Poster |
Message |
Koit |
hobiauto kahepeale!!??
Plaanis on osta kahepeale üks 70`te Cadillac, üritaks esialgu hakkama saada väga korralikult tehtud aparaadiga, sest ise eriti suured õlininad ei ole tahame vaikselt seda va putitamise asja ajama hakata päris nullis kah teadmised pole, aga projekti pole enne ette võtnud. Kuidas üldse selline kahepeale asi reaalis toimib?? (spetsiaali Martin ja Pekka) ja kas siit pundist oleks meile kasvõi foorumi teel juhendajaid, kui küssad tekivad??
Planeerijad: Koit&Härra Tomingas (Mitte Ain, ahvid) Paluks siis hulganisti infot, et meil kah ükskord süütus läheks
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
01.08.2008 at 22:46 |
|
Astro SS |
hobiauto kahepeale!!??
Kui plaanid naisega kahepeale siis on mõistetav aga kui tahad sõbra/naabri/ tuttavaga, siis soovitan kõigepealt hulluarsti juures käija.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
01.08.2008 at 22:58 |
|
kaedoo |
hobiauto kahepeale!!??
teha koos on hea aga kuidas pärast jagate?kas sõbranna ka kahepeale? ;o) |
01.08.2008 at 23:01 |
|
MartMeister |
hobiauto kahepeale!!??
Mis seals ikka. Kui tülinaks läheb siis kui auto juba reaalselt valmis Abistajaid vast ikka leidub. Auto muidugi "lihtne" hobi ei ole. Vahest tuleb ikka selline ahastus ja loobumistunne peale, et mitu päeva käid tiiruga mööda. Siis aga rüüpad õlle ja lähed vaatama mis teine seal garaazis õieti teeb ja hakkad unistama ja motivatsioon jälle põhjas.
Mul kaks projekti poolikud... Ühte teen intensiivselt nüüdseks augustis juba aasta kusjuures ei saa väita, et kogemused nõrgad on. Põhiline mis mina olen tähele pannud, et klassiku modimisel ei tohi kunagi jutist panna nii et süda paha ja muud asjad sootuks unustad. Töö areneb hulka hõlpsamalt kui vahepeal aja maha lased. Paar kuud tulistasin iga õhtu nühkida ja lõpuks tekkis tunne, et mitte kunagi ei saa valmis. Tegin paar nädalat vahet ja kui uuesti läksin vaatama siis ise imestasin mis tööd ikka tehtud on ja tegelt ju nii vähe veel - läks aga uuele ringile...
Asi ei olegi niipalju rahas kui soovis, motivatsioonis ja muidugi võimalustes. Harmooniliselt ja vaikselt |
01.08.2008 at 23:04 |
|
Koit |
hobiauto kahepeale!!??
hulluarsti jutu ja mõtetu jutu saadan kõik tus*i, sest mõttes on HOBIAUTO mitte see, millega kulgeda iga päev. Naisega kahepale>?? fakk mehed, ei ilmas!! Sõbraga?? Kurat, super ju....selle masinaga saaks käia teemaüritustel ja kui ühte meist kohal pole, on masin ikkagi rivis---eksju. Plaanis on täitsa ausalt üks masin soetada ja sellise ilma mõtteta paukumise lükkaks kõrvale (mis on selle foorumi eripära), kuulaks reaalseid ja konkreetseid jutte. igasugused täpsed küsimused hiljem, kui projekt pooleli, eks
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
01.08.2008 at 23:20 |
|
gets |
hobiauto kahepeale!!??
Reaalselt ei usu, et selline jagamine toimib. Alguses mõtled küll, et hoo, pool autot on minu oma, kus alles sebiks ja teeks! Kuid varsti mõtled hoopis, et pool autot on sõbra oma, miks mina pean tegema . Sama teema ka kasutamisega. Iseenesest selle väga korraliku Caddy asemel saab kindlasti kaks normaalses korras muud masinat, mida koos sõbraga on lausa lust õlle kõrvale ehitada. |
01.08.2008 at 23:45 |
|
Stealth |
hobiauto kahepeale!!??
