Poster |
Message |
BlueStang |
Kohutav dilemma!
Tere mehed,
Pärast MSTNG67-ga tegelemist olen väga raske dilemma ette sattunud (liiga hea masin oli). On võimalus soetada suht stock 66 FB Mustang 289 V8.
Selleks aga pean loobuma Bluest ja koos kordategemisega veel vähemalt kaks korda niipalju raha letti laduma.
Raske otsus ju, kas pole? Mida te asjast arvate.
Ja üldse kes oskab öelda samaväärsete heas korras olevate 66 FB ja 67 FB väärtusi. Huvitab just väärtuste vahe ehk et kumb on hinnalisem ja kui palju
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 10:58 |
Last edited 24.04.2002 at 11:04 by BlueStang
|
newton Moderator |
Kohutav dilemma!
Omalt poolt ütleks, et vähemalt siis, kui raha poleks probleemiks, oleks '66 Stang oluliselt ülbem auto, seda enam, et tegu on Fastbackiga, milliseid eestis vist ühtegi pole. Minu suht vanadel andmetel on '66 FB-d sama mootoriga '67 mudelist märgatavalt kallimad, ligi kolmandiku jagu, katsun sellele ka mingit netis olevat kinnitust leida. |
24.04.2002 at 11:05 |
|
BlueStang |
Kohutav dilemma!
Minu poolt oodatud tulemus oleks siis selline:
http://www.zone.ee/BlueStang/mstng66.jpg
Olen seda pilti siin ennegi eksponeerinud - see on minu "wet dream" korralikust Mustangist.
66 oleks samuti mulle sobivam aasta. Ise olen sama aasta väljalase, kusjuures see veel (tuli)hobuseaasta ka
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 11:14 |
Last edited 24.04.2002 at 11:15 by BlueStang
|
newton Moderator |
Kohutav dilemma!
Üks aspekt, mis kohe meelde ei tulnud, on see, et dailydriverluse seisukohalt on kah '66 veidi probleemsem, pole nii hooldevaba, suurem benakulu, ehk isegi kahju sõita sellega pidevalt?
Põhimõtteliselt siit on minu hinnaandmed pärit:
http://popularmechanics.com/automotive/sub_coll_musclecars/2001/1/muscle_ford_pony/
'66 ja eriti fastback ehk sellepärast kallimad, et need on viimane aasta selle algse kerega, st. fastback on just selline, mille põhjal need esimesed ja kõige õigemad Shelbyd ehitati. |
24.04.2002 at 11:15 |
|
newton Moderator |
Kohutav dilemma!
See pilt küll IMHO '66 pole. |
24.04.2002 at 11:17 |
|
BlueStang |
Kohutav dilemma!
quote: newton: See pilt küll IMHO '66 pole.
Netist leidsin 66 Mustangi järgi otsides ja failinimi ka nagu väidab seda
Aga pane õigemat pilti üles meile vaatamiseks
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 11:19 |
|
newton Moderator |
Kohutav dilemma!
Üks teine suur Stangifänn siin pildistas neid hulgem Kiikalas eelmisel aastal. '66 ja '65 peaks omavahel väga sarnased olema, nii et ehk saab siit aimu:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=78 |
24.04.2002 at 11:24 |
|
LaSa Moderator |
Kohutav dilemma!
66. aasta siuke>
edit: 66 on jah jupimaad kallim ku 67, samuti on FB-d paljupalju v2hem saadaval kui kupeesid... |
24.04.2002 at 11:25 |
Last edited 24.04.2002 at 11:47 by LaSa (Moderator)
|
BlueStang |
Kohutav dilemma!
newton,
mis sel minu pildil siis on?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 11:30 |
|
newton Moderator |
Kohutav dilemma!
Küllap ta üks omajagu moditud '67-'68 on. |
24.04.2002 at 11:32 |
|
peep Moderator |
Kohutav dilemma!
