register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : gaz-53 + autogaas   1 2  
Poster Message
kyttepuu
gaz-53 + autogaas
kas kellegil on kogemust kuidas se asi töötab tänapäeva esimese pölvkonna gaasiseadmetega ?
kuidas masin edasi liigub gaasijöul ?

lugupidamisega Daniel.
08.06.2008 at 16:46
jeff01
  
gaz-53 + autogaas
Ma olen juba aastaid mõelnud, miks keegi pole sellisele ülijanusele venelasele paigaldanud täpset mootori juhtimissüsteemi ja üldse ei muuda seda mootorit vähe kaasaegsemaks ja kangemale bensule sobivamaks..... Ise tehes ja kasutades odavat MS 1 ver 3me saaks selle mootori jagaja ja karburaatori visata kus kurat vist vähem kui 10k eest. ja ma ei kujuta ette kui palju tuleks jõudu juurde veelgi väiksema kütusekuluga :)
edu gaasiseadmega

____________________________
www.facebook.com/whlsup
08.06.2008 at 21:26
kaedoo
 
gaz-53 + autogaas
vaadates linnapildis neid,ei liigu nad edasi ja haisevad hirmsasti.naised turul rääkisid,et koormaga ei pidanud edasi ka liikuma.täpsemalt ei tea,püüa mõni linnapeal kinni ja küsi.:o)
08.06.2008 at 21:40
vr_
  
gaz-53 + autogaas
quote:
kaedoo: vaadates linnapildis neid,ei liigu nad edasi ja haisevad hirmsasti.naised turul rääkisid,et koormaga ei pidanud edasi ka liikuma.täpsemalt ei tea,püüa mõni linnapeal kinni ja küsi.:o)

No küll ta liigub kui gaasi anda.. ma mäletan õppeautol oli miski imelikjõnks gasipedaali kõrval kuhu jalg kinni jaäi ja siis enamus rahvast arvas, et rohkem ei lähegi..
korralikult ikka jalg põrandasse surudes hüppas minema küll:D

____________________________
Imperialist 71
09.06.2008 at 00:04
Riho
gaz-53 + autogaas
quote:
jeff01: Ma olen juba aastaid mõelnud, miks keegi pole sellisele ülijanusele venelasele paigaldanud täpset mootori juhtimissüsteemi ja üldse ei muuda seda mootorit vähe kaasaegsemaks ja kangemale bensule sobivamaks..... Ise tehes ja kasutades odavat MS 1 ver 3me saaks selle mootori jagaja ja karburaatori visata kus kurat vist vähem kui 10k eest. ja ma ei kujuta ette kui palju tuleks jõudu juurde veelgi väiksema kütusekuluga :)
edu gaasiseadmega

53-ga pole ammu sõitnud, kuid GAZ-66-ga küll. Maantee kulu 18-20l/100km ei ole mu meelest küll mingi kulu, millepärast oleks mõtet midagi aretama hakata. Tasuvusaeg läheb liialt pikaks, kui üldse mitte küsitavaks.
Võimsuse lisamiseks ilmselt oleks SBC mõistlikum.
09.06.2008 at 12:21
vvt
  
gaz-53 + autogaas
Huvitav, niipalju kui mina mäletan, oli Gaz-53 tabelikulu 25,0l/100 km kohta, see on siis kulu arvestamata koorma vedu, linnaliiklust, haagist jms. Et aru saada Gaz-53 (kandejõud 4 tonni, mootor 4,25 liitrit) ebaefektiivsusest, siis näiteks 10-tonnise veojõuga Kamazi, millel on kolm telge ja 10,85 liitrine NA disla - tabelikulu on sama (25).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.06.2008 at 12:34 1 edit. Last edited 09.06.2008 at 12:35 by vvt
viplala
gaz-53 + autogaas
quote:
vvt: Huvitav, niipalju kui mina mäletan, oli Gaz-53 tabelikulu 25,0l/100 km kohta, see on siis kulu arvestamata koorma vedu, linnaliiklust, haagist jms. Et aru saada Gaz-53 (kandejõud 4 tonni, mootor 4,25 liitrit) ebaefektiivsusest, siis näiteks 10-tonnise veojõuga Kamazi, millel on kolm telge ja 10,85 liitrine NA disla - tabelikulu on sama (25).

Ja kui kasti 2 tonni peale visata, on aparaadil lestad all laiali, karjub tossab ja ägiseb aga edasi ei liigu, kütusekulu on 35+.
09.06.2008 at 12:57
moo2rs
gaz-53 + autogaas
Mul on 53. Ma isegi ei tea palju ta kütust võtab, lihtsalt ei huvita, kuna kasutan teda oma tarbeks ja harva. Ja ei tossa ta midagi isegi 3 tonnise koormaga. Minu jaoks on ta igatahes efektiivne auto.

____________________________
Corvette ´81
TransAm `91
09.06.2008 at 13:20
Riho
gaz-53 + autogaas
N. Liidu autode tabelikulud kipuvad üldjuhul olema väga suure veaga.
Bensu veokitel - bensiini kõrvaletõstmised jne. Diisliga ei olnud sellel ajal midagi teha.
Samamoodi on 131-e tabelikulu maanteel 60l/100km. Reaalsus: 47-48l/100km.

