Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimubIlus töö on tehtud. Oleks vaid enda oma ka juba sama kaugel Paraku jääb meil see aasta raudselt vahele. Omaltpoolt soovime aga edu kõigile, kellel kohe-kohe kokku saamas ja loomulikult karme tulemusi!
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimubTundub, et Avole kuluvad wheelie barid ära, muidu rehvid jäävad paigale ja auto hakkab pöörlema. Nagu eelmisel aastal näha oli, siis on ta teadlik rehvide ja vedrustuse tähtsusest.
Vähemalt konventsionaalsed kaaned, mis annavad max 1000 hj + plaadinitro. Kui see on Speedtechi oma siis tore, kuna selle taga on nitro Pro Modi guru Shannon "Iceman" Jenkins. Eks siis sõltub, mis laks on ja kuidas kestab, 280 km/h vabalt. Eelis on vabalthingavana start, mis võimaldab täisgaasil starti ka libedal rajal.
Avol tundub asi nii kerge olevat, et tuul viib ära. Samuti oskab ta vedrustuse ja rehvide asja. Mootor mõistagi täiesti tundmatu asi, aga ülelaadimisega EFI kogemus on olemas. Samas näiteks ükski turbo Pro Mod ei ole tööle hakanud, kuid 6.5+ sek autod on vägagi tegijad. Kui kohalt minema saab, siis võib vägagi üllatada. Eriti suur eelis on Raadil.
Erkki Camaro on arvatavasti kõige raskem, mis maksab kätte eriti Raadil. Potentsiaalselt on kõige võimsam, samas turbotest ei või iial teada, äkki Avo kõmmutab 2000+ hj Samas ei ole 1000+++ hj juures lisavõimsus tingimata eeliseks. Kui käima saab, siis konservatiivse setupi puhul ei tohiks midagi juhtuda, kui süüde hakkama saab. Hoopis suurem mure on käigukast ja muidu jõuülekanne. Samuti on Raadil tegemist 1500 Nm valitsemisega, külg ees üle finishijoone kui üldse väravast läbi mahub. Eeliseks on vana auto ja muidu suures osas vana tuttav tehnika, mehh pritsungi kogemus ja muidugi mina tiimipealikuna . Kui see aasta raskeks läheb, siis ca 3000 hj'ni olen talv läbi asja uurinud ehk tean, mida osta vaja. Lõppkiirusrekordi peaks see aasta ikka saama.
quote:Inferno: Kuidas sel viimasel autol tagarattad ära käivad?
Päris kõvad projektid muidu... ala areng ja mootoriehitus on eestis ikka kõvasti arenenud...
Kui ma ei eksi on seal ka jooned, kust plekki painutama/lõikama hakatakse et koopad ikka koobaste moodi teha.
Väga tore vaadata et jutud majanduskriist on "feik" SMS laenuga ju autot ei ehita.
OT:
"seekord TH400 manual valvebody ja transbreak'iga."
tegemist ikka kastipiduri mitte kastilõhkumise jubinaga ehk "transbrake" ehk eestistatult antud käändes vast "transbrakega".
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimubMind huvitab see, kes klassi vahetada plaanivad....
Ilmselt lahkuvad nii mõnedki B klassist, et võitmatutele ruumi teha...
Mõnda autot vaadates tekib küll küsimus, kas se ikka 3 nädala pärast stardi valmis on.
quote:jeff01: Ilmselt lahkuvad nii mõnedki B klassist, et võitmatutele ruumi teha...
Mis sellega mõeldud on??
Usun, et seda - heads-up klassides sõit väikese rahakotiga ja/või ilma sponsoriteta on täiesti pointless. Heads-up klassides sõidab rahakott nii kurb kui see ka pole
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimubTäpselt seda ma mõtlesingi.
Ei saa väga kurb olla, kuna ala arengule tuleb jõukamate pealetung kindlasti kasuks.
Tore oleks kui mõeldaks välja ka mingi võistlemisviis ülejäänuile (Mitte nüüd päris mosseliiga aga sama põhimõttega)
quote:jeff01: Mind huvitab see, kes klassi vahetada plaanivad....
Ilmselt lahkuvad nii mõnedki B klassist, et võitmatutele ruumi teha...
Mõnda autot vaadates tekib küll küsimus, kas se ikka 3 nädala pärast stardi valmis on.
Tead Sa rääkida kui kaugel Project "Kaboom" on, mida turbo meestega pusisite?
Kas ta ka rajale sel aastal jõuab?
Oled ehk nende asjadega rohkem kursis.
quote:jeff01: Ilmselt lahkuvad nii mõnedki B klassist, et võitmatutele ruumi teha...
Mis sellega mõeldud on??
Usun, et seda - heads-up klassides sõit väikese rahakotiga ja/või ilma sponsoriteta on täiesti pointless. Heads-up klassides sõidab rahakott nii kurb kui see ka pole
Nagu mainitud, siis cash is the king.
Et Outlaw's ilma teha, peab eelarve olema 10MEEK+
Erkki edu põhjus on see, et ta on ise insenermehhaanikust geenius ja mina olen EV parima tiimipealikuna tasuta käepärast.
Rõõm tõdeda, et jõukamad inimesed on aru saanud tiimi vajalikkusest. S.t. raha ei ole probleem, vaid pädeva tiimi puudumine.
Tuleb ikkagi arvestada, et EV's oskavad asja kaks tüüpi: Erkki (mech tech) ja mina (crew chief). Teiste shansid on: heh heh heheeheeheee jne
Kui Erkki ja mina hakkaksime õiglast tasu küsima, siis...
quote:jeff01: Ilmselt lahkuvad nii mõnedki B klassist, et võitmatutele ruumi teha...
Mis sellega mõeldud on??
Usun, et seda - heads-up klassides sõit väikese rahakotiga ja/või ilma sponsoriteta on täiesti pointless. Heads-up klassides sõidab rahakott nii kurb kui see ka pole
Tuleb ikkagi arvestada, et EV's oskavad asja kaks tüüpi: Erkki (mech tech) ja mina (crew chief). Teiste shansid on: heh heh heheeheeheee jne
Kui Erkki ja mina hakkaksime õiglast tasu küsima, siis...
quote:jeff01: Mind huvitab see, kes klassi vahetada plaanivad....
Ilmselt lahkuvad nii mõnedki B klassist, et võitmatutele ruumi teha...
Mõnda autot vaadates tekib küll küsimus, kas se ikka 3 nädala pärast stardi valmis on.
Tead Sa rääkida kui kaugel Project "Kaboom" on, mida turbo meestega pusisite?
Kas ta ka rajale sel aastal jõuab?
Oled ehk nende asjadega rohkem kursis.
Selle autoga on nii, et vajab veel veidi tööd aga midagi väga kiiret ja vinget sealt tulemas pole (vähemalt hooaja alguseks mitte) Tõsi küll, kolvid saavad asjakohasemad ja rõhku saab ta ta kindlasti rohkem pähe kui 1 bar. kw/kg suhe saab tore olem aga pigem siiski kohalike raadi ürituste auto. Ei ole tal veel slikke ega litsentse ega midagi....
quote:partel:
Tuleb ikkagi arvestada, et EV's oskavad asja kaks tüüpi: Erkki (mech tech) ja mina (crew chief). Teiste shansid on: heh heh heheeheeheee jne
Et isegi juurat lähedalt nuusutanud liivimaa parim crew chief ei suutnud reeglitest välja lugeda, et tema hoole ja armastusega ehitatud auto ei oleks veel mõne päeva eest üldse tohtinud startida :P