Hobiautodega on see lugu, et mida vähem igasuguseid omanikke tal käesoleval hetkel on, seda suurem tõenäosus et mingi rikke või tõsisema probleemi korral see esimesel võimalusel ka likvideeritakse. Üks omanik, üks auto- ise ostis, ise ka vastutab oma sõiduki korrasoleku eest.
Muidu võib juhtuda nii, et kui auto on mõne teise tegelasega kahasse, siis halvima stsenaariumi korral(avarii jms.) ei jõua ära vaielda, kes missuguse detaili kordategemise kinni maksma peab, rääkimata lahkhelidest, kui üks omanikest tahab minna ühele, teine teisele üritusele. Igasuguseid seikasid võib ette tulla.
Kui auto naisega kahepeale osta ja naisel samasugune "haigus" man kui mehelgi, siis saadakse mõni sõiduk isegi vaat et kiiremini korda kui teoreetiliselt köögilaua ja õllepudeli taga plaanitud.
Siis on aga muidugi jälle omaette teema, kui naisega vastastikune armastus otsas ja kõik muu ka otsas. Siis hakkab see, igaüks enda poole seanaha(loe: mammona) sikutamine peale.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
02.08.2008 at 01:02 |
2 edits. Last edited 02.08.2008 at 01:29 by Stealth
|
Jesper |
hobiauto kahepeale!!??
Mitmepeale võib asju teha, kui eesmärk on üllam ja kõrgem kui lihtsalt mingi kena ja läikiva asja valmis tegemine/omamine. Näiteks võidusõiduauto puhul on eesmärgiks meistritiitel ja Eesti tingimustes on keskmisel harrastajal suht võimatu teha tiimi nii, et kõik on palgalised töötajad ja mingit vabatahtlikkuse alusel aitamist ei toimu. Auto on lihtsalt vahend eesmärgi saavutamiseks ja võrdlused naiste ja muu sellisega langevad ära, kogu operatsioon on tähtis, mitte ainult auto kui selline.
Lihtsa tänavakulguri mitme peale omamist ei kujuta ma ka ette, samas naisega ma seda ikka ei võrdleks, iga hobiauto seisab nii palju garaažis et jätkuks kasvõi viiele inimesele. Ainuke asi, et jagamisel tülli ei läheks
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
02.08.2008 at 01:35 |
|
_siim_ |
hobiauto kahepeale!!??
tean omast käest,et sellisest asjast lõpptulemus on väga s_tt,nagu keegi varem mainis ei jõua ära vaielda. |
02.08.2008 at 01:54 |
|
DevilDeVille |
hobiauto kahepeale!!??
kahepeale tegemisel on täitsa asjalik uba sees, kui masinat ehitada lasta - mõlemad omanikud panevad võrdselt raha ja sedaläbi igasugu segadused välditud. motivatsiooniga ka paremad lood, kui ise ei viitsi asja ajada hetkel, siis kompanjon ehk viitsib jne. vaielda pole ka miskit, kui toimetamise põhimõtted algusest peale selged.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
02.08.2008 at 03:42 |
1 edit. Last edited 02.08.2008 at 03:43 by DevilDeVille
|
Koit |
hobiauto kahepeale!!??
Ürituste kohapeaöt on asi selge: see on aastatepikkuse traditsiooniga juba selgeks saanud, et kui me üritustel käime, siis alati koos, või kui mitte (sel juhul kui mina just parasjagu merd mõõdan) siis on väga hea, kui masin ise kohal on, kas siis üksi või kaksi...onju? Ja raha lappimisega on selline asi, et mõte on ainult üks reegel paika seada, eranditult kõik raha, mis aparaati läheb, lüüakse täpselt pooleks.....arvesse võtta seda, et tegemist on parimate sõpradega, kellega nii lihtsalt igasugused tülid varmad tulema ei ole. Igatahes...lihtsalt julgustust on vaja
P.S. Kõige rohkem oleks abiks konkreetsed näited, kui kellelgi on kahepeale mõni projekt käsil...et oskaks ise eos juba igasugused probleemid ära tappa, mis tekkida võivad.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
02.08.2008 at 13:29 |
|
supp |
hobiauto kahepeale!!??
