Poster |
Message |
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Sai siis oodatud teist oma 2 kuud aga lõpuks ta siiamaale ikka jõudis.
Kiirenduspisik ammu sees olnud ja üritand ka igasugu piimakärudega (stock firebird,camaro) vähe sõita....aga lõpuks siis sai hangitud
korralikum riistupuu. Tegemist siis 81 aasta Monte Carloga....noh palju sellest protsentuaalselt järgi on ei julge mitte arvatagi. Noh esimene poolraam
ja kojamehed on vast originaal
4link, 18,5 tolli tagarehvid, esimesed 3,5. Fordi 9 tolline lühike sillajupats koos detroit lockeriga jne jne.....
Mootoris pidavat olema 540 hobust vabalt ja rõõmukaasi saab pääle pritsida kuni 300 hobuse jagu suht muretult.
Eks siis tuleks seda istme ja rooli vahelist tihendit natuke sättima hakata ,et asi ikka kenasti teel ka püsiks. Väike lootus on isegi
võistlusautona arvele saada Kohtume siis kiirendustel mu armsad kaaskannatajad kes te olete selle meerikaautode pisiku mingil põhjusel ligi saand:P
Muidugi kui ma ennem sellest mootorist jagu ei saa
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 08:44 |
|
tõnisson |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Sellist uudist on rohkem kui meeldiv kuulda.
Õnnitlen, mis mootoriga on tegu? |
29.06.2008 at 08:54 |
|
partel |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: Jamez: Sai siis oodatud teist oma 2 kuud aga lõpuks ta siiamaale ikka jõudis.
Kuulujutud levisid kiiremini!
Kast?
Mass?
quote: Muidugi kui ma ennem sellest mootorist jagu ei saa
Küll see lahjaks jääb!
____________________________
_ |
29.06.2008 at 08:58 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: partel: quote: Jamez: Sai siis oodatud teist oma 2 kuud aga lõpuks ta siiamaale ikka jõudis.
Kuulujutud levisid kiiremini!
Kast?
Mass?
quote: Muidugi kui ma ennem sellest mootorist jagu ei saa
Küll see lahjaks jääb!
Kast on kõvaks aetud 350 (reverse pattern jne) ja mass on teie autoga suht võrdne.....1260
P.S. Kui tead kust oleks hea tellida normaalse hinnaga transbrake valvebody anna teada
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 09:06 |
|
wagoneer |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Õnnitlused auto puhul
Piilusin seda autot muugal tollionude parklas kui oma chargeri ära tõin sealt. Paitis päris asine olema.
Igaljuhul kiireid 1/4 aegu
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
29.06.2008 at 09:11 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: tõnisson: Sellist uudist on rohkem kui meeldiv kuulda.
Õnnitlen, mis mootoriga on tegu?
Mootor on chevy 406 smallblock.....ja üldiselt tahaks smallblocki juurde ka jääda.
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 09:16 |
|
prr |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
lahe, et meil ikka võistlejaid juurde tuleb.
millal siis esimene start plaanis?
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
29.06.2008 at 10:26 |
|
ramman |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Ei ole küll tegev võistlustel, aga autode lisandumine meie maale on ikka tervitatav. Jõudu ja raudset närvi sulle!
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
29.06.2008 at 10:29 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: prr: lahe, et meil ikka võistlejaid juurde tuleb.
millal siis esimene start plaanis?
Üritaks ikka ABCS ajaks rajale saada.....aga eks paistab. Teha nii mõndagi.
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 11:37 |
|
partel |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Rehvid siis #3780?
http://www.mickeythompsontires.com/strip.php?item=ETStreet
Või #17xx0?
Nitro: Plaadisüsteem? Kuidas kütusesüsteem on? Nitrobena rõhku saab ikka eraldi reguleerida?
350 kastil jah eks näis, mida direct clutch asjast arvab.
____________________________
_ |
29.06.2008 at 13:51 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: partel: Rehvid siis #3780?
http://www.mickeythompsontires.com/strip.php?item=ETStreet
Või #17xx0?
Nitro: Plaadisüsteem? Kuidas kütusesüsteem on? Nitrobena rõhku saab ikka eraldi reguleerida?
350 kastil jah eks näis, mida direct clutch asjast arvab.
6562 hoopis on rehvid(täitsa uued). Tuleks vist paremad hankida. Nitrobenal oma pump (holley blue)ja oma regulaator. Põhibena pump on mehhaaniline.Samuti 2 kella esiklaasi taga.....mõlema benarõhu omad siis. NOS plaadisüsteem jah....tootjat veel ei tea. Karpa on 750 Mighty Demon.
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 14:47 |
1 edit. Last edited 29.06.2008 at 14:58 by Jamez
|
hunt |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
... nu see jutt lõhnab juba 9,x järele !
Õnnitlused !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
29.06.2008 at 14:57 |
|
partel |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
6562 rehvid jäävadki uueks! Kas toll kõrgemad mahuvad? U. sama laiad on 3074S või SS.
