Grand Cherokee SRT-8Ons kellegil kogemust sellise pyssiga. Üks hea kamraad kel pole siianii lombitaguste saanidega mingit kokkupuudet olnud ihub hirmsasti hammast. Täiesti teadlik et tegu hullult januse masinaga (fueleconomy.gov -i järgi ryypab rohkem kui escalade) ja tänu madalale esiotsale pole nagu tõenäoliselt ka kuhugi seenemetsa asja...lihtsalt kuis kellegil kogemust sheerige. kui ei siis pole ka hullu
Grand Cherokee SRT-8Charger SRT-8 küll eriti janune pole, mitmete Subarute ja Audide kõrval lausa öko Cherokee mootor peaks sama olema.
Eks nelivedu ja kõrge kere annavad suurema takistuse, aga põhiline kulu oleneb jala raskusest. Ja selle madala ninaga peab arvestama jah, parkida saab äärekivi juurde vaid tagurpidi ja asfaldist tehtud lamavale politseinikule tuleb tasakesi läheneda, muidu teeb esistange kohe krõõpsu ära
Grand Cherokee SRT-8No tavalise 5.7 Hemi Grand Cheroga ei suutnud mina kuidagi linnas ala 24-25 ja maanteel alla 13.5-14 saada. Arvan, et see 6.1 SRT-8 on pigem janusem kui ökonoomsem.
Grand Cherokee SRT-8Mul läheb selle 6,1L mootoriga raske jalaga linnas sõites max 17, maanteel nii 2000p ja 110km/h sõites 10 või natuke peale, keskmine püsib 13-14 vahel. Kusjuures veider, et kulu ajab rohkem üles ummikus tühikäigul passimine kui kiirem sõit. Suurema linnakulu saamisex peaks ma vist pidevalt driftima ja musti jutte maha jätma ning siis kohe jälle täiega piduri otsas elama.
Grand Cherokee SRT-8Linnakulu sõltub massist ja ummikutes istumisest, maantee oma kiirusest, kui tegemist on laudauksega. Mootori töömahtu ei maksa üle ka tähtsustada.
Aga üldiselt selliste autode puhul - kui kütusekulu on argument, siis ärgu ostku...
Grand Cherokee SRT-8Mul 6.0 LS2 nuriseb ka pigem ummikute tõttu, ilusa ilmaga puhkepäeval Tallinnas linnas rohkem "rohelises" laines sõites olen vabalt 12...12.5/100km ka saanud. Tööpäeval "kehval kellaajal" ummikus istudes pole 18l/100km probleem, kui vähegi auto sõidab, kukub kulu märgatavalt. Ummikud mõjutavad rohkem kütusekulu kui selline paras tuiskamine. Maanteel on mul öko, kõrge 7.... madal 10 liitrit sajale, olenevalt mida tuleb maanteel korda saata (näiteks kas on pidevaid rekkajadadest möödumisi jne) ja kas auto on näiteks täislastis.
quote:charger: Mul läheb selle 6,1L mootoriga raske jalaga linnas sõites max 17, maanteel nii 2000p ja 110km/h sõites 10 või natuke peale, keskmine püsib 13-14 vahel. Kusjuures veider, et kulu ajab rohkem üles ummikus tühikäigul passimine kui kiirem sõit. Suurema linnakulu saamisex peaks ma vist pidevalt driftima ja musti jutte maha jätma ning siis kohe jälle täiega piduri otsas elama.
Arvestades, et Charger srt8 kaalub alla 2 tonni ja Grand srt8 üle kahe ja poole tonni siis ei ole mõtet nende kahe auto kütusekulu võrrelda.
SRT:llä on valtava 98-oktaanisen jano. Ajettaessa moottoritietä 120 (km/h) mittarinopeudella vakionopeudensäädin päällä on keskikulutus noin 19,5 litraa satasella. Ilmoitettuun 16,4 keskikulutukseen pääseminen vaatii todella rauhallista ja maltillista ajoa. Suuren kulutuksen vuoksi jää myös toimintasäde valitettavan lyhyeksi, vaikka auto onkin varustettu henkilöautoksi suurella 78 litran tankilla.
Jos tykkää kuunnella uskomattoman upeita pakoääniä, ei yli 30 litran keskikulutuksen aikaan saaminen tuota ongelmia. Kaksi 2.75 tuumaista edestä asti tulevaa ja 105mm ulostuloihin päättyvää pakoputkea sylkevät itsestään matalaa äijämäistä murinaa, mikä kuuluu tarvittaessa hyvin naapuriautoihinkin. Varoituksena on mainittava, että voiman ääni saattaa aiheuttaa alemmuuskomplekseja kanssa-autoilijoissa.
Ehk: maanteel 120km/h sõites püsikiirusega, näitab ~19,5L per 100km.
Nn. üldise keskmise 16,4 saavutamiseks peaks vist suht fakiir olema.
Väidetavalt reipa V8 kärinaga paarutamine ei pidavat probleeme tekitama 30+ L/100km keskmise kulutuse saavutamisel.
Aga kes ütles, et auto peab ilmtingimata olema ülimalt majanduslik ja otstarbekas, kui $$$ on ja ikka meeldib, siis GO!
Grand Cherokee SRT-8Väga hea link! Ilmselt see, mida seal räägitakse, nii ongi
Mootorijutt on õige, väga särtsakalt läheb pöördesse, väänet jagub ja ressurssi võimsuse tõstmiseks on ka piisavalt.
”No turbo shit, just real power!”
Grand Cherokee SRT-8Tänud arvamuste eest. edastan asjahuvilisele. eks saab siis ise tshekkida. kas ja miks ja kuidas. karm pyss tundub asi kyll olevat
natuke kyll teemast kõrvale aga siiski...on kellegil ka kogemust siukese kontooraga... http://www.usacars.ee/new/category.php?model=17
seal neid esserrteesid kuhjas pakkumisel...hinnanumbrid ainult kuidagi sellised.......NÄHTAMATUD
quote:tfr: No tavalise 5.7 Hemi Grand Cheroga ei suutnud mina kuidagi linnas ala 24-25 ja maanteel alla 13.5-14 saada. Arvan, et see 6.1 SRT-8 on pigem janusem kui ökonoomsem.
No loen ja imestan, mul on ju veel suurem kaal samal HEMIl vedada ja ei suuda mina saada 25 linnas kätte. Riia otsa keskmine tuli 11,5 ja 100% linnas liigeldes saan paagitäiega 600+km kätte (korraga mahub paaki ca 90 liitrit)
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..