siinkohal meenub seik kui mul tuttavatel oli jaht kolme peale ostetud.
sõitsime siis ühe omanikuga koos ühele eesti väike saarele (no ca 60 püsielaniku ja 20 turisti suviti), parkisime jahi ja asusime alko varusid kontrollima. Järgmine hommik - jaht sadamast läinud, paanika missugune. Hiljem selgus, et üks teine jahi kaasomanik oli ka sellel saarel viibinud ja vaadanud sadamas "oh, minu jaht", ning purjetas sellega rahulikult minema.
vanaautoga on ikka nii, et kui oled oma näpu külge pannud siis ei taha seda eriti laenata, kahasse ostmine võib olla suurem sõpruse surm kui raha laenamine. |
02.08.2008 at 15:56 |
|
kenny |
hobiauto kahepeale!!??
hmm, no mul oli sama keiss kunagi kui ma veel noor olin üks 78 a camaro kahepeale võtta aga saime sõbraga suht kohe aru , et jama võib tulla! Muidigi Beatrice-l oli või on siiani 2 meest aga jah kui teil tülinaid või küssasi tekib siis maitea kas kohus võtab asja arutada. 1 sõnaga arvestades tänapäävaühiskonda parem sebi see auto ise ja kutsu sõber nisama vahest appi siis vast toimib asi kõige paremini!
____________________________
camaro 86, 2005 suburban.
koledate kupeede klubi. |
02.08.2008 at 16:43 |
|
wax |
hobiauto kahepeale!!??
Meil sai kah parimate sõpradega neljapeale üks projekt ette võetud, kevadel 2004. Tegemist polnud küll usakaga, vaid ühe nn. tänaseks suht unikaalse euroopa väikebussiga, aga see polegi antud kontekstis oluline. Suvega tegime masina korda, keretööd, värvimine, sisu ja kõik muu sinnakuuluv. Ja peale seda trippisime ringi. Suvel, sügisel, sai ikka tuhandeid kilomeetreid läbi trallitatud. Talveks talvekorterisse, ja kevadel jälle uue hooga. Väga fun ja lõbus oli Kuni järgmise sügiseni, kui aparaat talvekorterisse sai viidud. Ja peale seda osadel meie "tiimi" liikmetest huvi rauges. Ellu tulid uued prioriteedid, uued töökohad, naine, perekond jms. Sellest ajast saadik on buss põhimõtteliselt seisnud...
Kuna ta seisab minu juures, ilusti katuse all, siis olen ta ikka paar korda suve jooksul välja ajanud, puhtaks pesnud, tuulutanud ja tagasi sisse ajanud. Sest üksi ju bussiga ikka sõitma ei hakkaks. Pealegi tekivad vanadele masinatele ka seistes "haigused". Küll on kevadeks pidurid kadunud, küll mõni kumm talve jooksul tühjaks vajunud ja pragunenud, küll sidur kinni jne jne... Aga need on ju kõik pisiasjad. Sellest hoolimata ei saa ma sundida sõpru (mida ma olen oi kui palju teinud), et nüüd lähme ja teeme bussi korda, läbime ülevaatuse ja tsillime suvel ringi nagu vanasti. Kui huvi puudub, siis ei vea kedagi ka hobusega sunniviisiliselt tööle. Ja miks pean mina olema alati see, kes pushab, ja see kes kõik ettetaha ära teeb.
Äkki saad siit natu mõtlemisainet. Tegemiseperioodil on kõik vahva ja tore, aga kui sul Caddy lõpuks valmis saab, siis võib juhtuda, et ta jääb nn. "lastekodu lapse" rolli
Päikest!
