Poster |
Message |
Märt |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Tere
On keegi proovinud nende lahendusi?
http://ststurbo.com/dodge_ram_1500 pakub seda ka minu autole. Otsides siit STS-ga leidus ainul hulk caddysi. Konkreetne ostuhuvi veel puudub, aga selline ebaterve huvi juba tekkis
Reklaamjutukese järgi on unistuste toode, samas oli seda ka motor-up
Lühidalt: on keegi proovinud?
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
07.01.2005 at 07:54 |
|
Olds |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Too good to be true, arvan mina
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.01.2005 at 08:26 |
Last edited 07.01.2005 at 10:26 by Olds
|
Astro SS |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Hot Rodis kiideti ka, need on ometi kogemustega tegelased.
edit: kusjuures, umbes aasta tagasi postitasin sellest süsteemist pilid siia naljanurka
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.01.2005 at 09:52 |
Last edited 07.01.2005 at 09:54 by Astro SS
|
foke |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: Olds: by
be
|
07.01.2005 at 10:04 |
|
Olds |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: foke: quote: Olds: by
be
ooops, näpukas. Kähkukas parandatud
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.01.2005 at 10:26 |
|
peep Moderator |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Kindlasti see asi töötab aga eks igal süsteemil ole omad plussid ja miinused. See remote turbo tundub olema paras peavalu igapäevakasutuses just toimimise poole pealt ja hinna poolest ka mitte just eriti soodne arvestades, et tegu madala boostiga ja mis seal komplektis sisaldub. Pean silmas just F-Body komplekti, sellest autost tean rohkem.
Arvan, et tsentrifugaalkompressor on parem lahendus. |
07.01.2005 at 10:39 |
Last edited 07.01.2005 at 10:40 by peep (Moderator)
|
Märt |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Selge
Et kisub siiski motorupi ja turbonaatori poole...
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
07.01.2005 at 21:20 |
|
Maik |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Ega vist eestis jätkuvalt ühtegi inimest tekkinud pole kes seda ka reaalselt katsetanud ehitada on ?
Mulle isiklikult tundub jätkuvalt nagu kõige odavam-lihtsaim ehitus olevat? Mõtlen siis igapäeva pillile mitte kiirenduse jaoks.
Turbod nagu ei maksa na palju eraldi võttes ja see raud mis juurde käib ka nagu mitte... aga tarkvara poole pealt jääks vist eestis hätta või mitte?
345hp-d hakkab vaikselt lahjaks jääma. Ja kompressor-turbo kitid ostetavad on ikka na kirved Suvel küll ehitama ei hakka,aga uurida tasub ikka.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.05.2008 at 18:49 |
1 edit. Last edited 16.05.2008 at 18:54 by Maik
|
hents99 |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Tarkvara kui selline tuleks seadistatavaks teha, ehk mõni progeaju. Samas kui sa ei taha mingit suurt võimsuselisa (taga-turbod), siis vb paar lisapihustit ajavad asja ära.
Mul hetkel üks ford, millel on 2 turbot ja originaalaju, 2 lisapihustit pandud ja asi vask. Mingit max võimsust ja ökonoomsust pole loota (segud erinevatel pööretel pole seadistatavad), aga ajab asja ära.
Ise soovitaks ikkagi kapoti alla panna turbod. XS-poweris mingid odavad turbod, kolled jne kõik vajalik soodsalt.
Ma ei tea muidugi, mis autole sa neid mõtled. Midagi väga rasket pole tegemises ja rõhku ei pea suureks ajama.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
16.05.2008 at 19:28 |
|
Maik |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Mina vaatan c5 corvetile.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.05.2008 at 22:22 |
|
Simo57 |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Ja mina C6 |
16.05.2008 at 22:25 |
|
hents99 |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Sellistele masinatele pole mõtet mingit odavat jama peale toppida.
Küttesegu teema on kõikse keerulisem originaalajuga. Raua poolega pole midagi keerulist.
Mis need turbo/kompressori kit´id maksavad mikis?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
16.05.2008 at 22:37 |
|
Maik |
sts turbo- Squires Turbo Systems
ega ei maksagi väga palju,aga transa ja tolli osa enam ei meeldi
Ega see sts originaali hind odav pole, samas isetehes samat asja pole jälle siinkandis eriti torude meest.