Mõte on hea aga minu arust pead asjale natuke teisiti lähenema. Sellist mõtet ära üldse peas hoia, et Sa asendad oma praeguse Mustangi selle vanaaegsega. Pigem püstita küsimus nii, et kas Sa jaksad lisaks dailydriverile ehitada ja üleval pidada ka sellist Mustangit. Ükskõik mis keegi väidab või räägib aga sellise vana Mustangiga Sa igapäevasõite aastaringselt ei sõida. Püha ürituse nimel võid ju igapäevasõitudeks mingi vana ja odava käru osta. |
24.04.2002 at 11:35 |
|
BlueStang |
Kohutav dilemma!
quote: newton: Küllap ta üks omajagu moditud '67-'68 on.
Teach us - mille järgi sa seda näed
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 11:36 |
Last edited 24.04.2002 at 11:36 by BlueStang
|
BlueStang |
Kohutav dilemma!
quote: peep: Mõte on hea aga minu arust pead asjale natuke teisiti lähenema. Sellist mõtet ära üldse peas hoia, et Sa asendad oma praeguse Mustangi selle vanaaegsega. Pigem püstita küsimus nii, et kas Sa jaksad lisaks dailydriverile ehitada ja üleval pidada ka sellist Mustangit. Ükskõik mis keegi väidab või räägib aga sellise vana Mustangiga Sa igapäevasõite aastaringselt ei sõida. Püha ürituse nimel võid ju igapäevasõitudeks mingi vana ja odava käru osta.
Nujah, ega mul see Bluegi niiväga daily ei ole - lihtsalt sõidan sellega iga päev Igapäevaks on veel tööauto ja pereauto. Aga Sinu poolt pakutud lahendus oleks loomulikult the best but Im not a Rockefeller
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 11:39 |
Last edited 24.04.2002 at 11:42 by BlueStang
|
peep Moderator |
Kohutav dilemma!
Kui Sul töö juurest on ka auto kasutada siis loomulikult vaheta välja. Ainult enne uuri natsa kui palju see kõik kokku reaalselt maksma läheb - ma arvan, et Georg oskab Sind vana auto taastamisega seotud asjaoldega kõige paremini kurssi viia. Muidu juhtub nii, et projekt jääb aastateks seisma. |
24.04.2002 at 11:46 |
|
BlueStang |
Kohutav dilemma!
Asi on siis selline newtoni tabeli järgi:
1966 Mustang GT fastback 289-4V 225hbp A/Challenger
Hinnaks alates 16k usd (A) kuni 6 k usd (E). Mis need tabelipäises olevad tähed (A,B, C, D, E) näitavad?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 11:47 |
|
newton Moderator |
Kohutav dilemma!
Nuuh, sinu pildil oleval autol on esituled sügavamal kuidagi (tagapool iluvõrega kõige eespoolsema punktiga võrreldes) ja kogu auto on ümaram ja massiivsem kui -'66 mudelid. Kõige suurem erinevus peaks olema fastbacki kuju, mida tollelt pildilt hästi näha pole.
'69 ja hilisemad on jälle hoopis erineva välimusega.
A-E auto korrasolek: http://popularmechanics.com/automotive/sub_coll_musclecars/2001/1/muscle_how_to/ |
24.04.2002 at 11:53 |
|
Indrek |
Kohutav dilemma!
Vanades USA Blackbookides tähed tähendasid auto seisukorda, kas suurepärane, üle keskmise, keskmine, alla keskmise, raibe.
Igal juhul ei saa võrrelda Su praegust autot ja 66 aasta Stangi. Kui Sul on vähegi materiaalselt võimalik, piisavalt kannatust ja igapäevasõiduks teine auto olemas, siis igal juhul tasub ehitada hobiauto selle 66/67 aasta baasil, selliseid autosid ei tule enam kunagi juurde ja enese nauding on kindlustatud kindlasti pikkadeks aastateks, kui sellise auto valmis saad. |
24.04.2002 at 12:00 |
|
rustang Moderator |
Kohutav dilemma!
nämm-nämm
Hakkasin mõtlema, kas tasub tuua pigem odavat äraruunatut ja siin nullist ehitada või siis võimalikult head ja kallist eksemplari?