66-e kulu on enda reaalsest kogemusest.


09.06.2008 at 13:55
kyttepuu
gaz-53 + autogaas
mind huvitabki kuidas sellega oleks vedada kyttepuid, u 300 km on ots. kui gaasi peal töötab ja vedada jöuab siis oleks mu meelest normaalne vedada, arvestades gaasi hinda.
isegi kui ta 35 l sajale gaasi vötab on sellega soodsam vedada.

mingi lääne krusa vötab 20 diislit, diisel on ju peaaegu poole kallim kui se autogaas, ja se krusa mis jöuaks vedada niipalju maksab ka millegipärast 80-120 K.eek
53 saaks soodsamalt ja ega se esimese pölvkonna gaasiseade ka sinna peale palju ei maksaks :)

huvitabki see et kui palju tal jöudu ära kaob ja kas ta sirgel maanteel jöuab vedada. sest ega se masin mägedesse nagunii ei roni, eestis pole ju eriti mägesid :)

09.06.2008 at 16:22
kps
 
gaz-53 + autogaas
Vedeleb samuti selline isend, kui kunagi veel liikus siis maanteekulu oli kuhugi 25 kanti, väiksematel otstel ~35 kanti. Ära väsitas see jama kui 5000km sõitu ja siis jälle käpad mootorisse, noorest peast oli muidugi hea praktika :). Tagasild oli kah alatasa väsinud. Mingit potensiaali sellel mootoril küll pole, pigem kapoti alt minema visata või pigem terve isend minema visata ja mingi usa kastikas asemele osta, mitte hakata gaasiga jebima ja imele lootma :). Hetkel olen lihtsalt paari kolme aasta tagant korra käima ajanud, et kolb sisse ära ei mädaneks ja meetri edasi-tagasi liigutanud ja muu töö teevad muud liikurid palju effektiivsemalt ära.
Edit: vahepeal tekkis tuju osta suur pott hammerite värvi, klaasid kinni katta ja värvipott katusele kummuli keerata :D
Pole enam pikalt huvi tundnud, aga kes Eestis sellisele asjale mootoridetaile üldse pakkuda suudab?
09.06.2008 at 16:57 3 edits. Last edited 09.06.2008 at 17:11 by kps
vvt
  
gaz-53 + autogaas
quote:
viplala: Ja kui kasti 2 tonni peale visata, on aparaadil lestad all laiali, karjub tossab ja ägiseb aga edasi ei liigu, kütusekulu on 35+.

Vot see on ekslik arvamus. Sõidetud on ka 8 tonniga, ei juhtu suurt midagi peale kiirenduse ärakadumise ja selle, et kohalt tuleb võtta 2. käigu asemel 1-sega. 2 tonniga sõites ei saa arugi, et midagi peal on.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.06.2008 at 17:15
kyttepuu
gaz-53 + autogaas
eks neid juppe ja mootoreid saab ju poest ja ega need kallid ka ei ole, lihtsalt veokulu meelitab, bensiiniga olen vedanud 53ga se on täitsa okei mu meelest kui auto pole väga höredaks aetud, aga gaasiga pole söitnud selle isendiga, ei tea kuidas ta gaasi pealt jäksab vedada ?
ootan kogemusi.
09.06.2008 at 17:56
kps
 
gaz-53 + autogaas
quote:
kyttepuu: eks neid juppe ja mootoreid saab ju poest ja ega need kallid ka ei ole, lihtsalt veokulu meelitab, bensiiniga olen vedanud 53ga se on täitsa okei mu meelest kui auto pole väga höredaks aetud, aga gaasiga pole söitnud selle isendiga, ei tea kuidas ta gaasi pealt jäksab vedada ?
ootan kogemusi.

Soovita konkreetselt... poest ütleb suht vähe ;)
09.06.2008 at 18:01
kyttepuu
gaz-53 + autogaas
ida/lääne virumaal on ettevötteid küll mis müüvad vene masinate varuosi, ka mootoreid ja muud mis nendel vaja läheb, täpseid nimesid ei tea aga tean asukohti nendel äridel.
ärme siiski kaldu teemast körvale vaid ma ootan ikkagi kogemusi ja muljeid sellest loomast gaasi peal.
09.06.2008 at 20:24
mr. RocknRoll
 
gaz-53 + autogaas
Mäletan, et mingi osa aiandi pargist-Laz, Gaz jne sõitsid gaasi peal. Bussidel balloonide set katusel, furgoonikatel kõhuall.