Edit: Lugesin su postitusest ka rahateemat, mida ma ise ei puudutanud. Lööme kah kõik kulud täpselt neljaks. Ka praegu veel, kui sattusin paar kuud tagasi täiesti tutika piduri peapumba ja võimendi peale, mida pole mitte kusagilt võimalik enam saada. Sõbrad viskasid rõõmsalt pappi, aga külge peab need kruvima ikka ei keegi muu kui mina Mida ma öelda tahan - kui sõber on sama usin töömees kui sina, siis ehk tõesti ei tule probleeme. Aga kui oled natukenegi asjalikum kui teised kaasosanikud, siis võid kindel olla, et lõpus oled sina see, kes kõik üksinda ära teeb |
03.08.2008 at 11:27 |
1 edit. Last edited 03.08.2008 at 11:31 by wax
|
Koit |
hobiauto kahepeale!!??
Vot sellist juttu ma juba ootasingi, meil on see mõte enivei alles väga roheline ja sellistest reaalsetest kogemustest on kõvasti abi! Kui neid ajapikku siia veel tekib, siis on paras neid kõiki nüansse arvesse võttes kogu asi läbi analüüsida. Sellest teemast võib äkki kellelegi teisele kah abi olla, kes samuti midagi sarnast hauduvad. Igatahes: tänud kirjutajatele ja kellel veel mõtteid, andke aga tuld, pritsige soppa või julgustage takka
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
03.08.2008 at 12:30 |
|
Vanaisa Moderator |
hobiauto kahepeale!!??
Kui kompanjonidel huvi otsa saab, siis lihtsalt ostad nad mõistliku aja jooksul välja - raha hulk ju teada, mis autosse on läinud.
Samuti, kui ühine hobikas maha müüakse, siis saab igaüks vastavalt oma osale sealt raha.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
03.08.2008 at 14:00 |
|
hunt |
hobiauto kahepeale!!??
.... nujahh, aga tülid ja vaidlused on igal juhul sellesse üritusse sisse programmeeritud.
Millist juppi ja kuskohast osta, mis värvi auto värvida?
Sina sõitsid, miski jupp läks katki (lõhkusid ära) .... miks mina pean maksma jne, jne.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
03.08.2008 at 14:06 |
|
BENBEN |
hobiauto kahepeale!!??
Ses suhtes hundiga nõus. Probleem tuleb pärast kasutamise käigus, et sa ju ei hakka igakord sõbra käest autot ülevõttes "üle võtma"." Kes need kontsajäljed sinna lakke tegi ja millal kriips külje peale tuli...
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
03.08.2008 at 22:35 |
|
krss |
hobiauto kahepeale!!??
quote: Vanaisa: Kui kompanjonidel huvi otsa saab, siis lihtsalt ostad nad mõistliku aja jooksul välja - raha hulk ju teada, mis autosse on läinud.
Samuti, kui ühine hobikas maha müüakse, siis saab igaüks vastavalt oma osale sealt raha.
See on teoorias samuti lihtne - IGA hobiauto peale kulub nii palju raha, et selle omahinnaga väljaostmine sõpradelt oleks ilmselge lollus, kuna omahind paari aasta jooksul, mis sisaldab ehitamist, kipub olema vähemalt 2-3x kõrgem reaalsest turuhinnast, mõnikord veelgi rohkem. Tead küll, et masin on korralik, aga hinnavahe on ikkagi nii suur, et targem oleks osta uus projektikas ja see ise valmis ehitada ja saad kokkuvõttes asja enda jaoks ikka odavamalt. Vana auto hingeelu on niigi nüansirikas, et kui ükskord remondib üks ja teinekord teine ja kolmas kord lastakse teha teeninduses, siis ise ei julgeks sellise auto peale enam teepeal kindel olla.
