Poster |
Message |
partel |
SPLIT: kõrvaline jutt Vette modimiseteemast ära
No kui vajalikud rehvid autole alla ei lähe, siis on ju lahendus lihtne: auto tuleb välja vahetada...
Võimsuse muudavad kiirenduseks ikkagi rehvid, kui need pole tasemel, siis ükskõik kui palju võimsust on, tulemuseks on ainult 400 m burnout. Mina kasutaks Eesti rajaolusid arvestades natuke võimsamal autol 36x17x16 rehve, näiteks GY #3199.
Kui võimsus ja kaal on samad, siis ET'd saab maha ainult parema stardiga. Kui rattapidurid ei jõua kinni hoida, on transbrake abiks, mis jällegi sportauto puhul ei pruugi aktuaalne olla. Samuti teistsugune vedrustus jne. Oeh...
Ja ei meeldi suurem mootorimüra
____________________________
_ |
14.04.2008 at 09:33 |
|
Levo. |
SPLIT: kõrvaline jutt Vette modimiseteemast ära
To partel-minu arust on tegu tänavaautoga.Sõidab oma aja lõhki ja elu lill.Edasi kärutab lõppkiirusvõistlustel ja superautos.
MA olen ammu tahtnud partel sulle öelda et elu ei ole 400 meetris ja tõsine fänn võib endale lubada suurte tagaratastega (sinu mõistes autod) autot 4 korda aastas välja ajamiseks.
MA ei tea kuidas on hundiga aga mina ei saa omale lubada ei aja ,ei ruumi puudumisel sellist autot mis oleks ainult suurte ratastega 4 korra masin aastas.
Tänan tähelepanu eest.
____________________________
Viper SRT10 Supercharger.2006
G400 |
14.04.2008 at 22:05 |
|
roadkill |
SPLIT: kõrvaline jutt Vette modimiseteemast ära
quote: Levo.: To partel-minu arust on tegu tänavaautoga.Sõidab oma aja lõhki ja elu lill.Edasi kärutab lõppkiirusvõistlustel ja superautos.
MA olen ammu tahtnud partel sulle öelda et elu ei ole 400 meetris ja tõsine fänn võib endale lubada suurte tagaratastega (sinu mõistes autod) autot 4 korda aastas välja ajamiseks.
MA ei tea kuidas on hundiga aga mina ei saa omale lubada ei aja ,ei ruumi puudumisel sellist autot mis oleks ainult suurte ratastega 4 korra masin aastas.
Tänan tähelepanu eest.
Minule jääb ka vahest arusaamatuks see 400 meetri läbimise aja tähtsus. Minu 103kw mootoriga auto kiirendust võib mõõta kalendriga. Ning samas võib iga "jõukam" tüüp osta/ehitada endale mitme miljoni eest huippu auto- kas see teeb temast rohkem ameerika auto fanaatiku Tule taevas appi!!!
____________________________
`92 Firebird 3,1 |
30.04.2008 at 21:24 |
|
Astro SS |
SPLIT: kõrvaline jutt Vette modimiseteemast ära
quote: partel: No kui vajalikud rehvid autole alla ei lähe, siis on ju lahendus lihtne: auto tuleb välja vahetada...
Võimsuse muudavad kiirenduseks ikkagi rehvid, kui need pole tasemel, siis ükskõik kui palju võimsust on, tulemuseks on ainult 400 m burnout. Mina kasutaks Eesti rajaolusid arvestades natuke võimsamal autol 36x17x16 rehve, näiteks GY #3199.
Kui võimsus ja kaal on samad, siis ET'd saab maha ainult parema stardiga. Kui rattapidurid ei jõua kinni hoida, on transbrake abiks, mis jällegi sportauto puhul ei pruugi aktuaalne olla. Samuti teistsugune vedrustus jne. Oeh...
Ja ei meeldi suurem mootorimüra
Kui autole rehvid alla ei mahu,siis üks võimalus enne auto välja vahetamist on lift-kit'i paigaldus (võimalusi on kaks cab lift või suspension lift)
Mulle meeldivad ka natuke võimsamad autod ja suured rattad alates 36 tollist
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.04.2008 at 21:46 |
1 edit. Last edited 30.04.2008 at 21:46 by Astro SS
|
|