Nitro tuunimine käib nitro kütuserõhuga. S.t. ajad konservatiivse seade paika ja siis hakkad 0.25 psi kaupa nitrobena rõhku vähendama, s.t. segu lahjendama.
Karpa on väike, point selles, et nitro aktiveerimine vähendab karpa vaakumsignaali, mistõttu see peabki olema väiksemapoolne. Samuti karpadüüsid rikkad, nii 11.8-12.2 A/F.
Karpadüüsid? Nitrodüüsid?
____________________________
_ |
29.06.2008 at 15:19 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: partel: 6562 rehvid jäävadki uueks! Kas toll kõrgemad mahuvad? U. sama laiad on 3074S või SS.
Nitro tuunimine käib nitro kütuserõhuga. S.t. ajad konservatiivse seade paika ja siis hakkad 0.25 psi kaupa nitrobena rõhku vähendama, s.t. segu lahjendama.
Karpa on väike, point selles, et nitro aktiveerimine vähendab karpa vaakumsignaali, mistõttu see peabki olema väiksemapoolne. Samuti karpadüüsid rikkad, nii 11.8-12.2 A/F.
Karpadüüsid? Nitrodüüsid?
Karpadüüsid tuleb vahetada anyway.....õhu niiskus ja muud omadused ju nii erinevad californias ja meil. Mul olemas õnneks Holley düüside täiskomplekt kus kõik mõõdud olemas. Nitrodüüside suurust veel ei tea.....kaasas oli veel mitu komplekti erinevat mõõtu.
Toll kõrgemad mahuvad vast küll....ja polegi paha mõte kuna ülekanne on 4,56.
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 15:32 |
1 edit. Last edited 29.06.2008 at 15:43 by Jamez
|
partel |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Kus piiraja on?
408 peaks N/A pump gasserina olema u. 500 lb-ft ehk 540 hj jaoks 500 tq @ 5000 ja 540 hj @6000-6500 kant.
Slikid, 4.11 ja spool
____________________________
_ |
29.06.2008 at 16:27 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: partel: Kus piiraja on?
408 peaks N/A pump gasserina olema u. 500 lb-ft ehk 540 hj jaoks 500 tq @ 5000 ja 540 hj @6000-6500 kant.
Slikid, 4.11 ja spool
407 on siis kubatuur õigemini ja dyno paberite järgi 560 hp @6300 ,575 tq @ 5200. Täisnitroga 815 hobust.
Momendil siis detroit locker 4,56. Piiraja on 7800. Parim 1/4 on olnud 8,90@243 km/h...aga seda muidugi sealsetel radadel.
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 16:56 |
2 edits. Last edited 29.06.2008 at 17:00 by Jamez
|
partel |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Oot-oot, need nüüd küll ei klapi
575 tq tähendaks 13+ surveastet ja nende pööretega hoopis 660 hj
560 hj omakorda tahaks tiba üle 500 väänet
____________________________
_ |
29.06.2008 at 17:23 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Sul õigus.....väände sain teise mootori dyno lehelt. Seda mootorit enam elavate killas ei ole. Natuke erinevad combod jah.Olemasoleva
mootori kohta väänet ei tea aga peak hp on jah 560.
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 17:28 |
|
tfr |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
|
29.06.2008 at 17:32 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
http://usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_1182
Mõni pilt siis seal.
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 17:40 |
1 edit. Last edited 29.06.2008 at 17:41 by Jamez
|
Peeter82 |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Kas esiots on orig. poolraamil ehk kas on lootust "tänavaklassis" rajale saada?
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
29.06.2008 at 19:18 |
|
gets |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: Jamez: Noh esimene poolraam
ja kojamehed on vast originaal
Kõige odavam viis konkurentsi pääsemiseks Isegi olen mõnikord piilunud USA võistlusmasinate müügikuulutusi. |
29.06.2008 at 19:25 |
1 edit. Last edited 29.06.2008 at 19:26 by gets
|
_siim_ |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Tore,et rajale rohkem rahvast tuleb.
|
29.06.2008 at 19:29 |
|
anti |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
Tore igatahes, et kiireid masinaid järjest juurde sigineb! Alahindamata Jamezi juhioskusi, suurim oht tundubki mitte autoga koos kasvades ja arenedes, et auto jääb peale. Soovitaks hulga testipäevi korraldada |
29.06.2008 at 19:33 |
|
Jamez |
Uhheii.....auto käes lõpuks:)
quote: anti: Tore igatahes, et kiireid masinaid järjest juurde sigineb! Alahindamata Jamezi juhioskusi, suurim oht tundubki mitte autoga koos kasvades ja arenedes, et auto jääb peale. Soovitaks hulga testipäevi korraldada
Kui aus olla ega 10 sek autoga kogemust ei ole tõesti.....kuigi lohutan end sellega ,et eestis neid mehi aint käputäis kellel on
Plaanis oligi järgmine nv haapsallu testima minna. Kui on liitujaid siis you are welcome.....sealsete võimudega kokkulepe olemas.
Eks esialgu ilma nitrota tuleb auto otse jooksma saada ja pidamine leida....siis pauku juurde
____________________________
Team Outlaw |
29.06.2008 at 19:41 |
|