register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)  
Poster Message
R.Ott
 
Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)
Link

Tekkis küsimus, et kui suur effekt on siis reaalselt ütleme viis kuni kümme pügalat kõrgemal oktaanarvul?

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
16.05.2008 at 11:23
gets
Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)
Sai seda oktaanivärki omale natuke aega tagasi selgemaks tehtud. Oktaanarv ei tähenda mitte midagi muud, kui kütuse detonatsioonikindlust. Punkt.
Tavamasinal on vaid suurem oktaanarv psühholoogiline efekt, et whoa, maksin rohkem, number suurem, kuule, täitsa paremini läheb edasi ka! Täpselt nagu mpg-capsi ja muu jura haip :). Tehtud mootoril saad lihtsalt survet ja süüdet karmimaks keerata, millest ka suurem võimsus.

Olen aastaid üritanud sõbrale selgeks teha, et originaalseades 9.5:1 surveastmega mootorisse ei ole mingit mõtet 98 sisse kallata. Ei tee selgeks. "98'ga läheb paremini edasi"...
16.05.2008 at 12:27
vr_
  
Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)
kusjuures enamasti tähendab kõrgem oktaanarv ka seda et põleb sitemini.
samas nagu eelkõnelejad mainitud lubab surveastet ja süüdet keerata karmimaks, sealt ka efekt

____________________________
Imperialist 71
16.05.2008 at 19:15
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.