Muud seal ju sisuliselt pole. paar kallimat vidinat, soft, turbod.
kompressor on muidugist kõige lihtsam variant.
maksavad kitid 6300>
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.05.2008 at 22:53 |
1 edit. Last edited 16.05.2008 at 22:58 by Maik
|
hunt |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Järeldus nr.1:
Tuleb Meerikast osta juba valmisehitet autu
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
16.05.2008 at 23:54 |
|
Maik |
sts turbo- Squires Turbo Systems
See eeldab kohe suure hulga raha olemasolu.
On neid ju ka eestis müüa . Sai tegelt selle pilguga seal ringi ka vaadatud - ega nad odavad ei olnud mis vähegi tehtud oli.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
17.05.2008 at 08:11 |
|
Taavi |
sts turbo- Squires Turbo Systems
XS Power on hiina kõige odavama otsa saast, sealt ka odav hind. http://jdm-insider.com/Blogs/Eric/?p=684
http://www.musclemustangfastfords.com/tech/mmfp_051100_turbo/index.html
Küll 5.0 Mustang, aga paistab, et lisa mootorijuhtimise elektroonikat nad ei kasuta, ainult võimsam pump + suuremad pihustid + kütuserõhku keeravad juurde ja regullivad süüdet. Väikese rõhu juures on see ehk võimalik. Tegelikult suurema V8 puhul on tänavaautol juba madala rõhuga hirmsat moodi väänet ja turbotatud LS1 puhul usun, et 500hj tuleb suht kergelt. |
17.05.2008 at 09:31 |
|
hents99 |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Õige, XS-power on tõesti hiina kaup. Madala rõhuga samas ei juhtu midagi.
Loogiline, et see, kes ostab sealt komplekti, saab praktiliselt poole turbo hinnaga terve komplekti ja loodab seda suht race seades kasutada, ei ole just helgem pea.
Kompressori teed minna oleks ilmselt kõige mugavam, just töö suhtes.
Kui ise ei turbota, siis läheb töö päris kalliks ma arvan. Muidu Eestis on tegijaid juba üksjagu.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
17.05.2008 at 10:48 |
|
vvt |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: Märt: Tere
On keegi proovinud nende lahendusi?
http://ststurbo.com/dodge_ram_1500 pakub seda ka minu autole. Otsides siit STS-ga leidus ainul hulk caddysi. Konkreetne ostuhuvi veel puudub, aga selline ebaterve huvi juba tekkis
Reklaamjutukese järgi on unistuste toode, samas oli seda ka motor-up
Lühidalt: on keegi proovinud?
IRW
minumeelest on kogu see idee risti vastu turbo kasutamise põhimõtetele a)heitgaase tuleb kasutada võimalikult mootori lähedalt, et need ei kaotaks energiat b)liiga pika sisselasketorustikuga kaasnev kenake takistus ja viivitus. Isegi sellist lahendust, kus V8 mootori turbo asub ühel pool mootorit ja teise poole gaasid tuuakse toruga mootori alt läbi - peetakse energiakao tõttu ebaefektiivseks (arvatakse, et TT on efektiivsem). Sinna tagastange alla jõudes on heitgaas ju kaotanud olulise osa oma energiast.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.05.2008 at 20:00 |
2 edits. Last edited 18.05.2008 at 20:03 by vvt
|
LaSa Moderator |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: vvt:
IRW
minumeelest on kogu see idee risti vastu turbo kasutamise põhimõtetele ...
See võib olla ka nii. Aga millegipärast üks must Mosse olla päris kiire olnud
|
18.05.2008 at 20:41 |
|
Astro SS |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: vvt: quote: Märt: Tere
On keegi proovinud nende lahendusi?
http://ststurbo.com/dodge_ram_1500 pakub seda ka minu autole. Otsides siit STS-ga leidus ainul hulk caddysi. Konkreetne ostuhuvi veel puudub, aga selline ebaterve huvi juba tekkis
Reklaamjutukese järgi on unistuste toode, samas oli seda ka motor-up
Lühidalt: on keegi proovinud?
