erinevalt tava F1 insenerist, mis asi on tõukurvarras!
Sellest hoolimata peale esimest tõmmet pidid natuke toibuma. Egas midagi, klapiajam Spintronile ja testima. Mõne nädala pärast siis ütlesid, et vedru esimene keerd lööb vastu teist, enne kui see eest ära suudab liikuda jne. Lõpuks saatsid siis vedrud, mis kestsid 10000 "igavesti", tol ajal läks 9600 juures mõne sekundiga (praegu 10500 kandis).
Mindi siis pika puuga võitma... Aga vaevu kvalifitseeruti. Vedrud korras jne. Pandi siis prooviks vanad tagasi ja kõik korras, kuigi a la 4 vedru kutud.
Lõpuks Ilmor tunnistas, et mõnesid lihtsalt ei suuda aidata...
Lõppkokkuvõttes taandub asi sellele, et Vette mootor on 2x suurem. Ülipehmes tehaseseadeski võimsam ju. Ja ikka tahetakse stock autoga võrrelda Las käib näiteks Lingenfelteri juurest läbi, siis kes tahaks võrrelda.
Kehva komöödiasarja Top Gear'i vast ei tasu argumendiks tuua. Testidega võib tõestada mida tahes. Näiteks Veyroni puhul on ju väike vahe, kas sõit on kardirajal või näiteks Monzas.
Porsche vs muu on ikkagi maitseasi, üksi tehniline argument ei pane Porsche fänni midagi muud ostma ju.
IMO on kõige rafineeritum mootor maailmas NHRA Pro Stocki oma, mitte F1 vms. Meenub ühe asjaosalise jutuke: Oli mõned aastad tagasi Mopari tehasetiimis. Nagu kõigil, #1 asi oli klapivedrud. Kui 100 rpm üle läheb, võib sisselaske omad minema visata, kui 200 üle, siis kõik.
Teadagi oli ju olemas Ilmor: Dodge -> DaimlerChrysler-> Mersu F1 -> Ilmor. Saadeti siis paar PhD kraadiga guru kohale. Nad olid Penske Nascari asjadega tegelenud, nii et teadsid, erinevalt tava F1 insenerist, mis asi on tõukurvarras!
Sellest hoolimata peale esimest tõmmet pidid natuke toibuma. Egas midagi, klapiajam Spintronile ja testima. Mõne nädala pärast siis ütlesid, et vedru esimene keerd lööb vastu teist, enne kui see eest ära suudab liikuda jne. Lõpuks saatsid siis vedrud, mis kestsid 10000 "igavesti", tol ajal läks 9600 juures mõne sekundiga (praegu 10500 kandis).
Mindi siis pika puuga võitma... Aga vaevu kvalifitseeruti. Vedrud korras jne. Pandi siis prooviks vanad tagasi ja kõik korras, kuigi a la 4 vedru kutud.
Lõpuks Ilmor tunnistas, et mõnesid lihtsalt ei suuda aidata...
SPLIT: üldine paukumine teemal Vette v. PorscheEi ole ma sugugi vaenulik, ei ole elu sees ühtegi Porschet ega selle omanikku rünnanud ja ei ole kavas kah.
Sakslastel on jah Das Überkvalität und so weiter aga no krt ühtegi ilusat autot nad teha ei oska. Kõige viisakamad on S8 ja viimane S-klassi mersu, eriti salongis olev kell, kuid BMWd ja rahvavagunid on üks jubedam kast kui teine.
Saksa auto on nagu mingi liistappo, väljast vaadates - kõik on nagu korras, juuksed, nägu, keha - aga no krt ilust on asi kaugel.
Ei maksa ärrituda, mul on ideaalne maitse, joonduge minu järgi.
quote:partel:
Lõpuks Ilmor tunnistas, et mõnesid lihtsalt ei suuda aidata...
Ma ei tea mis ajast jutt käib, aga F1 ei kasuta juba ammu enam klapivedrusid, just samadel põhjustel. Seega võibolla polnud eksperdid väga tasemel. Samas F1 mootor pole üldse eriti asi mida vaadata, see on lihtsalt (väga viimse vindini viidud) lokaalne optimum olemasolevate reeglite piires, nagu tegelikult misiganes tipptasemel võidusõidumootorid. Eluaegselt balletitantsijalt on parima rivitantsusaapa valem võibolla natuke palju küsitud
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:partel:
Lõpuks Ilmor tunnistas, et mõnesid lihtsalt ei suuda aidata...
Ma ei tea mis ajast jutt käib, aga F1 ei kasuta juba ammu enam klapivedrusid, just samadel põhjustel. Seega võibolla polnud eksperdid väga tasemel. Samas F1 mootor pole üldse eriti asi mida vaadata, see on lihtsalt (väga viimse vindini viidud) lokaalne optimum olemasolevate reeglite piires, nagu tegelikult misiganes tipptasemel võidusõidumootorid. Eluaegselt balletitantsijalt on parima rivitantsusaapa valem võibolla natuke palju küsitud
Ei-ei, keegi ei kahtle Ilmori pädevuses, nad olid/on ka Nascaris ja Indys tegutsevad. Vedrud olid a la 3 nädalaga valmis.
Asi oli lihtsalt müstika, Spintronil olid vedrud megad, dünol 5 tõmmet 0.5 hj sisse jne "paberil" kõik super, aga rajal lihtsalt ei töötanud, ükski guru põhjust ei leidnud...
Tahtsin lihtsalt vihjata, et suht dogma on, et F1 on tehnoloogia tipp, kuigi asjaosalised ei tee saladust, et tavaauto ECU on palju keerulisem. Samuti on pöördepiiraja, 2 võistluse nõue, testipiirangud jne. Sama BMW kohta, kelle kliendid lihtsalt ootavadki tehnoloogiat tehnoloogia pärast, mootorite enda näitajad mulle küll erilist muljet ei avalda, nagu detuunitud show. Ei maksa end elektroonikavidinatest eksitada lasta, tõeline finess tuleb ikka üsna mehaanilistest asjadest.
Kes Porsche puhul dünaamikat ostab? See ju ikkagi legend, prestiizh, traditsioon jne. Enamus nagunii sõita ei oska, nagu ka muude sportautode puhul, s.h. Corvette.