____________________________
44269
10.06.2008 at 09:18 1 edit. Last edited 10.06.2008 at 09:18 by mr. RocknRoll
viplala
gaz-53 + autogaas
Vene aparaatide juppe müüakse Salve tn. lõpus, paremat kätt kahekordses majas.
10.06.2008 at 11:59
79capri
 
gaz-53 + autogaas
Kas kontaktivaba jagajat 53-le on saada meie kodumaal?
10.06.2008 at 14:32
kenu
gaz-53 + autogaas
See on nüüd küll jama jutt, hinnata nende kiirendusvõimet selle järgi, kuidas nad praegu üldises liikluses venivad. Arvestades nende suurt küttekulu, ei püüa keegi sellise isendiga üldises liiklusvoolus püsida -- liiga suur pauk rahakoti pihta, lihtsalt ei vajutata akslit, sest kiirenduspump on kütuseõgard.
Samas on mul õppesõidu Zil 130-ga väga positiivsed kogemused, platsi pääl ei viitsind sõiduõpetaja eriti meiega jamada, ütles, et harjutage ise ja läks AB meestega juttu ajama, igatahes vajutades liikus V8 väga korralikult edasi. Kuna sõiduõpetaja ehitas tollal maakodu, siis sai ka täiskoormaga kärutatud Karula künklikel teedel -- masinal oli rammu enam kui küll.

Gaasi peale üleminek ei tohiks erilist raha kokkuhoidu anda. Gaasi kütteväärtus on bentsust madalam, rahaline võit tuleneb siiski (enda kogemus) pikki maid sõites kerge masinaga ühtlasel kiirusel-- mootor rüüpab ka sellistes tingimustes ca 15% kütust enam , vene veokaga rasket koormat vedades, paljude kiirenduste ja pidurdustega kardan, et ta rüüpab ca 30% gaasi rohkem+väiksem jõud. Kuna gaas on tanklates praegu 45% odavam kui bena ja on oodata hinnatõusu (pole ammu old), siis eeldatav rahaline kokkuhoid on väike.
10.06.2008 at 16:52 1 edit. Last edited 10.06.2008 at 17:00 by kenu
hunt
 
gaz-53 + autogaas
to kyttepuu:

Mida sa leiutad siin oma businessi plaani ? Võta kalkulaator kätte ja arvuta välja, kui palju tuleb maksta veoteenuse eest autole, mis võtab 5x rohkem küttepuid selga, kui gazoon. Aga muidugi, kui see kepp ja ni.. huvi pakub, millest sel juhul ilma jääd .... siis anna aga minna !

Ja kui tõeline ''ökonomist'' oled, siis ka siin foorumis oli üks topic, kus keegi küttepuudega oma gazooni edasi liigutas.
Sul ju neid hulgim käes ... reklaam oleks missugune !

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
10.06.2008 at 21:52
viplala
gaz-53 + autogaas
quote:
79capri: Kas kontaktivaba jagajat 53-le on saada meie kodumaal?


Samas kohas jäi silma, mis ma ülal mainisin.
10.06.2008 at 23:43
13piisab
 
gaz-53 + autogaas
ehk on kogemuse-jagamise puudumise põhjuseks käesolevas teemas lihtsalt fakt, et kasutajatel puudub kogemus või tuleb kogemust evivate kasutajate foorumikülastust törts oodata?
quote:
kyttepuu:
kuidas masin edasi liigub gaasijöul ?

quote:
kyttepuu:
huvitabki see et kui palju tal jöudu ära kaob ja kas ta sirgel maanteel jöuab vedada.

quote:
kyttepuu:ei tea kuidas ta gaasi pealt jäksab vedada ?
ootan kogemusi.

quote:
kyttepuu:
ärme siiski kaldu teemast körvale vaid ma ootan ikkagi kogemusi ja muljeid sellest loomast gaasi peal.



____________________________
vanem on parem
11.06.2008 at 01:03
vvt
  
gaz-53 + autogaas
53+gaas on paar korda aastas mingeid vedusid tehes mõttetu äriplaan, eriti kui gaasiseadmete hindu vaadates. Samamoodi on mõttetud jutud "ah paneme ikka SBC aiste vahele". Hoia enamvähem korras, tee oma sõidud ära ja thats it.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.06.2008 at 07:26
PSV
gaz-53 + autogaas
Juppe leiab Videviku tn kauplusest.
Gaas tasub ära, kui saada seade kasutatult. Uue puhul läheb tasuvusaeg liiga pikaks. Korra nõuka ajal sõitnud gaasiga töötava portega ja sel küll suurt vahet polnud. Käima läks ainult bensu pealt ja haises koledalt.
Omal selline kallaja lihtsal põhjusel - raskemat masinat ei kannata tee välja. Poolikute koormate tellimine läheb aga liiga kalliks.
Tonnise kandejõuga kaubikuga läheks kah asi topelt kalliks. Kodu lähedalt karjäärist seitse tonni kildu pole küll olnud raskust ära vedada. Seega kui masin koos püsib, siis hoolimata kütusekulust on ta ennast igati õigustav aparaat.
11.06.2008 at 19:58
kps
 
gaz-53 + autogaas
Volga 2,4 motol andis gaas ainult nii palju effekti, et mootor töötas palju ühtlasemalt, aga oli võrreldes bensiiniga oluliselt jõuetum. Gaaziku v8't pole olnud tuju isegi hallis mõttes gaasitada.
11.06.2008 at 23:58
tqhq.ee foorum : Vaba teema : gaz-53 + autogaas   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.