Newton oskas pilti panna |
24.04.2002 at 12:04 |
Last edited 24.04.2002 at 12:12 by rustang (Moderator)
|
LaSa Moderator |
Kohutav dilemma!
v6imalikult hea tuleb teor. ika odavam |
24.04.2002 at 12:12 |
|
peep Moderator |
Kohutav dilemma!
Usas on "heade" masinate hinnad viimasel ajal pidevalt tõusuteed käinud ja IMO momendil päris kirved ehk ülehinnatud. Kui Sul nrs matching ja originaaliigatsust pole siis ehk on isegi kasulikum ehitada mõnest skandinaavia päritolu masinast |
24.04.2002 at 12:16 |
|
Georg79Fire |
Kohutav dilemma!
Tasub tuua täiskomplektne ja originaalkonditsioonis auto.Ta võib olla isegi läbi roostetanud (keretööd ei ole Eestis probleem) aga kindlasti täiskomplektne,sest puudu olevate juppide otsimine,tellimine,ostmine läheb projektiauto juures kõige kallimaks (omad kogemused) |
24.04.2002 at 12:20 |
|
rai |
Kohutav dilemma!
saksas mobiles on minule kõige rohkem sümpaatse kerega 70nda aasta mustang ainult, et mootor väike ja aastaarv veel liiga noor |
24.04.2002 at 12:30 |
Last edited 24.04.2002 at 13:17 by rai
|
madis |
Kohutav dilemma!
Mina isiklikult ehitaks samuti masina, millel oleks vana "look" ja sisu (+peatoed ja rihmad !!) kuid uuem tehnika. Vanemad Mustangid näevad kõhu alt handlingu suhtes väga mittelubavad välja.
Aga jah, tee mis teed aga kurat peatoed peavad olema, muidu on ilus läikiv auto aga sina raibetad istmel, kael kahekorra. |
24.04.2002 at 12:38 |
|
PlyVal64 |
Kohutav dilemma!
Mis dilemma see ka on? Blue alles jätta ja veel üks koduhoovi vedada! Lihtne ju ... sest muidu on hing ikkagi haige. Raha saab alati asendada uue rahaga, aga käest lastud Mustangeid, eriti veel uuemaid, on "armsas EL-s" pea võimatu. Ma olen veidi olnud tolle helesinise 66 289 HT ajaloo juures. OK!. kallis on Mustang igal juhul, kuid tema ülihea omadus onsee, et absoluutselt kõike saad kas:
1.uue originaalosana, mis kallis
2.uue pool-originaalina, mis päris hea kvaliteediga,kuid odavam
3."madeinChina" osad, mis väga odavad, kuid "muuseumikondits" välja ei kannata.
Vähe pikemas perspektiivis on Eestis vana Mustangit vat et kõige odavam taastada ... ja silmailu pakubta ka "mehemoodi".
Aga igapäevaseks kasutamiseks ta eriti siiski ei kõlba- kui Sa just masohhist pole(Plyga proovitud ja loobutud).
Kui on tõsisem huvi teada, mis u. tolle 66 ehitamine siiani maksma läinud, võin kokkusaamise orgunnida(õigeminiette hoiatada),sest omaniksellega pidevalt suvel sõidab ja Artelli uulitsal töötab. |
24.04.2002 at 14:05 |
|
BlueStang |
Kohutav dilemma!
quote: PlyVal64: Mis dilemma see ka on? Blue alles jätta ja veel üks koduhoovi vedada! Lihtne ju ...
Kui on tõsisem huvi teada, mis u. tolle 66 ehitamine siiani maksma läinud, võin kokkusaamise orgunnida(õigeminiette hoiatada),sest omaniksellega pidevalt suvel sõidab ja Artelli uulitsal töötab.
Ply, Sinu pakutud variant tundub huvitav - saab pildi ette, mis eelarvest üldse jutt käib
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.04.2002 at 15:37 |
Last edited 24.04.2002 at 15:38 by BlueStang
|