register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Küsimus 2008a dragi reeglite osas  
Poster Message
vr_
  
Küsimus 2008a dragi reeglite osas
Tervitus..
Juhtusin lugema seda lugu http://www.usaraud.ee/?id=19_56_57_95
Seal mainitakse kehtivaid reegleid kui põhjust, miks toruraamiga autod c klassis võistelda ei saa.

Ainus viide mis võiks sellist asja väita on bhra reeglites http://www.bhra.ee/index.php/page,tehnilisedreeglid2005:
quote:
9.1 Kere kandevstruktuuri muudatused ja tugevdamine on lubatud. Esimesed poolraamid peavad säilima originaalsed, amortisaatori ülemise kinnituse modifitseerimine lubatud. Lisaks sõidukil standardsena kasutatavatele plastosadele on lubatud vahetada plastosade vastu kapott, pakiruumi luuk, esimesed poritiivad ja stanged. Isepaigaldatud plastist uste kasutamine on lubatud juhul kui autol on vähemalt 6-punkti turvapuur.

Ehk siis poolraamid mis peavad originaali jääma. Kas ma saan õigesti aru, et see on just see punkt mis keelab toruraamidel võistelda?


Kui see nüüd kõik nii on nagu kirjas, siis tekib küsimus, et miskaru pärast Outlaw klassis toruraamid sõidavad, sest punkt 12 väidab selgesõnaliselt järgnevat:

quote:
Outlaw klassile ei kehti tehnilisest reeglistikust järgmised punktid - 5.1, 9.2, 9.6, 9.11, 10

Mitte ühtegi sõna punkt 9.1 mittekehtivusest.
Seega pole tehtud olematuks poolraamide originaalsuse nõuet.

Et siis kuidas seda mõistma peaks nüüd?



____________________________
Imperialist 71
02.05.2008 at 12:26 3 edits. Last edited 02.05.2008 at 12:31 by vr_
vr_
  
Küsimus 2008a dragi reeglite osas
Tere,

tuletan seda vana teemat meelde, sest kurvastusega pean nentima, et olen samasisulise arupärimise saatnud bhra veebilehelt leitud ametlikule kontaktmeilile bhra@bhra.ee, sealt mitu päeva vastust oodanud ja viimast mitte saades ka riburada pidi veebis välja toodud funktsionäride kontaktidele aga kahjuks ei ole ka sealt ei kippu ega kõppu kuulda - üle nädala juba.

Kas keegi oskab öelda töötavat kontakti kuskohast saaks vettpidava kirjaliku reeglite tõlgenduse vms?
Ise kujutan ette, et järgmine samm võiks olla tähitud kirja saatmine EAL'ile küsimusega, et mispask teil seal allorganisatsioonides toimub, et toru ei tõsteta vms.. samas ei taha nagu nii kurjaks ka minna.


____________________________
Imperialist 71
12.05.2008 at 15:43
vr_
  
Küsimus 2008a dragi reeglite osas
Tervitusi jälle siitpoolt..
Ilmselt reageerisin ma pisut üle pika ooteaja pärast. Juhatuse liikme Evelyn Marduse selgitav kiri mis mu postkasti küll juba 13. mail potsatas, enne tänast polnud mul aega siia kirema tulla, tuletas mulle meelde, et selline teema pole tõepoolest ühe inimese otsustada ja vajab kolleegiumi kokkutulekut.

Igatahes kõik D klassi mehed rõõmustage, saate siiski starti minna, vastus tuli selline:

jäänud" ning Outlaw autodele nõue tühistatakse." target="_blank">Vastuseks sinu kirjale teatame, et "Jah, punkt 9.1 on "kahe silma vahele
jäänud" ning Outlaw autodele nõue tühistatakse.



____________________________
Imperialist 71
15.05.2008 at 15:41
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Küsimus 2008a dragi reeglite osas  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.