IRW
minumeelest on kogu see idee risti vastu turbo kasutamise põhimõtetele a)heitgaase tuleb kasutada võimalikult mootori lähedalt, et need ei kaotaks energiat b)liiga pika sisselasketorustikuga kaasnev kenake takistus ja viivitus. Isegi sellist lahendust, kus V8 mootori turbo asub ühel pool mootorit ja teise poole gaasid tuuakse toruga mootori alt läbi - peetakse energiakao tõttu ebaefektiivseks (arvatakse, et TT on efektiivsem). Sinna tagastange alla jõudes on heitgaas ju kaotanud olulise osa oma energiast.
Tegelikult ei ole asi üldse nii hull.
Turbo kuum koda peab olema lihtsalt vastav ja survetorustiku pikkus/ruumala ei oma mängi erilist rolli.
Kaks fööni pannakse selleks,et saavutada kiirem reageerimine, mida põhjustab hoopis föönide pöörevate masside erinevus. Kahte väikest on lihtsam pöördesse ajada kui ühte suurt, samas üks suur on effektiivsem aga kahel väikesel on *magus ala* madalamal.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.05.2008 at 20:50 |
|
Maik |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Keegi seletaks ära miks ta peab olema vastu kollet?
Kui õhukompressor on ühes otsas ja vahepeal on 100m voolikut, on teises otsas ikka 8 bar rõhku,minu loogika järgi nagu vahet ei ole tegelt :P
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
19.05.2008 at 06:26 |
1 edit. Last edited 19.05.2008 at 06:27 by Maik
|
Fog |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: Inferno: Keegi seletaks ära miks ta peab olema vastu kollet?
Kui õhukompressor on ühes otsas ja vahepeal on 100m voolikut, on teises otsas ikka 8 bar rõhku,minu loogika järgi nagu vahet ei ole tegelt :P
Võlusõna on temperatuur ja gaaside kokkutõmbamine temperatuuri langedes.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
19.05.2008 at 07:22 |
|
vvt |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: Inferno: Keegi seletaks ära miks ta peab olema vastu kollet?
Kui õhukompressor on ühes otsas ja vahepeal on 100m voolikut, on teises otsas ikka 8 bar rõhku,minu loogika järgi nagu vahet ei ole tegelt :P
Kui väljalaskeklapi poolt päästetav gaas on kaunis "hõõguv"(mõnisada kraadi), siis summuti otsas on selle temp 100-200 kraadi vahepeal. St enamik energiast on kaotatud, summuti takistuse ja jahutusefekti tõttu. Seega, puht füüsikaliselt ei saa kuskil tagastange all asuv turbo efektiivne olla. Igal juhul mingi efektiivse asjaga tegu olla ei saa. Muide, parafraseerides pärtlit, kui see asi oleks efektiivne, kasutataks seda dragracingus. Paraku leiab dragiautodel turbo ikka kapoti alt.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.05.2008 at 14:59 |
1 edit. Last edited 19.05.2008 at 15:02 by vvt
|
hunt |
sts turbo- Squires Turbo Systems
quote: Taavi: XS Power on hiina kõige odavama otsa saast, sealt ka odav hind. http://jdm-insider.com/Blogs/Eric/?p=684
http://www.musclemustangfastfords.com/tech/mmfp_051100_turbo/index.html
Küll 5.0 Mustang, aga paistab, et lisa mootorijuhtimise elektroonikat nad ei kasuta, ainult võimsam pump + suuremad pihustid + kütuserõhku keeravad juurde ja regullivad süüdet. Väikese rõhu juures on see ehk võimalik. Tegelikult suurema V8 puhul on tänavaautol juba madala rõhuga hirmsat moodi väänet ja turbotatud LS1 puhul usun, et 500hj tuleb suht kergelt.
Ohnäe ... ja mõned lollid maksavad selle 500 hp eest veel (päris palju) raha ....
Krdi tore, et see ikka nii lihtsalt ja ilma rahata kätte tuleb !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
21.05.2008 at 16:10 |
|
Taavi |
sts turbo- Squires Turbo Systems
Hunt sul on kompressor, jutt käib turbokomplektidest LS1-le Samuti pole juttu rahast olnud. Lihtsalt = madala rõhuga.
http://www.ls1turbo.com.au/au/vtvz_gentt.html |
21.05.2008 at 17:43 |
|