Öeldakse, et tark õpib teiste vigadest, loll enda omadest - siin nii palju inimesi üritavad anda head nõu, sugugi mitte kadedusest vaid et säästa teist inimest enda tehtud apsakatest. Tean tutvusringkonnas väga suurt hulka inimesi, kes samuti sarnaste probleemide käes olnud ja kes kunagi sellest siia kirjutama ei tuleks. Aga tean ka selliseid sõpru, kes on ostnud omale sarnased projektiautod (mitte samasugused, et puuduks otsene konkurents!), neid rõõmsalt koos ehitanud ja hiljem eksponeerinud. Nii säilib see koos tegemise rõõm, koos üritustel käimise rõõm jne ning puuduvad varjuküljed. See ei ole varjukülg, kui auto igal üritusel esindatud pole - ei peagi olema! Juhul, kui Sinu auto mingil põhjusel seisab, lähete üritusele sõbra autoga ja teinekord vastupidi. Nagu wax eelnevalt mainis, vana auto, mis palju seisab ja samas siiski iga aasta ka sõidab, ei ole ka valmistehtuna sama mis uus auto, ikka tekitab aegajalt üllatusi. Muide, endal on 4 sõitvat hobiautot, neist 3 olen ehitanud nö enda jaoks ja võiks öelda, et on muretud autod, aga muretud on nad siiski minu enda jaoks, kuna ma tean neist kõike ja olen ise kogu auto ülekäinud. Ja nüüd saan ka otsustada ise, kas müün auto sellele, kes rohkem maksab, või hoopis sellele, kes oleks sellele hea peremees ja hingega asja juures. Need eelised on tegelikult olulisemad kui see rahaline võit, mida kahepeale tehes võiks saavutada. |
03.08.2008 at 22:36 |
|
viplala |
hobiauto kahepeale!!??
quote: krss: quote: Vanaisa: Kui kompanjonidel huvi otsa saab, siis lihtsalt ostad nad mõistliku aja jooksul välja - raha hulk ju teada, mis autosse on läinud.
Samuti, kui ühine hobikas maha müüakse, siis saab igaüks vastavalt oma osale sealt raha.
See on teoorias samuti lihtne - IGA hobiauto peale kulub nii palju raha, et selle omahinnaga väljaostmine sõpradelt oleks ilmselge lollus, kuna omahind paari aasta jooksul, mis sisaldab ehitamist, kipub olema vähemalt 2-3x kõrgem reaalsest turuhinnast, mõnikord veelgi rohkem. Tead küll, et masin on korralik, aga hinnavahe on ikkagi nii suur, et targem oleks osta uus projektikas ja see ise valmis ehitada ja saad kokkuvõttes asja enda jaoks ikka odavamalt. Vana auto hingeelu on niigi nüansirikas, et kui ükskord remondib üks ja teinekord teine ja kolmas kord lastakse teha teeninduses, siis ise ei julgeks sellise auto peale enam teepeal kindel olla.
Öeldakse, et tark õpib teiste vigadest, loll enda omadest - siin nii palju inimesi üritavad anda head nõu, sugugi mitte kadedusest vaid et säästa teist inimest enda tehtud apsakatest. Tean tutvusringkonnas väga suurt hulka inimesi, kes samuti sarnaste probleemide käes olnud ja kes kunagi sellest siia kirjutama ei tuleks. Aga tean ka selliseid sõpru, kes on ostnud omale sarnased projektiautod (mitte samasugused, et puuduks otsene konkurents!), neid rõõmsalt koos ehitanud ja hiljem eksponeerinud. Nii säilib see koos tegemise rõõm, koos üritustel käimise rõõm jne ning puuduvad varjuküljed. See ei ole varjukülg, kui auto igal üritusel esindatud pole - ei peagi olema! Juhul, kui Sinu auto mingil põhjusel seisab, lähete üritusele sõbra autoga ja teinekord vastupidi. Nagu wax eelnevalt mainis, vana auto, mis palju seisab ja samas siiski iga aasta ka sõidab, ei ole ka valmistehtuna sama mis uus auto, ikka tekitab aegajalt üllatusi. Muide, endal on 4 sõitvat hobiautot, neist 3 olen ehitanud nö enda jaoks ja võiks öelda, et on muretud autod, aga muretud on nad siiski minu enda jaoks, kuna ma tean neist kõike ja olen ise kogu auto ülekäinud. Ja nüüd saan ka otsustada ise, kas müün auto sellele, kes rohkem maksab, või hoopis sellele, kes oleks sellele hea peremees ja hingega asja juures. Need eelised on tegelikult olulisemad kui see rahaline võit, mida kahepeale tehes võiks saavutada.
Ma ei usu, et kui sa müüma hakkad autot, huvitaks sind eriti kuhu auto läheb (võibolla huvitab aga see ei saaks iialgi takistuseks auto müümisel).
To mies: Kui sul pole raha ise endale autot osta, siis ei ole ju ka raha teda ülal pidada. Ühte litsi võib ju kahekeisi n...da aga kui sa ära armud, mis siis saab? |
04.08.2008 at 00:52 |
|
Martin460 |
hobiauto kahepeale!!??
Oot! Ma ei saanud täpselt esimesest postist hästi aru, et MIKS te tahate kahepeale ühte autot? Palju parem oleks ju kummalgi oma autoga ringi kruisida. Samamoodi saate ju kõrvuti kahte masinat putitada...tööriistad siis näiteks ühised...ja garaash.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
04.08.2008 at 07:27 |
|
Koit |
hobiauto kahepeale!!??
Vaadake mehed: Me otsustasime kahepeale aparaadi osta sellepärast, et oleks üks ÜHINE hobi, millega aega sisustada (muidu on meil väga erinevad hobid) ja kuna sõbral on garaaz ühele autole olemas, siis hakkas see mõte järjest rohkem ja rohkem meeldima. Rahakoti sisu pole vast mõtet siin küll kellelgi kommenteerida, enamasti pole asjad nii mustvalged, eks. Asja point oleks selline, et ei hakka Tallinnasse garaazi üürima, see tähendaks automaatselt igakuist kohustuslikku väljaminekut. Oma garaaziga on see asi, et igakuist miinust selle hobi pärast ei jookse ja aparaadiga saab tegeleda siis, kui tegelikult ka aega on. Ja tegelt ei saa ju ikka l*tsi ja autot päris ühte patta panna.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
04.08.2008 at 10:20 |
|
Astro SS |
hobiauto kahepeale!!??
2 meest, ühine huvi, garaaz............ lateks ülikond ....... roosa pall......
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
04.08.2008 at 10:51 |
|
diesel |
hobiauto kahepeale!!??
unusta ära see kahepeale auto ostmine.
see on garanteeritult kindel viis sõbraga jäädavalt tülli minekuks.
ühise hobi jaoks ostke siis kumbki omale masin ja ehitage koos ja aidake üksteist ja olge sõbrad edasi. |
04.08.2008 at 11:23 |
|
Jesper |
hobiauto kahepeale!!??
No kui auto jagamine toimub raha säästmise eesmärgil, siis tõesti on raske seda edukaks projektiks pidada.
Muidu välismaal on selliseid klubisid küll, kus kokku tuleb n inimest ja m autot, koos finantseeritakse autode juurde ostmist, hoidmist ja üleval pidamist ja siis kordamööda käiakse neid tuulutamas. Idee siis selline, et miks omada ühte autot, kui võib omada mitut erinevat, korraga saab nagunii ainult ühega sõita. Tuleb tuju kummi põletada, võtad muskli, tuleb tuju külavaheteedel kruttida, võtad klassikalise rodsteri jne. Samas see toimib ikka nii et üks on juht ja keelab-käseb-majandab ning autosid hoiavad korras selleks palgatud professionaalid. Kui "juhtkonnas" on paarisarv inimesi, siis teadagi kuidas see lõppeb
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
04.08.2008 at 11:27 |
|
|